Helvetin Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sinne kaikki menee tai tulee menemään..
Se on jo täällä..

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
pikkuprinssi

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Onpa aggressiivinen aloitus. Täällä sunnuntai näyttää varsin leppoisalta. Jumin määrästä päätellen viikon liikuntakiintiö on täynnä, joten tänään laiskotellaan. Jos vaikka elokuviin päivänäytökseen.
Dumis

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vetäsin taas turbovaihteella uudenvuoden putken läpi. Mutta kiesus että oli hauskaa. Nyt kokkelit nokkan_tammikuu, tulee tarpeeseen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Siihen asti oli kivaa kunnes avasin perjantaina tulleen, tänään postilootasta noudetun verokortin tälle vuodelle. Sehän on ihan päin persettä! Yritin muuttaa sitä vero.fi:n verokorttipalvelussa, en vaan osaa. Meni vielä enemmän päin persettä. PERSE!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rauhallinen päivä. Boksilta ohjelmia, talon lämmitystä, pyykkiä jne.
Lepopäivä pitkästä aikaa tuntuu hyvälle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vois käydä katsomassa mitä sulaneet kinkut maksaa kaupassa, eivät ainakaan olisi jäisiä ja jos yön huonelämmityksen jälkeen pistäs uuuniin niin töistä tullessa olisi kypsää kinkkua kinkkua tarjolla, ainakin itselleni..

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Helvetin kiva sunnuntai, tyttöaikaa, kinkkusafkaa ja shoppailua jonka kruuna äsken erittäin onnistunut salitreeni ja crossing -tunti. Päivä jatkukoon erinomaisena, iltaan mahtuu laatuaikaa koiran kanssa sekä minä -aikaa sohvalla.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ihan perseestä tää sunnuntai. Ja ihan itteäni saan tästä syyttää.. Aikaa ois ollut tehdä vaikka mitä mutta en saanut taaskaan aikaseks yhtään mitään. Kävelylenkkiä, safkan tekoa ja peilin laittamista seinälle ei lasketa. Ihan turha päivä. Vittu kun ihmisen pitää olla näin stanan laiska.
pikkuprinssi

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

^ Onneksi sulla on vielä tuohon kymppitonniin matkaa. ;)

On kyllä tosiaan ollut laiska sunnuntai. Aamulla piti mennä kuntosalille, mutta yöunet jäivät lyhyiksi, joten en mennyt. Sitten piti lähteä valokuvaamaan, mutta kun pääsin ulos, siellä oli hämärää ja harmaata. No, ensi viikollakin tätä pyhäpäivän viettoa pääsee harjoittelemaan kahdesti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ollut kaupat auki varmaan menivät jo 18 kiinni mutta onneksi kallis Alepa hiukan hallitsi ostohaluja..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DitaVonShagwell kirjoitti:Helvetin kiva sunnuntai, tyttöaikaa, kinkkusafkaa ja shoppailua jonka kruuna äsken erittäin onnistunut salitreeni ja crossing -tunti. Päivä jatkukoon erinomaisena, iltaan mahtuu laatuaikaa koiran kanssa sekä minä -aikaa sohvalla.
Kinkkusafkaa? :D Mä söin mustapippurikanaa thänkjuuverimats :h: (kiitos seurasta!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Elppis kirjoitti: Kinkkusafkaa? :D Mä söin mustapippurikanaa thänkjuuverimats :h: (kiitos seurasta!)
Kinkkisafkaa ...

heiiiii... mä just sain äidiltä Rukan hiihtoasun..ihan btw.. nyt tarttis kunnon talvikengät.. mistäköhän niitä sais :P
NuoriD

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

DitaVonShagwell kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Kinkkusafkaa? :D Mä söin mustapippurikanaa thänkjuuverimats :h: (kiitos seurasta!)
Kinkkisafkaa ...

heiiiii... mä just sain äidiltä Rukan hiihtoasun..ihan btw.. nyt tarttis kunnon talvikengät.. mistäköhän niitä sais :P
Kaupasta?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
DitaVonShagwell kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Kinkkusafkaa? :D Mä söin mustapippurikanaa thänkjuuverimats :h: (kiitos seurasta!)
Kinkkisafkaa ...

heiiiii... mä just sain äidiltä Rukan hiihtoasun..ihan btw.. nyt tarttis kunnon talvikengät.. mistäköhän niitä sais :P
Kaupasta?
:lollero:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

NuoriD kirjoitti:Kaupasta?
Niinhän sitä voisi luulla :) Monessakohan kaupassa me ollaan Elpan kanssa pyöritty kun ollaan etsitty sopivia talvikenkiä?

Ehkä mä vaan matkiapinoin Elpan ratkaisua :)
NuoriD

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Naiset :roll:

Jos mä tarvin kengät, mä meen kenkäkauppaan ja ostan kengät. Ei oo vielä tullut tilannetta, jossa kenkäkaupassa ei olisi ollut kenkiä :twisted:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Noku mä tartten kengät joissa olis tarpeeksi korkea varsi ettei pienessä hangessa mene kengästä sisään (käyttötarkoitus nimenomaan ulkoilua ja pulkkailu), ei liian painavat kun toi vatsa painaa jo ihan tarpeeksi, pohja sellainen ettei tartte möhömahaisena pelätä liukastuvansa ekassa mutkassa ja kuitenkin sen verran lämpimät, että kehtaa pakkasillakin pitää - sekä vesi- että lämpösuojatut, alle 100€ eikä pinkit. Vaikeeta, eikös? Ps. en tykkää goretex-mummonilkkureista.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Urpilainen taas meni ensin sanomaan ja sitten poistamaan. Tuostahan alkaa tulla sulle tapa :wink:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoliD kirjoitti:Urpilainen taas meni ensin sanomaan ja sitten poistamaan. Tuostahan alkaa tulla sulle tapa :wink:
No tällaista tämä on kun aivot eivät toimi. Tämä ja muut poistetut ovat olleet sellaisia, että olen ajatellut niissä olevan potentiaalia jonkinlaiseen palstahauskuuteen. Sitten tulen järkiini ja ymmärrän, että jaettu hauskuus edellyttäisi sitä, että (a) viestini tajuttaisiin täsmälleen tarkoittamallani tavalla, (b) siihen reagoitaisiin tietynsävyisella vastineella ja (c) muilla olisi samanlainen huumorintaju kuin minulla. Kaikkien kohtien täyttymisen todennäköisyys lienee aika lähellä nollaa, joten saman tien voinee viestin poistaa ja hihitellä vain itsekseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpilainen kirjoitti:
NuoliD kirjoitti:Urpilainen taas meni ensin sanomaan ja sitten poistamaan. Tuostahan alkaa tulla sulle tapa :wink:
No tällaista tämä on kun aivot eivät toimi. Tämä ja muut poistetut ovat olleet sellaisia, että olen ajatellut niissä olevan potentiaalia jonkinlaiseen palstahauskuuteen. Sitten tulen järkiini ja ymmärrän, että jaettu hauskuus edellyttäisi sitä, että (a) viestini tajuttaisiin täsmälleen tarkoittamallani tavalla, (b) siihen reagoitaisiin tietynsävyisella vastineella ja (c) muilla olisi samanlainen huumorintaju kuin minulla. Kaikkien kohtien täyttymisen todennäköisyys lienee aika lähellä nollaa, joten saman tien voinee viestin poistaa ja hihitellä vain itsekseen.
Jos kaikilla olisi noin tiukka itsekritiikki, niin ei tänne kukaan kirjoittaisi mitään. Sulkijalihasta vain löysemmälle!
Viimeksi muokannut NuoriD, 03.01.2011 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
NuoliD kirjoitti:Urpilainen taas meni ensin sanomaan ja sitten poistamaan. Tuostahan alkaa tulla sulle tapa :wink:
No tällaista tämä on kun aivot eivät toimi. Tämä ja muut poistetut ovat olleet sellaisia, että olen ajatellut niissä olevan potentiaalia jonkinlaiseen palstahauskuuteen. Sitten tulen järkiini ja ymmärrän, että jaettu hauskuus edellyttäisi sitä, että (a) viestini tajuttaisiin täsmälleen tarkoittamallani tavalla, (b) siihen reagoitaisiin tietynsävyisella vastineella ja (c) muilla olisi samanlainen huumorintaju kuin minulla. Kaikkien kohtien täyttymisen todennäköisyys lienee aika lähellä nollaa, joten saman tien voinee viestin poistaa ja hihitellä vain itsekseen.
Jos kaikilla olisi noin tiukka itsekritiikki, niin ei tänne kukaan kirjoittaisi mitään. Sulkijalihasta vain löysemmälle!
Mutta kun homma ei toimi. Nytkin tekisi mieli poistella, kun sä et puutu ollenkaan noiden nimimerkkien ylimääräisiin l:iin, saati että puuttuisit sopivalla tavalla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Zeb

Re: Helvetin Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No on tosiaan tirpalla kova itsekritiikki. Mä vaan postaan tyynen tietoisena siitä että luultavasti vain minulla on hauskaa ja suurin osa pitää aivoinvalidina.
Vastaa Viestiin