Vuoden eka maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yksi voileipäkakku, kiitos.

Paljon kinkkua, metukkaa, pekonia ja valkosipulimajoneesia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Zeb

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Juttelin äsken ystävän kanssa joka oli juuri eronnut vuoden mittaisesta suhteesta. Tuli kurja olo hänen puolestaan :(
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pitänee alkaa suunnittelemaan kaveriporukalle pikkujouluja 2011.
Jos pitäis jo tossa parin kk päästä, saattaisi olla ton porukan ensimmäiset tänä vuonna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:Juttelin äsken ystävän kanssa joka oli juuri eronnut vuoden mittaisesta suhteesta. Tuli kurja olo hänen puolestaan :(
Hei vihreä "ystäväni" Ford Zephyr!!
Oliko erossa selvä syy? Ja toinen olisi halunnut jatkaa?

Jatkavatko he ystävinä, pystyvätkö siihen siis? Vai onko se iänikuinen ero?

Nämä asiat vain kiinnostavat minua YLEISESTI.
:)
Zeb

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti: Hei vihreä "ystäväni" Ford Zephyr!!
Oliko erossa selvä syy? Ja toinen olisi halunnut jatkaa?

Jatkavatko he ystävinä, pystyvätkö siihen siis? Vai onko se iänikuinen ero?

Nämä asiat vain kiinnostavat minua YLEISESTI.
:)
Eron syy on mielestäni tämän toisen osapuolen henk. koht. ongelmat. Ystäväni olisi halunnut jatkaa. Tuskinpa nyt ainakaan heti on järkeä ystäviä alkaa leikkimään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Hei vihreä "ystäväni" Ford Zephyr!!
Oliko erossa selvä syy? Ja toinen olisi halunnut jatkaa?

Jatkavatko he ystävinä, pystyvätkö siihen siis? Vai onko se iänikuinen ero?

Nämä asiat vain kiinnostavat minua YLEISESTI.
:)
Eron syy on mielestäni tämän toisen osapuolen henk. koht. ongelmat. Ystäväni olisi halunnut jatkaa. Tuskinpa nyt ainakaan heti on järkeä ystäviä alkaa leikkimään.
Kiitos! Aika normitilanne, mutta se ei lohduta varmasti yhtään asianosaisia! :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:Ärh. Ostin tuossa joskus Ulla Svenskin kakkukirjoja ja äsken erehdyin selailemaan niitä :x

Mun on ehkä pakko tehdä muutama kakku. Ihan vaan kokeeksi...

edit. Lopetan myös leivontablogien ym. aiheeseen liittyvän lukemisen. Etenkin kinuskikissa on saatanasta!!!
Kuitenkin teet itsellesi huomiseksi jonkun överin valkosuklaajuustokakun kinuskikuorrutteella. JA MÄ TUUN KYLÄÄN! :D (ps. onnea)
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:En kyllä ymmärrä, mikset hengaa Bangkokissa yhtään.
Liian lyhyt (12pv) reissu jotta ehtisi kaikkialle. Hilaan perseeni rannalle koneen+taksin laskeuduttua ja poistun sieltä kun tarvitsee hoitua käännetyssä järjestyksessä takaisin päin.
SikaMika

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kuinka ajoissa lentokentälle nykyisin kannattaa mennä postailemaan? Kuinka kauan check-in futaa ennen lähtöä?
So Hard

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

SikaMika kirjoitti:Kuinka ajoissa lentokentälle nykyisin kannattaa mennä postailemaan? Kuinka kauan check-in futaa ennen lähtöä?
Meen yleensä tuntia ennen boarding-aikaa jos ei ole mitään hässäkkää. Kerkee rauhassa vetää lähtökaljat. Tietty mitä aiemmin menee, sen paremman paikan saa ja kirjan ja kaljan kanssa pärjää hyvin.
SikaMika

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Ok. Mun lähtö on niin aikainen, ettei nappaisi mennä lojumaan yhtään liian aikaisin. Tosin parilla edellisellä lennolla olen ehtinyt koneeseen nipin napin, joten turha häslääminenkään ei kiinnostaisi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:^Ok. Mun lähtö on niin aikainen, ettei nappaisi mennä lojumaan yhtään liian aikaisin. Tosin parilla edellisellä lennolla olen ehtinyt koneeseen nipin napin, joten turha häslääminenkään ei kiinnostaisi.
Joo, ei kannata myöhästyä.

Sitäpaitsi joku ekonomi on kuitenkin taas suututtanut säästötoimillaan koko henkilöstön, että kentällä ja koneessa on asiat joka tapauksessa sekaisin - joten parempi mennä ajoissa. Puolitoista tuntia ja omat pussikaljat mukaan.
masa

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

SikaMika kirjoitti:Kuinka ajoissa lentokentälle nykyisin kannattaa mennä postailemaan? Kuinka kauan check-in futaa ennen lähtöä?
Tsekkaa saatko tehdä checkauksen netin kautta. Sillä ainakin säästät lorvimisaikaa.
Dumis

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Kuinka ajoissa lentokentälle nykyisin kannattaa mennä postailemaan? Kuinka kauan check-in futaa ennen lähtöä?
Tsekkaa saatko tehdä checkauksen netin kautta. Sillä ainakin säästät lorvimisaikaa.
Joo, jos ei vie matkatavaroita ruumaan? Sithän on pakko mennä "tiskille" jos vie, vuai?
masa

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti: Joo, jos ei vie matkatavaroita ruumaan? Sithän on pakko mennä "tiskille" jos vie, vuai?
Juu, toki. Mut ei kai pelimies pattayjalle tartte kuin puhtaat kalsarit ja sortsit matkaan. Kama on niin halpaa siellä, että ostaa sieltä tarvitsemansa :wink:
NuoriD

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Muista sitten, että kahdella airolla on helpoin soutaa.

Kuva
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Juu, toki. Mut ei kai pelimies pattayjalle tartte kuin puhtaat kalsarit ja sortsit matkaan. Kama on niin halpaa siellä, että ostaa sieltä tarvitsemansa :wink:
Ja sortsitkin on optionaaliset, sillä Sikahan voi juosta ympäriinsä munasillaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Pojat seuraa isiensä jälkiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Matkalukemiseksi Pattayalle suosittelen kirjaa Rahasta lähimmäistäsi. Löytyy kaupoista paikan päällä. Se on se kirja, jossa kerrotaan baarityttöjen metkuista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No nyt niitä erikois-tuskalippuja ole enää myynnissä vaikka piti olla niin kauan kun pilettejä riittää, tiketti näyttää vihreää, muttei päästä ostamaan. Damn it. FME harkinnassa Sabatonin takia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Erikoishintaiset liput ovat myynnissä joulukuun loppuun saakka tai niin kauan kun erää on jäljellä."
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
So Hard

Re: Vuoden eka maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En mä Bangkokiin lomareissuille ottaisi mukaan kuin käsimatkatavarat. Pattayasta en tiedä.
Vastaa Viestiin