Tiineksi TIISTAINA

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

En pannut sitä..

...siis sitä iänikuista tissitiistaita. Se olisi tylsä vaikkeivat tissit ikinä olekaan tylsiä jos eivät sitä ole.

(Ei allekirjoitusta)
Dumis

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jopas blogimestari on keksinyt otsikon. Huomenta vaan, yö ei mennyt hyvin. Kohta töihin katteleen että mikä siellä on meno, eilen ei oikein vielä selvinnyt.
küllküll

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ja minä luulin, että mulle tulee pöljiä soittoja:
- lähde www.feissarimokat.com

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vähän kuin pitkäaikaista rakastajaa vaihtais, vaihdoin nimittäin soittoäänen. Nyt on eroahdistusta ja vaikeuksia sopeutua muutokseen. Apua!

Ja joulupukille kiitos uusista langattomista kuulokkeista. 5 minuuttia töissä ja on jo mennyt hermo naapurikuution Tinnitukseen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Vähän kuin pitkäaikaista rakastajaa vaihtais, vaihdoin nimittäin soittoäänen. Nyt on eroahdistusta ja vaikeuksia sopeutua muutokseen. Apua!

Ja joulupukille kiitos uusista langattomista kuulokkeista. 5 minuuttia töissä ja on jo mennyt hermo naapurikuution Tinnitukseen.
Vespa muru!
Sä unohdit eilisen allekirjoitussopimuksen sisältäneen sen, että sanoisit mulle jotain kivaa !!! Olen pitänyt allekirjoitukset vain blogissani!!

Piiskaaminen oli oikeastaan kiihottavaa, mutta kyllä se sattui. Nyt odotan jotain kaunista. Ei tartte kuin kerran sanoa kaunista tai muuta sellaista. Ellet sitten rakasta minua enemmän...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:Ei tartte kuin kerran sanoa kaunista tai muuta sellaista.
Kaunista tai muuta sellaista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ei tartte kuin kerran sanoa kaunista tai muuta sellaista.
Kaunista tai muuta sellaista.
PITI sanoa, että tuo vitsi on kielletty!

Miksi kidutat minua vaikka meillä on kohtalainen suhde! Sano jotain kivaa nyt tai saatan menehtyä tylyystautiin. On jo näppylöitä.

Mietin voisitko piiskata minua jollain kivoilla pehmeillä, en tarkoita tissejä, siihen kuolisin kiihkosta, mutta joillain pehmeillä risuilla. Sehän olisi rakkautta!
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Hermoratatutkimuksissa käyty, aikamoista :) Nyt kiireesti töitä töitä :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olen hellyydenkipeystaudissa! NÄPPYLÖITÄ ON!!

Kaikki joukolla lohduttamaan minua ja sanomaan jotain kivaa. Ei mitään KSE-juttua tai hajoamista...

TUKIJAT etunenässä tukemaan ja kaikki te tuntemattomat ja tunnetut. Uskokaa nyt, olen tarpeessa ja tarveharkinta on todennut sen!


Tärkeä lisäkaneetti: EN OLE HULLU, enkä tule hulluksi. Olen vain miespoloinen taudissa :o
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä oon ihan mummo. Jalka ei ole parantunut ja nyt selkäkin on sanomassa sopimuksen irti, kun joudun koko ajan könkkäämään huonossa asennossa... kai se pitäisi vain antaa periksi ja jäädä saikulle.

Oon ihan pettynyt, kun tuolla on niin pilvistä, ettei auringonpimennys näy :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miksen voi olla pidemmällä raskaana?

Mä en jaksais tätä shittiä enää :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Erehdyin Boot Factoryn sivuille, nyt on ehkä pakko teettää nämä (ilman noita kamalia nilkkaremmejä):

Kuva

Oon selkeesti keski-ikäistymässä, kun alkaa eläinkuosit vedota. Wuhuu!
Viimeksi muokannut Vesper, 04.01.2011 11:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Muuten übermageet, mutta tuo nilkkaremmi on tosiaan vähän pöljä. Enkä noista soljistakaan ole varma, kun tuo ruskea osa on jotenkin hassu. Mä tahtoisin nämä:

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Erehdyin Boot Factoryn sivuille, nyt on ehkä pakko teettää nämä (ilman noita kamalia nilkkaremmejä):

Kuva
Vespa :h: , ei saa olla julma. saappasi ovat suht hyvätkin EHKÄ, mutta odotan hellää sanaa... en silti uhkaa allekirjoituksella koska en ole moukka.

Swirlin laittama saapas on ruma ja en itse katsoisi sen naisen päälle...

Miksette naiset ymmärrä, että kaunis pienehkö ohut nahkasaapas, musta, on seksikkäin...

OLEN SATAPROSENTTISEN VARMA, ETTÄ KAIKKI MIEHET JOTKA EI HOMOJA,PITÄVÄT PARHAIMPINA ja SEKSIKKÄIMPINÄ NÄITÄ MUSTIA TEIDÄN IHMESAAPPAIDEN RINNALLA.

Tässä toivenaiseni sääret, joita katselisin mielelläni 23 h/24/h:

Kuva

Muistakaa, että olen kenkäasiantuntija!
Tietenkin jos naisen jalat ovat yli 40, niin seksikkyys minun silmissäni nollautuu, mutta se on minun vikani.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: OLEN SATAPROSENTTISEN VARMA, ETTÄ KAIKKI MIEHET JOTKA EI HOMOJA,PITÄVÄT PARHAIMPINA ja SEKSIKKÄIMPINÄ NÄITÄ MUSTIA TEIDÄN IHMESAAPPAIDEN RINNALLA.
Näin on. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: OLEN SATAPROSENTTISEN VARMA, ETTÄ KAIKKI MIEHET JOTKA EI HOMOJA,PITÄVÄT PARHAIMPINA ja SEKSIKKÄIMPINÄ NÄITÄ MUSTIA TEIDÄN IHMESAAPPAIDEN RINNALLA.
Näin on. 8)
Ehtolauseesi oli näemmä turha.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vähän tyyliä tähän ketjuun: paskattaa ja maha muutenkin ruikulilla. Liekö eilinen pvän vanha Kaiser-salaatti ollut syypää pakin kehnoon kuntoon?

PS. Imodiumit on jo otettu.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kiitti kun manailit, juuri vedin viimeisen päivän kaiserit naamaan kun oli 50% halvennuksessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vesper kirjoitti:Oon selkeesti keski-ikäistymässä, kun alkaa eläinkuosit vedota. Wuhuu!
Älä nyt pahastu, mutta mulle tulee noista mieleen Nikki Sixx 1980-luvulla :D

Disclaimer: tässä puhuu "mies" jonka mielestä ainoa oikea jalkine naiselle on...
Kuva

Tosin nää tulee hyvänä kakkosena:

Kuva
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ruoholahen metriksen Ärrällä on niin herkullinen nuori mies myymässä että huh! :dream:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja RP »

^Sanavalinta herkullisesta nuoresta miehestä saa mun päässäni välkkymään puumaa, melkeinpä mummopuumaa :D

Tajusin juuri että torstaina on pyhä, tosin eihän sille itselleni ole merkitystä. Sama pöhnä päivästä toiseen :D
elco

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja elco »

küllküll kirjoitti: Älä nyt pahastu, mutta mulle tulee noista mieleen Nikki Sixx 1980-luvulla :D
Tässä alkaa itse olemaan sen verran vanhempi herrasmies, että 1980-luvun Nikki Sixxkin alkaa näyttämään hottikselta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:^Sanavalinta herkullisesta nuoresta miehestä saa mun päässäni välkkymään puumaa, melkeinpä mummopuumaa :D
Älä huoli, minähän oon puuma. Hellu on nuorempi ko minä :P Mummopuumaksi en kyllä suostu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ruoholahen metriksen Ärrällä on niin herkullinen nuori mies myymässä että huh! :dream:
Veikkaan että tiedän kenestä puhut. Nimim. unohdin melkein kerran puolet ostoksista siellä... :oops:
Niin. Sen lisäksi että silmät ei säry ko sitä kattoo niin se on niin saakelin hyvä supliikkimieski vielä. Tänään se kysyi, niinkuin normaalisti että "saisko olla muuta". Piti hetken miettiä että öööö niin saisko.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jalka on kuin onkin murtunut, joten en kyllä käytä minkäänlaisia korkoja moneen kuukauteen :( Onneksi ei tartte kipsata. Silti 2-3 kuukautta kuulostaa toivottoman pitkältä paranemisajalta.
Vastaa Viestiin