Tiineksi TIISTAINA

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^^Onxe se parrakas tyyppi vai joku muu? Juuei, mä en ole ollut unohtelemassa ostoksiani sinnekään, asioin vaan liikkeessä (tupakkaostoksilla) liian usein.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ Kurjaa :(
SikaMika kirjoitti:^^Onxe se parrakas tyyppi vai joku muu? Juuei, mä en ole ollut unohtelemassa ostoksiani sinnekään, asioin vaan liikkeessä (tupakkaostoksilla) liian usein.
Taitaa sillä vähän olla partaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SikaMika

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

annepa kirjoitti:
Taitaa sillä vähän olla partaa.
Ahhahahah, mä alankin jatkossa kyttäämään sua tuossa ärrän kulmilla; laitan tekoparran päälle, tapitan naisia suoraan öögaan ja kysyn "moi ootko annepa täh"! Paljastan sun henkilöllisyyden muutamassa minuutissa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja annepa »

SikaMika kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Taitaa sillä vähän olla partaa.
Ahhahahah, mä alankin jatkossa kyttäämään sua tuossa ärrän kulmilla; laitan tekoparran päälle, tapitan naisia suoraan öögaan ja kysyn "moi ootko annepa täh"! Paljastan sun henkilöllisyyden muutamassa minuutissa.
Miksei saman tien tehä tärskyjä siihen ärrälle? Ei tarvi sinunkaan kylmässä värjötellä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti: Tajusin juuri että torstaina on pyhä, tosin eihän sille itselleni ole merkitystä. Sama pöhnä päivästä toiseen :D
Hiukkasen alkomaholisti-kelloni alkoi kilkattaa :D

Kävin salilla, oli raskasta.
Nyt syön, sit lähen yhdelle.
SikaMika

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

annepa kirjoitti:
Miksei saman tien tehä tärskyjä siihen ärrälle? Ei tarvi sinunkaan kylmässä värjötellä.
Parta lämmittää. Kiitos vaan tarjouksesta, mutta en mä nyt ehdi, täytyy lähteä luistelemaan Pattajanjärven jäälle.

Sitä paitsi, mähän voin tulla suoraan sinne teidän puulaakiin kaffelle, se kun on ilmaistakin siinä ruokalan kaffiossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Parta lämmittää. Kiitos vaan tarjouksesta, mutta en mä nyt ehdi, täytyy lähteä luistelemaan Pattajanjärven jäälle.
Monet luistelee Pattayalla ihan muilla liukkailla? :wink:
On siellä pari savolaistakin pankkiiria..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niba kirjoitti: On siellä pari savolaistakin pankkiiria..
Ne on tainneet jo kotiutua. Sisko oli sattumalta törmännyt viime reissullansa toiseen heistä lentokentällä, rahasta ei kuulemma ollut puutetta mutta lenkkimakkarasta ja puolukkahillosta kylläkin. Kaverinsa toivat rinkallisen tuliaisina, sisko pääsi samalla kyydillä Pattayalle. Jos siis näitä Wincapita-spedejä hait takaa...

Kävin taas ärrällä ostamassa tupakkaa. Siellä ei ollut hemaisevan seksikkäitä partasuita hommissa, joten en unohtanut röökejä kassalle. Myyjäneiti oli kyllä ihan kivannäköinen, joupoks.
elco

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti:Myyjäneiti oli kyllä ihan kivannäköinen, joupoks.
Hei, taidan tietää tämän saman tapauksen! Maksaessani katsoin tyttöä tisseihin, veri pakeni aivoista rubiininpunaiseen ja kirkaisin parhaaseen tourettetyyliin "MELONEISSAS OLI".
SikaMika

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:
Hei, taidan tietää tämän saman tapauksen!
Olixe se parrakas tyyppi?
Dumis

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kävin vähän suunnittelee polttareita jonka bestman en edes ole ja lopputulos on se että joudun tekemään 50% duunista vaikka parhaita miehiä on kaksikin. Oli kyllä nihkein palaveri ikinä kun oli mun lisäksi pari tyyppiä paikalla. Noh, onneksi noissa on istuttu aikasemminkin, niin tietää miten hommat menee.

Nyt vois vetästä iltapalan ja tajun pois.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja saira »

Vuorovaikutteinen teknologia on perseestä! Tai siis ei mun juttuni. Tai siis mun kärsivällisyys ei riitä näihin tehtäviin. Kurssi suoritettu kun saan analysoitua erään lento-onnettomuuden syyt, jotka johtuvat koneen ohjaimon mentaalimallista ja sen antamista vääristä/vaillinaisista tiedoista, samoin kuin huomaamatta jääneistä ilmoituksista, joten henkilöstö teki tämän pohjalta virheellisiä päätelmiä. Ja vielä tietysti täytyy keksiä korjausehdotuksia. Hyvin tässä tunnit vierii eteenpäin, nukkumaan jo tekis mieli...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiineksi TIISTAINA

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Niba kirjoitti: On siellä pari savolaistakin pankkiiria..
N Jos siis näitä xxx-spedejä hait takaa...
Et sittten ihan tymä ole kauppataiteilijaksi, mutta..

Kuljen joka päivä sen R¨kiskan ohi työmatkalla ja on siinä joku Aarne Tenkasen tyylinen kaveri ollut..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin