Hiihtolavvantahi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko hiihtänyt tänä talvena?

olen
1
8%
en ole
11
92%
 
Ääniä yhteensä: 12

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Raikasta! Joko olet hiihtänyt, entä kumpi tyyli? Itse en tänään hiihdä, mutta puntilla poikkean.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja saira »

En ole hiihtänyt, mut kulkenut tytsyn perässä, kun opettelee hiihtämään, ja nostellut pystyyn...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

saira kirjoitti:En ole hiihtänyt, mut kulkenut tytsyn perässä, kun opettelee hiihtämään, ja nostellut pystyyn...
Eilen 1,5v tyttäreni korkkasi suksensa. Harmitti, kun olin töissä tuolloin, mutta vaimon mukaan oli hihkunut innoissaan ja vetässyt viisi metriä omin avuin kerta heitolla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töis, mun Nokialla oli iLuuri-ongelma, ei herättänyt. Oikeammin kyseessä oli käyttäjävihre, kun luuri kysyi herätyksessä että "avataanko puhelin" johon laitoin "kylli", mutten pin-koodia kuitenkaan jaksanut räpeltää, jolloin puhelin jäi johonkin välitilaan eikä tehnyt toista herätystä (kait).

Noh, en kuitenkaan myöhästynyt sovitusta ajasta kuin pari minsaa, vaikka vartissa piti pakata vaatteet reppuun ja päälle sekä käydä suihkussa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja exsu »

En ole hiihtänyt, itseasiassa peruskoulun jälkeen tasan kerran lainasuksilla. Silloin oli kivaa puuhaa, jonka jälkeen olen joka talvi harkinnut omien hankkimista. Toistaiseksi jäänyt harkinta-asteelle. Ehkä jos ensi talvena asuisi vähän lähempänä latusta niin voisi olla vähemmän tekosyitä lykkäykselle.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Varmaan tulee lähiviikonloppuina laitettua sukset kuntoon ja suunnattua laduille :)

Nyt suuntaan punttisalille
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

En ole hiihtänyt, ei ole kaupungissa suksia. Vähän matkan päässä ois joku puolentoistakilometrin ympyrälatu mitä kiertää, mutta muuten pitäisi mennä vähän kauemmaksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

En ole hiihtänyt, harmittaa ettei ole suksia tai latuja ihan lähellä.

Machete oli killeri :D Kiitos löpinäseurasta; ehdin jo naismaisesti pahoittaa mieleni heti aamusta, nyt tekis juttusura taas terää.. Ei voi mitn, elämä on!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Machete oli killeri :D Kiitos löpinäseurasta; ehdin jo naismaisesti pahoittaa mieleni heti aamusta, nyt tekis juttusura taas terää.. Ei voi mitn, elämä on!
Oli kyl ihan kivan huumorpainotteinen :)
Jututkin oli just huippua jo ennen lefaakin.
Ei voi tietää kauan tääl töis menee, mutta jos pääsen ajoissa niin voin kilautella, kun en kuitenkaan ole tänään menossa hummaamaan.
Eläkä pahoita aina mieltäs jos ukkelin kanssa vähän sukset menee ristiin, sille saa ja pitääkin sanoa kovasti välillä (jossei viestit muuten uppoa).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Nääh, älä vaivaa päätäs ;) Eilen oli hapannaama vastassa ja tänään mun olis pitänyt olla sunshine sen illan menojen vuoksi, yhtä innostunut. Miks? Ei ummarra!

Pojan kanssa suklaata (ok, mä syön, se katsoo Karvista) ja löhöpäivä. Ehkä kaupassa vois käydä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
saira kirjoitti:En ole hiihtänyt, mut kulkenut tytsyn perässä, kun opettelee hiihtämään, ja nostellut pystyyn...
Eilen 1,5v tyttäreni korkkasi suksensa. Harmitti, kun olin töissä tuolloin, mutta vaimon mukaan oli hihkunut innoissaan ja vetässyt viisi metriä omin avuin kerta heitolla.
Meillä 6-vuotias tyttö. Viime talvi tais olla ensimmäinen kun kunnolla pääsi hiihtämään. Edellisinä vuosina ollu aika vähissä lumet... Mut nyt onkin sit innostunut ihan täysin siihen hommaan. Mäet on vielä hieman hakusessa, ja kääntyminen. :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
RP

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulla ei ole suksia, miehellä taitaa olla varastossa. Hiihtänyt olen viimeksi lapsena, ei ihan mun juttu. Mies kai hiihdellyt enemmänkin nyt ei enää moneen vuoteen. Tytsälle ajateltiin ostaa, mutta ei tietoa koska.

Tänään pitäisi käydä shoppailemassa junior patjaa, ja ehkä ostaa sellainen pieni prinsessa nojatuoli neidille :D En taida itse jaksaa mukaan :/ Olen mökkihöperö.
Dumis

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Wintersunia napeista soimaan ja tehonaputtamaan. Jossei iltatöitä, niin sit hippaan salille, huomenna sit vaikka simmaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuntuu, että valkoisen lihansyöjäheteromiehen suurin ongelma on erilaiset värit. Kuten vihreä, sinivihreä, sinipunainen, persikka, musta, punainen, makrilli ja harmaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tein zupertehoccaasti tän päivän hommat, nyt niihin eilisiin ATK-ongelmia sisältäviin ropuleemeihin.
Zeb

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En välitä hiihtämisestä ollenkaan ja nyt aikuisena vähä tekniikkakin on hukkunut kokonaan. Mies svengaa menemään kuin hirvi. Kaipa se tytönkin sit opettaa, varmaan ensi talvena.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jahuu, kylläpäs otti koville vieläkin, mutta näin se on aina mennyt ja hypännyt päivän yli..
En tiedä, ehtiä ulos valoisaan aikaan? No jo life sucks..
Ehkä sitten huomenna..
Hiihtänyt olen n. 15 vuotta sitten, mutkamäkeä laskenut 11v sitten, ei taida paskat paikat kestää, vaan liikkua pitäisi..
Monottomat sukset pistin roskiin viime vuonna, ex-exä hajoitti monot kun lainasi..
Hiihtäminen on jotenkin maalaista tpoimintaa, tuolla ne sudeettisavolaiset sivakoi ympäri mettiä?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jäänkin tekee pikkukeikan töissä, sen jälkeen ehkä zalille. Kerho-IFK_matsissa IFK:lla kakkosketju näyttää murhaavammalta kuin ykkönen. Kunhan sitä kovuuttakin nyt saatais, alkaa olee taitoniekkoja valtaosa jo.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt olis niin party-party-fiilis että! :cheer:

Mies pippaloi ja mä kotiäiteilen - mä pidän omat bileet illalla :cheer:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Kohta 20 vuotta edellisestä suksimiskerrasta. Mutta telkkarista seuraan kyllä!!
Pröötprööt
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Olitsä enkkulassa vai ausseissa? ;) (t. näsäviisas)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

iiiiih... sen kerran kun mä lähden ulos.. niin tietenkään mulla ei oo mitään laitettavaa päälle.. tai no.. onhan tuolla jotain rytkykä.. mutta.. nyt ei kelpaa mikään. Pitäis käydä useammin ulkona, niin tulos rutiini tähän :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

just pähkäilen uuden suksisetin ja design-valaisimen välillä. Saiskohan molemmat..? Jee, tänään pääsee kotiin mikäli luoja suo lennon olevan ajoissa, so far näyttää hyvältä. on kyllä ollu paras joululoma melkein ikinä!:) harmi vaan kun piti kiiruhtaa lennolle suoraan kummipojan nimiäisistä. Vauvat ja koirat on niin ihQui :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli taas himo rakennella jotain uutta kämppään, mitähän sitä nyt keksisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hiihtolavvantahi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:Tuli taas himo rakennella jotain uutta kämppään, mitähän sitä nyt keksisi.
Päräytä huoneistoon parvisänky, tuplahaastetta elämään :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin