Pyydän crowbarin bannaamista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Perustelu:
http://kitina.net/viewtopic.php?t=6837& ... start=1525

Väkivallalla uhkaaminen perheenjäseniä kohtaan.

(Tiedän toki, että irl crowbar on vikisevä eunukki, mutta kyse on periaatteesta).
elco

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja elco »

Tämä palsta kaipaisi ennemmin lisää kirjoittajia kuin vähemmän.

Onko tämä paskanjauhannassa siksi, että tämä on joku läppä ja et ole tosissasi?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Tämä palsta kaipaisi ennemmin lisää kirjoittajia kuin vähemmän.
Siis kannatat Crowbarin bannaamista? (Lienee ilmaisutyylinsä puolesta ollut vaikuttamassa useiden kirjoittajien pysyvään poistumiseen palstalta.)

Itse kannatan sitä, että Crowbar hankkisi jostakin hieman suhteellisuudentajua ja lisäksi ymmärtäisi, että vain hyvin poikkeuksellisen fiksua ajattelua voi esittää tuolla hänen tyylillään vaikuttamatta lesolta wannabelta. Tavanomaiseen fiksuuteen tulisi valita tavanomaisempi esitystapa.

Kannattaisin kyllä myös jonkinlaista moderointia osaan keskustelualueista, jos arvelisin että sellaisen järjestäminen olisi kitinäläisille mahdollista.
elco

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti: (Lienee ilmaisutyylinsä puolesta ollut vaikuttamassa useiden kirjoittajien pysyvään poistumiseen palstalta.)
Kuten?

Äläkä sano, että hellbellin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Olen kyllä Daven linjalla siinä, että en itsekään suhtautuisi kovin suopeasti jos joku rupeaisi uhkailemaan perhettäni.

Kitinässä saa sen verran vapaasti mesota, että pitäisi varmasti onnistua purkamaan ahdistuksensa ja itkupotkuraivarinsa muuten kuin uhkaamalla jonkun muun yksityisyyttä ja perhettä väkivallalla. Paljon täällä hyväksytään, mutta jossain menee se raja. Jokainen tietenkin määrittelee oman rajansa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^^Yhden tiedän varmasti, mutta asia on kerrottu luottamuksella. Miksei HB:ta saa mainita? Jos on kaksi, lienee enemmänkin. Moisten kouhottajien läsnäolo lisää myös omissa pohdinnoissani painoa palstalta häipymisen puolelle. Etenkin sellaisten, joilla on ilmiselvästi toisinaan myös jotakin järkevää sanottavaa - täysin turhat kirjoittajathan on helppo vain norata.
elco

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja elco »

Olen samaa mieltä, että HB:n kaltaisen kouhottajan läsnäolo vähentää halua olla täällä.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

par-sky kirjoitti:Olen kyllä Daven linjalla siinä, että en itsekään suhtautuisi kovin suopeasti jos joku rupeaisi uhkailemaan perhettäni.
Täh? Oikeasti? Ihanko totta? Hmm.. erikoista. Katselin lapsena, kun sikaa teurastettiin ja se laittoi jostain syystä hanttiin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

EveryWoman kirjoitti: Miksei HB:ta saa mainita?
Hb:n saa mainita. Ja HP-kastikkeen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Olen samaa mieltä, että HB:n kaltaisen kouhottajan läsnäolo vähentää halua olla täällä.
Ts. sä toivoisit, että palsta olisi kansoitettu sinun, Snapan ja Munalan kaltaisilla kouhottajilla + joukkiolla, joka kiltisti alistuu teidän vittuilujenne kohteeksi siitä huolimatta etteivät saa siitä itse mitään? HB ei alistunut eikä ollut teidän kiusaajien kaltainen, joten pidät häntä ei-toivottavana.

Ei kovin elinkelpoinen järjestely, sanoisin. Palstalla oleilu kun perustuu vapaaehtoisuuteen. Mutta eipä tuo elinkelpoisuus (sustainability) taida sun erityisalaa olla muutenkaan, kaverina joka mieluummin kehittäisi ydinasetta kuin tutkisi ilmastonmuutosta seurauksineen ja sitä, miten näihin voitaisiin varautua ja vaikuttaa.
Gaia

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gaia »

EveryWoman kirjoitti:
elco kirjoitti:Olen samaa mieltä, että HB:n kaltaisen kouhottajan läsnäolo vähentää halua olla täällä.
Ts. sä toivoisit, että palsta olisi kansoitettu sinun, Snapan ja Munalan kaltaisilla kouhottajilla + joukkiolla, joka kiltisti alistuu teidän vittuilujenne kohteeksi siitä huolimatta etteivät saa siitä itse mitään? HB ei alistunut eikä ollut teidän kiusaajien kaltainen, joten pidät häntä ei-toivottavana.
Tekisin äänestyksen aiheesta jos viitsisin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Mä taas tekisin, jos osaisin. :D
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

EveryWoman kirjoitti:
elco kirjoitti:Olen samaa mieltä, että HB:n kaltaisen kouhottajan läsnäolo vähentää halua olla täällä.
Ts. sä toivoisit, että palsta olisi kansoitettu sinun, Snapan ja Munalan kaltaisilla kouhottajilla + joukkiolla, joka kiltisti alistuu teidän vittuilujenne kohteeksi siitä huolimatta etteivät saa siitä itse mitään? HB ei alistunut eikä ollut teidän kiusaajien kaltainen, joten pidät häntä ei-toivottavana.
LOL. HB oli ihan mukava pikku huora, mutta kuten sinäkin muistat asiat meni seuraavasti.

HB oli kirjoittanut pienen ohimenevän vinkaisuin, että meinasi kuolla.

Kun kaikki maailman ihmiset eivät olleet lukeneet tätä viestiä ja ilmoittaneet hänelle lukeneensa sen, hän purskahti itkuun ja alkoi haukkua ensin Gattacaa ja sitten niitä, jotka ilmoittivat pikkuhuoralle sen täysiin sekopäisestä ja epäreilustat vittuilusta.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Ei erityisen relevanttia.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja par-sky »

EveryWoman kirjoitti:^Ei erityisen relevanttia.
Haluan toki huomauttaa että en todellakaan toivo tästä Cityn kaltaista palstaa missä bannataan rönsyilystä ja itkeä nillitetään siitä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pärskyn kanssa samaa mieltä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^^Yhdyn.
NuoriD

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Tämä palsta kaipaisi ennemmin lisää kirjoittajia kuin vähemmän.

Onko tämä paskanjauhannassa siksi,
että tämä on joku läppä ja et ole tosissasi?
Olen tosissani.

Mielestäni toisen kirjoittajan perheenjäsenten murhaamisella uhkaaminen on käytös, josta pitäisi bannata.
Manaaja

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:Ts. sä toivoisit, että palsta olisi kansoitettu sinun, Snapan ja Munalan kaltaisilla kouhottajilla + joukkiolla, joka kiltisti alistuu teidän vittuilujenne kohteeksi siitä huolimatta etteivät saa siitä itse mitään?
Missäs mä olen ansaitsemattomasti vittuillut jollekin puolustuskyvyttömälle pikku reppanalle, joka ei saanut siitä mitään?

Itse asiassa muuten tuo lauseesi teki kyllä aika paljon järkeä. On jotenkin huojentavampaa olla eri mieltä seurassa, jolla on edes alkeellinen kyky omaan ajatteluun, kuin olla samaa mieltä tyhjää puhuvien huru-ukkojen ja taikauskohörhöjen keskellä.

Mitä itse tähän ketjunaloitukseen tulee, niin onhan tää vähän perheenisäsankari-LOL, exists only in the internet. Mutta enhän mä lapsettomana voi tällaista syvää riipaisua ymmärtää. Mutta kyllähän se vähän pistää vihaksi kun ajattelee että mun lapset voisi olla siinä bussissa, jonka kaistalla ND itsekeskeisesti ajaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti: Mielestäni toisen kirjoittajan perheenjäsenten murhaamisella uhkaaminen on käytös, josta pitäisi bannata.
Teoriassa kyllä, mutta tämä on Kitinätodellisuus. Kitinän vapaata ja joskus mautonta ja vammaista retoriikkaa. Ei Crowbar oikeasti aio murhata perhettäsi ilmastonmuutoksen takia. Jos sinusta Crowbar on vikisevä eunukki, tiedät itsekin ettei uhkaus ole totta.

Ei hyvä, jos Kitinässäkin otetaan käyttöön tuollainen korrektien ilmaisujen seula, jolla bannataan ihmisiä jopa vähemmästä syystä kuin minua X-kertaa aiemmin. Samaa kuin kohta ei voi kirjoittaa "neekeri"-sanaa sakkoja saamatta.

Tässä yhteydessä haluan lisätä, että haluaisin päästää tyttäresi neitsyydestään, ellei tuo ole jo korkattu. Olisin varmasti parempi ja hellempi kuin sen amispojat.
Manaaja

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Tässä yhteydessä haluan lisätä, että haluaisin päästää tyttäresi neitsyydestään, ellei tuo ole jo korkattu. Olisin varmasti parempi ja hellempi kuin sen amispojat.
Reality check. Sä olet Gattaca, asut hevon perseessä ja haiset pahalta. Mä olen Munala, asun lähellä ja tuoksun Versacen The Dreamerilta.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Niin siis kyllä mä olin ajatellut tulla koko porukkaan. Ja mikä parasta: I stay hard and I finish.
Pitäisi tehdä kyllä omia lapsia. Jaksa aina noita systerin muksuja nussia.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Manaaja kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Ts. sä toivoisit, että palsta olisi kansoitettu sinun, Snapan ja Munalan kaltaisilla kouhottajilla + joukkiolla, joka kiltisti alistuu teidän vittuilujenne kohteeksi siitä huolimatta etteivät saa siitä itse mitään?
Missäs mä olen ansaitsemattomasti vittuillut jollekin puolustuskyvyttömälle pikku reppanalle, joka ei saanut siitä mitään?
En ole puhunut mitään puolustuskyvyttömistä reppanoista, vaan ihmisistä, jotka eivät lähde mukaan noihin ala-astemeininkeihin, ja jotka toden totta eivät saa niistä mitään. Jos et itse huomaa, että lähes jokainen viestisi sisältää kouhotusta, niin en usko voivani saada sua sitä huomaamaan.
Manaaja

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:En ole puhunut mitään puolustuskyvyttömistä reppanoista, vaan ihmisistä, jotka eivät lähde mukaan noihin ala-astemeininkeihin, ja jotka toden totta eivät saa niistä mitään. Jos et itse huomaa, että lähes jokainen viestisi sisältää kouhotusta, niin en usko voivani saada sua sitä huomaamaan.
Mitä nämä ala-astemeiningit ovat? Oletko itse huomannut että lähes jokainen viestisi sisältää taikauskoista hyperboliaa?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Hö, olisipa minullakin pääkaupunkiseudulla joku tuttavaperhe kenen kanssa voisin katsoa piirrettyjä:

http://www.youtube.com/watch?v=5d5v7OCJuAY

Kuunnrlla musiikkia:

http://www.youtube.com/watch?v=Gz8l7ezWxsY

Käydä syomässä:

http://www.fungi4schools.org/Reprints/P ... it&veg.JPG

ja elokuvissa:

http://www.trailerspy.com/trailer/8035/ ... nd-Trailer
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Vastaa Viestiin