Pyydän crowbarin bannaamista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Paljon arkikäyttöä, mutta ihmistä en ole vielä päässyt viiltämään tai pistämään.
Enkä minä teleskooppipamputtamaan. Sovitaanko treffit?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hei tänään avasin rakkaalla Smith & Wesson Extreme Opsillani kirjekuoria, patterien muovipakkauksen ja kaljapullonkin kun avaaja oli hukassa. Sillä tein kesällä saunavihtojakin, 10 sentin terä vastaa aika hyvin suomalaista puukkoa.

http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.a ... et&ID=1520
Viimeksi muokannut Gat, 10.01.2011 22:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Manaaja

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mutta onko siitä leukun korvaajaksi?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:^ Mutta onko siitä leukun korvaajaksi?
No ei puun hakkaamiseen tai teleskooppipamppua vastaan. Mutta tietysti parempi pikkupuuhiin kuin leuku, ja kulkee taskussa. Sormisuojan tapainen auttaa ihmisten puukotuksessa.

Kaivopalossanikin tohon suuttimen liipaisin oli siis naruilla köytetty yksin palamaan ja letku hajosi kun itse lopuksi tohottelin. Tuolla katkaisin narut koska pullon venttiilin liekki oli alkuun liian iso ja poltin siinä käteni. Veitsi pelasti ehkä henkeni, yhdellä kädellä avattava.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu, yli viisisenttiset terät on kiellettyjen listalla ei saa kanniskella julkisesti ees omassa pikku pussukassa, ja vaikee äijä voi sit kertoa jotain jousipampun yleensä omistamisesta jos ei ole tietyissä viroissa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Se oli Isokarju vai mitä muita nikkejä sillä Cityn hullulla bodarilla oli, joka napsutteli teleskooppipamppua auki-kiinni täydessä baarissa. Minulla oli silloin vain huonompi linkkari, jonka kaivelin rauhanomaisesti vertailua varten maastotakkini hihataskusta.

Mut siis kyll kun suomalaisissa aselehdissä on veitsitestejä, niin vaikuttaa että monet sivistyneetkin ihmiset pitää isoa kääntöveistä jopa konttoritöissä just väkivallattomiin arkitarpeisiin. Eikä kytät ihmisten taskuja syynää jos ei itse rettelöi. Tuon 5 cm rajan mukaan muuten monet Leathermanitkin lukollisella melkein 10 cm terällä olisi laittomia kantaa kadulla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Niba »

En oo koskaan tarvinu kättä pidempää kadulla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:En oo koskaan tarvinu kättä pidempää kadulla..
En minäkään, ja tuskinpa tarvitsen. Mutta jos käyttöveitsen ottaisin pois taskustani, jostain lakisyystä, aina kun kylille lähden, silloin se kuitenkin unohtuisi aina kun oikeasti tarvitsen pasifistisiin asioihin. Nojaa, onhan siinä ehkä tänä aikana joku fiktiivinen varmistus ja romantiikkakin että tuollainen on myös ase. Harvemmin vaan neekeritkään päälle käy :D

Minulla on myös monikäyttökalu Leathermanin tyyliin vaikka halvempi. Pihdeille ja ruuvareille ja pullonavaajalle ainakin on käyttöä. Mutta se on painava möhkylä ja veitsi sinä on aivan kelvoton, ohut ja pieni puukkoon tai tuohon kääntöveitseen verraten. Sitäpaitsi siinä mallissa pitää koko homma taittaa auki että teriä/ruuvareita saa esille, ei toimi yhdellä kädellä vaan vie aikaa ja nyppimistä kynsillä.
Viimeksi muokannut Gat, 11.01.2011 0:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:
Niba kirjoitti:En oo koskaan tarvinu kättä pidempää kadulla..
En minäkään, ja tuskinpa tarvitsen. Mutta jos käyttöveitsen ottaisin pois taskustani, jostain lakisyystä, aina kun kylille lähden, silloin se kuitenkin unohtuisi aina kun oikeasti tarvitsen pasifistisiin asioihin. Nojaa, onhan siinä ehkä tänä aikana ehkä joku fiktiivinen varmistus ja romantiikkakin että tuollainen on myös ase. Harvemmin vaan neekeritkään päälle käy :D

Minulla on myös monikäyttökalu Leathermanin tyyliin vaikka halvempi. Pihdeille ja ruuvareille ja pullonavaajalle ainakin on käyttöä. Mutta se on painava möhkylä ja veitsi sinä on aivan kelvoton, ohut ja pieni puukkoon tai tuohon kääntöveitseen verraten. Sitäpaitsi siinä mallissa pitää koko homma taittaa auki että teriä/ruuvareita saa esille, ei toimi yhdellä kädellä vaan vie aikaa ja nyppimistä kynsillä.
INHAA veitsistä ja pampuista ja tositympeistä uhkauksista puhumista! POIS väkivalta ja tilalle kauniit asiat HETI! Vaikka seksi joka ei aina ole yhtäläisyysmerkki pystytisuihin!

Vastaapa Gat saapaskyselyyni!! Saadaan aitoa miehistä rosonahkaista karhukaljan ja myös muunkin hajuista ja makuista mielipidettä! :)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja swirl »

Gat kirjoitti:Se oli Isokarju vai mitä muita nikkejä sillä Cityn hullulla bodarilla oli, joka napsutteli teleskooppipamppua auki-kiinni täydessä baarissa. Minulla oli silloin vain huonompi linkkari, jonka kaivelin rauhanomaisesti vertailua varten maastotakkini hihataskusta.
Tästäkö se porttikielto Kettuseen johtuikin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gat »

swirl kirjoitti:
Gat kirjoitti:Se oli Isokarju vai mitä muita nikkejä sillä Cityn hullulla bodarilla oli, joka napsutteli teleskooppipamppua auki-kiinni täydessä baarissa. Minulla oli silloin vain huonompi linkkari, jonka kaivelin rauhanomaisesti vertailua varten maastotakkini hihataskusta.
Tästäkö se porttikielto Kettuseen johtuikin?
Muistelen, että porttikiellon hankitte ihan omalla käytöksellänne jostain myöhemmästä miitistä, jossa minä ja se Isokarju/NotLikeEveryone emme olleet mukana. Mitä tapahtui?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Käsittääkseni se johtui Aerisista (?), joka ei osannut käyttäytyä. Jos nyt en muista ihan väärin. Olin paikalla, mutta en mukana aiheuttamassa ongelmia.
Dumis

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Alkoi vähän kiinnostaa jos olis miitannut palstalaisia, mutta sitten muistin että lähes kaikkihan ovat jo pariutuneet ja/tai lisääntyneet :?

Tylsää. Me vialliset vaan sinkkuillaan, eikä oo enää hauskaa Blytlyn kans kahestaan ryypätä.
Dumis

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tylsää. Me vialliset vaan sinkkuillaan, eikä oo enää hauskaa Blytlyn kans kahestaan ryypätä.
Seksuaalisesti avoimempi ihminen näkisi tuossa mahdollisuuksia päästä muitten palstalaisten elämäntyyliin. :)
En mä taho muitten elämäntyyliä, tahon oman mulle täyvellisen kumppanin, enkä mitä tahansa lorttoa!1
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Miittejä ei enää paljoa jos ollenkaan ole, juuri syystä että ovat pariutuneet, poikineet ja muuttuneet "vastuullisiksi".

Eipä silti, pelkkää vitutusta ja pettymystä minulle runkkarille ne miitit jossa kävin, pahimmillaan jouduin näkemään muiden nussimista. Toisaalta olihan vaikka juopunut ja kiukkuinen Melnais (nykyään kunnollinen vaimo ja äiti hänkin) hauska näky känniagreissa miehiä lyömässä ja kierimässä minihameessa niin että pikkuhousut vilkkui. Hassua myös kun JuhaniTurbohaltija käytti vesipyssyä, leikkitapeltiin ja lopuksi Juhani ui koristealtaassa. Ja minä olin jo silloin vanhempi kuin useimmat teistä nyt! Ja aina vaan puutteessa ja puberteettinen!
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

RP kirjoitti:Haha, moon aina mieltänyt tuon nikin äkäiseksi naiseksi :D Toki diggaan siitä kun edes joku jossain hiukan kuurmottaa sitä uskovaishihhuli siipeä.
Jep jep. Tästä viestistä tuli sitten ensimmäinen varoitus: http://hommaforum.org/index.php/topic,4 ... #msg553755

EWn, Vadimin ja So Easyn kannattaisi pyrkiä modeiksi tuonne.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
RP

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja RP »

Nojuu, onhan siellä aika tiukka uskonnollisten hihhuleiden muodostama moderaatio. Jos jopa minä onnistun saamaan varoituksen niin on aikoihin eletty :D Koskoo isosti sydämeen moderaattoreita jos uskaltaa toivottaa selkeän uskontohihhulisovinistisian musultaanien maahan.
Vastaa Viestiin