Pyydän crowbarin bannaamista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä en kyll jaksaisi pelätä ketään teistä, tilanne on joku muu, Mut jos ND ei pysty suojelemaan perhettään niin aika vellipöksy on, vaikka lapsellista ketään uhkailla täällä netissä, ei sitä tiedä vaikka joutuisi kovastikin vastuun tulille, vaikka tää ei okkaan premoderoitu paskakujanne..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ei. Tappouhkauksesta bannaaminen ei olisi kitinähengen mukaista. Jos jotakuta tämänkaltainen toiminta häiritsee, muistakoon, ettei Kitinä ole keskustelupalsta, vaan Totuus Ihmisyydestä. Se, joka haluaa keskustella, menköön muualle.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriD

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:Mä en kyll jaksaisi pelätä ketään teistä, tilanne on joku muu, Mut jos ND ei pysty suojelemaan perhettään niin aika vellipöksy on, vaikka lapsellista ketään uhkailla täällä netissä, ei sitä tiedä vaikka joutuisi kovastikin vastuun tulille, vaikka tää ei okkaan premoderoitu paskakujanne..
Kyse ei ole siitä, onko Crowbarin uhkaus todellinen vai ei. Jos uhkaus olisi todellinen, niin hänen bännäämisensähän ei mitenkään vähentäisi ko. uhkaa, vaan jopa lisäisi sitä.

En pidä Crowbarin uhkaa todellisena.
küllküll

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja küllküll »

RolloTomasi kirjoitti:Kitinä ole keskustelupalsta, vaan Totuus Ihmisyydestä. Se, joka haluaa keskustella, menköön muualle.
:jee:

Näihinhän on valtiollisella tasollakin pyritty hakemaan jonkinlaista rotia, viitaten mm. Ass-street "Nuuskamuikkunen" Thorsin nettiuhkailuun ja sen eräänkin tamperelaisen multibloggaaja-vouhottajan tuomioon.

Jotenkin hassua, että aikuisilla ihmisillä tuppaa netissä äidin opettamat käytöstavat unohtumaan. Aika harva kuitenkaan kahvipöytäkeskusteluissa uhkaa toisen henkeä/terveyttä/perhettä? Etenkään selvinpäin?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No kai sitä joissain asioissa on perusteltua olla tiukkapipo: minusta tuollainen perheen uhkaileminen on tosiaan sillä rajalla, ja ylikin, että tyypin voisi kyllä bannata. Vaikka ainahan näihin käsityksiin vaikuttaa myös käsitys kirjoittajasta. Edelleen olen sitä mieltä, että Crowbarilla on teräviä ja usein todella kiusallisen tarkasti maaliin osuvia huomioita. Mutta on tuo jatkuva aggre-lässytys niin haukotuttavaa, että tuskin jäisin kaipaamaan. Vastaavaasti, Gatin läpät Daven jälkikasvusta ovat niin mauttomia, että kun tyypillä ei muutenkaan ole nykyisin juuri mitään kiinnostusta herättävää antia palstalle, niin sinne vaan samaan e-tyhjyyteen minun puolestani.

Kai se vähän niin menee, että ne, joita ei haluaisi bannata pahojenkaan ylilyöntien jälkeen, eivät myöskään tuota juuri sellaisia ylilyöntejä, joiden takia haluaisi bannata.

Joka tapauksessa, lähes ainahan nämä bannaamisvaateet ovat aika subjektiivisia, mutta jos haluaa joitain muka-objektiivisia rajoja paikantaa, ehkä sellainen juuri löytyi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja elco »

küllküll kirjoitti: Jotenkin hassua, että aikuisilla ihmisillä tuppaa netissä äidin opettamat käytöstavat unohtumaan. Aika harva kuitenkaan kahvipöytäkeskusteluissa uhkaa toisen henkeä/terveyttä/perhettä? Etenkään selvinpäin?
Eikös tämä gaybar ollut livenä sellainen ujonoloinen hymypoika? En muista tarkasti.
küllküll

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja küllküll »

elco kirjoitti:Eikös tämä gaybar ollut livenä sellainen ujonoloinen hymypoika? En muista tarkasti.
Enpä tuota silloiselta juopumustilaltani muista.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
küllküll kirjoitti: Jotenkin hassua, että aikuisilla ihmisillä tuppaa netissä äidin opettamat käytöstavat unohtumaan. Aika harva kuitenkaan kahvipöytäkeskusteluissa uhkaa toisen henkeä/terveyttä/perhettä? Etenkään selvinpäin?
Eikös tämä gaybar ollut livenä sellainen ujonoloinen hymypoika? En muista tarkasti.
Eivätkös nämä päde aika hyvin oikeastaan kaikkien viimevuosien suomalaisten itsemurhaiskujen tekijöihin?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: Eivätkös nämä päde aika hyvin oikeastaan kaikkien viimevuosien suomalaisten itsemurhaiskujen tekijöihin?
Sviddu, ehkä toi on samanlainen traitti kuin musulmaani-itsemurhapommittajan parta!?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Eivätkös nämä päde aika hyvin oikeastaan kaikkien viimevuosien suomalaisten itsemurhaiskujen tekijöihin?
Sviddu, ehkä toi on samanlainen traitti kuin musulmaani-itsemurhapommittajan parta!?
Voi olla. Hesarin mukaanhan (jos muistan oikein, mutta ainakin suurinpiirtein näin) vuonna 2009 Euroopassa oli 250 terrorismiksi luokiteltua iskua, ja näistä yksi oli taustaltaan islamistinen. Eli sinänsä Dave on oikeassa, että tilastollisesti ottaen meidän kannattaa bannata Kitinästä ennemmin näittä nettiflippailevia hymy/maitonaamoja kuin parrakkaita uskonkiihkoilijoita.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: Voi olla. Hesarin mukaanhan (jos muistan oikein, mutta ainakin suurinpiirtein näin) vuonna 2009 Euroopassa oli 250 terrorismiksi luokiteltua iskua, ja näistä yksi oli taustaltaan islamistinen. Eli sinänsä Dave on oikeassa, että tilastollisesti ottaen meidän kannattaa bannata Kitinästä ennemmin näittä nettiflippailevia hymy/maitonaamoja kuin parrakkaita uskonkiihkoilijoita.
Hesari on juu tosi luotettava lähde näissä asioissa.

Ja mitä se bannaus auttaa? Jos gaybar ei saa täältä huomiota ja rakkautta niiin hän vain käpertyy kuoreensa ja vihastuu ja katkeroituu lisää. Davella on tässä nyt avainrooli: jos hän ikäänkuin ottaa GB:n nettiottopojakseen ja antaa tälle rakkautta ja huomiota niin GB:stä kasvaa vielä oikea yhteiskunnan tukipilari taistelemaan vääryyttä ja ilmastonmuutosta vastaan.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

elco kirjoitti:
küllküll kirjoitti: Jotenkin hassua, että aikuisilla ihmisillä tuppaa netissä äidin opettamat käytöstavat unohtumaan. Aika harva kuitenkaan kahvipöytäkeskusteluissa uhkaa toisen henkeä/terveyttä/perhettä? Etenkään selvinpäin?
Eikös tämä gaybar ollut livenä sellainen ujonoloinen hymypoika? En muista tarkasti.
Kaunis minä olen kuin mikä, mutta en ujo. Killin nähdessäni kärsin kyllä infernaalisesta krapulasta, siis sellaista jota ei juoda pois. Millään.

Kitinä, tiede ja elitisti on palstat josta ei ole ikinä bannattu. Muropaketti bannaa lähes joka toisen viestin jälkeen kuten myös homma. Citykin bannas. Hauskinta on se, että elitistiin, muroon, hommaan ja tiede.fihin heitän pelkkää asiaa. Hommassa ja murossa tätä ei siedetä, koska ne ovat aika pitkälti moderoituja kitinä-palstoja. Siis jengi on tasan yhtä daijua, mutta ne on "asiallisia" daijuja.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
RP

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja RP »

Mahtaakohan baari olla hommassa se jonka luulen sen olevan. Paljasta itsesi.
elco

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja elco »

Crowbar kirjoitti:
Kaunis minä olen kuin mikä, mutta en ujo.
Katsokaa nyt kuinka sulaa vahaa se on kun se saa huomiota ja rakkautta (130%)!
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
RP

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja RP »

Haha, moon aina mieltänyt tuon nikin äkäiseksi naiseksi :D Toki diggaan siitä kun edes joku jossain hiukan kuurmottaa sitä uskovaishihhuli siipeä.
Zeb

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vähän niinku ristiriitaiset ajatukset tästä. Ymmärrän kyllä hyvin ND:n suuttumuksen. Mautonta ja alhaista vihjailla perheen vahingoittamisesta. Voi olla että itse häipyisin jos joku vihjailisi jotain perheeni vahingoittamisen suuntaan, aihe kun on sen verran herkkä. Toivottavasti ND ei ainakaan vedä tuon suuntaisia johtopäätöksiä tilanteesta. Toisaalta palsta olisi astetta köyhempi ilman Crowbarin teräviä huomioita ja hän muutenkin vetää sen verran korkealta ja kovaa yli, että olen taipuvainen pitämään mekkalaansa jonkilaisena omituisena ja omalaatuisena tyylikeinonaan, jossa "ylilyönnit" ovat huumoriaan. Varmaksi ei voi tietää kuten ei Gattacan tyttärenahdistelujutuistakaan. Ei nekään tyylikkäitä ole mutta vitsejä silti, oletan. Tai mistä helvetistä minä tiedän.
NuoriD

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:Vähän niinku ristiriitaiset ajatukset tästä. Ymmärrän kyllä hyvin ND:n suuttumuksen. Mautonta ja alhaista vihjailla perheen vahingoittamisesta. Voi olla että itse häipyisin jos joku vihjailisi jotain perheeni vahingoittamisen suuntaan, aihe kun on sen verran herkkä. Toivottavasti ND ei ainakaan vedä tuon suuntaisia johtopäätöksiä tilanteesta. Toisaalta palsta olisi astetta köyhempi ilman Crowbarin teräviä huomioita ja hän muutenkin vetää sen verran korkealta ja kovaa yli, että olen taipuvainen pitämään mekkalaansa jonkilaisena omituisena ja omalaatuisena tyylikeinonaan, jossa "ylilyönnit" ovat huumoriaan. Varmaksi ei voi tietää kuten ei Gattacan tyttärenahdistelujutuistakaan. Ei nekään tyylikkäitä ole mutta vitsejä silti, oletan. Tai mistä helvetistä minä tiedän.
Onhan ne huumoria ja tyylikeino jne, mutta mun mielestäni tähän pitäisi vetää raja.

Kyseessähän ei ollut mikään vihjaus vaan selvä uhkaus kiduttaa perhe hengiltä, jota vielä myöhemmin tässä ketjussa lisättiin perheenjäsenten raiskauksella.

En valmistele KSE:tä, mutta Groucho Marximaisesti joudun kysymään, haluanko kirjoittaa palstalle, jossa tuo on sallittua käytöstä.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

btw Funny Gamesissa kidutetaan vain isää.

Kyllä minusta on tyylikästä höystää tappouhkaus Will Ferrelin kuvalla. Raiskauksistakaan on turha puhua, koska kauniit kasvoni nähdessään saattaisivat itse pyytää sitä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gat »

urpiainen kirjoitti:Vastaavaasti, Gatin läpät Daven jälkikasvusta ovat niin mauttomia, että kun tyypillä ei muutenkaan ole nykyisin juuri mitään kiinnostusta herättävää antia palstalle, niin sinne vaan samaan e-tyhjyyteen minun puolestani.
Sori. Viime aikoina en ole jaksanut yrittääkään mitään asiallista tekstiä. Liikaa huolia. Kitinään laitan paskaläppää vain omaksi huvikseni. Kitinä on minulle vessanseinän jatko, kuten olen monesti sanonut. Sinunkin urpiainen kanssa olen suosiolla jättänyt rasittavat väittelyt kesken. Vaikka mielessä on ollut haaste sinulle vaikkapa ihmisrotujen olemassaolosta, en vain jaksa.

Daven tytärtä en uhannut raiskata. Sanoin vain että haluaisin päästää neitsyydestään. Siitäkään en ole varma tytärtä näkemättä. Ja sehän on alaikäinenkin, jonka tosin aika korjaa.

Höm.. tuo heitto oli siis vain jatkoa Crowbarin "uhkaukselle", tahallaan mauton ja yrityksenä oli näyttää ettei tässä Kitinätodellisuudessa niin vakavissaan olla.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vaikka arvostan enemmän asiallista keskustelutyyliä, mauttoman uhoamisen sijaan, en pidä bannausta oikeana tapana käsitellä asiaa. Noraamalla voi karsia mielestään epämiellyttävän aineksen pois ja ,jos tulee enemmistön noraamaksi, alkaa kirjoittelu olemaan aika yksinäistä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Eikös tämä gaybar ollut livenä sellainen ujonoloinen hymypoika? En muista tarkasti.
No en minä sen hymystä osaa muuta sanoa kuin että se oli vähän sen oloista mitä psykopaateilla on kasvoillaan kun ne siirtyy vapaapäivänään viettämään aikaa sikiöiden raiskaamisesta takaisin perhojen sitomiseen suurennuslasivalaisimella varustetun puisen työpöytänsä ääreen.

Toisin sanoen kaveri näyttää ihan siltä että sillä on joku yksityinen pieni ja hiljainen käsityöharrastukseen keskittyvä myymälä jossain kalasataman lähellä ja motivoivat kellaritilat myymälän alapuolella. Joskus siinä niitä rapalan 10v sitten vanhentuneita perusvieheitä lasin takaa katsellessa voi luulla kuulleensa jostain etäistä ja tukahdutettua vauvan itkua.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Muistaakseni olen tavannut Crowbarin vain kerran, lyhyesti. Mutta se meni ihan tervehenkisesti: Esittelin kääntöveistäni jonka olin varmuuden vuoksi ottanut Koffin puiston miittiin mukaan. Crowbar oli rauhallinen kaunis poika.

Lahdessa taas Martta ja Kyyppo kertoivat jotain, jonka paljastaminen tässä loukannee yksityisyyttä. Martan ja Kyypon mukaan
1.) Crowbar on niin kömpelö tai hosuja, että vahingossa rikkoo tavaroita. Kuulemma pitäisi syödessäkin mieluummin syöttää ettei astiat säry.
2.) Crowbarilla ei ole persettä.

Anteeks. En voi vahvistaa.
Zeb

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Mutta se meni ihan tervehenkisesti: Esittelin kääntöveistäni jonka olin varmuuden vuoksi ottanut Koffin puiston miittiin mukaan.
Trollaat?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyydän crowbarin bannaamista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutta se meni ihan tervehenkisesti: Esittelin kääntöveistäni jonka olin varmuuden vuoksi ottanut Koffin puiston miittiin mukaan.
Trollaat?
Tavallaan. Ei se veitsi ollut erityisesti Tapiomiittiä varten. Minulla on aina linkkari mukana. Paljon arkikäyttöä, mutta ihmistä en ole vielä päässyt viiltämään tai pistämään.
Vastaa Viestiin