Muyanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Ai samalla kun heilautit molemmat kädet ilmaan? ;)
Ahdistuin, kusin housuuni ja heilautin molemmat kädet ilmaan...laittaakseni ne teatraalisen korostetusti korville, aloin lällättää kovaa ja korkeelta. Näin meillä, mites muilla?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:)
Prepare for the worstest.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onpas ollut tuskainen päivä. Tuli lauantaina hieman otettua vanhan opiskelukaverin kanssa ja eilen oli aikamoinen darra. Viime yö menikin taistellessa zombien kanssa - ne hetket siis, jotka sain nukuttua. Onneksi päivä on kohta pulkassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis kehitellä joku liikuntajuttu kun kunto on päässyt aika heikoksi. On vain noita rajoituksia aika paljon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

1. Alaskan Mouthwarmer:

Before having sex, you eat out/fellate your partner. After their climax, you choke them out until they pass out. Once passed out, you begin penetration on your partner. Just before you climax and they wake up, you defecate in their mouth, then slam your cock in their mouth through your own feces and then ejaculate in their mouth.

Kuka on kokeillut, tunnustakaa!
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:1. Alaskan Mouthwarmer:

Before having sex, you eat out/fellate your partner. After their climax, you choke them out until they pass out. Once passed out, you begin penetration on your partner. Just before you climax and they wake up, you defecate in their mouth, then slam your cock in their mouth through your own feces and then ejaculate in their mouth.

Kuka on kokeillut, tunnustakaa!
Liian monimutkaista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eli yritit mutta menit järjestyksessä sekasin jossain vaiheessa? Feel you, bro..

:D
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Eli yritit mutta menit järjestyksessä sekasin jossain vaiheessa? Feel you, bro..

:D
En muistanut, missä kohtaa piti ulostaa.
So Hard

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriD kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Eli yritit mutta menit järjestyksessä sekasin jossain vaiheessa? Feel you, bro..

:D
En muistanut, missä kohtaa piti ulostaa.
Dave voisi vaihtaa nimimerkkinsä takaisin WP:ksi.
Gaia

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Hmh. Olin pari tuntia pihalla siirtelemässä märkää lunta. Nyt mulla on polvissa ja vatsassa mustelmia.
Siis vatsassa. Mithelvettiä.
Manaaja

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Vaimo muuten ottaa asiat yllättävän hyvin. Ensishokin jälkeen se on paljon rauhallisempi ku minä jolla ei oo mitään tekemistä asian kanssa :o
Vähän ristiriitasta. Alkuun sanoit että se äijä hajottaa sen toisen pirstaleiksi päivä kerrallaan, ja nyt sanot että se eukko on ollu alkushokin jälkeen ihan kylmänviilee. Tulee väistämättäkin mieleen että tehdään vähän tunnekuohuissa nyt omia johtopäätöksiä yksipuolisen kertoman perusteella. No offense.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Argh, päätä särkee, meen pois. Kiitos teille :h:
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:1. Alaskan Mouthwarmer:

Before having sex, you eat out/fellate your partner. After their climax, you choke them out until they pass out. Once passed out, you begin penetration on your partner. Just before you climax and they wake up, you defecate in their mouth, then slam your cock in their mouth through your own feces and then ejaculate in their mouth.

Kuka on kokeillut, tunnustakaa!
Liian monimutkaista.
Joo, toimii huonosti avioliittokondomin kanssa.
Manaaja

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia kirjoitti:Hmh. Olin pari tuntia pihalla siirtelemässä märkää lunta. Nyt mulla on polvissa ja vatsassa mustelmia.
Siis vatsassa. Mithelvettiä.
Pidit lumikolan vartta sitä vasten työnnellessäsi sitä käsilläsi?
Gaia

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Hmh. Olin pari tuntia pihalla siirtelemässä märkää lunta. Nyt mulla on polvissa ja vatsassa mustelmia.
Siis vatsassa. Mithelvettiä.
Pidit lumikolan vartta sitä vasten työnnellessäsi sitä käsilläsi?
No niin tein, mutta ei siitä ole ennenkään mustelmia tullut :P
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
kas. Lumikolallinen lunta/sohjoa on tänään oikeasti painavaa. Itselle tuli vaan toinen rinta kipeeksi, epäilin eka jotain sydänjuttua mutta käsin tunnustellessa oli tissilihas kova ja rasituskipeä.
Vielä illalla lapioimaan kolkytä neliötä, siihen ei kola pystynyt.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei auttanut suklaa vitutukseen tällä kertaa. Kokeilen siis olutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä tapahtui ketjuonnettomuus Blairsin XXX Habanero-sipsien kanssa. Ensin tippui lattialle pieni sipsinmurunen, jonka koira poimi kärppänä ennen kuin ehdin reagoimaan. Seurauksena oli pitkä huulien lipominen ja pään ravistelu. Koiran toivuttua yritin jatkaa sipsin syöntiä ninjaliikkein ettei vahinko toistu, jotenkin onnistuin huitaisemaan seuraavan murusen lattian sijaan silmääni. Huuhtelusta huolimatta kirvelee aika reilusti. :oops:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi hitto, mulla herahti samantien suussa kun ajattelin noita Habanero-sipsejä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Vaimo muuten ottaa asiat yllättävän hyvin. Ensishokin jälkeen se on paljon rauhallisempi ku minä jolla ei oo mitään tekemistä asian kanssa :o
Vähän ristiriitasta. Alkuun sanoit että se äijä hajottaa sen toisen pirstaleiksi päivä kerrallaan, ja nyt sanot että se eukko on ollu alkushokin jälkeen ihan kylmänviilee. Tulee väistämättäkin mieleen että tehdään vähän tunnekuohuissa nyt omia johtopäätöksiä yksipuolisen kertoman perusteella. No offense.
Non taken. Esitin asian huonosti. Ekan viikon vaimo itki. Nyt se itkee vaan osan päivästä ja pystyy käsitteleen asioita (minun mielestä) loogisesti. Ja nukkuu ja syö jo ja työtkin luistaa - tosin miten kuten. Ukko kuulema jatkaa edelleen niitä järjen riemuvoittojen ilmaisemista mutta vaimo ei enää ota silleen itseensä koska on huomannut että äijällä on päässä kilahtanut. Kaiken lisäksi se ei oo ollenkaan halunnut riehua, että on silleen rauhallisempi kuin minä joka olen ollut suunnittelemassa kidutuskammiota inkvisition malliin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin