Historiallinen TIISTAI 11.1.11

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Historiallinen TIISTAI 11.1.11

Viesti Kirjoittaja annepa »

^^ Kiva kuulla swirl, mitäs meinasit siellä tehä?

Olen viime aikoina huomannut että väkivalta (luettu ja katsottu) sekä paskuus (esim muiden suorittama ihmisten sirpaloittaminen) saa mun luovuuden kukoistamaan. Nyt on niin monta novelli-ideaa että ei tiiä mitä niille pitäs tehä. En oo kirjottanu niitä ko en tiiä haluanko että kurjuus on mun muusa. Tai no jos se on niin sille ei varmaan voi mitään mutta en tiedä kuuntelenko muusaa vai noraanko sen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Historiallinen TIISTAI 11.1.11

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Lontoossa pällistelen varmaan ympäriinsä ja nautin lempparikaupunkini ilmapiiristä :h: Ja oluesta. Siellä majoitun erään ulkosuomalaisen kitisijän hoiviin ja asuuhan siellä myös vanhoja opiskelukavereista. Lisäksi matkailen ainakin Chesteriin tapaamaan ystävää ja erittäin todennäköisesti myös opiskelukaupunkiini Grimsbyyn. Ja Hulliin, joka on siinä ihan vieressä. Sielläkin on vanhoja kavereita.
Gaia

Re: Historiallinen TIISTAI 11.1.11

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mun pitää varmaan ottaa vähän etäisyyttä eElämään. Haittaa harrastuksia... :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Historiallinen TIISTAI 11.1.11

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kävelin kotiin, puuskutti jonkun verran. Söin, puuskutti hemmetisti. Täytin pesukoneen, happi meinaa loppua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Historiallinen TIISTAI 11.1.11

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsä viety tutimaan, mies harrastaa laskennallista mietintää, mun kädet on liian kylmät munan hiplaamiseen, tulee pilkkuvirheitä eikä laskelmat toimi. Mitäs sitä tekisi?
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Historiallinen TIISTAI 11.1.11

Viesti Kirjoittaja pix »

swirl kirjoitti:..Lontoossa..

..Hulliin..
noilla paikoilla sitä on itsekin tullut asusteltua, tosin vähän vähemmän aikaa sitten. pidähän kivaa :)
Dumis

Re: Historiallinen TIISTAI 11.1.11

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Saatanan saatana, jopas se on vaikeeta voittaa kiekko-ottelua.
Vastaa Viestiin