Lintu ja kalakuolemista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

2010 joulukuun ja tammikuun 2011 välisenä aikana on ympäri maailmaa tapahtunut lintujen ja kalojen joukko- ja massakuolemia sekä muutamien muiden eläinlajien laajoja kuolemia. Koska kyseessä on erittäin paljon eläinten massakuolemia, niin kyse ei ole pelkästään luonnollisista eläinkuolemista, vaan jostakin suuremmasta asiasta. Aion tuoda esille tässä kirjoituksessa erilaisia mahdollisia selityksiä eläinten joukkokuolemille.

http://koti.phnet.fi/petripaavola/elainkuolemat.html
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
NuoriD

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Oliko rekkakuski Jumalan vai Paholaisen asialla?

Entäs ilotulitusrakettien ampujat?

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/01/ ... 65632.html
So Hard

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mahtaa elämä olla hienoa kun koko ajan etsii lopunajan merkkejä ja luo teorioita omasta päästään. Kai sanot lapsillesikin, ettei kannata enää mennä kouluun, lopunaika on ihan käsillä?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:Mahtaa elämä olla hienoa kun koko ajan etsii lopunajan merkkejä ja luo teorioita omasta päästään. Kai sanot lapsillesikin, ettei kannata enää mennä kouluun, lopunaika on ihan käsillä?
Tottakai se on hienoa riippumatta lopun- tai alunajoista koska Jumala kantaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
elco

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja elco »

Minusta lopun aikojen signaali numero yksi on, että minulta pamahti selkä. Luulin, että olen kuolematon, mitä ei tietenkään lopullisesti ole todistettu vääräksi, mutta perkele kun korpeaa tuo, ettei tässä näytä kestävän edes luoteja - saati vanhuudenheikkoutta.

PFB:n kannattaa ottaa tämä huomioon raporteissaan.
NuoriD

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Minusta lopun aikojen signaali numero yksi on, että minulta pamahti selkä. Luulin, että olen kuolematon, mitä ei tietenkään lopullisesti ole todistettu vääräksi, mutta perkele kun korpeaa tuo, ettei tässä näytä kestävän edes luoteja - saati vanhuudenheikkoutta.

PFB:n kannattaa ottaa tämä huomioon raporteissaan.
Veikkaan syylliseksi samaa rekkakuskia, kuin ruotsin naakkaparven tapauksessakin.
elco

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Veikkaan syylliseksi samaa rekkakuskia, kuin ruotsin naakkaparven tapauksessakin.
Jos rekkakuskin nimi on S. Atan tjsp niin PFB on kuin onkin jäljillä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja swirl »

En yleensä jaksa valittaa kielioppi- ja kirjoitusvirheistä, vaikka ne raatelevatkin mun sisimpääni, mutta olisiko mahdollista korjata tuo otsikko? Saan siitä sielullisia vaurioita.
elco

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja elco »

swirl kirjoitti:En yleensä jaksa valittaa kielioppi- ja kirjoitusvirheistä, vaikka ne raatelevatkin mun sisimpääni, mutta olisiko mahdollista korjata tuo otsikko? Saan siitä sielullisia vaurioita.
Kokeile rukoilemista.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

PetriFB kirjoitti: samaa saarnaa
Off topic: kerropa ihan omin sanoin - älä siteeraa Raamattua siis - miksi juuri sinun uskontosi on oikea ja muslimit, buddhistit jne. väärässä?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Petrin ja raijasivun välillä täytyy olla yhteys.
Mutta Petri on oikeassa.
Synti tappoi linnut.
Petrin tekstissä siteeratussa Hoosean kohdassakin sanotaan tuhon syynä:

Hoosea 4:
11 Huoruus ja viini
vievät kansalta järjen.

18 Juhlat ja juomingit,
huoruus ja irstailu
hillittömässä himossa!
Kaiken yllä häpeän verho!
19 Mutta myrsky iskee heihin, ja onnettomasti päättyvät heidän uhriateriansa.

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Hoos.4.html

Ja nyt:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... a-hengilta
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Homeboy65 kirjoitti:
PetriFB kirjoitti: samaa saarnaa
Off topic: kerropa ihan omin sanoin - älä siteeraa Raamattua siis - miksi juuri sinun uskontosi on oikea ja muslimit, buddhistit jne. väärässä?
Buddhisteilla ei ole jumalaa ja muslimeilla on sama kuin Raamatussa. Mene röpöttämään sitä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä alan kyllä olla vähän Petrin kelkassa tässä hommassa. Sain nimittäin tänä aamuna oman profetian. Heräsin kellon piippaukseen sängystä hiestä märkänä ja samalla hetkellä päässä pamahti soimaan Mikko Alatalon "Hasardihommia". Sama biisi soi nyt päässä kolmatta tuntia, joten vähintään henkilökohtainen maailmanloppu on edessä ihan tuota pikaa.
NuoriD

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exsu kirjoitti:Mä alan kyllä olla vähän Petrin kelkassa tässä hommassa. Sain nimittäin tänä aamuna oman profetian. Heräsin kellon piippaukseen sängystä hiestä märkänä ja samalla hetkellä päässä pamahti soimaan Mikko Alatalon "Hasardihommia". Sama biisi soi nyt päässä kolmatta tuntia, joten vähintään henkilökohtainen maailmanloppu on edessä ihan tuota pikaa.
Jos minulle kävisi noin, möisin välittömästi koko omaisuuteni ja lähtisin kiertäväksi saarnaajaksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taisi yläkerran henkilöstöpäälliköllä himot nousta punaiselle kun ei pääse enään papistonsa kautta yhtymään pikkupoikien aunareihin ja haaroitti taivaallisen mulkkunsa lykäten koko lintuparveen kerralla, mutta eihän talitintit moista satsia sitten kestäneet vaan kuukahtivat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Oon sitä miettinyt, että kun olemme kaikki Jumalan lapsia ja Jumala puolestaan teki lapsen Marian kanssa, niin harrastiko Jumala insestiä?
küllküll

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriD kirjoitti:Jos minulle kävisi noin, möisin välittömästi koko omaisuuteni ja lähtisin kiertäväksi saarnaajaksi.
Viiskymppii tarjottu!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:Oon sitä miettinyt,
Etkä oo, oot kattonu telkkaria.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Lintu ja kalakuolemista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Oon sitä miettinyt,
Etkä oo, oot kattonu telkkaria.
No itse asiassa luin ton naurunappulasta.
Vastaa Viestiin