Vesa K

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ei helvetti soikoon:

http://www.danhammer.com/files/calle.ko ... 1_orig.jpg

http://www.danhammer.com/files/calle.ko ... 1_orig.jpg

Vesa on taas nauttinut normaalit ruokajuomat.

Danhammer on siis Ghanalainen prinssi.
Viimeksi muokannut Dave, 05.02.2011 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dave kirjoitti: Danhammer on siis Ghanalainen prinssi.
Senhän näkee heti ensi-silmäyksellä.
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ei hitto. Ja kaveri on samanikäinen kuin minä:

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Noi hiukset on NIIIIIN cool. 40-kriisi!!!

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Ei hitto. Ja kaveri on samanikäinen kuin minä:
Missä sun kuva?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Niba »

Järjestetäänkö juhlat vai pidetäänkö Keräys? Malaria on afrikasta, Keskinen ei.. Kuinkahan monta rahaa Vesa lähettää?
Pyyhin Netikettiin..
Boner

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Boner »

Päivän iltasanomista:


Kyläkauppias Vesa keskinen käytti koko viikonloppunsa rakkausrunon rustaamiseen.

Surullinen pääskyseni

Mikä herkempi olla voi kuin surullinen pääskynen?

Se hentoisin siivin liisi kotini avoimesta ovestani. Laskeutui hellästi etusormelleni. Oli aurinkoinen kesäaamu vuonna 2010.

Sormelleni istui yksi Suomen kauneimmista linnuista - ehkä jopa kaunein. Jotain tärkeää sillä oli sanottavaa. Sirkutus oli surullista kuultavaa. Kyyneleet valuivat lintuseni silmistä.

Toisen kauneus - suru. Oma avuttomuuteni. Yhdessä hentoinen pääskynen ja raavas mies. Suuri täytyi lintusen hädän olla.

Tuskaa, tuskaa täytyi sen takana olla.

Pieni lintuseni, toivon sinulle vain hyvää.

Eteenpäin, eteenpäin! Olkoon se yhteinen suuntamme.

Kai turhaan olin huolissani - ehkä en.

Tämä pohjalaismies herkistyi pienen linnun kanssa. Kyyneleet valuivat molempien silmistä - linnun ja miehen.

Pian pääskyseni lensi ovestani ulos kuin unelmieni neitonen. Surullisena, mutta vapaana.

Niin keveästi, mutta surun murtamana. Ymmrtänyt en.

Hieman raskain sydämin mietin tätä ainutlaatuista tapahtumaa, mutta turhaan. Untako tämä kaikki vain olikin?

Ehtymättömän mielikuvitukseni tuotetta vailla todellisuuspohjaa.

Ei, ei se niin ollut!

Yllättäen pääskyseni leijui takaisin kotiini ja istui olkapäälleni.

Kuin ystävä ikuinen.

Pikkuisen oksan nokastaan annettuaan - aivan kuin lahjana - se alkoi sirkuttaa säveliään. Toki äänin surullisin. Ymmärtäneet toisiamme emme - pienet mustat silmät ja isot siniset silmät kohtasivat - yhdessä avuttomina toisiamme auttamaan.

Silitin hellästi siivekkään ystäväni sinistä päälakea. Yrittäen ymmärtää hätää koskettavaa.

Tuntien lintuseni hädän vailla mahdollisuutta auttaa. Asiaa linnullani oli, mutta eri kielet luoja meille loi.

Ihmeellinen aamuni oli. Se luoja minulle soi.

Pääskyseni tuskan jaoin. Kyynelten saattamana lintuseni lempeästi luontoon sulautui.

Tuskansa sen kanssa jaoin. Ehkä peto poikaset vei. Ehkä ei. Se jäänee salaisuudeksi ikuisuuden.


- Ja tämä tarina on tosi tarina, sanoo runon rustannut kyläkauppias Vesa Keskinen IS:lle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Niba »

Musta afrikkalainen pääskynen sukelsi perseeseeni ja ja nyt sirkutan talviseen ja kirkkaaseen talvipäivään? Sanoi Keskinen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesan "runolle" mikään naamapalmu ei olisi tarpeeksi, ei tuplat, ei triplat, ei edes tripla-anaali. Mietityttää vain, miten mies on saanut koskaan mitään aikaiseksi, kun on tuollainen paskanjauhaja?
Paras päivä ikinä.
Boner

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Boner »

Riemumieli kirjoitti:. Mietityttää vain, miten mies on saanut koskaan mitään aikaiseksi, kun on tuollainen paskanjauhaja?
Meinasin vastata että kultalusikka suussahan se on syntynyt, mutta on se tosiaan paljon tehnyt itsekin, vaikka perintökin oli jo huomattava.
Yrittäjähistoria

Vesa Keskinen syntyi Etelä-Pohjanmaalla kauppiassukuun. Hänen isoisänsä oli kulkukauppias kolmannessa polvessa, kunnes perusti kaupan Tuurijoen varteen. Vuonna 1976 kauppa siirtyi Vesa Keskisen isälle ja hänen veljelleen, jotka perustivat toimintaa varten Veljekset Keskinen Oy:n.[1]

Vesa Keskinen kävi koulunsa Töysässä ja pyrki ylioppilaskirjoitusten jälkeen opiskelemaan Helsingin kauppakorkeakouluun, mutta ei saanut opiskelupaikkaa ja aloitti työt suvun omistamassa kaupassa. Hän sai kaupan johtaakseen vuonna 1994, ja aloitti yrityksen nopean laajentamisen rakentamalla kauppaliikkeen yhteyteen runsaasti lisää liiketilaa. Keskinen perusti alueelle myös matkailupalveluja, ja pyrki saamaan alueesta matkailunähtävyyden. Markkinoinnissa Keskinen panosti poikkeuksellisiin näkyviin tempauksiin, esimerkiksi Miljoonapilkkiin, pilkkikilpailuun, jossa oli mahdollisuus kalastaa miljoona markkaa pyytäjälleen tuova kala.[1]

Yritys, Tuurin kyläkauppa nousi liikevaihdoltaan Suomen toiseksi suurimmaksi tavarataloksi vuonna 2000. Vesa Keskinen osti yrityksen omistuksen itselleen vuonna 2004. Liikevaihto vuonna 2010 oli kolme ja puoli kertaa suurempi kuin vuonna 1994 ja kaupparakennusten pinta-ala on kymmenkertaistunut.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:Mietityttää vain, miten mies on saanut koskaan mitään aikaiseksi, kun on tuollainen paskanjauhaja?
Jos se on sairas? En tunne manian oireistoa erityisen hyvin, mutta joltain mielenterveysongelmaltahan tuo alkaa vaikuttaa, ja mania varmaan menisi lähimmäksi, etenkin kun Tuurin kyläkauppa itsessään jo on aika "maaninen" idea. Ellei siis kyse ole vakavasta alkoholismista, eli toimisi nykyään pääosin kännissä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

prosessi kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Mietityttää vain, miten mies on saanut koskaan mitään aikaiseksi, kun on tuollainen paskanjauhaja?
Jos se on sairas? En tunne manian oireistoa erityisen hyvin, mutta joltain mielenterveysongelmaltahan tuo alkaa vaikuttaa, ja mania varmaan menisi lähimmäksi, etenkin kun Tuurin kyläkauppa itsessään jo on aika "maaninen" idea. Ellei siis kyse ole vakavasta alkoholismista, eli toimisi nykyään pääosin kännissä.
VK lienee klassinen esimerkki ihmisestä, joka on panostanut lähes kaiken yhteen osa-alueeseen. Kun aiemmin lähes pelkästään uutisoitiin menestyvistä liiketoimistaan, profiloitui VK ihmisten mieliin vaffasti vain tämän perusteella. Tästä sitten ihmismieli täydentää kuvansa VK:sta menestyvänä ihmisenä ylipäätään. Toisiasia on kuitenkin, että ihminen menestyy pääsääntöisesti siinä asiassa tai sillä osa-alueella, johon hän aikansa käyttää. VK ei ole satsannut rakkauselämäänsä - se valitettavasti näkyy nyt kauas.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olihan sillä se poliisi, painoi sitten Fingerroosia ja vaikka ketä muita. Raiskauksestakin syytettiin (ilmeisesti painoi molempia paikalla olleita), joten äksöniä on ollut paljon enemmän kuin esim. minulla.
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja huima »

Riemumieli kirjoitti: ilmeisesti painoi molempia paikalla olleita
Kardinaalimoka kun meni bylsimään pikkusiskoa toisen selän takana niin, että asian oikean tilan selviäminen aiheutti primäärireaktiot suojelevaisessa isosiskossa, oikeamielisen närkästyksen ja myös epäilyksen väkisinmakaamisesta. Keskinen on siis selkeästi törppö - ei sen saamasta äksönistä kannata olla hirveän kateellinen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Olihan sillä se poliisi, painoi sitten Fingerroosia ja vaikka ketä muita.
Pidetään muitakin tutkintalinjoja auki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen edelleen sitä mieltä että Keskinen on homo ja tyttöystävät ovat vain silmänlumetta. Tätä toistan toistamasta päästyäni. Keskisen daijusta turvasta paistaa kilsan päähän homous, niin se vaan on..
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesa on vähän pöhöttynyt.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Luulis että noilla masseilla sais naista muualtakin kuin Ghanasta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

^ Kuka tahansa muu varmaan saiskin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:^ Luulis että noilla masseilla sais naista muualtakin kuin Ghanasta.
Eikös tämä edellinen rakas tai pari ollut Brasiliasta? Ja sitä ennen ollut Marika Fingeräässiä ja konstaapelia jneyms.

Tuurin Flavio Briatore.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesa syö hurjasti vitamiineja, siksi se on niin terveen näköinenkin.

http://tinyurl.com/4jaorq6
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin