Vesa K

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Boner kirjoitti: Taisi olla paremminkin jonkin sortin pillereissä.
Tuosta nyt näki heti, että pamihöyryissä oli.
Luotan Ylermin perssilmään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Luotan Ylermin perssilmään.
Perustelen vielä...Pamihöyryissä puhe sopertaa juuri VK:n tavalla, aivan kuin suu olisi turvonnut ja turta. Käytös oli vaisua, poissaolevaaja sekavaa sekä muutenkin olemus todella ahdistunut. Ei kai humalassa oleva noin käyttäydy, mielestäni selkeä ero näillä. Toki voi hyvin olla, että VK oli sekäkäyttökunnossa, mutta pääasiallinen vaikutin oli huumaavat lääkeaineet. Sinänsä loogista, että VK vetosi pelkkään viinaan, koska sehän on perinteisesti jopa suotavaa tarpeeksi suurelle kukolle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

^Joo, ei se munkaan mielestä vaikuttanut humalaiselta vaan lääketokkuraiselta.
Manaaja

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Keskinenhän sopertaamussuttaa peruna suussa tokkuraisena selvin päinkin niin ettei siitä meinaa mitään selvää saada. Ei siihen varmaan alkoholia kummempaa tarvita että lopputulos on tuo. Ei kai nyt kukaan ihan vähällä lähde missään pamiviinasekakäytöissä telkkariin. Viiniähän se oli vetänyt reippaasti siellä takana Andyn kanssa, ja Andyllä oli kuulemma ollut oikein oma raideri.

Andyhan on myös ollut ihan lärvit aiemmassa Maria-showssa.

Summa summarum: Joko siis Andy tulee sinne hirveiden viinakeissien kanssa dokailemaan joka kerta, tai sitten tuotantoryhmä juottaa tahallaan sekoboltseja vieraita humalaan kuin labrarottia. Eipä se tuksukaan ole noissa Maria-lähetyksissä kamalan selväpäiseltä vaikuttanut...
Boner

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Mun mielestä on aina mielenkiintoista kun toinen suhteen osapuolista, sukupuolesta riippumatta, paapattaa näitä eroasioita ympäriinsä kuten tämä Esko nyt..
Ainut konsti miten saada omalla hyvälle isätoiminnallen kasvot, ja näyttää miten huono mutsi marttina on. Pelkää varmaan että sossutantat lykkää lapsen huoltajuuden marttinalle heittämällä ja esko jää nuolemaan näppejään.
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti: Mun mielestä on aina mielenkiintoista kun toinen suhteen osapuolista, sukupuolesta riippumatta, paapattaa näitä eroasioita ympäriinsä kuten tämä Esko nyt..
Ainut konsti miten saada omalla hyvälle isätoiminnallen kasvot, ja näyttää miten huono mutsi marttina on. Pelkää varmaan että sossutantat lykkää lapsen huoltajuuden marttinalle heittämällä ja esko jää nuolemaan näppejään.
Jaa-a. Voi purra Eskoa persuksiin tuo toiminta. Enemmän saisi pisteitä jos hoitaisi asiat kunnialla eikä retostelemalla. Hyvä vanhempi kun ei julkisesti räpsytä toisen vanhemman huonommuutta. Siihen vanhemman huonouteen ei ihan riitä vieraissa juokseminen IMO (esim. oma isäni on aina ollut isänä hyvä, aviomiehenä ei, eikä mutsi ole koskaan sitä dissannut vaikka aihetta olisi. Häntäheikki.). Varsinkin.

Tässä haisee nyt mun nokkaan joku aika pahasti. Vaikuttaa aikamoiselta puolustusreaktiolta. Se yhdistettynä Martinan hiljaisuuteen. Haisee.

No ehkä tämä on oma issueni, tommoset reaktiot nostaa ihan aina omat selkäkarvani pystyyn.

Martinalla on aika huono maine noin muutenkin, nyt jos avaisi suunsa tietyistä asioista niin uskoisitko vai Eskoa? Tämä on hiukan se juttu mikä mulla on hampaankolossa. Tulee semmoset pelit mieleen. Ei varmaan ole olemassa ihmistä joka ei nyt symppais Eskoa ja dissaisi huolella Martinaa.

Mä taas en tiedä mitä on tapahtunut, joten en kyllä mene sanomaan suuntaan taikka toiseen.
Boner

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Martinalla on aika huono maine noin muutenkin, nyt jos avaisi suunsa tietyistä asioista niin uskoisitko vai Eskoa?
Eskoa. Sillä mielikuvalla mitä olen onnistunut marasta muodostamaan, en todellakaan antaisi lasta hänelle vaan eskolle.

IMO se eukko on itserakas ja häikäilemätön shakaali.
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti: IMO se eukko on itserakas ja häikäilemätön shakaali.
Niin mäkin olen, kuulemma. Aika ison joukon mielestä. Jätinhän aikoinaan mitä törkeimmin rakastavan, kaikkensa antavan miehen, miehen joka olisi vielä halunnut perustaa perheenkin (vai oliko se niin että olevinamme jopa oltiin perustamassa), hyvä jos ei rakentaa miljoona palatsia :) Tämä kyseinen herra löytyy asiakeskustelujen puolelta.

Siksi mulla on aina hiukan issueita näiden rötöstelyjen kanssa kun takana voi olla kaikenlaista. Pientä, suurta tai ei mitään. Olen kykenemätön purematta nielemään.

Rötöstely on niin rumaa, oli ihminen paska tahi ei.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Mä en perustais mielipidettäni vihaisen ihmisen kommentille; eli just yksityisesti hoidettuna olis ainut omasta mielestäni oikea keino hoitaa asia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Boner

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Boner »

Vaola kirjoitti: Mun mielestäni EI anna kasvoja hyvälle isätoiminnalle (eikä myöskään äiti-) retostella parisuhdeen karikoita julkisesti. Päinvastoin. Kyllä se mun mielestä olisi lapsen paras ennemmin hoitaa nää jutut ihan yksityisesti.
Siis enhän minä ollut missään puolustelemassa sen tekosia. Vedin vaan hatusta että mahtaiskos toi olla syy.
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaola kirjoitti:
RP kirjoitti:Rötöstely on niin rumaa, oli ihminen paska tahi ei.
Vai retostelu..? :wink:
Varmaankin :D
Boner

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Niin mäkin olen, kuulemma. .
Plääh. Sä puhut nykyään aina joka topikissa itsestäs tai teidän jutuista. Mitä jos lähtisit hetkeks sieltä kotoos pois.
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti: Niin mäkin olen, kuulemma. .
Plääh. Sä puhut nykyään aina joka topikissa itsestäs tai teidän jutuista. Mitä jos lähtisit hetkeks sieltä kotoos pois.
Sori, olen liian itserakas puhumaan muista kuin itsestäni ja omista jutuistani.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaola kirjoitti: ...retostella parisuhdeen karikoita julkisesti.
Olen kuullut, että nämä retostelut on hoidettu jo Isku Kolumbiaan sarjassa ja tavallaan koko perhe-elämä on myyty julkisuudelle jo ajat sitten. Tässä valossa Eskon hillitty ja sinänsä tahdikas parsisuhteensa käsittely ei mielestäni ole mitään yletöntä retostelua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vaola kirjoitti: ...retostella parisuhdeen karikoita julkisesti.
Olen kuullut, että nämä retostelut on hoidettu jo Isku Kolumbiaan sarjassa ja tavallaan koko perhe-elämä on myyty julkisuudelle jo ajat sitten. Tässä valossa Eskon hillitty ja sinänsä tahdikas parsisuhteensa käsittely ei mielestäni ole mitään yletöntä retostelua.
Eikös lehdissä ollut jotain juttua että jo tuon sarjan tekovaiheessa oli selkeitä viitteitä karikoista. Anyway, ei ole peruste jatkaa sitä röretostelua enempää. Ajatelkaa vaikka niitä lapsia! ;)
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

^Tuo nyt useammin unohtuu kun puhutaan isän (äidin) oikeuksista.
Boner

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Boner »

Vaola kirjoitti:Ehkä sun kohdalla sit erehdyin pitämään puolustelua jo automaationa, kun kuitenkin oot aika mustavalkoisesti tuntunut pitävän aina äitejä niinä demoneina ja isiä sitten viattomina uhreina.
Jaaha, vai että tämmönen luonnehdinta taas tällä kertaa. :roll:
Boner

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Boner »

Suvinen kirjoitti: No täältä löytyy yksi. Aina inhonnut tuota Eerikäistä. Yksi vitun pelle ja huomiohuora.
No en minäkään kumpaakan fanita, ihan niinkuin sivuhuomautuksena. Samanlaisia nykäsiä ja tukiaisia noi on kuin muutkin 7 päivää turhimot.

Minä olen aina inhonnut pettämistä ja pettäjiä eniten, ja nyt toi martta sai kasvot juur sellaisena. IMO raukkamaisin ja halpamaisin tapa lopettaa suhde, on hypätä toisen sänkyyn ja jäädä sille tielle.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olisiko parempi pitää vuosikaudet rinnakkaissuhdetta/suhteita ja valehdella toiselle?

eiku ok joo, tarkoitit lopettamista.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti: No täältä löytyy yksi. Aina inhonnut tuota Eerikäistä. Yksi vitun pelle ja huomiohuora. En ehkä kehtaisi valittaa pettäjävaimosta joka saatanan tuutista, kun itse on nussinut puhki puolet hunksien groupieista ja vielä vaimon ollessa viimeisillään raskaana. Ai niin joo, eihän se haittaa jos siitä ei julkisesti kerro.. :roll:
Joo, puskaradiot harvemmin valehtelee mitä Hunkseihin tulee. Ja tästä on enemmänkin juttua korviin kantautunut.
Manaaja

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:
Boner kirjoitti:Jaaha, vai että tämmönen luonnehdinta taas tällä kertaa. :roll:
No, älä nyt yhden palstahörhön käsityksistä ihan sekasin mee! :paijaa:
Mitä hotimpi palstahörhö, sen syvemmältä se viiltää.
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

Saa nähdä minkälaisen kukkaron Vesa tuo tuliaisina.

http://tinyurl.com/6g488cz
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

Aika veijari toi Keskisen kaveri:


http://fi.wikipedia.org/wiki/Carl_J._Danhammer
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä ole jannu antanut kivien sammaloitua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

http://www.danhammer.com/

:)

Toivottavasti tämä sisältää ironiaa, mutta pelkään, että ei sisällä.
Vastaa Viestiin