Vesa K

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Vesa K

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ihanaa, likaisia paljastuksia! Mä odotin jo sydän sykkyrällä uusia Vesku&Hamamat-uutisia, kun ei ollut eilisen jälkeen tullut mitään!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Lilo »

On tässä oikein viikon jatkokertomus kyllä kasassa. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita sano.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Zeb

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ihanaa varmaan riidellä niin että voi lukea toisen osapuolen ajatukset onlinenä Ilta-Pulusta.
Dumis

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Zeb kirjoitti:Ihanaa varmaan riidellä niin että voi lukea toisen osapuolen ajatukset onlinenä Ilta-Pulusta.
En kyl tuota oikein riitelyks miellä kun toinen vinkuu lehdissä ja toinen leikkii kuurupiiloa.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Ei saatana, sekö oli ihan oikeesti heittäny kastiketta vessanpönttöön?!
Pröötprööt
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haha, meilläkin oli riitaa viikonloppuna ja jauhelihat meni vessanpönttöön ja sen semmosta.. Mutta missä toimittajat, lööpit?!? Missä mun pakopaikka?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mahtaako Vesa muuten ymmärtää kukkaroista yhtään mitään? Eikös joku ex-morsion valittanut, että Vesa ei hoitanut aviollisia velvollisuuksiaan kertaakaan?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriD kirjoitti:Mahtaako Vesa muuten ymmärtää kukkaroista yhtään mitään? Eikös joku ex-morsion valittanut, että Vesa ei hoitanut aviollisia velvollisuuksiaan kertaakaan?
Jos se otti raiskausoikeudenkäynnistä opikseen? Kun ei kasta, ei voi kostaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun mielestä se on ollut myös niin että nämä Keskisen ulkomaalaiset naiset oleet näitä "ei-seksiä-ennen-jotain" ja Vesa on sitten herrasmiehenä jättänyt vonkaamatta.
NuoriD

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:Mun mielestä se on ollut myös niin että nämä Keskisen ulkomaalaiset naiset oleet näitä "ei-seksiä-ennen-jotain" ja Vesa on sitten herrasmiehenä jättänyt vonkaamatta.
Vesa on siis tymä tai homo.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kyllä kai se sitä kyttää luukutti ja Marikaa vaiko eikö?
Paras päivä ikinä.
Gaia

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mun mielestä te olette huolestuttavan tarkasti perillä Vesan suhteista :shock:
Zeb

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Dumis kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ihanaa varmaan riidellä niin että voi lukea toisen osapuolen ajatukset onlinenä Ilta-Pulusta.
En kyl tuota oikein riitelyks miellä kun toinen vinkuu lehdissä ja toinen leikkii kuurupiiloa.
Niinno, erolta tuo minusta enemmän kuulostaa, mutku Vesa sanoi että kyseessä on riita.
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

Gaia kirjoitti:Mun mielestä te olette huolestuttavan tarkasti perillä Vesan suhteista :shock:
Lehtiä ja tekstiteeveeta lukemalla ei voi välttyä :/ Viimeksi oli niin jännää lukea joka päivä kaksi uutista Vesan Ghanan matkasta.... Meni ehkä joku viikko kun mies pärähti sohvalla että eikö nämä koskaan lopu. Nyt on taas sillekin uutta materiaalia jaettavaksi, yhteisiä kiinnostuksen aiheita ;)
Gaia

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Oon tainnut valita lehteni juuri oikein kun ei kummassakaan päivälehdessäni ole ollut sanaakaan Keskisestä :]
Dumis

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Zeb kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ihanaa varmaan riidellä niin että voi lukea toisen osapuolen ajatukset onlinenä Ilta-Pulusta.
En kyl tuota oikein riitelyks miellä kun toinen vinkuu lehdissä ja toinen leikkii kuurupiiloa.
Niinno, erolta tuo minusta enemmän kuulostaa, mutku Vesa sanoi että kyseessä on riita.
Semmoinen fiiwis tullut ettei Vesa oikein tajuu :P
Zeb

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:Lehtiä ja tekstiteeveeta lukemalla ei voi välttyä :/
Niinno, ilman kitinäkontribuutiota minäkin olisin autuaan tietämätön koko kriisistä.
NuoriD

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
RP kirjoitti:Lehtiä ja tekstiteeveeta lukemalla ei voi välttyä :/
Niinno, ilman kitinäkontribuutiota minäkin olisin autuaan tietämätön koko kriisistä.
seli seli
Zeb

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
RP kirjoitti:Lehtiä ja tekstiteeveeta lukemalla ei voi välttyä :/
Niinno, ilman kitinäkontribuutiota minäkin olisin autuaan tietämätön koko kriisistä.
seli seli
Seiskapäivää tulee vasta huomenna!
RP

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:
RP kirjoitti:Lehtiä ja tekstiteeveeta lukemalla ei voi välttyä :/
Niinno, ilman kitinäkontribuutiota minäkin olisin autuaan tietämätön koko kriisistä.
No mä luen iltalehteä, hesaria, pohjalaista. Ja sitten txt tv ihan kolmoselta. Että eip ole seiskaa yms.
So Hard

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En mäkään panis Mahamatia. Ihan hirveä harppu ollakseen "huippumalli."
Zeb

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti: No mä luen iltalehteä, hesaria, pohjalaista. Ja sitten txt tv ihan kolmoselta. Että eip ole seiskaa yms.
En mä sinua tarkoittanut, puhuin tottakai itsestäni! :wink:
Chap

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Chap »

Draaman huipennus lienee pian käsillä
http://www.iltalehti.fi/viihde/20110112 ... 3_vi.shtml
Manaaja

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vastaa Viestiin