Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Dave
8
27%
Crowbar
22
73%
 
Ääniä yhteensä: 30

Zeb

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Zeb kirjoitti: Jos on pakko näistä kahdesta valita niin sitten ND vaikka sydämeen koskookin.
Öh, siis ND jää. Lapsi häiritsee kitinöintiä!
Manaaja

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Montako näitä ketjuja muuten on vielä tulossa, jos haluttua huomiota ja lopputulosta ei Crow-banaanille vieläkään saada? Ja tulevatko ne ennen KSE:n vai jälkeen HPP:n?
Viimeksi muokannut Manaaja, 13.01.2011 11:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Riemumieli kirjoitti:
Zeb kirjoitti:ketä ND oikeastaan on jos halua riittää. Ja voihan olla että joku täälläkin tietää ketä ND on..
Onko tämä taas jotain watun manse- tai Turun murretta? Se on kuka, eikä mikään ketä, tana!
Sori oon turuust.
Gaia

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti:jälkeen HPP:n?
¿Que?
NuoriD

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Montako näitä ketjuja muuten on vielä tulossa, jos haluttua huomiota ja lopputulosta ei Crow-banaanille vieläkään saada? Ja tulevatko ne ennen KSE:n vai jälkeen HPP:n?
Kyllä se tällä selviää.
Zeb

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:Montako näitä ketjuja muuten on vielä tulossa, jos haluttua huomiota ja lopputulosta ei Crow-banaanille vieläkään saada? Ja tulevatko ne ennen KSE:n vai jälkeen HPP:n?
Mikä on HPP? Hyperplasia prostatae?
Manaaja

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia kirjoitti:¿Que?
Hiljainen PalstaPaluu.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Hmm. Voisin ehkä pyytää anteeksi, mutta vasta sitten jos ND bannataan mauttomuuksiensa vuoksi. Tarkoitan Geetzun muistoketjua.

Tai oikeastaan periaatteellisista syistä en voi pyytää anteeksi niin selkärangattomalta vittupäältä, jonka lapsien uhkailu kuitataan anteeksipyynnöllä.

Ja jos te muut ette olisi nyt äänestänyt tässä ketjussa, olisin saattanut päästä NDn vaimon kanssa samaan leiriin. Tiettävästi olisin sitten toinen, joka on laittanut stopin hänen cityily/kityilyilleen.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Zeb kirjoitti:Sori oon turuust.
Minäkin olen syntynyt TYKS:ssa mutta en anna sen vaikuttaa suomen kielen taitoihini. Onko turkulaisuus jokin yleisperuste kehnoon ulosantiin? Jos näin on, etkö sahaa näin sanomalla omaa oksaasi, koska tällöin kaikkia turkulaisia voidaan pitää yksinkertaisina? (Tämä pitää toki paikkansa, mutta ei kai turkulaisen tulisi tunnustaa sitä avoimesti?)
Paras päivä ikinä.
Zeb

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Riemumieli kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Sori oon turuust.
Minäkin olen syntynyt TYKS:ssa mutta en anna sen vaikuttaa suomen kielen taitoihini. Onko turkulaisuus jokin yleisperuste kehnoon ulosantiin? Jos näin on, etkö sahaa näin sanomalla omaa oksaasi, koska tällöin kaikkia turkulaisia voidaan pitää yksinkertaisina? (Tämä pitää toki paikkansa, mutta ei kai turkulaisen tulisi tunnustaa sitä avoimesti?)
Taas koskoo sydämeen. Palstan anaalikuningas saattaa pitää minua yksinkertaisena :(
Manaaja

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Montako näitä ketjuja muuten on vielä tulossa, jos haluttua huomiota ja lopputulosta ei Crow-banaanille vieläkään saada? Ja tulevatko ne ennen KSE:n vai jälkeen HPP:n?
Kyllä se tällä selviää.
Crowbar pyysi sulta anteeksi. Näkisit, jos se ei olisi sulla noressa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Montako näitä ketjuja muuten on vielä tulossa, jos haluttua huomiota ja lopputulosta ei Crow-banaanille vieläkään saada? Ja tulevatko ne ennen KSE:n vai jälkeen HPP:n?
Kyllä se tällä selviää.
Crowbar pyysi sulta anteeksi. Näkisit, jos se ei olisi sulla noressa.
Ei mulla näköjään ookaan kovin hyvä sisälukutaito.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Montako näitä ketjuja muuten on vielä tulossa, jos haluttua huomiota ja lopputulosta ei Crow-banaanille vieläkään saada? Ja tulevatko ne ennen KSE:n vai jälkeen HPP:n?
Kyllä se tällä selviää.
Crowbar pyysi sulta anteeksi. Näkisit, jos se ei olisi sulla noressa.
Hyvä yritys, mutta osaan lukea crowbarin viestit rekkautumatta, kun oon niin viksu.
Manaaja

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Crowbar pyysi sulta anteeksi. Näkisit, jos se ei olisi sulla noressa.
Hyvä yritys, mutta osaan lukea crowbarin viestit rekkautumatta, kun oon niin viksu.
Strategista sodankäyntiä, sano. Kyllä koulukiusaaminen oli ennen paljon harmittomampaa. Lähti vain hampaita ja katkenneita raajoja.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

annepa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Kyllä se tällä selviää.
Crowbar pyysi sulta anteeksi. Näkisit, jos se ei olisi sulla noressa.
Ei mulla näköjään ookaan kovin hyvä sisälukutaito.

Jo Cityssä vaadin jokaisen sisälukutaito-sanan käyttäjän raiskaamista ja tappamista. Sana oli pitkään yleisin sana, jota Cityssä käytettiin. Olen puhdistanut tuoltakin osin internetin ilmaa. Ennen kuin saavuin valkoisella ratsullani paikalle tappamaan kaikki. keskustelu oli tätä:

"ABC pieru pörisee!"
"D on seuraava!"
"Sisälukutaidossa vikaa?"
"Kyllä mun sisälukutaitoni on niin hyvä, että huomaan sun sisälukutaidossasi parantamisen varaa."
"Vittu tota sun sisälukutaitoo. Mä en siis kestä!"
"Hei kuka puhuu. Kato vaa omaa sisälukutaitoos."
"Mun lukutaitosisäni kyllä nyt kielii erinäisistä puutteista sun sisälukutaidossas."

Tuonkin ketjun aiheena oli sitten "Saako oman tyttären pillun pestä vai pitääkö mennä lääkäriin?"
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ei mulla näköjään ookaan kovin hyvä sisälukutaito.
Se oli ns. kitinäanteeksipyyntö.

Se menee näin:

"Minä <nimimerkki> pyytäisin sinulta <nimimerkki> anteeksi jos sinä et olisi niin vitun pelle"
Aijaa ok, kiitos selvennyksestä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Crowbar kirjoitti:Hmm. Voisin ehkä pyytää anteeksi, mutta vasta sitten jos ND bannataan mauttomuuksiensa vuoksi. Tarkoitan Geetzun muistoketjua.

Tai oikeastaan periaatteellisista syistä en voi pyytää anteeksi niin selkärangattomalta vittupäältä, jonka lapsien uhkailu kuitataan anteeksipyynnöllä.

Ja jos te muut ette olisi nyt äänestänyt tässä ketjussa, olisin saattanut päästä NDn vaimon kanssa samaan leiriin. Tiettävästi olisin sitten toinen, joka on laittanut stopin hänen cityily/kityilyilleen.
Crowbar on alusta asti keikkunut mulla norauksen rajamailla, koska arvostan enemmän asiallista kirjoittelua kuin periaatteellista vittuilua. Vallankin systemaattinen vittuilu ajaakseen toinen ulos palstalta on perseestä.

Koska mieluummin luen Daven kuin Crowbarin tekstejä, taidan osoittaa tukeni noraamalla huonomman toistaiseksi. Katsotaan sitten uudestaan, kun tämä draama on nähty loppuun. Varsinaisia banneja en toivo edelleenkään kenellekään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Zeb kirjoitti:Taas koskoo sydämeen. Palstan anaalikuningas saattaa pitää minua yksinkertaisena :(
Mutta eihän se sinun vikasi ole, että olet kasvanut Turussa. :paijaa:
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kyllä minua myös hieman hymyilyttää (silleen lämmöllä eikä pilkallisesti, siis) tuo Daven kovin isällinen ja kasvatuksellinen myönnytys siitä, että rangaistusvaateet vedetään pois, jos Crowbar vain kampaa tukkansa, peruu puheensa ja pyytää nätisti anteeksi. Aina aika ajoin Kitinä muistuttaa niin kovasti lastentarhaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:Kyllä minua myös hieman hymyilyttää (silleen lämmöllä eikä pilkallisesti, siis) tuo Daven kovin isällinen ja kasvatuksellinen myönnytys siitä, että rangaistusvaateet vedetään pois, jos Crowbar vain kampaa tukkansa, peruu puheensa ja pyytää nätisti anteeksi. Aina aika ajoin Kitinä muistuttaa niin kovasti lastentarhaa.
Rajoja ja rakkautta.
küllküll

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriD kirjoitti:Rajoja ja rakkautta.
Unohtamatta lastenkasvatuksen kolmea tärkeintä eli "kiristystä, uhkailua ja lahjontaa"
NuoriD

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

küllküll kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Rajoja ja rakkautta.
Unohtamatta lastenkasvatuksen kolmea tärkeintä eli "kiristystä, uhkailua ja lahjontaa"
Jep.

Jos Crowbar on kiltisti, niin mä palkitsen sen juttelemalla sen kanssa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pojat pojat!

Tehdääns näitä temppuja jos löytyy tyttö tekemään näitä jalkojen väliin niin parempi, ihan pakko täällä alka olla niin tunnelma perseestä että jotain tarvittaan, "Tongue Tricks!" vähän keventämään..

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niba esitteli tulevan munanimijöiden kuningattaren.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Toisen hengellä uhkailemisella, siihen vedän rajan.
Tapahtuiko tää ylipäätänsä jossain, vai menikö vain omien tulkintojen piikkiin jonkin vertauskuvan vuoksi?
Crowbar kirjoitti:Mutta jos todella on totta, että sinä olet lekuri, varallisuustasosi on sen mitä sanot ja että sinulla on perhe, niin totta vitussa haluan tehdä homeinvasionin ja nussia kahtia sun paskamuksus, viiltää vaimollesi hymy ja sen jälkeen pelata kolme tuntia xboxia sun silmien edessä.
Kyllä tuo nyt tuppaa olemaan aika pitkällä kun puhutaan muksun puolittamisesta.
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Täällä jengi tuntee toisistaan kuitenkin jonkin verran, enkä pidä lainkaan mahdottomana etteikö Davenkin yhteystiedot voisi jotain kautta saada selville, ellei ole tarkoituksella sumuttanut jengiä nämä kaikki vuodet jota tänne on kirjoitellut... enpä oikein usko.

Tuon kiristysjutun ymmärrän silleen ettei kaikilla ole se raja samassa kohtaa mitä kestää ja nyt Daven raja ylittyi, mielestäni Dave ei ole liian herkkänahkainen tässä asiassa. Todettakoon ettei mua paljoa hetkauttaisi noi Crowbarin uhkailut, mutta toisaalta en ole se uhkailtava eikä muutenkaan ole sama tilanne.
Davehan itsekin sanoi, ettei pidä uhkaa mitenkään todellisena. Eikö sillä ole mielestäsi mitään merkitystä asian, ja varsinkin sen suhteen, että kiristetään jokotai-mentaliteetilla? Minun mielestäni on. Vähän sama kuin sanoisin että vaikkei lainaamassani viestissäsi ollut mitään laitonta tai uhkaavaa mielestäni, se vitutti minua sen verran että nyt jompi kumpi saa joka tapauksessa lähteä, ja vain te, arvon kitinäyleisö, saatte päättää kumpi. Minun mielestäni vähän halpaa ja mielivaltaista "mulla on enemmän kavereita ku sulla" -korttiin nojautumista.
Niinhän Dave sanoi ensimmäisen uhkailun jälkeen jotain semmoista ettei ota ihan tosissaan. Sen jälkeen ND vissiin kysyi että voisiko Crowbarille tehdä jotain? En nyt muista puhuiko banaaneista jotain. Sitten Crowbar veti uudestaan uhkailua kehiin (lainattu ylhäällä) ja ND perusti tämän ketjun. Joten jollain tasolla kyllä ND varmasti kelasi asioita että "mitä jos kuitenkin"... näin luulisin, vitustako minä tiedän. Siten ymmärsin ND:n puolelta tämän ketjun "oikeutuksen".

Edelleen mielestäni ei ole hauskaa toisen fyysistä koskemattomuutta uhkailla. Kaverilta kaverille sen ymmärtää, mutta eivätpä nuo nytten sydänkäpysiä ole olleet.
Vastaa Viestiin