Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Dave
8
27%
Crowbar
22
73%
 
Ääniä yhteensä: 30

elco

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Exit only!
Näyttäkää tissit, ehkä eheydyn! Ja Dave ei voi missään nimessä silloin lähteä kun ei voi galleriatirkistellä.
Äijä on Nero!

Nonni, tissikuvia gallerioihin, und schnell, tai teen KSE:n! Ja siis 130% huom.

EDIT: pebakuvia kans.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Meen Annepan linjoilla enkä jää ottamatta kantaa ja laula "laa-laa-laa-ta" sormet korvissa silmät kiinni toivoen että kumpikin jäisi. Kuitenkin jokotai-tilanteessa räksyttävä kaunispoika saa mennä, koska tänne palstalle pitäisi jokaisella olla oikeus kirjoittaa tuntematta oloaan uhatuksi.
No haista nyt jo sinäkin vittu. Davehan tässä yrittää mielivaltaisesti painostaen vääntää jotain jokotai-tilannetta, mikä nyt vain on yksiselitteisesti väärin.

Mun mielestä Aasi on tehnyt varsin selväksi sen pointin jo aikoja sitten, että moderoinnista ei seuraa loppupeleissä hyvää. Objektiivisten rajojen veteleminen on jokaisen henkilökohtaisen itkukiukkusietokyvyn ja triggerhappiyden puitteissa täydellisen mahdotonta. Sen moderointi- ja sananvapauden hintana on se, että me katsellaan täällä Raijasivuja, StadinArskoja ja Niboja, mutta se vapaus on silti arvokkaampi kuin tukahdutettu yhteisö.

Jos Aasi siis alkaa koskemaan banaaninappulaan, niin siitä tulee samanlainen selkärangaton sanojaan syövä vellihousu kuin Ylermistä.

Joten Dave, vastaukseni ei ole henkilökohtainen vaan idealistinen: Jos et kestä lämpöä, painu vittuun keittiöstä. Toivon kuitenkin että et.
En tosiaankaan haluaisi olla tympeän tosissani, mutta kyllä olet jokseenkin uskomattoman ärsyttävän ylimielinen. Aikuisten oikeasti eikö tuollainen toisten yläpuolelle asettuminen ole OIKEASTI vähämielistä ja narsistista mitä suurimmin. Monet käyttävät edelläolevasta sanaa idiootti, mutta minusta ylilyöntisanat eivät ole järkeviä käyttää. Koska meistä kukaan ei ole idiootti, mutta Manala esim. on hyvin epäsympaattisen ylimielinen narsistisen käytöksen omaava. KUINKA ihmeessää voimme hyväksyä tällaista tympeyttä?

Manala nyt ei ole yhtään sen kummempi kuin muutkaan. En ole ikinä ajatellut että itse olisin jotenkin "huonompi" kuin hän. Emme me ole huonompia tai parempia ellemme ole rikollisia. Olemme erilaisia kaikki me kirjoittajat ja olemme ihmisiä. Huonokäytöksinen ja masentava Manala on kylläkin, ja se ei ole milloinkaan kestävää kehitystä.

Anteeksi Manala. Sinä olet välillä hauska, todella! Mutta nyt siis ylitympeä.

Pakko on sanoa, kun ei vain ihan kaikkea natsityyliä kestä. Ja niinkuin olen päättänyt olla päättömyyksistä välittämättä. MUTTA kun nämä kähisijät tai hän on nykyajan ihminen ja saa levittää tuollaista epäsolidaarisuutta ja mahtailua rangaistuksetta. Laatta vähintään!!!

Mitä tulee johonkin uhkauksiin, niin ne eivät kuulu tähän asiaan ollenkaan. Ovat ihan omaa aluettaan, joka pitää arvioida "ei normaalina kirjoitteluna". Itse en ikinä milloinkaan voisi kirjoittaa väkivaltaista sanomaa. Se on vaan ihan oma kastinsa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Gat »

urpiainen kirjoitti:Eikös joskus muinoin Gattaca bannattu määräaikaisesti?
Kyllä muistaakseni kaikki bannini olivat "lopullisia". Niitä kiersin sitten uusilla nikeillä ja IP-banneja anonyymipalvelimien kautta. Periaatteessa olisi aika vaikeaa todella estää jotakuta kirjoittamasta minne vaan.

En enää muistakaan kuinka monta kertaa ja mistä syistä sain bannia Citystä ja Kitinästä. Muistaakseni osa oli oikeita törkeitä sääntörikkomuksia, mutta yksi oli mielestäni epäoikeudenmukainen ja hysteeristä noitavainoa.

Viimeksi Kitinästä sain en oikeaa bannia vaan lyhytaikaisen IP-bannin kyseltyäni eräältä Kitinän automiehelta "käyttäjäraporttia" eräästä Kitinämisusta. Misu itse ei ollut huomannut ketjua eikä ollut moksiskaan kun anteeksipyytäen selitin. Se haluu minua varmaan.

Bannnien kauttta muotoutui nykyinen nikkini. Sinänsä kehno "Gattaca"" joka vielä muistetaan, oli viittaus sen leffan päähenkilön valepersoonallisuuteen. "Gat" lyhennys siitä "Gattacan" tultua bannatuksi mutta luikerrettuani takaisin Kitinään.

Asiaan että Daven tyyli järjestää tämä huutoäänestys "minä tai hän" -tyyliin on kohtuullisen perseestä Ei tämä mikään Puna-Armeija ole. Eikä ketään oikeasti teloitetakaan. Lähtis mielluummin itse kuin noin konstailee,

Snapahead/Crowbarin peroonallisúudesta tuli mieleen, että omien pahimpien Kitinämaailmantuskieni aikaan Crowbar sanoi minulle, että keino on ettei välitä paskaakaan. Kuitenkin Crowbar itse tuntuu välittävän liikaa. Jos on noin ylemmyydentuntoinen, ehkä sitten ei pitäisi kirjoitella ollenkaan? Vaikka tyhmät ovat tymiä, mitä kannattaa sitä niille koko ajan sanoa ja tuolla tyylillä? Eivät ne tajua vaikka miten sanoisi. Jotain turhautumista tai epävarmuutta Crowbarillakin.

Itse olen Kitinän suhteen rauhoittunut alujärkytyksistäni hyväksyttyäni, että tämä on tätä. Te olette kaikki paskasakkia jotka sopisi ampua, lutkat ensin raiskattuani. Laiton uhkaus?

Silti vaikka vihaan Kitinäläisiä, rakastan Kitinää koska tämä lienee aioa paikka jossa ruman sanan saa vielä sanoa niinkuin se on.
küllküll

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Gat kirjoitti:Laiton uhkaus?
Pitää sanoa "minä ammun teidät kaikki ja raiskaan teidät lutkat". Sitten ollaan vähän lähempänä syytekynnyksen ylittämistä :)
Chap

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Jaha, jäädä saa, julma maa, snif
Gaia

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kuka on seuraava?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gaia kirjoitti:Kuka on seuraava?
salanikki
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Harmi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Zeb

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jättikö ND jäähyväisviestiä?

Vois itsekin nollata, hmmm.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

En oo ainakaan huomannut.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jäähyväisviestit on niin kasaria. Eiköhän jätetä hurmaava joukkoitsemurhaviesti.
So Hard

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Näin siinä käy kun ei tuu tissikuvia!
Manaaja

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elco vielä, niin palsta on mun! Mine. ALL MINE!
elco

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja elco »

No mikä jottei.
Manaaja

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Alkaa justiinsa olla lukukelpoiset jutut vähissä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Elco vielä, niin palsta on mun! Mine. ALL MINE!
Laskit väärin.
Miten sinä ja minä jaetaan naiset?
Vai kaksistaan jäätyämme tunnustamme lopultakin rakkautemme?
Zeb

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

I'll be back!
Dumis

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tein jo vuodenvaihteessa, en tahdo! Jään harrastamaan poikahaureutta Gatin ja Manaajan kanssa.
Manaaja

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Miten sinä ja minä jaetaan naiset?
Kokemuksen perusteella: aika helposti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tyhmät :( Tulkaa jo takas!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gaia kirjoitti:Tämä topikki on tahmaantunut kyseenalaisesta håmåerotiikasta. Hyhhyh.
Eiks se oo sulle vaan helpotus?

Loistavaa kärbäset parittelee!
Pyyhin Netikettiin..
Gaia

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Vesper kirjoitti:Tyhmät :( Tulkaa jo takas!
Niijust.
Mä lähden jos ne ei tuu!!!!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Miten sinä ja minä jaetaan naiset?
Kokemuksen perusteella: aika helposti.
Minulla on omat tukijakultani! Niihinhän ette koske! Eikä minun tarvitse siitä edes huolehtia, koska minun Kitinänaiseni ovat minulle uskollisia! :h:

Eikä nyt ole suinkaan kysymys ainoastaan Mussukasta, vaikka hän toki onkin THE Basis-Arska-woman.

Kaikille ihanille Kitinänaisystävätärtukijoilleni mahdollisimman iso :h: ja pusutus!
:D
küllküll

Re: Kumpi lähtee; Dave vai Crowbar?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Gaia kirjoitti:Alkaa justiinsa olla lukukelpoiset jutut vähissä.
:komps:
Vastaa Viestiin