Hirvilimu-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: exsu tuntuu olevan vaan kateellinen, kun ei uskalla vittuilla jollekin rautakangelle niin pitää koettaa helpompia harjoitusvastuksia. Tai sitten sillä on tavallista pahemmat menkat.
Joo siitä se johtuu. Koska mukavaahan täällä oikeasti olisi kolmestaan kirjoitella, varsinkin kun kemiat kohtaa näin kivasti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Ymmärrän, SA on kyllä meitä paljon värikkäämpää seuraa.
Totta. Lisäksi mä ymmärrän sen juttuja jotenkin paremmin kuin Pertin, jotka eivät vaan aukea.
Exsu ihana. Kuinka ihanaa kirjoitusta ja sielunhoitoa minulle! Olen oikeastaan ihmetellyt miksi kirjoituksiani "ihmetellään" koska nimenomaa kirjoitan pitkiä selkeitä lauseita ja itse en lyhyistä käsittämättömistä kommenteista ja sisäpiirin tokaisuista ymmärrä mitään ja pidän niitä tylsinä.

Olet Exsu AURINKO kylmässä ja pimeässä luolassa! Olen oikeasti iloinen sinusta ja kommentistasi!

On niin upeaa kun et ole pelkuri laumasielu perässähiihtäjä vaan luetkin juttuni!!

Ansaitset vaikka kuinka ison sydämen mutta ainakin tämän! :h:

ÄS AA :)
ninnithequeen

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pulkannaru kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Arvauskeskukseen mars, ku ei perkele pysty nielemään
Sylje !
Vissiin pakko, kun ei ollu aikoja yhtään jälellä prkl vaik heti soitin ku varausaika alkoi saatana!!!!
Enkä lähe istumaan pojan kans päivystykseen. Lähetin äijän apteekkiin hakemaan käsikauppatavaraa, jos niillä selviäis sitte ku tyttöki kotona...yksityiselle en lähe ku se on kuitenki Dave :D
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti: Tai sitten sillä on tavallista pahemmat menkat.
Tää on kyllä niin klassikko. :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dumis

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Ymmärrän, SA on kyllä meitä paljon värikkäämpää seuraa.
Totta. Lisäksi mä ymmärrän sen juttuja jotenkin paremmin kuin Pertin, jotka eivät vaan aukea.
Kyllä tämä oli aika pahasti vyön alle :D
Pertti muuten on varmaan meidän eniten palstakiusattu.

edit: ninniä en laske, koska hän haluaa sitä huomiota ja sitten ei kestä sitä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tere!

Mies lähtee illalla Liverpooliin, on niin täpinöissään ettei meinaa työpäivä mennä millään eteenpäin ja soittelee kokoajan turhanpäiväisistä asioista :D *ihQ*

Pumppu pamputtaa edelleen, mutta kai siihen on vain totuttava.. meidän TK:stä ei muuten lekuriaikaa saa, ellei ole lapsi / raskaana tai klo 8 puhelimessa jonottomassa. 8.30 on jo liian myöhäistä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumis kirjoitti:
exsu kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Ymmärrän, SA on kyllä meitä paljon värikkäämpää seuraa.
Totta. Lisäksi mä ymmärrän sen juttuja jotenkin paremmin kuin Pertin, jotka eivät vaan aukea.
Kyllä tämä oli aika pahasti vyön alle :D
Pertti muuten on varmaan meidän eniten palstakiusattu.

edit: ninniä en laske, koska hän haluaa sitä huomiota ja sitten ei kestä sitä.
Onko tää nyt ihan vitsiä tää mun kommentointi. Ei minun keskustelutaitojani ole ainakaan livenä epäilty milloinkaan. En kyllä kirjoita yleensä väkivaltaa tai muuta tyhmää. Ehkä se teille olisi sitten sitä hyvää kirjoitusta. En haluaisi millään ärsyttää sanomalla tai kysymällä että onkos tämä nyt kateutta, koska en haluaisi itseäni kohottaa, mutta MITÄ tämä minun pitämiseni jotenkin kummallisena tarkoittaa?? Voin kertoa kirkkain silmin, että kirjoitustaitoni on aina ollut vahvuuteni ja se on vain faktaa. Anteeksi kun en ole oikein fiksu kun totean itsestäni tämän. Lyön itseäni kun ylpeilin, mutta kun se on sanottu oikeasti monessa yhteydessä.

Exsussa on se huippupiirre, että hän on rehellinen enkä laisinkaan halua ihmetellä, että hän pitää kirjoituksistani ja ymmärtää ne paremmin kuin jotkut sisäoiirit lötinät ja tokaisut.
Ja olen siitä tyytyväinen koska itsekin pitäisin omasta tyylistäni.

Voie hyvä tavaton kun en tiedä oletteko tosissanne...
Vai osaatteko vain lukea lyhennyksiä ja muuta hömppää?

ystävällisesti kuitenkin ilman muuta teille. Mutta ajattelua kehiin usealle enemmän! :)

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 14.01.2011 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitä tarkoittaa sisäoiiri?
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Oletetaan, että asut vuokralla. Vuokrasopimuksessa vuokranmaksupäivä on joka kk:n 2. pvä.
Milloin maksat vuokrasi?
a) joka kk:n 2 pvä
b) suunnilleen sitä seuraavalla viikolla
c) lähetät tekstarin melkein kaksi viikkoa eräpäivän jälkeen ja tiedustelet voitko maksaa kuluvan kuukauden vuokran ensi kuun vuokran yhteydessä mutta vasta ensi kuun 10. päivä
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^:D Meillä vuokranmaksupäivä 4. pvä. Maksetaan aina viimeinen pvä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mua ei juuri naurata.
Maksatteko siis muutaman päivän etukäteen vai ihan vitusti myöhässä? :P

PS. Vastasin, että ei onnistu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti: Maksatteko siis muutaman päivän etukäteen vai ihan vitusti myöhässä? :P
Heh, etukäteen tiätty!

PS. Ihan oikein. Muista viivästyskorko, koska kuitenkin maksaa sen myöhässä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9444
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Suoraveloitus, silloin joskus kun asu vuokralla ja nykyään lainassa. Automaattisesti eräpäivänä.

Vastaan: a
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dumis

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Makselen stadille vuokraa vähän miten muistan/jaksan. Edellisessä kämpässä kävi semmoinen keissi että olin just maksanut ajallaan Joulukuun vuokran, niin viikko siitä napsahti muistutus luukusta.
Ihmettelin että mitä vittua ja tarkistin sitten maksuni, josta selvisi että olin unohtanut aikoinaan maksaa kuluvan vuoden KESÄKUUN vuokran, olin että WTF :shock: Vissiin sitten heitä ei haitannut kuin vasta vuoden lopussa se että maksoin kesäkuu-joulukuu välisen ajan kuukauden myöhässä vuokran.
Viimeksi muokannut Dumis, 14.01.2011 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gaia

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:
Gaia kirjoitti: Maksatteko siis muutaman päivän etukäteen vai ihan vitusti myöhässä? :P
Heh, etukäteen tiätty!
No kyllä mä nyt sen osasin arvata :)

S*tana kun olis joku helppo keino päästä vuokralaisesta eroon.
Gaia

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^ Kahden vuoden aikana on tainnut peräti kaksi kertaa maksaa vuokran ajoissa.
Yhtään ei ole maksamatta mutta vituttaa toi jatkuva myöhästely.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dumis kirjoitti: Kyllä tämä oli aika pahasti vyön alle :D
Joo. Vois kuvitella jopa että nii pahasti, ettei sitä enää kukaan ottaisi tosissaan. En osannut huomioida pipokautta. :wink:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:Mitä tarkoittaa sisäoiiri?
No se on sellainen aika hurjanhauskanvilli sivistyssana. Vaikea selittää. Käsitteenä monimutkainen.

Se ei kuitenkaan koske seksiä, ei hevosta eikä irlantilaisia. :)


Arskalainen Arska
Viimeksi muokannut Stadinarska, 14.01.2011 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Maksupäivä 5. Maksetaan aina etukäteen, joka kuun 20.päivä. Mä maksan kaikki mahdolliset laskut aina kun pääraha kilahtaa tilille, en jaksa laskeskella aina että mitä on menossa ja tulossa.
Dumis

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Kyllä tämä oli aika pahasti vyön alle :D
Joo. Vois kuvitella jopa että nii pahasti, ettei sitä enää kukaan ottaisi tosissaan. En osannut huomioida pipokautta. :wink:
Niin hjyymöri on aika vaikea laji, jokunen täällä kyllä fanittaa arskaa ja jaksaa sen juttuja :roll:

Vedin taas ruokalassa vanhanaikaiset; keskikokoisesta salaattilautasesta kerrostalo, 2 paneroitua possun piffiä (á 135g) ja vähän juustoperunoita. Meinasin haljeta...
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9444
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gaia kirjoitti: S*tana kun olis joku helppo keino päästä vuokralaisesta eroon.
Suomessa???? :rofl: :rofl: :rofl:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Gaian vuokralainen on satavarmana mun ex-äitipuoleni. Kämpän sijaintikin käsittääkseni suunnilleen täsmäisi. En ole ihan varma, koska en ole ollut missään tekemisissä sen tyhmän luuskan kanssa melkein kymmeneen vuoteen.

Tili tuli ja tili meni. Tilin saldo 0,21€. Makselin pois kaikki mahdolliset jutut, jotta mulla ei ois rahaa, jota voin erehtyä käyttämään nyt ja ois sitten huhtikuussa reissurahaa. Ruokaa etc. varten rahat on laitettu erikseen tietenkin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Nyt alkoi taas se väriterapia valua omalta osastoltaan niin pahasti sivuun että ignore.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:Eikö teillä ole mitään varatiliä (vaikkapa jonkinasteisella korollakin) johon voisitte siirtää näitä "korvamerkittyjä" rahoja odottamaan maksamisia?
Jos viittasin Swirliin niin ymmärin edellisestä viestistä että juuri näin on toimittu.

Itse harkitsen vakavasti samaa. Lähtenyt vähän shoppailu käsistä viime aikoina, ja huomaan selaavani toistuvasti nettikauppoja vaan ihan huvikseni vaikken tarvitse mitään. Paitsi sitten kun törmäänkin johonkin superihanaan mitä ilman vaan ei voi muka elää. Eli ostolakkoa pukkaisi.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9444
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Hirvilimu-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Eikö teillä ole mitään varatiliä (vaikkapa jonkinasteisella korollakin) johon voisitte siirtää näitä "korvamerkittyjä" rahoja odottamaan maksamisia?
Käyttötilillä säilyy ihan hyvin. Helpompaa, kun kaikki perheen rahat kulkee samaa kautta.

Onhan tietenki sitten sijoituksissa vähän vararahaa, mutta niihin ei ole tarkoitus koskea kuin pitempiaikaisen työttömyyden iskiessä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin