Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kävin zalilla ja ihme kyllä tein sen kevyen reenin minkä suunnittelinkin. Ehkä huominen uiminen ei sit ole niin tukkoista, vaikka teinkin penkin joka ei ole hyvä ojentajien kannalta, ne kun tuppaa menemään ekana jumiin uiskennellessa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väänsin Monivedon ekaa kertaa ties kuinka moneen vuoteen. Kuponki oli pelottava, mutta sain rastit oikeisiin raameihin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Väänsin Monivedon ekaa kertaa ties kuinka moneen vuoteen. Kuponki oli pelottava, mutta sain rastit oikeisiin raameihin.
Pitäs' varmaan maksaa poliiseille vähän enemmän ettei heidän tarvisi yrittää kohentaa toimeentuloaan ja leventää leipäänsä arveluttavilla tavoin, eiks' niin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

JAAHAS!

Piti tulla tarkistamaan, mitä viikonpäiväketjussani bamlaillaan ja olipa aika sovinnollista juttua. Annepallekaan kukaan ei sanonut että sillä on varmaan kauniit sääret!

Minä sanoin.

Valitettavasti en tunne Annepaa.

Exsu ja Sairakin oli vastanna, kiva juttu.

Äsken olin ihmettelemässä miksi kummassa Manaaja on ottanut minut supersilmätikukseen. Nytkin tuo uusi ketju minun kiusakseni!
Huh jos hän olisi työkaveri! Siellä hän ei tekisi näitä eikä näyttäisi luonnettaan, mutta "puukottaisi selkään" selkäni takana!

Kaikella tavalla yrittää latistaa Stadinarskan jutut ja ajatukset ja nyt hän haluaa pois väriterpapiani VAIKKA toteutan sitä VAIN OMISSA ketjuissani isommin!

JOKIN ihme Arska-addiktio hänellä on. Omia ketjuja minua varten!

MITÄ TUO ON? Olen kyllä epätietoinen? Rakastajan touhua!!!!!

Manaaja on hassu. Toivon, että muutkin kummaksuvat tyyliään eikä ainakaan saa minun kiusaustaan läpi. Se olisi kyllä hyvin väärin.

MINÄ SILTI pidän Manaajan tyylistä muutoin! On jotenkin hauska vaikka aggressiivinen ja se juuri lievästi pelottaakin jopa.

Mutta Arska on nyt väsy mies ja meneepi makaamaan!


Molskis kaikille ja rauhaa ja rakkautta rajalle ja rajan sisälle!

Puzznuzz!
:h:

SA
SikaMika

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Joo-o. Skippasin illan urheilut, ei jaksanut. Väsymys ei vieläkään ihan normaalilla tasolla, päivät tuntuu hemmetin pitkiltä kun kelloa siirrettiin viisi tuntia taakse päin. Huomenna onkin koulua iltaan asti, joten kuosiutuminen olisi toivottavaa.

Eka kouluviikko on taas lähinnä neppailua. Olisin ihan hyvin voinut maata auringossa vielä viikon. Jos ensi joulu menee samalla aikataululla kuin tämä joulu, lähden reissuun kuukaudeksi.
Dave

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Dave »

SikaMika kirjoitti:Joo-o. Skippasin illan urheilut, ei jaksanut. Väsymys ei vieläkään ihan normaalilla tasolla, päivät tuntuu hemmetin pitkiltä kun kelloa siirrettiin viisi tuntia taakse päin. Huomenna onkin koulua iltaan asti, joten kuosiutuminen olisi toivottavaa.

Eka kouluviikko on taas lähinnä neppailua. Olisin ihan hyvin voinut maata auringossa vielä viikon. Jos ensi joulu menee samalla aikataululla kuin tämä joulu, lähden reissuun kuukaudeksi.
Olitko sä jo siellä thaikuissa? Oliko täti setä?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kauhea himo iski hapankorppuihin, kun söin yhden. Sitten toisen. Jos vielä yhden vetäis.
RP

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Mies on hakannut peliään jo kuusi tuntia, ei tässä muuten ongelmaa, mutta haluaisin tykin omaan käyttöön, pitäisi katsoa muutama Myytinmurtaja.

Hmm, pitäisköhän ostaa toinen. Olisi alakerrassa ja yläkerrassa omansa.
Manaaja

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Pitäisi. Mullakin on kaksi, varmuuden vuoksi.
RP

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Taidan googlettaa. Ja hankkia vihdoin ja viimein sen tykkitelineen. Alkaa tuntumaan tämä konttaaminen polvissa. Ettei vaan ole arse tykin edessä juuri kriittisellä maalinteko hetkellä!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja annepa »

Stadinarska kirjoitti: sillä on varmaan kauniit sääret!
Ei ole, mutta ne näytti eilen kyllä helevetin pitkiltä :shock:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin