Torstaitilitykset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

:axe: :paska: :igor: :9mm: :grr:
Tee paska paremmin työs/ole parempi ihminen, ryhdistäydy, saatana! Auttoiko?
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Bääh, joskusta 16-vuotiaana ekoja jurreja vetelin kossu-spraitilla ja tietty laattailin yms... mutta jo aika päivää päässyt ylitte siitä, kuten lähes kaikista muistakin tuommoisista ongelmista. Senkin neidit! :twisted:
Kyllä mäkin oon päässyt yli punkkulaatoista, valkoviinilaatoista, hedelmäviinilaatoista ja jopa katkerolaatoista. Mut jekku pysyy. Ja se oli sentään sitä ennen mun lemppari noista vahvemmista. Tai siis ehti olla sen pari kertaa...
No jopas oot laatoittanut huolella, minä kun luulin dokanneeni teininä paljon :twisted: :twisted: :twisted:
Tai sitten meistä toinen on herkempi saamaan traumoja laatoista.
Yks mihin en ole juuri ikinä pystynyt on se että laatoittamisen jälkeen alkaa vetää uudestaan, ei vaan pysty, siihen saa taistella jo tosi isosti, yleensä enemmän kuin mitä mieli tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:Naamapalmuko se oli?
:tiistai: :facepalm: :facepalm: :doh: :lollero: :mrgreen:
Tai jotain...
Dumis

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt on aika titityy, tänään varmaan tulee uni nopsaan, sitkun täältä pääsee joskus puol yhentoista tienoilla.
Manaaja

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Naamapalmuko se oli?
Matemaatikko ja huippukokki samassa paketissa. Kävispä itselläkin yhtä hyvä flaksi parisuhdemarkkinoilla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Naamapalmuko se oli?
Joo kaikki saa lupia lapsien tekoon?
Mutta kyllä Pompeijin prostituutio oli ongelma ongelmien joukossa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Kyllä pahin on blue curacao-laatta. Pelkkä pullon näkeminen iljettää monta vuotta. Nyt aikaa on kulunut 6 vuotta, ja yhä puistattaa kun ko. pullon näkee baarin hyllyssä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja RP »

Kahvilikööri, pelkkä haju saa oksennusreaktion aikaan. Koitin teininä tasoittaa sekajuonnista johtuvan krapulan ja noh, se ei päättynyt onnellisesti, eikä varsinkaan siististi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Camparia ei oo pystynyt 17 vuoteen juomaan. Silloin vatsaa korvensi 2 päivää ja yötä. *puist*
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

En ole onnistunut ikinä kännipäissäni oksentelemaan. :shock:

Ei sillä että erityisesti haluaisinkaan...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:En ole onnistunut ikinä kännipäissäni oksentelemaan. :shock:

Ei sillä että erityisesti haluaisinkaan...
Niin, sinä sitten menit pois G-tyttö, ja taas yhtäkkiä takaisin! Miksi tällainen epävarmuus ja katuminen? Aika monet tekee näin! Tervetuloa kotiin ja saat anteeksi pikku ilkeytesikin. Älä nyt vaan taas hauku minua kun et kuitenkaan tarkoita sitä! En voi uskoa!

Ei kuulostanut kivalta, että olisit ollut kännissä? Miksi ihmeessä?
Eikö se ole parempi ja järkevämpi olla selvänä? Sinä saatoit joskus syyttää minua sellaisesta tilasta, joka on verrattavissa kai humalaan!

Ja sitten yhtäkkiä kehut kuinka upea tila se päästävihellystila (humala) on! MUTTA olemme samikset! Minäkään en ole koskaan oksentanut! Edes taudissa! Ja tämä on tosi ja olen täyttänyt 101 vuotta!!! :shock:

Mutta en millään tavalla halua sulle pahaa mieltä. Ainoastaan hyvää sulle Angrybirdiseni! :) Kuriositeettina vain haluan valaista ihmisten ajatuksia ja toimia ja arvoja!

SA
arvokas valaisija
Värikeisari nyt vallan väritön kun ei omista tätä ketjua!
No pikkuisen väriä!! Välillä on väriä! :)
RP

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Naamapalmuko se oli?
Matemaatikko ja huippukokki samassa paketissa. Kävispä itselläkin yhtä hyvä flaksi parisuhdemarkkinoilla.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Perhe ... 74903.html
Vastaa Viestiin