Eksyneet lampaat takaisin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kukas vittu sä sitten olet?
EDIT: zeb kaiketi
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei sota yhtä miestä kaipaa, paskaa suolletaan niin kuin ennenkin.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vadim taitaa olla kyllä menetettyä kalua.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Ei sota yhtä miestä kaipaa, paskaa suolletaan niin kuin ennenkin.
Yksi poikkeus löytyy. Nimittäin...*rummutusta* Dave. Sellaista pieteettiä ja omistautumista muiden viihdyttämiselle ei muilta löydy. Oikee lantalinko.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
CeDell Davis

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ei sota yhtä miestä kaipaa, paskaa suolletaan niin kuin ennenkin.
Yksi poikkeus löytyy. Nimittäin...*rummutusta* Dave. Sellaista pieteettiä ja omistautumista muiden viihdyttämiselle ei muilta löydy. Oikee lantalinko.
Just eilen illalla treeneistä kotiin ajellessa ihmettelin itsekseni, että miten kellään työssä käyvällä voi olla davemaisen ja perttimäisen paljon aikaa tuottaa tekstiä palstalle. Jos ei muuta, niin olisin jo itse huolissani omasta asemastani työyhteisössä jos työpanoksi olisi noin tarpeeton. Joku jossain joskus saattaisi asian hiffata ja se olisi sitten kassan kautta ulos, kiitos.

Juuri nyt ihmettelen, että miksi ihmeessä mä tätäkin ihmettelen, kun olis töitäkin…
Dave

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ei sota yhtä miestä kaipaa, paskaa suolletaan niin kuin ennenkin.
Yksi poikkeus löytyy. Nimittäin...*rummutusta* Dave. Sellaista pieteettiä ja omistautumista muiden viihdyttämiselle ei muilta löydy. Oikee lantalinko.
Just eilen illalla treeneistä kotiin ajellessa ihmettelin itsekseni, että miten kellään työssä käyvällä voi olla davemaisen ja perttimäisen paljon aikaa tuottaa tekstiä palstalle. Jos ei muuta, niin olisin jo itse huolissani omasta asemastani työyhteisössä jos työpanoksi olisi noin tarpeeton. Joku jossain joskus saattaisi asian hiffata ja se olisi sitten kassan kautta ulos, kiitos.

Juuri nyt ihmettelen, että miksi ihmeessä mä tätäkin ihmettelen, kun olis töitäkin…
Mullahan homma on sikäli helppo, että pomo katsoo peilissä. Mä otan pokaa penkkiin jatkuvasti ja kitinöin siinä välissä.
Dave

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Dave. Oikee lantalinko.
Sanot kuitenkin kaikille noin...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:Mä otan pokaa penkkiin jatkuvasti ja kitinöin siinä välissä.
Tai toistepäin 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mä otan pokaa penkkiin jatkuvasti ja kitinöin siinä välissä.
Tai toistepäin 8)
Kitinöinistä ei makseta, eli siitä tietää kummin päin toi on.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

CeDell Davis kirjoitti:Just eilen illalla treeneistä kotiin ajellessa ihmettelin itsekseni, että miten kellään työssä käyvällä voi olla davemaisen ja perttimäisen paljon aikaa tuottaa tekstiä palstalle. Jos ei muuta, niin olisin jo itse huolissani omasta asemastani työyhteisössä jos työpanoksi olisi noin tarpeeton. Joku jossain joskus saattaisi asian hiffata ja se olisi sitten kassan kautta ulos, kiitos.

Juuri nyt ihmettelen, että miksi ihmeessä mä tätäkin ihmettelen, kun olis töitäkin…
Kuten tiedät, aina kun potilas valittaa tylsiä vaivojaan, kääntyy lääkäri näpyttelemään tietokonetta. Siinä Dave ehtii hyvin heittämään kommentteja Kitinään.
Manaaja

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Eikö se viesteistäni koskaan välity, että ne on kirjoitettu minimiajattelulla
Mun mielestä on vähän väärin syyttää ihmisiä jotka kiusaavat Perttiä, jos Pertti tekee ihan itse tällaista itselleen.
küllküll

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Cavallo kirjoitti:Kuten tiedät, aina kun potilas valittaa tylsiä vaivojaan, kääntyy lääkäri näpyttelemään tietokonetta.
Tässä olisi muuten korjaamisen varaa. Kyllä minua vituttaa suunnattomasti maksaa yksityislekurin palveluista, jos puolet ajasta doc tuijottaa tietokoneen ruutua ja puhuu sille. Eikö äiti jo opettanut, että keksustelukumppania on kohteliasta katsoa silmiin? Ainakin noilla minuuttihinnoilla sen pitäisi onnistua :evil:
Dave

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ainiin, mikä on MTE?

My Thoughts Exactly?

Muna Taas Esiin?

Mieto Tuhnu Exit?
Manaaja

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

küllküll kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Kuten tiedät, aina kun potilas valittaa tylsiä vaivojaan, kääntyy lääkäri näpyttelemään tietokonetta.
Tässä olisi muuten korjaamisen varaa. Kyllä minua vituttaa suunnattomasti maksaa yksityislekurin palveluista, jos puolet ajasta doc tuijottaa tietokoneen ruutua ja puhuu sille. Eikö äiti jo opettanut, että keksustelukumppania on kohteliasta katsoa silmiin? Ainakin noilla minuuttihinnoilla sen pitäisi onnistua :evil:
Jos sitä joutuu koko ajan venkslaamaan päätä edestakas niin Davella alkaa koskoomaan niskaan sitä verta pahasti iltapäivän puolella, ettei edes pyyhkeenlämmittimessä lämmitetty pyyhe olkapäillä tuo enää apua. Sen takia se syö sitten niitä diapameja.
Dave

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Kuten tiedät, aina kun potilas valittaa tylsiä vaivojaan, kääntyy lääkäri näpyttelemään tietokonetta.
Tässä olisi muuten korjaamisen varaa. Kyllä minua vituttaa suunnattomasti maksaa yksityislekurin palveluista, jos puolet ajasta doc tuijottaa tietokoneen ruutua ja puhuu sille. Eikö äiti jo opettanut, että keksustelukumppania on kohteliasta katsoa silmiin? Ainakin noilla minuuttihinnoilla sen pitäisi onnistua :evil:
Oot oikeassa joo. Mä yritän aina luoda vaikutelman, että kohtaan sen ihmisen ja kuuntelen, mitä asiaa hänellä on. Ja tietty yritän myös tehdä niin, mutta myös vaikutelman luominen on tärkeää.
Viimeksi muokannut Dave, 20.01.2011 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Ainiin, mikä on MTE?

My Thoughts Exactly?

Muna Taas Esiin?

Mieto Tuhnu Exit?
MyötäTuntoExit?
Dave

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Ainiin, mikä on MTE?

My Thoughts Exactly?

Muna Taas Esiin?

Mieto Tuhnu Exit?
MyötäTuntoExit?
Bingo!
Dave

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Kuten tiedät, aina kun potilas valittaa tylsiä vaivojaan, kääntyy lääkäri näpyttelemään tietokonetta.
Tässä olisi muuten korjaamisen varaa. Kyllä minua vituttaa suunnattomasti maksaa yksityislekurin palveluista, jos puolet ajasta doc tuijottaa tietokoneen ruutua ja puhuu sille. Eikö äiti jo opettanut, että keksustelukumppania on kohteliasta katsoa silmiin? Ainakin noilla minuuttihinnoilla sen pitäisi onnistua :evil:
Jos sitä joutuu koko ajan venkslaamaan päätä edestakas niin Davella alkaa koskoomaan niskaan sitä verta pahasti iltapäivän puolella, ettei edes pyyhkeenlämmittimessä lämmitetty pyyhe olkapäillä tuo enää apua. Sen takia se syö sitten niitä diapameja.
Koskaan en oo pameja ottanut. Fakta.
Manaaja

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:MyötäTuntoExit?
Bingo!
Katso nyt, kyllä siitä empatiakyvystä on joskus ihan oikeatakin hyötyä, vaikket uskokaan. Voi osallistua tietovisaan.
Manaaja

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Koskaan en oo pameja ottanut. Fakta.
No Sirdaludia ja viinaa oot ainakin.
küllküll

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Manaaja kirjoitti:Sen takia se syö sitten niitä diapameja.
No tarjois sitten pikku napsukat mullekin, mokoma. Kyllä iltapäivä aina pienissä nipsuissa paremmin menee, kun ei työhuoneessa oikein tinneriäkään voi tämän enempää haistella - maali alkaa jo hilseillä seinistä.
Dave

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Koskaan en oo pameja ottanut. Fakta.
No Sirdaludia ja viinaa oot ainakin.
no en edes sirdaludia!

Tramadolia, buranaa ja ykkösolutta otin kerran yhtä aikaa, kun oli niin helvellisen kipeä suu kun kaksi viisuria poistettiin kerralla.

Oon ihan vanilja. Sorry!
AngryBird

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Yksi eksynyt ilmoittautuu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Gaia?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Eksyneet lampaat takaisin!

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Tää arvuuttelu on hauska leikki. Mun tunnistaminen tosin ei oo vaikeeta.
Vastaa Viestiin