Perjantai-pillitykset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dave

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Dave »

Mustikanvarpu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hei!

Noniin, hei sitten taas!

T. Sa
Hei!

Mä oon uus täällä, joten näin sun tervehdyksen.
Näytä tissit.
Manaaja

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Mustikanvarpu kirjoitti:Mä oon uus täällä, joten näin sun tervehdyksen.
Näytä tissit.
Menee aikaa hukkaan. Pyllistä!
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Vagabondo kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Minustakin Dave käyttää liian vähän vettä.

Olen tosin unohtanut miten kartion tilavuus lasketaan.
Vesimäärän ja kartiossa olevan riisin suhde riippuu kattilan halkaisijasta, joten toi Daven metodi toimii vain tietyllä kattilan halkaisijalla.
Kartion tilavuus on 1/3 yhtä korkean ja samanpohjaisen lieriön tilavuudesta.
Daven metodi toimii silloin, kun kartion alle ei kasaannu riisiä lieriöksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mustikanvarpu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hei!

Noniin, hei sitten taas!

T. Sa
Hei!

Mä oon uus täällä, joten näin sun tervehdyksen.
No hei hei mustikanvarpu! Minä olen Stadinarska ja toimin Kitinän värimestarina. Viimeinen lempinimeni on "Trolliapina". Minulla on erittäin paljon lempinimiä. Käyn sotaa käyttäjän Manaaja- kanssa. Sodankäynti on lähinnä lähitaistelua ja yksittäisiä pommeja.

Täällä puhutaan tänään RIISINKEITOSTA... aivan uskomatonta! En viitsi sanoa, että helvetin tylsää, mutta jutelkoon vaan. Oma on ketjuni ja jutun tasoa en näin julkisesti halua arvostella. Olen silti huuli pyöreänä! Kohta joku sanoo, että riisinjyvä on kiva kun se pitää paketissa kivaa ääntä ja on se valkoinenkin... :lol:

Olen myös vuoden kitisijä 2009.

Minulla on täällä paljon tukijoita ja sitten on käyttäjiä, jotka joskus silloin tällöin purkavat turhautumisensa minuun ikävin sanankääntein.

Minä edustan vakivallatonta ja loukkaamatonta linjaa.

Erityisesti sotaviholliseni Manaaja parine kaverinikkeineen on ärsyyntynyt minusta ja suositusta blogistani, ja ketjuistani ja on syyttänyt minua värien runsaasta käytöstä ja isoista fonteista!

Hän varmaan haluaa siirtyä "Mikromikkoaikaan" eli yhden värin aikaan! ja miten hän voi katsoa internettiä ja esim tuiki tavallista YLEN- sivua kun siellä on eri fontteja ja väriä. Kuinka hän voi katsoa mitään elokuvaa?

Sotavihollismanaajalle kävi ohraisesti kun teki kyselyn minun lannistamiseksi kitinästä ja näyttää Aasille, että kaikki inhoavat värejä ja fontteja ja minua ja NYT SE ON asiasta niin hiljaa kun porukka salli ne oikein hyvin. Mikä hiljainen KSE!!! Kyllä minä nauroin ja olen tyytyväinen. Silti en halua ketään ärsyttää liialla värillä ja niin olen maltillinen muualla kuin omissa ketjuissa. On tämäkin oma, mutta se on niin "yleinen"!!!

Tällainen minä olen. Tule tukijaksi minulle, olen ystävä sinulle!

Mielivärini on oliivi, josta tässäkin näyte!

Halaus sinulle. Tervetuloa joukkoon.

Täällä tehdään paljon kosteasilmäexitejä, ja sitten tullaan taas uudella nikillä. Sinäkin saatat olla uusi sellainen nikki, mutta väliäkö sillä, koska olisit varmaan hyvä tukija vaikka olisit Tix (herkästi loukkaantuva hiukan erikoinen marttyyripoistuja. Ihan kiva poika varmaan livenä)


YKSI ASIA on joka pysyy aina kunnes kuolee.

Hän on

STADINARSKA :D
Dave

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Dave »

Cavallo kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Minustakin Dave käyttää liian vähän vettä.

Olen tosin unohtanut miten kartion tilavuus lasketaan.
Vesimäärän ja kartiossa olevan riisin suhde riippuu kattilan halkaisijasta, joten toi Daven metodi toimii vain tietyllä kattilan halkaisijalla.
Kartion tilavuus on 1/3 yhtä korkean ja samanpohjaisen lieriön tilavuudesta.
Eli 1:2 kuten ohjeessa. Hitsi kun mä olen taitava.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

^Kerro mulle Dave ensi lauantain lottonumerot.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Cavallo kirjoitti: Kartion tilavuus on 1/3 yhtä korkean ja samanpohjaisen lieriön tilavuudesta.
Daven metodi toimii silloin, kun kartion alle ei kasaannu riisiä lieriöksi.
Mä en tiedä voidaanko tehdä oletusta samanpohjaisuudesta, koska se vaatisi, että ennen riisin kaatamista vettä on laitettava kattilaan oikea määrä. Jos vettä on liian vähän, kartion huippu saavuttaa vedenpinnan ennen kuin kartion on samanpohjainen kattilan kanssa ja ongelma kääntäen jos vettä on liikaa.

Riittävään valmistustoleranssiin metodilla toki pääsee, mutta samaan pääsee myös ainekset silmämääräisesti kattilaan kippaamalla. Paketissa ilmoitetun valmistussuhteen mittaaminen tiukalla toleranssilla on kartiometodilla kuitenkin mahdotonta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dumis

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei juuri mitään ohjelmaa viikonloppuna tiedossa, ehkä vähän bilistä ja treenailua. Pitäs vissiin olla tämmöisiä useamminkin että oppis ottaa rauhallisesti; tekemättömyys alkaa ahistaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Lauantaina ip katsomaan matsia ja sunnuntaina ip tyttöjen leffaan :] Kerrankin JOTAIN ohjelmaa ihan vain mulle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Vagabondo kirjoitti: Mä en tiedä voidaanko tehdä oletusta samanpohjaisuudesta, koska se vaatisi, että ennen riisin kaatamista vettä on laitettava kattilaan oikea määrä. Jos vettä on liian vähän, kartion huippu saavuttaa vedenpinnan ennen kuin kartion on samanpohjainen kattilan kanssa ja ongelma kääntäen jos vettä on liikaa.
Mutta voihan toki kattilaan lisätä vettä, jos kartio ei peity. Vaikka sitten varovaisesti pipetillä tiputtaen, ettei kartio sorru.

Sanoisin että 1 osa intuitiota ja 2 osaa onnea, siinä hitsin taitavan Daven riisinkeitto-ohje.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Mustikanvarpu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hei!

Noniin, hei sitten taas!

T. Sa
Hei!

Mä oon uus täällä, joten näin sun tervehdyksen.
Tää on niin saletisti taas yksi arskan sivunikki. Ehkä tämäkin on toimittaja, joka tulee kertomaan, kuinka he siellä toimituksessa nauravat oikein porukalla arskan oivaltavia "täyttä asiaa sisältäviä" kirjoituksia.
Loppuiko data & argumentit?
Mustikanvarpu
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 21.01.2011 9:02

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Mustikanvarpu »

Oli pakko rekisteröidä ihan oma nimi kun salanikin salasana ei pelannu ja oli tarvetta tyydyttää nälkä galleriatirkistelijänä. Pidin tuota ekaa viestiäni hauskana.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Mustikanvarpu kirjoitti:Oli pakko rekisteröidä ihan oma nimi kun salanikin salasana ei pelannu ja oli tarvetta tyydyttää nälkä galleriatirkistelijänä. Pidin tuota ekaa viestiäni hauskana.
Okei, saatoin olla väärässä. Sori.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kylläpä vätystää. Puolitoistatuntia ja sitten kotiin nukkumaan ennen futsalia. Muut mummolassa, omaa rauhaa jiihaa!
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Saatanan saatana, ei se OBD- ja pakokaasumittaus ollut sit voimassa kun sen 3kk, vaikka veli väitti että olis 4kk. Viikko sit mennyt vanhaksi. Noh, ens viikolla sit uudet mittaukset, en varmana ole maksamassa sitä 42e kun kerran on mahis saada ilmaiseksikin. Ryöstäjät stna.
Boner

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti:Saatanan saatana, ei se OBD- ja pakokaasumittaus ollut sit voimassa kun sen 3kk, vaikka veli väitti että olis 4kk. Viikko sit mennyt vanhaksi. Noh, ens viikolla sit uudet mittaukset, en varmana ole maksamassa sitä 42e kun kerran on mahis saada ilmaiseksikin. Ryöstäjät stna.
Mikset teetä sitä konttorilla samalla?
Dumis

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Saatanan saatana, ei se OBD- ja pakokaasumittaus ollut sit voimassa kun sen 3kk, vaikka veli väitti että olis 4kk. Viikko sit mennyt vanhaksi. Noh, ens viikolla sit uudet mittaukset, en varmana ole maksamassa sitä 42e kun kerran on mahis saada ilmaiseksikin. Ryöstäjät stna.
Mikset teetä sitä konttorilla samalla?
Öh, justhan sanoin että on mahis saada ilmaiseksi, niin miksi maksaisin sitten siitä hyvästä?
Boner

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti:Öh, justhan sanoin että on mahis saada ilmaiseksi, niin miksi maksaisin sitten siitä hyvästä?

Ei tartte säätää ja sählätä. Hertsikan Hakusilla:

KATSASTUS
Henkilö- tai pakettiauton määräaikaiskatsastus 52,00 €
Bensiinikäyttöisen pakokaasutesti 23,00 €
Dumis

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Öh, justhan sanoin että on mahis saada ilmaiseksi, niin miksi maksaisin sitten siitä hyvästä?

Ei tartte säätää ja sählätä. Hertsikan Hakusilla:

KATSASTUS
Henkilö- tai pakettiauton määräaikaiskatsastus 52,00 €
Bensiinikäyttöisen pakokaasutesti 23,00 €
+19e OBD :wink:

Kyllä sählään, kun:

a) olen köyhä duunari
b) mua vituttaa toi lähes kaikille pakollinen riisto jostain 2 min hommasta jossa kate on aivan taivaallinen.
Dave

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti: Muut mummolassa, omaa rauhaa jiihaa!
Onko tummeli ja perhapakkaus WC-paperia valmiina?
Boner

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti: +19e OBD :wink:

Kyllä sählään, kun:

a) olen köyhä duunari
b) mua vituttaa toi lähes kaikille pakollinen riisto jostain 2 min hommasta jossa kate on aivan taivaallinen.
Miksi obd pitää ottaa?

köyhä minäkin olen, mutta kun aika ei riitä säätämiseen, on helpompi hoitaa noi paskahommat kiukulla läpi asap.

:oops:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Muut mummolassa, omaa rauhaa jiihaa!
Onko tummeli ja perhapakkaus WC-paperia valmiina?
www.thehun.com
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Muut mummolassa, omaa rauhaa jiihaa!
Onko tummeli ja perhapakkaus WC-paperia valmiina?
www.thehun.com
Kuva

http://media.riemurasia.net/albumit/mme ... 370001.jpg
Dumis

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:
Dumis kirjoitti: +19e OBD :wink:
Miksi obd pitää ottaa?
"1.1.2001 ja sen jälkeen rekisteröidyissä ottomoottorilla varustetuissa henkilö- ja pakettiautoissa OBD-mittaus on säädetty pakolliseksi katsastukseen liittyväksi toimenpiteeksi."
http://fi.wikipedia.org/wiki/OBD-mittaus
Boner

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti: "1.1.2001 ja sen jälkeen rekisteröidyissä ottomoottorilla varustetuissa henkilö- ja pakettiautoissa OBD-mittaus on säädetty pakolliseksi katsastukseen liittyväksi toimenpiteeksi."
http://fi.wikipedia.org/wiki/OBD-mittaus
Ach so. Ei me dieselmiehet tommosista mitään tiedetä :P
Vastaa Viestiin