Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Meilläkin äijänkäppänä alotti aamun oluella ja sain oikein seksiäkin ekaa kertaa pariin viikkoon.. Mut taas alko ärsyttää. (Mä se taidan olla oikein ihannepuoliso. Mut se on nää periaatejutut mistä ei tingitä. Edes viikonloppuna.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Boner

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Niba kirjoitti: tällä hetkellä hinta/laatu ykkönen on Lildin 0,5l 4,7 Talviolut 1,79€,

Itse pidän Nobelaneria ylivoimaisena hinta/laatuvoittajana. Reilu 18 euroa laatikko on jo halpa. Myös humalainen maku sopii vallan mainiosti suuhuni.

Talviloutta pitää maistella seuraavaksi.
Manaaja

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti: Faija tota kehu ja maistoin. Se oli kuin lemmehtynyttä lapin kultaa. Ei enää.
Ihan normi Olvia.
Onko se tosiaan samaa kamaa? Maistelin pirkkaolutta ja pullo-olvia vieretysten ja minusta pullo-olvissa oli huomattavasti enemmän makua. En tiedä sitten oliko maistajassa vai tuossa pirkka-erässä jotain vikaa, mutta minusta se oli hävyttömän mautonta lurjua. :roll:
No ei se välttämättä ihan täysin samaa kamaa olekaan, mutta IMO samantyylistä helposti juotavaa kivennäisvettä joka ei aiheuta mitään erityisiä makunautintoja, mutta joka ei pahemmin potki vastaankaan.

Olut muuten maistuu aina paremmalta pullosta ainakin mun mielestä, varsinkin Olvi. Niin ja tota liiterin noppakaljaa mäkin useimmiten ostan jos olusta kotiin kannan. Hinta-/makusuhde hakkaa 6-3 minkä tahansa suomalaisen bulkkilagerin. Ainoa mikä siinä nöblässä vituttaa on se, ettei niitä myydä kunnollisissa salkuissa vaan niissä "taiteile mut kotiin" -pahvilätysköissä.
Dave

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Cavallo kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Ommoo eukkoo vois vokotella. Esileikiks voisin vaikka tiskata ja pyykätä niin johan nousee hameen helma...
Mä en tiskannut enkä pyykännyt ja sain silti. Onko mun vaimo helppo?
On se helppo ja helppo on mullakin.

Tosin näinä aikoina, kun pillua ei riitä kaikille, saa pelätä, että taloon tulee vieraita miehiä tiskaamaan ja pyykkäämään. Pilaavat vielä mun valkoiset paidat.
Kun pillun kysyntä ylittää tarjonnan, niin hinta nousee. Tässä on pelkona, että joutuis siis tiskaamaan tai pyykkäämään.

Pyykkikoneeseen tai kuivausrumpuun en ole avioliittoni aikana koskenut kertaakaan. Tiskikoneen olen joskus täyttänyt/tyhjännyt.

Meillä on sikäli helppo työnjako, että kun mä teen kodin ulkopuolella töitä n 40 tuntia viikossa ja waimo n 25 tuntia, niin helppo perustella, miksi mun ei tarvi kotitöitä tehdä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

RP kirjoitti:Ei tämä niin vaikeaa ole. Nainen hyppää miehen syliin kun haluaa penistä ja mies hyppää naisen viereen kun haluaa vaginaa. Extrana vaikka näykkäisee kaulaa.
Jos ei irtoa niin sad for you.
Sad for me sitten. Ihan mielenkiinnosta tiedustelisin, kuinka monella on yhtä helppoa kuin RP kertoo? Pitäisikö pistää gallup asiasta eli kuka on säälittävä puutteessa elävä runkkari ja kuka vitaali panohlö. Sinänsä ikävää, että yli kolme yhdyntää viikossa pitää terveenä niin kuin tällä vkolla on lehdestä voinut lukea.
Paras päivä ikinä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tekis mieli rimpsalle. Tai tanssimaan. Mutta, mulla ei taida olla kavereita... :(
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Samoin, täällä olis Mega Sideshow Club. Ei ole lapsenvahtia...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

^ tonne mä voisin olla sun kaveri ja mun mies sunkin lapsen vahti, mutta paikkakunta ei nyt ihan stemmaa...

Ehkä lähen purkamaan nyt sitä, mitä eilen pakkasin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Ei se paikkakunta ikinä stemmaa ku olis jotain mielenkiintoista tiedossa... Hippasen harmittaa ku jää väliin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tänään on pikkujoulut.
Dumis

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

aasi kirjoitti:Tänään on pikkujoulut.
Ei sit mitään Light-porkkanoita tai raastetta!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rehkimisen jälkeinen raukea olo. Päiväunien paikka.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pulkannaru kirjoitti:Rehkimisen jälkeinen raukea olo.
Sama, vaikka painoja vain nostelin. Sapuskat naamariin ja kallioon pelaa bilistä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen laihtunut 1,6 kiloa viikossa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
CeDell Davis

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Säbäturnaus luudittu. Voi vattu että mä olen wanha!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lolita kirjoitti:Olen laihtunut 1,6 kiloa viikossa.
Upeeta! Mä 3,6 kg 12 päivässä. Kesäkuntoon, sano!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ja joku natiainen päätti heti ensitöikseen hankaloittaa ainoan setänsä elämää syntymällä tänään. Pikkujoulujen lisäksi on siis myös varpajaiset.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja exsu »

aasi kirjoitti:Ja joku natiainen päätti heti ensitöikseen hankaloittaa ainoan setänsä elämää syntymällä tänään. Pikkujoulujen lisäksi on siis myös varpajaiset.
Onnea Aasi-sedälle!
RP

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja RP »

Onnea!
CeDell Davis

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

aasi kirjoitti:Pikkujoulujen lisäksi on siis myös varpajaiset.
Nyt on siis tammikuun loppupuolisko menoillaan?!?! Ennakkoon vai unohditteko viettää ajoillaan? Kakaran puolesta tsempit; tunnet sen vielä nahoissasi ;) Siis jos veljesi suostuu lainaamaan baari-iltojen ajaksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja saira »

Onnea Aasille!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tylsyys ja tyhjyys.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustaenkeli kirjoitti:Tylsyys ja tyhjyys.
Voi plääh! Samat sanat. Jos mä olisin "mahaton", niin noutaisin sut käsikynkkää ja näytettäis paikallisille kuka pissii ja mihin suuntaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänään päättyi kaksi kuukautta kestänyt colalakko. 1,5l pullo tyhjenee uhkaavasti, fiilis on iloisen nousuhumalainen. Miehelle laitoin rommipaukun toiseen käteen, toiseen peliohjaimen. Sitten pienet lassohyppelyt päällänsä siinä samalla.

Loppuilta siis vapaa ja aivopierutus halut on valtaisat.
RP

Re: Lauantaina rimpsalle/rimpsalta?

Viesti Kirjoittaja RP »

Eiku aloitin jo! Tästä on hyvä jatkaa, onkin tuuletuksen tarvetta havaittavissa. Siis aivokaasun purkautumistarvetta.
Vastaa Viestiin