Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pitäisikö mennä nyt meni myöhään..
Sellaista sattuu..
Mennään näillä..
Williin Wäinöön..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta. Töissä ja pientä flunssan poikastakin ehkä tulossa, no jossei huomenna ole parempi fiiwis niin haen loppuviikon saigonia.
Boner

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Boner »

Onko Dumis kuullut Metro FM:n Jokerit-mainoksia? Hieman repesin eilen kun kuulin mainoksen joka meni suunnilleen näin.

- Stadissa on mahdollista seurata lätkää kahdessa hallissa
- AJA AJA AJA AJA!!! (Kivinen huutaa kurkku suorana)
- Meillä voit seurata sitä sivistyneessä seurassa. Jokerit.

Kerrottuna huono, mutta kuultuna hauska.
Dumis

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oon mä kyl kuullut, kun oon kuunnellut kehäketun vierasselostuksia.
Just virkistävää tuommoinen puolin-toisin_vittuilu :D
AngryBird

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tarttis luistella autolla Nummelaan ja takaisin. En tahdo.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Väsyttää niin paljon että vähän harmittaa. Olen nukkunut kuitenkin monena yönä putkeen n. 8 tunnin unia, ja silti vaan nukuttais. Kroppakin on ihan jumissa ja tyhmä, ei ole hyvä päivä tämä.

Paitsi työkaveri toi juuri vehnätöntä täytekakkua ja illalla olis taas tankotanssia, joten ei tämä nyt suoranaisen huonokaan ole tiistaiksi.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mä näin unta et mun vatsasta, navan vierestä, nahan läpi puski mato. Se oli semmonen pikkurillin paksunen ja melkein kakskytä senttiä pitkä. Hyi helvetti, vieläkin puistattaa.
Unikirja ois kiva.
Dumis

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joillekin ihmisille tuntuu olevan ylivoimainen este keittää kahvia; äsken olin vetämässä viimeisiä ja tietty sitten joku halusi puolet siitä vajaasta kupista jonka olin jo melkein kaatanut kuppiini :roll: :roll:

Jos ite olisin siinä ruinaajan roolissa niin ei tulis mieleenkään alkaa ruinaamaan viimeisestä kolmesta tipasta puolia, vaan keittäisin uudet sumpit.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Sola kirjoitti:Mä näin unta et mun vatsasta, navan vierestä, nahan läpi puski mato. Se oli semmonen pikkurillin paksunen ja melkein kakskytä senttiä pitkä. Hyi helvetti, vieläkin puistattaa.
Unikirja ois kiva.
Mato: Mato on seksualisymboli, miehen sukuelimen hieman huvittava vertauskuva.
Maata kaiveleva mato tuottaa hedelmällistä multaa ja antaa kasvulle voimaa. Tässä mielessä unessa kohdattu mato edustaa myönteisiä muutoksia ja luo energiaa.
Toisalta mato edustaa myös maatumista.

Vatsa: Vatsa kuvastaa tukahdettuja tunteita. Se ilmentää mm. stressiä ja vihaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
küllküll

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Riddle me this:
Mitä tarkoittaa, jos entin ja örkin hybridi (entki vai örkti) ajaa sua koko yön takaa pitkin Pirkanmaan kesäisiä mökkirantoja ja juuri kun olet jäämässä kiinni, kuvan ulkopuolelta ojentuu perkeleen iso moottorisaha ja vetää vainolaisen kaffepuiksi? Sisältä tuli jotain yököttävää raskaan pö:n näköistä mönjää.
exsu kirjoitti:Paitsi työkaveri toi juuri vehnätöntä täytekakkua ja illalla olis taas tankotanssia, joten ei tämä nyt suoranaisen huonokaan ole tiistaiksi.
Harmi, ettei hernekeittoa ja ruisleipää. Kunnon PRÖÖT elähdyttäisi kummasti jalannostoja tangossa kieppuessa :jouden:
Boner

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Boner »

küllküll kirjoitti: Mitä tarkoittaa, jos entin ja örkin hybridi (entki vai örkti) ajaa sua koko yön takaa pitkin Pirkanmaan kesäisiä mökkirantoja ja juuri kun olet jäämässä kiinni, kuvan ulkopuolelta ojentuu perkeleen iso moottorisaha ja vetää vainolaisen kaffepuiksi? Sisältä tuli jotain yököttävää raskaan pö:n näköistä mönjää.
Too much Quake, too little sleep.
küllküll

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Boner kirjoitti:Too much Quake, too little sleep.
Tekkeniä hakkasin kyllä illalla hyvän tovin, mutta silti 8h yöunet nuquttiin. Stna kun siitä "Secret Underground Passage"-kentän pomosta ei pääse läpi, ei pääse etenemään lainkaan "Scenario Campaignissa" :evil:

Sumokentän pomoista selvisi lyijyputkella, mutta se ei avannut uusia kenttiä kampanjassa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Niba »

küllküll kirjoitti:
Boner kirjoitti:Too much Quake, too little sleep.
Tekkeniä hakkasin kyllä illalla hyvän tovin, mutta silti 8h yöunet nuquttiin. Stna kun siitä "Secret Underground Passage"-kentän pomosta ei pääse läpi, ei pääse etenemään lainkaan "Scenario Campaignissa" :evil:

Sumokentän pomoista selvisi lyijyputkella, mutta se ei avannut uusia kenttiä kampanjassa.
En oo koskaan pelannut..
Vaan löytyiskö tuolta apuja? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

küllküll kirjoitti:
Boner kirjoitti:Too much Quake, too little sleep.
Tekkeniä hakkasin kyllä illalla hyvän tovin, mutta silti 8h yöunet nuquttiin. Stna kun siitä "Secret Underground Passage"-kentän pomosta ei pääse läpi, ei pääse etenemään lainkaan "Scenario Campaignissa" :evil:
Sumokentän pomoista selvisi lyijyputkella, mutta se ei avannut uusia kenttiä kampanjassa.
Oletko miten kova potkija? Pelaatko netissä? Mietin vain, kun broidi pelaa enemmän kuin tarpeeksi, joten voisi joskus tarjota vastusta. Kannattaa tutustua myös http://www.Arctic-Charge.com -sivustoon.
Paras päivä ikinä.
küllküll

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Riemumieli kirjoitti:Oletko miten kova potkija? Pelaatko netissä?
Ainoastaan potkukelkalla olen kova potkija. Suurin syy "Liven" käyttämättömyyteen on se, etten halua saada turpaani viisivuotiailta, joiden refleksit ja peliosaaminen ovat ^10 minuun verrattuna :D Mieluummin pieksän ai-vastustajia ja kuvittelen olevani kova jjjätkä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No broidi kolmekymppinen ja reilu satakiloinen, joten tappio ei olisi niin nöyryyttävä. Ei ole voittanut kuin yhden turnauksen, joten tasaväkiseksi menisi.
Paras päivä ikinä.
küllküll

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Riemumieli kirjoitti:Ei ole voittanut kuin yhden turnauksen, joten tasaväkiseksi menisi.
Siinä on jo 100% parempi track-recordi kuin mulla. Ei kiitos toistaiseksi, tarttee vielä treenata ja paljon.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Olen satavarma että toi ois vaimomatskua!
Boner

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:Olen satavarma että toi ois vaimomatskua!
No eikö noita ruoat pohjaan polttavia uusavuttomia ole tyrkyllä jokapuolella niin että rumimpia saa kivittää?
ninnithequeen

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Samma här :D
Dumis

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jostain pommisyystä aloin lukemaan tätä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Beslanin_koulukaappaus

Ja tulin siihen tulokseen että ainoastaan huonompi lopputulos olisi saavutettu siten että tankit olisivat räiskineet sen koulun maan tasalle.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Sola »

par-sky kirjoitti:Mato: Mato on seksualisymboli, miehen sukuelimen hieman huvittava vertauskuva.
Maata kaiveleva mato tuottaa hedelmällistä multaa ja antaa kasvulle voimaa. Tässä mielessä unessa kohdattu mato edustaa myönteisiä muutoksia ja luo energiaa.
Toisalta mato edustaa myös maatumista.

Vatsa: Vatsa kuvastaa tukahdettuja tunteita. Se ilmentää mm. stressiä ja vihaa.
Ohhoh. Mitenköhön ton nyt oikeen sit ottais.
Stressiä ja vihaa kyllä on joten tota en ees epäile. Muutoksiakin on ilmassa mutta mistäs tota energiaa sais.
Dumis

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ostin 3 kybällä vitamiinoja aputeekista, johon ei meinannut saada autoa parkkiin. Nyt syödään ja juodaan reilusti että lauantaina ollaan ratakunnossa, kun pitää räiskiä ja polttaroida.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Balttiolut Tiistai Teisipäev Balti õlu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kuinka monta säkkiä sait?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin