Toivoton torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mä olen ihan kyllästynyt tammikuuhun. :)
Boner

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Boner »

AngryBird kirjoitti:Mä olen ihan kyllästynyt tammikuuhun. :)
Et ole ainut. Tämä vuosisadan talven jatkuminen ja lumen tulo vituttaa ihan huolella, kun ei pääse tekemään suunniteltuja juttuja.
AngryBird

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^No juu, sulla on vähän isompia projekteja kesken kuin mulla.

Ei vaan, lumi ja pakkanen on ihan jees - voittaa sohjon ja tihkusateen kyllä 100-0 mutta mä tarttisin nyt enemmän valoa ja reilusti vähemmän lunta!
Boner

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Tää on sitä ulkoistamista..
Hei,

Sulla on vielä käytämätä 2 lomapäivä.
Mut tiedusti planmillista ei näkyy oikeata määrä, kun siellä lauantaita sisällä ei ole. Näkee loma-ajat mitä olet laittanut.
t.Tiiu
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos olisin taipuvainen kse:iin, tekisin sen palstan miesten idiotismiin kyllästyneenä.
Prepare for the worstest.
Boner

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Boner »

nowaysis kirjoitti:Jos olisin taipuvainen kse:iin, tekisin sen palstan miesten idiotismiin kyllästyneenä.
Viimeaikaisten tuhahdustesi perusteella suosittelen sitä. Saattaisi tehdä sinulle oikein hyvää.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ai kuin niin? Mielestäni en ole kovinkaan aktiivisesti täällä edes kirjoitellut viime aikoina.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lumi ja jää on aika perseestä, ainakin jos on yhtä epävarmatassuinen kuin minä. Jalassa on hyväpohjaiset popot, mutta siltikin meinaa olla turvallaan siinä missä korkokenkäjakkupukuhottikset painaa täysillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

:swirl: Ei se puhelin niin usein soinut, mutta onneksi juniori valvotti senkin edestä.

Uusin rekisteröitynyt käyttäjä "Bruce Willisika" nauratti :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Jos olisin taipuvainen kse:iin, tekisin sen palstan miesten idiotismiin kyllästyneenä.
Thank you for your contribution. Now, why don't you eat shit and die.
:paska:
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Oikeen hauskaa!

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Piti mennä kouluun. No, melkein meninkin, mutta elämäni ensimmäistä kertaa hormonit veti pidemmän korren. Onko mulla jo jotkut vaihdevuodet kun tällä tavalla kramppaa ja särkykin säteilee?!
Kotimatkalla kävin sitten vähän kaupoilla. Kallis "koulureissu".
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Klassinen menopaussioire lienevät kuumat aallot, joten kyse on ehkä jostain muusta. Toki jos kostuminen on vaikeaa/vituttaa/seksuaalisia haluja ei ole, niin kannattaisi käydä tsekkaamassa hormonitasot. Voiteet yms. auttavat, joten ei kannata liikaa kiusata itseään.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^D.A. :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti:Klassinen menopaussioire lienevät kuumat aallot.
Sinänsä ei mitenkään hauska ilmiö omalle kohdalle sattuessa, mutta kyllä nauratti jälkikäteen kun miehen viisikymppinen äiti tuossa jokunen kesä sitten voivotteli yht'äkkistä kuumuutta: "Miten tänne tuli jotenkin niin kamalan kuuma, eikä aurinkokaan enää paista suoraan, eikö teidän mielestä täällä oo jotenkin kauheen kuuma?" Vaihdettiin siinä miekkosen kanssa sitten vaan merkittäviä katseita, ei ollut pokkaa kummallakaan siinä tilanteessa heittää itsestäänselvyyttä ilmoille :D
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Klassinen menopaussioire lienevät kuumat aallot, joten kyse on ehkä jostain muusta. Toki jos kostuminen on vaikeaa/vituttaa/seksuaalisia haluja ei ole, niin kannattaisi käydä tsekkaamassa hormonitasot. Voiteet yms. auttavat, joten ei kannata liikaa kiusata itseään.
Kiitti hei! Hyvin kostuu ja panettaakin, mut aika usein myös vituttaa. Onks se joku ensioire?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Kiitti hei! Hyvin kostuu ja panettaakin, mut aika usein myös vituttaa. Onks se joku ensioire?!
Ensioire siinä mielessä, että menopaussi tulee jossain vaiheessa, joten kannattaa valmistautua. Panettaa – vituttaa, syy, seuraus vai sekä että?
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kotipäivä nro 2. Räkää tulee ja tylsää kans kohta. Huomiseksi olis jo ties kuinka paljon ohjelmaa, apuva.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Panettaa – vituttaa, syy, seuraus vai sekä että?
Ei mua panemattomuus vituta, sehän on mun oma valinta. Mut muuten vaan oon ärtyisä, syytän vähäistä ravintoa ja kuukautiskiertoa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mut ja mun sänky on nussittu puhki. Huomenna pojan kummisedän kans hakemaan sänkyyn uudet pohjat ja kiskot...viime yö meni kolmistaan yhdellä puhkinussitulla patjalla olkkarissa. Ei pojan kummisetää mukana. Onneks saahaan uudet patjatkin.

Siivousurakka alkakoon, pikkumiehen syntsäpileet lauantaina ja tää muuttokaaos on helvetistä.
AngryBird

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kierrätyskeskuksen auto kävi just hakemassa meiltä valtaisan kuorman. Eipä tarvitse pitkiin aikoihin miettiä ylimääräisen tavaran hävittämistä :)
Manaaja

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

On se vaan ihana se rekkis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Oisko ollu kuiteski pikkurekkiksen kummisetä? Jäi epäselväksi.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei, kyllä se oli rekkis. Olihan nää jo toiset treffit. Ekoilla mentiin kunniallisesti omiin koteihin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivoton torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kevättä rinnassa. Oikein puhkinussittu, voi kuinka herttaista. :h:
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin