Bierjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Boner kirjoitti:
martza kirjoitti: Välillä olen samaa mieltä kanssasi. Ihmetyttää hänen asennoitumisensa mun lapsiini. Hänen lapsensa ovat jotain ja mun lapset ovat hänelle piikki hänen lihassaan. O

No helvetti. Laita siemen sisään ja rouvalle omaa lihaa ja verta oleva lapsi, niin johan loppuu kiukuttelu. Vai meinaatko että rouva ei olisi jossain vaiheessa alkanut haaveilemaan ihan ikiomista jälkeläisistä? (jos ei siis ole jo)
:lol: :lol: :lol:
Helpommin sanottu kuin tehty. Kas, kun hänellä ei ole enää kohtua ja ollaan sen verran iäkkäämpiä, että jos kohtu olisi ollut niin hän olisi varmaan ollut riskisynnyttäjä vaikka on jo kaksi kertaa synnyttänyt.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

martza kirjoitti: Helpommin sanottu kuin tehty. Kas, kun hänellä ei ole enää kohtua ja ollaan sen verran iäkkäämpiä, että jos kohtu olisi ollut niin hän olisi varmaan ollut riskisynnyttäjä vaikka on jo kaksi kertaa synnyttänyt.

Ok. Olen ollut siinä luulossa että sun eukkos on 25 vuotias kiimainen pystytisu. Olin väärässä.


Ei kai tuossa ole sitten muuta ongelmaa kuin luottamuspula ja mustasukkaisuus.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Boner kirjoitti:
martza kirjoitti: Helpommin sanottu kuin tehty. Kas, kun hänellä ei ole enää kohtua ja ollaan sen verran iäkkäämpiä, että jos kohtu olisi ollut niin hän olisi varmaan ollut riskisynnyttäjä vaikka on jo kaksi kertaa synnyttänyt.

Ok. Olen ollut siinä luulossa että sun eukkos on 25 vuotias kiimainen pystytisu. Olin väärässä.
Kaikki muu on lähes oikein, mutta ikä on "hiukkasen" väärin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

martza kirjoitti: Kaikki muu on lähes oikein, mutta ikä on "hiukkasen" väärin.

Kaksi lasta synnyttäneellä naisella pystytisut? Valehtelet.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Boner kirjoitti:
martza kirjoitti: Kaikki muu on lähes oikein, mutta ikä on "hiukkasen" väärin.

Kaksi lasta synnyttäneellä naisella pystytisut? Valehtelet.
Ei ne nyt ylöspäin osoita, mutta ovat säilyneet synnytyksistä huolimatta ihmeen hyvissä muodoissa. Eivät ole sellaset kärpäslätkät vaan sopivan pulleat ja kivan kokoiset tisut. :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Manaaja

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Meinas tulla töissä kiire niin aloin kitiseen :lol: Nyt menen kahville ja tupakille koska kiire pukkaa yhä päälle.

Aloitin muuten pöllien vähentämisen per päivä, tätä lopetuskeinoa ei vielä olekaan kokeiltu, kaikki muut on. 21.4. pitäs olla eka kokonaan savuton päivä.
Ootko kokeillu nicorette inhalaattoria? Ite lopetin sen avulla alle viikossa kokonaan. Siis silleen etten polttanu enää tupakkaa ollenkaan ja sitä käytin siis alle viikon verran. Noi pöllien vähentämiset ei ainakaan mulla oo oikein koskaan toiminu.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti: Aloitin muuten pöllien vähentämisen per päivä, tätä lopetuskeinoa ei vielä olekaan kokeiltu, kaikki muut on. 21.4. pitäs olla eka kokonaan savuton päivä.
Ootko kokeillu nicorette inhalaattoria? Ite lopetin sen avulla alle viikossa kokonaan. Siis silleen etten polttanu enää tupakkaa ollenkaan ja sitä käytin siis alle viikon verran. Noi pöllien vähentämiset ei ainakaan mulla oo oikein koskaan toiminu.
Olen. Olen kokeillut myös purkkaa, imeskelytablettia ja Champixia sekä cold turkeytä. Kuten sanoin, tätä lopetuskeinoa ei olekaan vielä kokeiltu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

En jaksa ymmärtää miksi ihmiset menevät naimisiin, ehkä teen cityvillessä wedding storen kuitenkin? Avoimessa parisuhteessa riittää pelkkä sormien napsautus ja homma päättyy siihen, ei tarvi tuhlata energiaa joutavaa..
Pyyhin Netikettiin..
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti: Olen. Olen kokeillut myös purkkaa, imeskelytablettia ja Champixia sekä cold turkeytä. Kuten sanoin, tätä lopetuskeinoa ei olekaan vielä kokeiltu.
Miten helvetissä toi kessuttelun lopettaminen voi olla noin vaikeaa? Sehän miljoonasti helpompi homma kuin laihduttaminen. Sen voi lopettaa kuin seinään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niba kirjoitti:En jaksa ymmärtää miksi ihmiset menevät naimisiin, ehkä teen cityvillessä wedding storen kuitenkin? Avoimessa parisuhteessa riittää pelkkä sormien napsautus ja homma päättyy siihen, ei tarvi tuhlata energiaa joutavaa..
Ehkä moni muukaan ei tiedä. Näin voisi luulla, kun tarkastelee erotilastoja ja tuleepa tuota itsekin mietittyä.
Paras päivä ikinä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Oon varmaan ennenkin kertonu mutta mulla autto parhaiten siihen lopettamiseen laastarit. Ja niistä nimenomaan Nicotinell (se sininen pakkaus)..Nicorette oli huono. Vähentäminen ja sitä kautta lopettaminen ei ollu hyvä idea..tai siis ei toiminu itsellä. Mut siis suosittelen lämpimästi niitä laastareita! En tiedä jeesaako ne oikeasti, vai onko enemmän semmonen "lume-vaikutus", mutta hyvä lopputulos yhtä kaikki. 8)

(Oikean käden sormet ovat puutuneet; melkoisen vaikea kirjottaa. Ihastuttava loppuraskaus, mutta hehkun kuitenkin. )

Martzan tilanteesta sen verran, että mehän tiedetään vaan Martzan puoli asiasta..ei vaimon ollenkaan.. Itsekin tässä äitipuolitilanteessa voisin sanoa, että ei kaikki asiat ole mustavalkoisia (kaukana siitä). :wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti: Olen. Olen kokeillut myös purkkaa, imeskelytablettia ja Champixia sekä cold turkeytä. Kuten sanoin, tätä lopetuskeinoa ei olekaan vielä kokeiltu.
Miten helvetissä toi kessuttelun lopettaminen voi olla noin vaikeaa? Sehän miljoonasti helpompi homma kuin laihduttaminen. Sen voi lopettaa kuin seinään.
No onneksi olkoon vaan sitten että se oli sulle noin helppoa, vittuile nyt siinä. Mulle molemmat on vaikeita.

Kyllä mun isäkin poltti ensin 40v ja lopetti sitten kuin seinään. Se meni sairaalaan kessuttelijana ja tuli savuttomana takasin. Pienellä pallolaajennuksella saattoi olla lisämotivaatiota antava vaikutus.

Ai ni joskus aikoja sitten kokeilin myös laastaria. Kaveri on nyt ollu kuukauden päivät polttamatta kun ensin vähensi.

Ymmärrän että tämä on kitinä ja täältä ei saa juurikaan kannustusta, oma moka, mitäs menin kirjoittelemaan moisia juttuja tänne.

Seuraavaksi kerronkin sitten että mulla on viime aikoina ollut mahottoman viehättävä olo. Mistähän se vois johtua ja onko siitä haittaa?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

sipsi kirjoitti:......
Martzan tilanteesta sen verran, että mehän tiedetään vaan Martzan puoli asiasta..ei vaimon ollenkaan.. Itsekin tässä äitipuolitilanteessa voisin sanoa, että ei kaikki asiat ole mustavalkoisia (kaukana siitä). :wink:
Näin on. Ilmaisin vain mielipiteeni, miten minä näen ja koen tilanteeni. Eri asia olisi, jos lapseni olisivat käyttäytyneet jotenkin huonosti tai sopimattomasti uutta vaimoani kohtaan. Päinvastoin, ovat vetäneet erittäin matalaa profiilia häntä kohtaan ja ovat antaneet olla meidät ihan rauhassa. Itse suhtaudun ja nykyään hänen lapsiinsa, todella matalalla profiililla enkä lähde keskusteluun mukaan, jos hän kertoo jotakin omista lapsistaan. Säästyy riidoilta, kun keskitymme vain toisiimme ja omissa oloissamme, pidämme yhteyttä omiin lapsiimme niin paljon kuin haluamme.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumis

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huh, että toi uusi tsili-tötsä olikin taas tulisempaa kamaa kuin nää kaupan peruspaskat, nyt puskee hikeä :D
Kohta kaverille vahvaria ihmettelee ja kaffittelee. Sitten siellä mutsilla käynti, niin ei sen tartte soitella joka viikko :twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mun chilitötsä kesti viisi päivää. Josko hiukan tulisempaa kuitenkin seuraavaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti: No onneksi olkoon vaan sitten että se oli sulle noin helppoa, vittuile nyt siinä. Mulle molemmat on vaikeita.
Harvemmin sulta on kyllä tottunut moista marttyrointia kuulemaan. Jos olet kessustopin kanssa yhtä päättäväinen kuin muuten annat ymmärtää olevasi, luulisi ettei siinä ole mitään ongelmaa.

Laihis on eri asia. Syömistä kun ei voi lopettaa tostnoivaa.
annepa kirjoitti: Kyllä mun isäkin poltti ensin 40v ja lopetti sitten kuin seinään. Pienellä pallolaajennuksella saattoi olla lisämotivaatiota antava vaikutus.

No eikö tämän pitäsi motivoida myös sinua? Faijasi meinasi delata siihen, joten eikö sinulla ole ihan samat tsäänssit?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jaa.

Kiitos muuten opista, en tajunnut tuota marttyroinniksi. Mua oikeasti ottaa päähän kun joku on mulle ihan vitun vaikeaa ja sit joku tulee ja sanoo että "sehän on tosi helppoa, senkun vain teet". Se saa olon riittämättömäksi ja huonoksi. Jos se on marttyrointia niin sitten olen marttyyri.

Isän ja mun tilanne on hiukan eri asia. Mulla ei esim oo jälkikasvua. Ja kyllä, haluan lopettaa, se vain on niin kauhean vaikeaa. Oisko sulla muita hyviä neuvoja kuin "sen kuin lopetat"? Miksi tämä vielä aikaisemmin kokeilematon konsti on niin huono että sen sijaan pitäisi lopettaa kuin seinään?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti: Miksi tämä vielä aikaisemmin kokeilematon konsti on niin huono että sen sijaan pitäisi lopettaa kuin seinään?
Siksi että se toimii samoin kuin kaverini haaveillessaan antabuksesta. Kolme lääkäriä on jo torpannut sen pyynnön. Se ihmettelee syytä ja lekurit ei kerro. Minä usko että syy on se, että kaveri odottaa antabuksen tekevän kaiken työn ja itse ei tarvitse mennä kuin mukana.

Sano sille kessulle että suksi vittuun ja pysy siellä. Kun tekee mieli, masturboi, syö, kaivele nenää tai tee jotain muuta. Pakota itsesi unohtamaan se helvetin pölli.

IMO 90% tupakan himosta on itse opittuja pakkoliikkeitä ja rutiinia joille pystyy helposti sanomaan että EI!

Koska joku kysyy kuitenkin, niin juu, poltin 17 vuotta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti: Miksi tämä vielä aikaisemmin kokeilematon konsti on niin huono että sen sijaan pitäisi lopettaa kuin seinään?
Siksi että se toimii samoin kuin kaverini haaveillessaan antabuksesta.
Tästä voi olla montaa mieltä. Se että sinä helposti pystyt sanomaan ei, ei tarkota että minä pystyn. Vaikka vaikutan päättäväiseltä - ja monessa asiassa olenkin - niin tämä on särö timantissa, tämä tupakoinnin lopettaminen. Hyväksy se, minä hyväksyn että lopettaminen oli sulle helppoa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Löysin ehkä makeimman nettishopin ikinä! :h:
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti:´Hyväksy se, minä hyväksyn että lopettaminen oli sulle helppoa.

Mikäs siinä jos halut tuhlata rahoja ja heittää aikaa hukkaan. Siittä vaan.


No, myönnetään että onhan noista purukumeista apua. Faija lopetti just 50 vuoden kessuttelun syömällä kuukauden nikkispurukumia. Sit se lopetti sen, ja on ollut nyt 4 kk polttamatta. Lyhyt aikahan toi on vielä 50 vuoteen verrattuna ja jokainen kessuttelun lopettanuthan tietää sen, että himo kessuun loppuu vasta sitten kun on 2 metriä multaa naaman päällä.

Sivuvaikutuksena faija on napannut 10 kg lisää elopainoa ja tuskailee nyt sen kanssa :lol:
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

AngryBird kirjoitti:Löysin ehkä makeimman nettishopin ikinä! :h:
Ostin naapurin flikalle joskus tommosen vibraversion synttärilahjaksi. Oli hyvin iloinen lahjastaan :P
Bruce Willisika

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Äääh, alkoi tekemään mieli tupakkia tämän ketjun luettuani. Että pitikin. Tuli Taikkulassa tuprauteltua 1-2 askia päivässä ja sen jälkeen en ole polttanut puoleentoista viikkoon yhtään. Vieläkin urheillessa tulee poskionteloista kuolemanmakuista töhnää rööriin, ei tuo ihan fiksu laji kyllä ole.

Kansantaloustiedettä, pöperöä ja sitten jossain vaiheessa kohti muuttokohdetta.
CeDell Davis

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mistä näitä töitä oikein tulee?!?! Onneksi huomenna on tournament.
küllküll

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Unreal Tournament?

Edessä "tylsä vkonloppu", ei sukellusta ja mutsin muutto pitää hoitaa eikä viinaakaan saa juoda kuin taas helmikuussa.

Onneksi tämä musiikkivideo piristää paremmin kuin espresso-peräruiske.

Vastaa Viestiin