Bierjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CeDell Davis

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

küllküll kirjoitti:^ Unreal Tournament?
Säbä.

Nippusiteet loppu. Vittu!!!!!!
Dave

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti: Siksi että se toimii samoin kuin kaverini haaveillessaan antabuksesta. Kolme lääkäriä on jo torpannut sen pyynnön. Se ihmettelee syytä ja lekurit ei kerro. Minä usko että syy on se, että kaveri odottaa antabuksen tekevän kaiken työn ja itse ei tarvitse mennä kuin mukana.
Tabletit vai kapselit? Kapseleista imeytyy lääkettä verenkiertoon niin vähän, että niillä ei ole merkitystä.

Tableteista voi olla apua.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti: Sivuvaikutuksena faija on napannut 10 kg lisää elopainoa ja tuskailee nyt sen kanssa :lol:
Siis hei laihduttaminen on ihan helppoa, syöt vaan vähemmän!

:lol:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:
Boner kirjoitti: Sivuvaikutuksena faija on napannut 10 kg lisää elopainoa ja tuskailee nyt sen kanssa :lol:
Siis hei laihduttaminen on ihan helppoa, syöt vaan vähemmän!

:lol:
Äitini on masan linjoilla. Hänen mielestään tupakanpolton lopettaminen on laihduttamista helpompaa, koska tupakoinnin voi lopettaa täysin. Syömistä ei. Mutta varmaankin vaihtelee.
Dave

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

T minus 2hrs 33 min and counting.
CeDell Davis

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:T minus 2hrs 33 min and counting.
Et sitten ala dokaamaan!! Muistatko kuinka dissasit mun kommenttia sun alkoholin käytöstä. Ja tässä taannoin lukaisin jotain läppää että kun olit jättänyt Aholin vähäisemmälle, niin oli parempi olo. Mee ulos. Ota narttu mukaan kävelylle ja käykää vaikka pitsalla lenkin päälle. Kohta nussitte, sano.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vaihteeksi "haisee" veri nenässä, ärrrrsyttävää. Millä tästä pääsee eroon?! Nyt pienet talkoot ja sitten runsaasti sihijuomaa. Namskis!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Dave kirjoitti:
Äitini on masan linjoilla. Hänen mielestään tupakanpolton lopettaminen on laihduttamista helpompaa, koska tupakoinnin voi lopettaa täysin. Syömistä ei. Mutta varmaankin vaihtelee.
Huono analogia. Kyllä syömisen ja hengittämisenkin voi lopettaa kokonaan, jos vain tahtoa riittää. Omasta kokemuksestani näen sekä laihduttamisen että tupakoinin lopettamisen pääosin psyykkisenä taisteluna mielihaluja vastaan, fyysisen taistelun osuus jää vähemmälle. Eli mä en ole esim. nähnyt nälkää laihduttaessani enkä kokenut mitään fyysisiä oireita tupakointia lopettaessani (joskushan poltin ihan vakituisesti). Eihän laihduttaessa ole tarkoituskaan lopettaa syömistä kokonaan, siksi se ei futaa analogiana syöpäkääryleitä vastaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pari tuntia etätöitä jäljellä.
Illalla vois nauttia sushia ja tän vuoden ekat alkoholit: pullollinen Cavaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bruce Willisika kirjoitti: enkä kokenut mitään fyysisiä oireita tupakointia lopettaessani (joskushan poltin ihan vakituisesti).
No hienoa! Joillekin niitä kuitenkin tulee. Ei munkaan mielestä syömisen ja tupakoinnin vertaaminen ole mitenkään mielekästä, mutta enpä niitä verrannutkaan. Se "ihan helppoa, syö vähemmän" oli vitsi ja ironiaa, daijut! :P

^Mulla on uusi viini maistelussa tänään. Tai en tiedä onko uusi mutta mulle uusi ainakin. Atrium Chardonnay.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Bruce Willisika

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

annepa kirjoitti:Se "ihan helppoa, syö vähemmän" oli vitsi ja ironiaa, daijut! :P
Sellaisena se otettiinkin. Mun viestini kohdistui suoraan tuohon lainaamaani Daven pätkään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Suvinen kirjoitti:On se aina yhtä ihanaa olla YKSIN KOTONA!
Musta taas tuntuu, että olisi hyvä olla jonkun kanssa kotona. Tai ei vaan jonkun, vaan hyvän ellin. Tänäänkin vois nauttia sushin ja cavan yhdessä. Ja vaikka lusikoida ja jopa haarukoida.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Meen yhen miehen kotiin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla tuli lomahuoraketjua lukiessa yhtä aikaa ikävä Tixin ja manalan vääntöjä ja vanhoja miittejä. Lento on myöhässä, mutta ei tarpeeksi että viitsisi tilata viiniä, tylsää.
Bruce Willisika

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

musta muumio kirjoitti:Meen yhen miehen kotiin.
Vain yhden? Siitä on hyvä aloittaa!
Dumis

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tämä päivä PALJON parempi kuin eilinen. Pikkuasiat kuten terveys vaikuttaa aika paljon, vähän ahisti olla koko päivä eilen kotona. Tällä hetkellä asiat alkaa taas vähän rullaamaan paremmin, toivottavasti ens viikosta jo hyvin.
Huomisia polttareita joutuu vähän rajaamaan sen verta että jättää pulkkamäen pois ja sen ampumaratailun, kun ei kondis vielä välttämättä kestä koko päivää ulkona. Saas nähä kuin kestää viinan vetämistä, jossei kestä niin sitten lähen kotia, ei sitä naama irvessä vedetä.

edit: se saatanan HIFK:n matsi ei näytä urpolta, TAPAN!
Dave

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Bruce Willisika kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Äitini on masan linjoilla. Hänen mielestään tupakanpolton lopettaminen on laihduttamista helpompaa, koska tupakoinnin voi lopettaa täysin. Syömistä ei. Mutta varmaankin vaihtelee.
Huono analogia. Kyllä syömisen ja hengittämisenkin voi lopettaa kokonaan, jos vain tahtoa riittää. Omasta kokemuksestani näen sekä laihduttamisen että tupakoinin lopettamisen pääosin psyykkisenä taisteluna mielihaluja vastaan, fyysisen taistelun osuus jää vähemmälle. Eli mä en ole esim. nähnyt nälkää laihduttaessani enkä kokenut mitään fyysisiä oireita tupakointia lopettaessani (joskushan poltin ihan vakituisesti). Eihän laihduttaessa ole tarkoituskaan lopettaa syömistä kokonaan, siksi se ei futaa analogiana syöpäkääryleitä vastaan.
Daah?

Sehän se pointti just on, että tupakoinnin VOI lopettaa kokonaan, mutta syömistä ei. Tai voi toki, mutta sitten kuolee nälkään. Eli on pakko syödä, ja sen takia joutuu koko ajan flirttailemaan sen kiusauksen kanssa. Tupakan kanssa voi pistää välit poikki lopullisesti.
Bruce Willisika

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Dave kirjoitti:
Daah?
Ok, sain rubiininpunaisen lankasi päästä kiinni. On se toki noinkin.

Ylväät suunnitelmat romuttuvat yksi kerrallaan: ensin harkitsin fillaroimista Jpäähän, mutta arvelin ettei hento perseeni kestä matkaa. Sitten päätin mennä salin kautta junalla, mutta nyt taidankin mennä vain tupakkikioskin kautta suoraan junaan. :?

Nyrkkeilyseura, jonka treeneihin oli tarkoitus osallistua pe-iltaisin, myy eioota, ryhmä on täynnä. Kaveri haistelee vielä potentiaalisia substituutti-instituutteja. Nyt alkoi tekemään mieli tuuttia. Olutta myös, taidan napata matkaan pari putelia.
Dave

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:T minus 2hrs 33 min and counting.
Et sitten ala dokaamaan!! Muistatko kuinka dissasit mun kommenttia sun alkoholin käytöstä. Ja tässä taannoin lukaisin jotain läppää että kun olit jättänyt Aholin vähäisemmälle, niin oli parempi olo. Mee ulos. Ota narttu mukaan kävelylle ja käykää vaikka pitsalla lenkin päälle. Kohta nussitte, sano.
Kyllä kerraN viikossa voi ottaa tärpättiä. En kuitenkaan heitä mitään automaattiohjausta päälle, siwistyneesti kotioloissa.
AngryBird

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Perjantai-ilta onkin ilmeisen hyvä aika käydä Ikeassa. Siellä oli suorastaan avaraa. :)
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti:
Boner kirjoitti: Sivuvaikutuksena faija on napannut 10 kg lisää elopainoa ja tuskailee nyt sen kanssa :lol:
Siis hei laihduttaminen on ihan helppoa, syöt vaan vähemmän!

:lol:
Faija on eläkkeellä ja intohimoinen metsämies. Ensi syksynä se on taas laiha kuin heinäseiväs, kunhan eka ramppaa koiran kanssa pelloilla ja metsässä satoja kilometrejä.
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:
Tabletit vai kapselit? Kapseleista imeytyy lääkettä verenkiertoon niin vähän, että niillä ei ole merkitystä.

Tableteista voi olla apua.
Kapselia se kai on yrittänyt saada. en ole ihan varma.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kai sitä voi jo mennä nukkumaan, kun ei kukaan kuitenkaan rakasta mua.
Itkupotkumarttyyri, plop ja diu. Kivoja unia muille!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

musta muumio kirjoitti:Meen yhen miehen kotiin.
Kun menet miehen luokse, älä unohda ruoskaa.
RP

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Lehdessä luki miten sähköyhtiömme johtaja leuhuutteli sillä ettei heillä ole lumesta johtuvia sähkönjakeluongelmia ja virhepiikit on tänäänkin nolla. Tänään päivätty uutinen. Miksi meillä sitten on koko alueella mennyt useamman kerran koko roska pimeäksi. Kysyy epätietoinen.
Vastaa Viestiin