Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

DitaVonShagwell kirjoitti:Mä kuulema menetin tänään kokonaan mun sex appealin .. menin liittymään marttoihin :D
Mitä ihmettä? Mäkin laitoin eilen sähköpostia yhteen marttayhdistykseen, että tahdon liittyä :shock: Onko meillä joku telepaattinen yhteys?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Boner kirjoitti:Mahtava fysiiikka ja koordinaatio mimmillä. Osaakohan se harjata edes hampaitaan vahingoittamatta itseään!
Uskoisin, ettei pääsisi paperipussista ulos, jos tiukka paikka tulisi. Kone sai juuri ja juuri pintanaarmuja, toimisikohan vielä, jos vähän oikoisi?
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:
Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti: No kertoo tietysti mutta pitääkö sillon olla niin tyhmä että on edes ostamassa mitään härpätintä? Jos ei pidä niin ei tarvi kysyä lupia kun tietää että rahaa ei turhuuteen ole.
Noniin, johan se syttyi lamppu sinunkin kuupassasi. Ajattelin jo että olet ihan totaalisen koomassa!
No eikä syttynyt. Täällä oli juttua että pitää kysyä lupaa ja salailla ostoksia. Miksi pitää kysyä lupaa ja salailla jos rahaa on? Miksi pitää kysyä lupaa jos rahaa ei ole kun ei silloin voi ostaa mitään? En siis edelleenkään tajua tota luvan kysymistä missään tilanteessa. Paitsi siinä tilanteessa että itse tietää olevansa onneton rahankäyttäjä ja on myöntänyt toiselle oikeuden päättää talouden raha-asioista.
Eiks se parisuhteen idis oo, että vähän niinQ tehdään ja päätetään toista kuunnellen?

Mutta teilähän oli erilliset tilit tai jtn. Voihan sen niinkin hoitaa.

Mun mielestäni on selvä, että kun on laitettu hyntyyt yhteen, niin rahat on yhteisiä ja yhteisiä rahoja ei käytetä ilman, että informoidaan toista osapuolta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dave kirjoitti: Eiks se parisuhteen idis oo, että vähän niinQ tehdään ja päätetään toista kuunnellen?

Mutta teilähän oli erilliset tilit tai jtn. Voihan sen niinkin hoitaa.

Mun mielestäni on selvä, että kun on laitettu hyntyyt yhteen, niin rahat on yhteisiä ja yhteisiä rahoja ei käytetä ilman, että informoidaan toista osapuolta.
No daa toki, mut tuo on eri asia kuin luvan kysyminen. On meilläki osa rahoista yhteisiä, mut harrastukset rahotetaan omista rahoista. Olen varma että jos kävisin vahinko jota ei voisi enää deletoida, myös rahakäytännöt muuttuisi.

Ennen kun hellu osti ton toisen konsolin niin se sanoi että "ajattelin ostaa sen-ja-sen-konsolin". Sanoin että no osta. Kun minä olin ostamassa tussaria niin sanoin että "ajattelin ostaa tussarin" ja hellu sanoi että no osta. Ei tuo ole minusta luvan kysymistä. Luvan kysymistä on "saanko osta kiväärin metsästystä varten, saanko?".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:
Dave kirjoitti: Eiks se parisuhteen idis oo, että vähän niinQ tehdään ja päätetään toista kuunnellen?

Mutta teilähän oli erilliset tilit tai jtn. Voihan sen niinkin hoitaa.

Mun mielestäni on selvä, että kun on laitettu hyntyyt yhteen, niin rahat on yhteisiä ja yhteisiä rahoja ei käytetä ilman, että informoidaan toista osapuolta.
No daa toki, mut tuo on eri asia kuin luvan kysyminen. On meilläki osa rahoista yhteisiä, mut harrastukset rahotetaan omista rahoista. Olen varma että jos kävisin vahinko jota ei voisi enää deletoida, myös rahakäytännöt muuttuisi.

Ennen kun hellu osti ton toisen konsolin niin se sanoi että "ajattelin ostaa sen-ja-sen-konsolin". Sanoin että no osta. Kun minä olin ostamassa tussaria niin sanoin että "ajattelin ostaa tussarin" ja hellu sanoi että no osta. Ei tuo ole minusta luvan kysymistä. Luvan kysymistä on "saanko osta kiväärin metsästystä varten, saanko?".
Tuskin kukaan luvan kysymisellä tarkoittaa mitään kolmena kappaleena tehtävää kirjallista anomusta liitteineen, vaan juuri tuollaista etukäteen ilmoittamista.
Dave

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Luvan kysymistä on "saanko osta kiväärin metsästystä varten, saanko?".
Muistelen erään palstalaisen vielä joskus puhuneen, että häntä kiellettiin ostamasta jotakin kaksipyöräistä kulkupeliä ja hän osti sen silti.

Mitäs peliä se sitten on? :)
No Tosimiehet (TM) ovat toki asia erikseen.
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti: Ei tuo ole minusta luvan kysymistä. Luvan kysymistä on "saanko osta kiväärin metsästystä varten, saanko?".
Täh, sama asiahan tuo on. Osta se itemi eka ennen idean esittelyä, niin silloin se ei ole luvan kysymistä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ilmeisesti kukaan ei halua kirjoittaa niban aloittamaan keskiviikkoketjuun, joten minäkin jatkan tänne.

Alkuviikon pirteydestä ja hyvästä voinnista huolimatta just tänään on taas flunssainen ja nuutunut olo, kun pitäisi mennä joogaan. En siis mene. Ketuttaa vaan, kun ens viikollakaan ei pääse, ja kotona tulee tuskin tehtyä mitään korvaavaa.

Mies valitteli eilen, etten mä käy missään koskaan, olen aina vaan kotona.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ei tuo ole minusta luvan kysymistä. Luvan kysymistä on "saanko osta kiväärin metsästystä varten, saanko?".
Täh, sama asiahan tuo on. Osta se itemi eka ennen idean esittelyä, niin silloin se ei ole luvan kysymistä.
No eikä oo. Vaikka hellu olisi sanonut että "no etkä osta" niin oisin silti ostanu. Tuohan on ihan normaalia keskustelua siitä mitä meinaa tai ei meinaa tehä tai mtä teki jo. Siis mitä kuuluu -keskustelua. Luvan kysymisellä antaa päätösvallan toiselle eikä ite ota kantaa päätökseen vaan toimii sen mukaan mikä se toisen tekemä päätös on.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti: No eikä oo. Vaikka hellu olisi sanonut että "no etkä osta" niin oisin silti ostanu. Tuohan on ihan normaalia keskustelua siitä mitä meinaa tai ei meinaa tehä tai mtä teki jo. Siis mitä kuuluu -keskustelua. Luvan kysymisellä antaa päätösvallan toiselle eikä ite ota kantaa päätökseen vaan toimii sen mukaan mikä se toisen tekemä päätös on.
Ok. No sit en minäkään ikinä kysy lupaa, koska tapaan aiaa sanoa eukolle et tuumailin et jos lähtisin jannujen kanssa viikoksi dokaamaan..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lolita kirjoitti:Ilmeisesti kukaan ei halua kirjoittaa niban aloittamaan keskiviikkoketjuun, joten minäkin jatkan tänne.

Alkuviikon pirteydestä ja hyvästä voinnista huolimatta just tänään on taas flunssainen ja nuutunut olo, kun pitäisi mennä joogaan. En siis mene. Ketuttaa vaan, kun ens viikollakaan ei pääse, ja kotona tulee tuskin tehtyä mitään korvaavaa.

Mies valitteli eilen, etten mä käy missään koskaan, olen aina vaan kotona.
Jos viihtyy kotona niin mitä sitten? Haluaako se mies tehä jotain salaista keskenänsä kun haluaa sinut veke kotoa?

Mulle sanottiin että flunssasena saa joogata jos ei ole kuumetta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:
Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ei tuo ole minusta luvan kysymistä. Luvan kysymistä on "saanko osta kiväärin metsästystä varten, saanko?".
Täh, sama asiahan tuo on. Osta se itemi eka ennen idean esittelyä, niin silloin se ei ole luvan kysymistä.
No eikä oo. Vaikka hellu olisi sanonut että "no etkä osta" niin oisin silti ostanu. Tuohan on ihan normaalia keskustelua siitä mitä meinaa tai ei meinaa tehä tai mtä teki jo. Siis mitä kuuluu -keskustelua. Luvan kysymisellä antaa päätösvallan toiselle eikä ite ota kantaa päätökseen vaan toimii sen mukaan mikä se toisen tekemä päätös on.
Niin teillä siis on omat rahat?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dave kirjoitti: Niin teillä siis on omat rahat?
Osaksi on omat, osaksi on yhteiset. Miten se tähän liittyy? Kyllä minusta on omituista että aikusen ihmisen pitää kysyä lupaa käyttää omia itse tienaamiaan rahoja johonkin mihin itse ne haluaa kuluttaa JOS on ensin huolehtinut siitä että porukalla on kaikki tarpeellinen.

Siis jos kaikki rahat on yhteiset, niin mitä sitten jos tulee ero ja toinen tulee hulluksi ja nostaa kaikki yhteiset rahat ja lähtee litomaan? Silloin ite jää ihan tyhjän päälle. En toivo tietenkään että kenenkään puoliso tolleen napsahtaa mutta kaikki on mahollista. Mulle on kotona opetettu että omaa rahaa pitää olla säästössä ja omista rahoista pitää vastata, pitää olla itsenäinen. Ei se tarkoita sitä että ei hoideta yhteistä taloutta yhdessä tai oteta toista huomioon hankinnoissa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti: Jos viihtyy kotona niin mitä sitten? Haluaako se mies tehä jotain salaista keskenänsä kun haluaa sinut veke kotoa?
No ei välttämättä. Mies ilmoitti viikonloppuna että menee ensi viikolla yhden päivän/yön työmatkalle. Olin ihan että jee, ja suunnittelin jo miten vietän sen yön; mitä leffoja katson, mitä pattereita ostan vibraan, mitä kokkaan.

Sitten se ryökäle ilmoittaa että saikin sumplittua yölennon kotiin. Sanoin että olisi nyt toki jäänyt sinne yöksi ja viettänyt vaikka poikamieselämää ettei aina tartte kotona hillua.
Dave

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:
Dave kirjoitti: Niin teillä siis on omat rahat?
Osaksi on omat, osaksi on yhteiset. Miten se tähän liittyy? Kyllä minusta on omituista että aikusen ihmisen pitää kysyä lupaa käyttää omia itse tienaamiaan rahoja johonkin mihin itse ne haluaa kuluttaa JOS on ensin huolehtinut siitä että porukalla on kaikki tarpeellinen.

Siis jos kaikki rahat on yhteiset, niin mitä sitten jos tulee ero ja toinen tulee hulluksi ja nostaa kaikki yhteiset rahat ja lähtee litomaan? Silloin ite jää ihan tyhjän päälle. En toivo tietenkään että kenenkään puoliso tolleen napsahtaa mutta kaikki on mahollista. Mulle on kotona opetettu että omaa rahaa pitää olla säästössä ja omista rahoista pitää vastata, pitää olla itsenäinen. Ei se tarkoita sitä että ei hoideta yhteistä taloutta yhdessä tai oteta toista huomioon hankinnoissa.
Alkuun itsestäänselvyys: kunhan mikä tahansa järjestely on molemmille ok, niin mikäs siinä, miten hommat hoitaa.

Mun mielestä avioliittoon kuuluu se, että päätetään yhdessä, mitä tehdään. Jos toinen on ehdottomasti jotain jutskaa vastaan, niin sitä pääsääntöisesti ei tehdä.
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti: Mun mielestä avioliittoon kuuluu se, että päätetään yhdessä, mitä tehdään. Jos toinen on ehdottomasti jotain jutskaa vastaan, niin sitä pääsääntöisesti ei tehdä.
:komp:

Jos homma toimii toisin, saattaa olla asiaa kotiväkivaltaketjuun.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dave kirjoitti: Mun mielestä avioliittoon kuuluu se, että päätetään yhdessä, mitä tehdään. Jos toinen on ehdottomasti jotain jutskaa vastaan, niin sitä pääsääntöisesti ei tehdä.
En ole avioliitossa mutta pääsääntöisesti olen samaa mieltä. Yhdessä päättäminen ei ole luvan kysymistä.

AHaaaa te siis vain kärjistätte ja kerrotte hurjia juttuja siitä ja tästä ja kun vaimo ei anna tehä sitä ja tätä. Te ette vaan osaa neuvotella ja yhdessä päättää (mitään?) asiaa teidän eduksi. Siksi te kerrotte että "vaimo ei antanut lupaa" ja surkuttelette kun kotona on justiina. Justjoo. Vittu että oon tyhmä kun en tuota tajunnu :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mut jotain watun konsoleja Davekaan ei kysele vaimolta, vaan duunailee sitten salaa yöllä. Vakuutusrahatkin pitää itsellään, että voi ostaa uusimmat pelit heti tuoreeltaan ilman että näkyvät tiliotteessa.
Paras päivä ikinä.
küllküll

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja küllküll »

RP kirjoitti:mitä pattereita ostan vibraan
Kuva

Dildot ovat kiinnostava aihe, googlasin vähän:
:shock: Onko tämä hieromasauva vai avaruusaluksen pienoismalli ??? :shock:
RP

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

^Selkeästi joka kolon vehje. Mä en suosi, mä haluan antaa b-rappuni olla rauhassa. Muuten samanlainen mutta pinkkinä ja vain yhdellä suristimella. Tuo näyttää kyllä avaruusalukselta :)
küllküll

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja küllküll »

RP kirjoitti:^Selkeästi joka kolon vehje.
Tuohon kun vielä integroisi puolitoistametrisen hirviölonkeron suuhun tungettavaksi, niin saattaisi käyttäjällä olla melko esineellisestty olo :D
AngryBird

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Nyt on keskiviikko.
RP

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

küllküll kirjoitti:
RP kirjoitti:^Selkeästi joka kolon vehje.
Tuohon kun vielä integroisi puolitoistametrisen hirviölonkeron suuhun tungettavaksi, niin saattaisi käyttäjällä olla melko esineellisestty olo :D
Kuulen patenttitoimiston ovien käyvän. Veikkaan että näillekin olisi markkinansa :D
Manaaja

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

AngryBird kirjoitti:Nyt on keskiviikko.
Ei sinne kuulemma voi kirjoittaa, Niba on siellä.
Liisalotta
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 14.01.2011 14:34

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Liisalotta »

Boner kirjoitti:
No juu, kunhan tilanne taas normalisoituu niin samaan järjestykseen meilläkin palataan. Vähän tiukillehan toi talous yhden palkoilla menee, varsinkin kun piti taasen päivittää miltei tonnin lastenvaunut jne jne..
Ja muistathan sitten myös, että tonnin lastenvaunujakaan ei oo pakko hankkia... Rahaa voi tosiaan käyttää just niinkun itelle / perheelle parhaiten sopii ja tottakai semmosiin asioihin kannattaa panostaa jotka kokee tärkeiksi. Itse olen ollut ihan järkyttynyt siitä, kuinka paljon rahaa tuntuu olevan käytössä hoitovapaallakin, mutta meille ei tosiaan ole ostettu kummallekaan lapselle juuri mitään uutena, vaan kaikki on joko käytettynä ostettua tai jostain saatua.
Vastaa Viestiin