Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti:Dumis oli mun kaa rokkenroll-keikalla viime yönä :shock:
Nonni, mä en ookkaan ollut keikalla pitkään aikaan, hyvä sentään sit että edes jonkun unissa pääsee. Olix ees hyvä keikka?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hyvin jytisi!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Eilisen kolme tuntia kestäneen kuumeen takia ipana on tänään kotona ja eikös tässä jo aloitettu aamu aika isolla riidalla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:Hmm tämä Fernando Torreshan on ihan katseltavan näköinen heppu....
:h:

Sniff...

:h:

Tilalle 22-vuotias supermies NC:stä ja toinen Ajaxista. Toivottavasti tekevät tehtävänsä.. edes joku noista. Stana.

T. Päivystänyt live broadcastia pitkälle yöhön *_*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mukava, että Torres pääsee hyvään futislafkaan.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Otin suihin aamusta, aviomies tykkäs.
The great club outshines the individual, always and forever.
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

Perhana kun himottas hankkia äksipoksi tai pleikka. Millähän ihmeellä perustelisin tuon hallitukselle. Blueray ei ole perustelu. Olen viimeksi katsonut dvd:ltäkin jotain varmaan 2 vuotta sitten. Do not need that. :think:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mitä tahansa keksit, ääsboks ei ole mikään vaihtoehto. Vittuako noita kyselemään, ei ne paljoa maksa, joten viihde-elektroniikan vastuuhlönä lienet kykenevä tekemään ostopäätöksen itse. Vai?
:perse: :p:
Paras päivä ikinä.
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

Riemumieli kirjoitti:Mitä tahansa keksit, ääsboks ei ole mikään vaihtoehto. Vittuako noita kyselemään, ei ne paljoa maksa, joten viihde-elektroniikan vastuuhlönä lienet kykenevä tekemään ostopäätöksen itse. Vai?
:perse: :p:
Mjuuh ja ei. Se varmaan pelkää että olen naulattuna koneeseen kiinni seuraavat kuukaudet :P

äksipoksi on halpa, pleikka kallis. Miksi siis pleikka? En siis tartte bluureitä.
Viimeksi muokannut Boner, 01.02.2011 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dumis kirjoitti:Eikös Rahkapussista noin täällä puhuminen ole vähän riskaabelia?
Lols, hassu :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Mukava, että Torres pääsee hyvään futislafkaan.
Torres oli puulissa kentällä todella yksin. Ihan sääliksi kävi. Mielenkiintoista nähdä kuinka hän kamppailee peliajasta ja tehoista DD:n kanssa. Anelka jäänee enempi kalliiksi penkinkuluttajaksi.

Suarez oli puulilta kyllä napakymppi hankinta. Pidän häntä koko maailmankin tasolla aivan kärkihyökkääjänä. Erittäin maaliahne ja suoraviivainen. Itse asiassa Carrol on vähän samantiippinen kuin S, paitsi, että on monipuolisempi. Pystyy mm. suojaamaan erittäin hyvin palloa. Mienkiintoista...positiivisesti, siis puulin kannalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
küllküll

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Boner kirjoitti:Perhana kun himottas hankkia äksipoksi tai pleikka. Millähän ihmeellä perustelisin tuon hallitukselle. Blueray ei ole perustelu. Olen viimeksi katsonut dvd:ltäkin jotain varmaan 2 vuotta sitten. Do not need that. :think:
Meillä emäntä ymmärsi pitää suunsa kiinni, kun tiesi että omistani tuon maksan. Ja kyllä sekin tykkää Tekkeniä pelata, vaikkei mulle enää pärjääkään. Eli mene ja osta, kyllä se nillitys ennen ensi joulua lakkaa :)
Viimeksi muokannut küllküll, 01.02.2011 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CeDell Davis

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Menin sitten taas rikkomaan saman polven. Vittu ja ihan omaa tyhmyyttäni, kun unohdin polvituen kotiin ja menin silti notkumaan. Ei näin lapset, ei näin.
RP

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:Mistähän löytäis Pupu Tupunoita?

huutonetin hinnat ovat naurettavia.
Et sitten ajatellut eilen kysellä. Mutsi toi viime kerralla mun vanhoja ison kasan. Just eilen rahtasin roskiin suursiivouksen lomassa, ei olleet tytsän mieleen eikä niitä viittinnä myydäkään kun ei ihan priimakunnossa olleet.

Jos ei tartte priimaa olla niin voin mä käydä kattoon josko auto ei olis vielä käynyt tyhjentämässä. Postimaksun hinnalla tulis. Oiskohan niitä kuusi ollut.
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

küllküll kirjoitti:Meillä emäntä ymmärsi pitää suunsa kiinni, kun tiesi että omistani tuon maksan. Ja kyllä sekin tykkää Tekkeniä pelata, vaikkei mulle enää pärjääkään.
Oletkos pelannut TR Underworldin läpi? Sen takia ja tulevan Thief 4:sen takia konetta haaveilen..
küllküll

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Boner kirjoitti:Oletkos pelannut TR Underworldin läpi? Sen takia ja tulevan Thief 4:sen takia konetta haaveilen..
En boksilla. Semmoinen muistikuva on, että peeceellä olisin sen läpi nilkuttanut. "Underworldin" demo oli kyllä boksilla ihan kivan näköinen, eikä ohjaaminenkaan ihan mahdotonta ollut. Ainoastaan isoissa hypyissä kallionkielekkeeltä tankoon oli vaikeuksia, sihti ei meinannut osua kohdilleen.
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

küllküll kirjoitti: "Underworldin" demo oli kyllä boksilla ihan kivan näköinen,
Mä tapaan tsekkailla toisinaan juutubesta pelien walkthrough-vidoita ja tsekkasin tonkin melkein kokonaan läpi, kun ajattelin etten kuitenkaan sitä ite pelaa. Mut se vaikutti niin hyvältä että tuli himo päästä pelaamaan. :P

Katoin muuten viimeksi muutaman levelin TR:1 stä. Olisin taipuvainen väittämään että se on ollut juoneltaan ja rungoltaan paras kaikista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

küllküll kirjoitti:
Boner kirjoitti:Perhana kun himottas hankkia äksipoksi tai pleikka. Millähän ihmeellä perustelisin tuon hallitukselle. Blueray ei ole perustelu. Olen viimeksi katsonut dvd:ltäkin jotain varmaan 2 vuotta sitten. Do not need that. :think:
Meillä emäntä ymmärsi pitää suunsa kiinni, kun tiesi että omistani tuon maksan. Ja kyllä sekin tykkää Tekkeniä pelata, vaikkei mulle enää pärjääkään. Eli mene ja osta, kyllä se nillitys ennen ensi joulua lakkaa :)
Tee peliliike ja puhu ensin vaikka vkl-risteilystä, josko hallitus haluaisi käydä moisella vaikka siskonsa/ystävättären kanssa. Päivää myöhemmin osta pleikkari, kerro se olevan mitätön 50€/kk osamaksuostos. Mwah.

PS. meillä ei tuo konsolin osto ollut ongelma eikä mikään, nyt ollaan kummatkin pihejä pelien ostajia. 70€ on kova hinta yhdestä pelistä ja sen pitää antaa olla markkinoilla aina sen verran pitkään, että on lähipiirissä todettu hintansa arvoiseksi. Ostan miehelle aina uuden PES:n sovitusti jouluisin.
Viimeksi muokannut Elppis, 01.02.2011 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Boner kirjoitti:Mjuuh ja ei. Se varmaan pelkää että olen naulattuna koneeseen kiinni seuraavat kuukaudet :P

äksipoksi on halpa, pleikka kallis. Miksi siis pleikka? En siis tartte bluureitä.
Meillä sen takia pleikka, että a) se on tosiaan se leffasoitin meillä b) toimii hyvänä multimedia härpäkkeenä muutenkin, tietokone ja pleikka juttelevat keskenään, joten kaikki leffat mitä on koneella voi katsoa tätä kautta ja musan voi kans kuunnella, ja molempien koneet voi jutella samaan aikaan c) pelit.. :)
Argumenteilla a ja b myytiin mulle toi pleikkaidea :)
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

Elppis kirjoitti: Tee peliliike ja puhu ensin vaikka vkl-risteilystä, josko hallitus haluaisi käydä moisella vaikka siskonsa/ystävättären kanssa.
Ei saatana! Mä joutuisin jäämään yksin himaan 7 viikkoisen 2 vuotiaan kanssa

:D
RP

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä koittaisin sellasta kuin että "...saat omaa aikaa kun en oo perseessä kiinni". Tää on ehkä ollu tossa pleikassa se paras puoli kun toinen ei kiehnää kyljessä kiinni 24/7 vaan hakkaa peliohjainta. Voin sitten itse keskittyä kaikkeen turhaan kuten kitinöimiseen.

Tää on vaan semmosen omaa aikaa-ihmisen näkövinkkeli.
küllküll

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Elppis kirjoitti:Tee peliliike
Tähän liittyen: ollut huvittavaa seurata, minkälaisiin kieroiluihin rebreathereita (suljetun kierron sukelluslaite, hinta 2000-10000 e) ostavat sukeltajakollegat ovat alentuneet. Yksi piti laitetta salaa autotallissa vuoden, ennen kuin kertoi muijalleen, toinen esitti näin että "kato miten paljon tässä on muovia, ei tää ollut kallis" (ko. laitteen listahinta uutena 6.000 e) :D
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:Mä koittaisin sellasta kuin että "...saat omaa aikaa kun en oo perseessä kiinni".
'

Ota huomioon että meillä on kaksi muksua. Jos mä pelaan, on nussulla 2 lasta vahdittavana. Toisekseen meillä on vaan 1 töllö, joten iltasellakin mä veisin siltä sen "huippumalli" ohjelmien katsomismahdollisuudet. :P

Täytyy siis ostaa äksipoksi* ja telkku.

* poika kutsuu vanhaa boksia äksipoksiksi
Viimeksi muokannut Boner, 01.02.2011 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
küllküll

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Meillä on sama line-uppi. Toimivaksi on osoittautunut metodi, jossa satunnaisesti osallistun rvan kanssa hömpän katseluun. Siten telsu vapautuu herkemmin pelikäyttöön seuraavana iltana :P
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

küllküll kirjoitti: Tähän liittyen: ollut huvittavaa seurata, minkälaisiin kieroiluihin ..
Ostin haulikon. Ei, ei tää ollut kallis. Kato nyt, tää on ihan vaan tämmönen ihan perustorrakko. (1300 euroa) Ai paljonko?, no no, 350 kai se oli postikuluineen. :vihelt:
Vastaa Viestiin