Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töis saa varmaan tehdä täyden illan tällä kertaa. Nyt vähän kinkku-salami_paskaa naamariin. Vissy on ehkä paras keksintö sitten oluen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minä en nyt kyllä ymmärrä. Hellu halusi ostaa jonku pelikonsolin, se osti. Minä halusin ostaa tussarin, minä ostin. Mitää perusteluja tarvittu tai lupaa kysytty. Viimeksi ku tulin Rollosta niin toin mukanani saumurin. En kysyny hellulta lupaa, toin vain (äiti anto omansa ku ei kuulema tarvi). En siis kertakaikkiaan tajua tota luvan kysymistä ja piilottelua ja selityksiä. Toivottavasti ne on kaikki vitsejä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti:Minä en nyt kyllä ymmärrä. Hellu halusi ostaa jonku pelikonsolin, se osti. Minä halusin ostaa tussarin, minä ostin. Mitää perusteluja tarvittu tai lupaa kysytty. Viimeksi ku tulin Rollosta niin toin mukanani saumurin. En kysyny hellulta lupaa, toin vain (äiti anto omansa ku ei kuulema tarvi). En siis kertakaikkiaan tajua tota luvan kysymistä ja piilottelua ja selityksiä. Toivottavasti ne on kaikki vitsejä.

Tee pari penskaa, niin ymmärrät.
AngryBird

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mistä helvetistä löytyykin kaikki omituisimmat tyypit noihin hääohjelmiin?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

^^En?

Nooo äiti halus ompelukoneen niin se osti. Isä halus rälläkän niin se osti. Miten tämä eroaa sit mistään kun ei nekään toisiltaan lupaa kyselleet?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

Varmaan sitä että tulot on silloin useimmiten yhteisiä, ja jos jompi kumpi kotona niin niitä yhteisiä tuloja pitää katsella tarkemmin.

Nojuu, ihan sama. Meillä ostetaan kanssa jos halutaan, mitä sitten kukin milloinkin haluaa. Mutta meillä on noin muutenkin molemmat hulluina elektroniikkaan yms. niin ei tule kinaa siitä sopiiko joku kajari verhojen väriin (no olen kuullut että esim. tämä on syy miksei joku saa ostaa jotain fakin subbaria olohuoneeseen).
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti:^^En?Miten tämä eroaa sit mistään kun ei nekään toisiltaan lupaa kyselleet?

No ajatteleppa vaikka semmosta vaihtoehtoa että yksi käy töissä, yksi on hoitovapaalla ja kaksi ei tienaa mitään. Asuntolaina, autot, elämiset yms. menee varmaankin pelikonsololeiden ohi jonkun järkevämmän talouden pitäjän mielestä?

Jos ei muuten mene jakeluun, niin pari lasta kertoo sinulle sen, että tili tuli tili meni.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti: Jos ei muuten mene jakeluun, niin pari lasta kertoo sinulle sen, että tili tuli tili meni.
No kertoo tietysti mutta pitääkö sillon olla niin tyhmä että on edes ostamassa mitään härpätintä? Jos ei pidä niin ei tarvi kysyä lupia kun tietää että rahaa ei turhuuteen ole. Mihinkäs se toinen osapuoli kyselee lupia? Siis se osapuoli joka ei tarvitse regulaattoria tai äkspoksia?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

annepa kirjoitti: No kertoo tietysti mutta pitääkö sillon olla niin tyhmä että on edes ostamassa mitään härpätintä? Jos ei pidä niin ei tarvi kysyä lupia kun tietää että rahaa ei turhuuteen ole.
Noniin, johan se syttyi lamppu sinunkin kuupassasi. Ajattelin jo että olet ihan totaalisen koomassa!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti: No kertoo tietysti mutta pitääkö sillon olla niin tyhmä että on edes ostamassa mitään härpätintä? Jos ei pidä niin ei tarvi kysyä lupia kun tietää että rahaa ei turhuuteen ole.
Noniin, johan se syttyi lamppu sinunkin kuupassasi. Ajattelin jo että olet ihan totaalisen koomassa!
No eikä syttynyt. Täällä oli juttua että pitää kysyä lupaa ja salailla ostoksia. Miksi pitää kysyä lupaa ja salailla jos rahaa on? Miksi pitää kysyä lupaa jos rahaa ei ole kun ei silloin voi ostaa mitään? En siis edelleenkään tajua tota luvan kysymistä missään tilanteessa. Paitsi siinä tilanteessa että itse tietää olevansa onneton rahankäyttäjä ja on myöntänyt toiselle oikeuden päättää talouden raha-asioista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Boner kirjoitti:kaksi ei tienaa mitään
Tää oli paras. 8)
Siis miten niin ei tienaa? Onpas röyhkeää. Pistä ne äkkiä töitä hakemaan?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

swirl kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Eikös Rahkapussista noin täällä puhuminen ole vähän riskaabelia?
Lols, hassu :D
*repeilee* Mäkin luulin ensin, että musta puhuttiin, mutta tää puheenaihe on kyl nuorekkaampi kuin mä. Mulla on nääs jo harmaat hapset :-DDDD
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Mä kuulema menetin tänään kokonaan mun sex appealin .. menin liittymään marttoihin :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Ei sun sex appeal noin vähästä mene.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ No mut toi yksi sanoi niin ...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DitaVonShagwell kirjoitti:^ No mut toi yksi sanoi niin ...
Sen rillit on likaset.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sipsi kirjoitti:
Boner kirjoitti:kaksi ei tienaa mitään
Tää oli paras. 8)
Siis miten niin ei tienaa? Onpas röyhkeää. Pistä ne äkkiä töitä hakemaan?
Ja eiks ne tienaa jotain lapsilisiä? Ja sakoissakin saa vähentää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Nojuu, ihan sama. Meillä ostetaan kanssa jos halutaan, mitä sitten kukin milloinkin haluaa. Mutta meillä on noin muutenkin molemmat hulluina elektroniikkaan yms. niin ei tule kinaa siitä sopiiko joku kajari verhojen väriin (no olen kuullut että esim. tämä on syy miksei joku saa ostaa jotain fakin subbaria olohuoneeseen).
No juu, kunhan tilanne taas normalisoituu niin samaan järjestykseen meilläkin palataan. Vähän tiukillehan toi talous yhden palkoilla menee, varsinkin kun piti taasen päivittää miltei tonnin lastenvaunut jne jne..

Meillä toi elektroniikka ei ole molempien intresseissä mitenkään. Eukkoa kun ei voisi hifit yms vähempää kiinnostaa. Se on semmonen 80-luvulle jämähtänyt vhs-tekki, joka on elektroniikan kanssa ihan kuutamolla jatkuvasti.

Mut tää on nyt tätä pihistelyä pari vuotta. Sit taasen helpottaa. Paitsi että taidan kyl laittaa ny pari asetta myyntiin, kun en niillä mitään kerta tee. Niiden hinnalla saa jo molemmat konsolit :vihelt:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aina saa kärsiä, koskaan ei oo tullu vastaan naista joka olisi hyvä suihinottaja, ja yleensä pitävät jotain ihme paussia..
Että ihan paskaa kaikki..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Riemumieli kirjoitti:Jepulis, skepulis, hilleris, hälleris, nönnönnöö. :nuts: :perse:
Hei,

Kuinka pöyristyttävää. Kuinka pimeää. Onko hän oikeasti hullu?
Jatketaan, saamme kenties elää...

Tervein on...

SA
Dumis

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Uuden sigun testaus.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumis kirjoitti:Uuden sigun testaus.
No sanoisinko, Duomari, että oli testauksen tarpeessa! :P :P :lol: :lol:
-----
Vanhan Sigun testaus:

S t a d i n a r s k a

RULES!!! :dream: (mihin se cheerleader-hymiö on kadonnut??)
küllküll

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja küllküll »

annepa kirjoitti:Hellu halusi ostaa jonku pelikonsolin, se osti. Minä halusin ostaa tussarin, minä ostin. Mitää perusteluja tarvittu tai lupaa kysytty.
Ennustan, että eräänä kauniina päivänä molemmat tapaavat vielä toisensa:

Boner

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja Boner »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dtWurY7w ... r_embedded[/youtube]

Mahtava fysiiikka ja koordinaatio mimmillä. Osaakohan se harjata edes hampaitaan vahingoittamatta itseään!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai – Höpö höpö taikalamppujen luvattu päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

küllküll kirjoitti:
annepa kirjoitti:Hellu halusi ostaa jonku pelikonsolin, se osti. Minä halusin ostaa tussarin, minä ostin. Mitää perusteluja tarvittu tai lupaa kysytty.
Ennustan, että eräänä kauniina päivänä molemmat tapaavat vielä toisensa:
En usko, koska meillä on konehuone, pelatkoon siellä. Ja tussarikaan ei ole tässä talossa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin