Keskiviikko 2

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko 2

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huomenna aamulla auto toka (kolmas?) vikaan huoltoon mulla ollessa. Eli pitänee tyhjentää tavaratilasta tarpeellista työrojua pois ja lattiamatotkin voisi tyhjentää. Aura pyyhkäsi töistä tultua lunta ajoreitin tukoksi, iltaliikuntana lapiointia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Keskiviikko 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RahkaPussukka kirjoitti:
swirl kirjoitti:Mä siivoan työhuonettani, koska perjantaina tulee muutto toiseen päähän taloa. Mä muutan yhteen Rahkiksen kanssa :h:
IhQuu! Sää luukutat metallia ja mie homoteknoa: match made in heaven ;-D
Rakas!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko 2

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RahkaPussukka kirjoitti:^ Mullakin on siistiä, mutta mulla käykii siivoja, jota kissanretaleeni rakastaa.
Rahka hyvä tavaton! KIVA!! Heihei!! :D Sinä olet yksi niistä elävistä ihmisistä, jotka ovat nähneet Stadinarskan livenä! Kohta tapaamisemme jälkeen lopetit kirjoittelun. Oliko tapaamisemme niin suuri SHOKKI :shock:

Muistatko, kun oli Keikauskin. Ja hän söi kaiken tuomani suklaan, josta pala oli tarkoitettu sinullekin. Keikaus on niin hassunhauska.

Tervetuloa takaisin. Minulla ja manaajalla on ollut täällä kovasti valta taistelua, ja hän on osoittanut kateutta. Tästä lauseesta manaus on taas suuttunut.

Kummasta pidät Rahka-ystäväni enemmän? Manalan pojasta ja Stadin pojasta? Älä vastaa väärin, please. Jos vastaat väärin niin syön huomenna rahkapullan suruuni! :o

ARSKA
Bruce Willisika

Re: Keskiviikko 2

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Stadinarska kirjoitti:
Kummasta pidät enemmän, Manalan pojasta ja Stadin pojasta?
Pahan pistit.


Vaikka alkukevät onkin koulun suhteen syksyyn verrattuna iisiä freerollailua, niin täysipitkän juopotteluviikonlopun pitäminen on silti ajankäytöllinen itsemurha. Eilen väsäilin pikkutunneille ja kyllä tänäänkin huomisen puolelle menee. Täytyy ryhdistäytyä seuraavaksi kuukaudeksi.
Vastaa Viestiin