Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka kitinäläinen vituttaa eniten?

Homeboy65
4
9%
Stadinarska
10
22%
Niba
0
Ei ääniä
ninni
3
7%
Bruce Willisika
2
4%
Pertti
1
2%
Gat
0
Ei ääniä
Dave
1
2%
Crowbar
4
9%
Manaaja
4
9%
Vesper
1
2%
Dumis
0
Ei ääniä
Pulkannaru
0
Ei ääniä
urpiainen
0
Ei ääniä
Riemumieli
1
2%
sivustahuutaja
0
Ei ääniä
Elppis
0
Ei ääniä
McJanne
0
Ei ääniä
Ylermi Ylihanka
0
Ei ääniä
EW
0
Ei ääniä
AngryBird
6
13%
Kottarainen
0
Ei ääniä
Boner
1
2%
Hämärämies
0
Ei ääniä
Lolita
0
Ei ääniä
Pierupylly
0
Ei ääniä
Prosessi
0
Ei ääniä
Kull kull
1
2%
nowaysis
3
7%
Nexie
0
Ei ääniä
sipsi
0
Ei ääniä
Vaola
0
Ei ääniä
exsu
0
Ei ääniä
Se musta kundi
3
7%
Vagabond
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 45

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Annepa on ihan kiva, mutta välillä, liekö sitten insinööritaustasta johtuen. hänestä tulee mieleen sukkia kutova mies eli sellainen hömpsähtävä äijä.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti: sukkia kutova mies
:lollero:
RP

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä taas ajattelin jo melkein alusta jotta annepa on semmonen sielunvelisisko.
Dave

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:Mä taas ajattelin jo melkein alusta jotta annepa on semmonen sielunvelisisko.
Jaa? Tuntematta kumpaakaan: toinenhan on bling blingiä osteleva ja toinen verhoutuu säkkiin, noin niinQ kumpaakaan koskaan näkemättä edes kuvassa (paitsi sun tissit).
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja annepa »

Te ootte ihan pöljiä :lollero:

Ensinnäkin yritän olla hienohelma mutta epäonnistun jatkuvasti.

Toiseksi, on sanottu että olen niin äijä että helluni on homo. Kudon silti sukkia ja lapasia.

Ja kolmanneksi, en pukeudu säkkiin, vaan farkkuihin. Helmojen käyttö lisääntyy koko ajan, juuri tilasin nahkahameen :shock: Metsällä pukeudun Haltin metsäasuun joka on überhyvä! Sängyssä pukeudun sukkiin kun usein palelee varpaita.

Puhukaa nyt jo jotain järkevää vaihteeksi jos pystyttä.

Kiitos kehuista :]
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä taas ajattelin jo melkein alusta jotta annepa on semmonen sielunvelisisko.
Jaa? Tuntematta kumpaakaan: toinenhan on bling blingiä osteleva ja toinen verhoutuu säkkiin, noin niinQ kumpaakaan koskaan näkemättä edes kuvassa (paitsi sun tissit).
Häh. No ei varmasti pukeudu säkkiin ja toisekseen ei ulkoisella olemuksella ole juurikaan tekemistä sielunvelisiskojen kanssa.

Jos listaan tähän neljä läheisintä niin ulkoiselta olemukseltaan löytyy japsijokupukeutuja, blackmetallisti naamamaaleineen päivineen, hippi ja sitten viimonen on vielä enemmän bling mitä itse. Ja kaikki ollaan yhtä suurta perhettä ajatusmaailmaltamme.

Ps. kyllä me useammankin mielestä näytetään hiukan oudoilta keskenämme hilluessa, mutta ei sillä mitään merkitystä pitäisi olla :o
Boner

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Boner »

kaboom paska!
Viimeksi muokannut Boner, 03.02.2011 14:30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Boner

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Boner »

swirl kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Minä taas en tykänny annepasta alussa muka yhtään, mutta nyt tykkään hirviästi :)
Mäkin tykkään annepasta! Se on sellainen aidon ja rehellisen oloinen. Topakka. Ei mikään hienohelma.
Enhän minä sanonut että siinä jotain vikaa olisi. Sanoin vaan että yksi vakivalittaja puuttuu. Siis meidän muiden lisäksi.

Sen sijaan jo palstalta lähes poistunut Nexie on mukana, joka tietenkin hieman ihmetyttää..
Manaaja

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Sängyssä pukeudun sukkiin kun usein palelee varpaita.
Yök, en panis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Feministi!11
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Sängyssä pukeudun sukkiin kun usein palelee varpaita.
Yök, en panis.
Yök, en minäkään. Kun sukat on jalassa sillon nukutaan!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei sukat jalassa voi nukkua!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nukun aina vaatteet päällä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minähän se olen täällä haikaillut Annepaa emäntäväeksi.
Homeboy65 kirjoitti:Nukun aina vaatteet päällä.
Minäkään en ole vuosiin vaivautunut riisumaan paitaa, farkkuja tai sukkia nukkumaan mennessä. Helpompaa niin, aamulla vain nousen ylös. Vaatekertaa vaihdan sitten lauantaina saunan jälkeen. Jos siis muistan saunoa. Tartten vaimon!! Antakkee!

Ontopic miten en ole saanut yhtään ääntä?
Onko syynä nykyinen harvoin kirjoitteluni? Vai onko minusta tullut tylsä ja huomaamaton? Vai kaikkien tykästelemä ihku ja hyvä jätkä? (Viimeisessä tapauksessa antakaa jo sitä pillua!)

Mihin unohtuvat ne hyvät ajat jolloin olin Kitinän vihatuin häirikkö ja taistelin antisankarillisesti banneja vastaan?
Boner

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Boner »

Gat kirjoitti:M

Mihin unohtuvat ne hyvät ajat jolloin olin Kitinän vihatuin häirikkö ja taistelin antisankarillisesti banneja vastaan?
No lataa tänne ne kovalevys sisältämät kitinämiisujen alastonkuvat, niin eiköhän homma ole taas hoidossa.
Bruce Willisika

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Gat kirjoitti:
Mihin unohtuvat ne hyvät ajat jolloin olin Kitinän vihatuin häirikkö ja taistelin antisankarillisesti banneja vastaan?
Sä olet ryypännyt aivosi pilalle. Olet vapaassa pudotuksessa kohti Homien sfäärejä aivokapasiteetin käyttöasteella ja -kyvyllä mitaten. Sulla ei ole ollut mitään älykästä - eikä tarpeeksi älytöntäkään - sanottavaa vuosiin, parhaimmillasikin olet saanut aikaiseksi vain harmaata taustakohinaa. Korkki kiinni ja urut auki!
AngryBird

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suorastaan suloista pitää jaettua kakkossijaa Crowbarin ja Manaajan kanssa :]
Dumis

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:Suorastaan suloista pitää jaettua kakkossijaa Crowbarin ja Manaajan kanssa :]
Oot päässyt ninninkin ohi, onneks olkoon! :D
AngryBird

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Suorastaan suloista pitää jaettua kakkossijaa Crowbarin ja Manaajan kanssa :]
Oot päässyt ninninkin ohi, onneks olkoon! :D
Taidan avata juhlan kunniaksi Sandelsin :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Suorastaan suloista pitää jaettua kakkossijaa Crowbarin ja Manaajan kanssa :]
Oot päässyt ninninkin ohi, onneks olkoon! :D
Taidan avata juhlan kunniaksi Sandelsin :D
MIKSI-POSTAUS,

postaajana SA

Pidin tänään leuhkasti takkia auki Stadin raitilla. Siis ihan suorastaan tyhmänylpeä pollea olo. Jotenkin upeaa siis olla aina voittaja. Mutta miksi olen aina paras? MIKSI? Miksi?

Tänään muuten ketään ei ole meikäläinen vituttanut koska jo eilen sain ääneni. OIKEIN!!

VIELÄKIN vaan ihmettelen mistä tämä kitutus saanut alkunsa koska minä ihan aikuisten oikeesti olen todella mukava harmaa kiltti ihmisiä rakastava hellä ja vastuuntuntoinen ja empaattinen ja hyväähaluava mieshenkilö Stadin raitilta. Arska vaan!

Oikeastaan voitte pyyhkiä minun äänet ja pyytää jopa anteeksi. Päätän että 9 äänestäjääni on väärässä. MOT.

Stadinarska
oikeasti 0 vitutusääntä
oikein harmaa ja huomaamaton
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kottarainen kirjoitti:Täällä on kyllä todella outoja vitutuksen kohteita. Ihmettelen erityisesti AngryBirdin saamaa äänimäärää. Ja oikein muka kahta Nowa riepoo eniten. Sitten Niba tietty nollilla. Outoa outoa.
Hai Kottis!

Eikö olekin saamani äänimäärä ihan kummallista! Luulen, että siinä on hämärämiehet asialla!

Oletko sinä Tukijani? Jos et vielä ole niin liitythän tukijoitteni Arskalaisten joukkoon. Näin toivon! Liittymislahjaa ei miellä ole, tai voit lausua toiveesi jonka johtaja SA toteuttaa jos se on mahdollista. Tämä liittyminen on kuitenkin vapaaehtoista.

Kottarainen oli muuten lempilintuni ollessani lapsi! Tein sille pöntönkin ja seurailin poikasten syntymää! Oi niitä lapsuusaikoja! Eipä silti. RAKASTAN eläimiä vieläkin ja elämäni loppuun asti, jos nyt edes kuolen,epäilen etten, katsotaan nyt.

SA Kottaraiselle 3.2 päivää ollessa jäljellä 1678 sekuntia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menkää itteenne mä meen Londoniumiin huomenna!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kottarainen kirjoitti:Täällä on kyllä todella outoja vitutuksen kohteita. Ihmettelen erityisesti AngryBirdin saamaa äänimäärää. Ja oikein muka kahta Nowa riepoo eniten. Sitten Niba tietty nollilla. Outoa outoa.
Joo, samaa mietin itekin tuossa. Aika jännää.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Anaalinyymissa arvonnassa todelliset arvot tulevat esiin. Eläköön demokratia. I love the smell of KSE in the morning.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten pt. 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulihan se ääni, eikä ole vaikeaa arvata että keneltä :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin