Torstai-torttu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dave kirjoitti: Jotenkin tuo, että siellä kurssilla yhdessä harjoitellaan sitä sylitanssia ei oikein tunnu luontevalta. Siis mikäs siinä, mutta ajatus siitä, että pariskunta ensin treenaa sylitanssia opettajan kanssa ja sitten kokeilee samaa kotona, kuulostaa vähän..
Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa. Saahan se alusta toki olla joku muukin kuin oma kumppani, mutta siitä voisi tulla kotona sanomista.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti: Saahan se alusta toki olla joku muukin kuin oma kumppani, mutta siitä voisi tulla kotona sanomista.
No jos samalla tuo nipun vitosia, niin ei kai se lääkärimies voi vihainenkaan olla.

Tähän sisältyy siis se oletus, että ennen pitkää kaikki lääkärimiehet muuttuvat samanlaisiksi kuin Dave.
Dave

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:
exsu kirjoitti: Saahan se alusta toki olla joku muukin kuin oma kumppani, mutta siitä voisi tulla kotona sanomista.
No jos samalla tuo nipun vitosia, niin ei kai se lääkärimies voi vihainenkaan olla.

Tähän sisältyy siis se oletus, että ennen pitkää kaikki lääkärimiehet muuttuvat samanlaisiksi kuin Dave.
No tärkeintähän on, että waimo tuo rahat kotiin, D44h!
Dave

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Dave »

exsu kirjoitti:
Dave kirjoitti: Jotenkin tuo, että siellä kurssilla yhdessä harjoitellaan sitä sylitanssia ei oikein tunnu luontevalta. Siis mikäs siinä, mutta ajatus siitä, että pariskunta ensin treenaa sylitanssia opettajan kanssa ja sitten kokeilee samaa kotona, kuulostaa vähän..
Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa. Saahan se alusta toki olla joku muukin kuin oma kumppani, mutta siitä voisi tulla kotona sanomista.
joo-o. Mutta likaisessa mielikuvituksessani kuvittelen, että tähän sylitanssiin liittyisi jotain nekrotiikka-aspektia ja ajatus treenaamisesta verkkarit jalassa ohjatulla tanssitunnilla tuntuu sen aika hyvin tappavan.
Boner

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Boner »

exsu kirjoitti:[

Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa.

Lyön vetoa että kitinästä löytyyy sulle monta harjoituskaveria. Nyt pyrtsi kuulolla!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kova viranomaisten välinen neuvottelu käyty, on aika alkaa vetää lonkkaa. Käteen en kuitenkaan ala vetämään, vaikka niin kuvittelettekin.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
exsu kirjoitti:[

Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa.

Lyön vetoa että kitinästä löytyyy sulle monta harjoituskaveria. Nyt pyrtsi kuulolla!
Tätä tarkoitusta varten meillä naisilla on homoystävät.

Suosittelen kyllä striptease/tanko/sylitanssijumppaa, itse olen vuosia harrastanut. Jonkin aikaa ihan kursseilla ja sitten kun on tekniikka hallussa niin voi jatkaa ihan kotonakin. Olen jo pidempään toivonut omaa tankoa, ehkä sen vielä joskus saan.

Tuossa lajissa piristyy kroppa, mieli ja sivussa vielä parisuhdekin. Win-win.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Mulla oli Carmenin DVD:kin mutta se hävisi muutossa :(
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:^Mulla oli Carmenin DVD:kin mutta se hävisi muutossa :(
Mullakin on ollut ne kaikki, mutta olen ne huutiksessa myynyt viime vuonna. Olihan se ihan reipasta ja helppoa menoa, mutta ennemmin keskityin tyttelin tölläämiseen :D
Dave

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^Mulla oli Carmenin DVD:kin mutta se hävisi muutossa :(
Mullakin on ollut ne kaikki, mutta olen ne huutiksessa myynyt viime vuonna. Olihan se ihan reipasta ja helppoa menoa, mutta ennemmin keskityin tyttelin tölläämiseen :D
Carmen Electra? Onx se tehnyt jotain tanko/sylitanssiopetusvideoita?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

The great club outshines the individual, always and forever.
Dave

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Boner kirjoitti:
exsu kirjoitti:[

Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa.

Lyön vetoa että kitinästä löytyyy sulle monta harjoituskaveria. Nyt pyrtsi kuulolla!
Tätä tarkoitusta varten meillä naisilla on homoystävät.

.
Eiks se oo GBF:lle vähän ällöö? sama jos hetsku jotuis olemaan kaverinsa läppäripartneri?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dave kirjoitti: Eiks se oo GBF:lle vähän ällöö? sama jos hetsku jotuis olemaan kaverinsa läppäripartneri?
Riippuu tyypistä. Jos mä lainaan Tixua Nowalta?
RP

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
:apuva:
Tästä vaan Dvae harjoittelemaan: http://www.youtube.com/watch?v=NCoHlBZsGUI
Dave

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Tästä vaan Dvae harjoittelemaan: http://www.youtube.com/watch?v=NCoHlBZsGUI
Kuva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti:
Riippuu tyypistä. Jos mä lainaan Tixua Nowalta?
Siis Vaolalta.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja exsu »

nowaysis kirjoitti:
exsu kirjoitti:
Riippuu tyypistä. Jos mä lainaan Tixua Nowalta?
Siis Vaolalta.
Aah. Viittasin tähän 10.1. viestiin, mutta todella, siitä ei selviä omistajuus:
nowaysis kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Kiitti! Paras tekosyy ikinä! <3
Ellen tuntisi GBF -puoltasi, saattaisin ottaa tämän ylenkatsovana vittuiluna tai viittauksena oletettuun tietämättömyyteeni ko. aiheesta ;)
ninnithequeen

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mutsin firmaan. Niinsanotusti...
Miltä tuntuu töihin lähtö?
Samalta kuin ennenkin. Tosin itse mutsi on poissa. Huomenna uusiks.
Dumis

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Määkin lähen kohta töihin.
Tänään soiteltu pankkiin, huomenna käynti sopimaan asioista.
Samaan hintaan laittelin vikailmoitusta nettiliittymästä, saas nähä mitä tapahtuu. Jotain piti kait vielä härvää, mutta jääkööt se huomiselle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä löysin meille asunnon :h:

Sauna vain puuttuu.. niin, ja se lainalupaus.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja RP »

^Saunan puuttuminen on iso miinus. Itse en juurikaan sauno, mutta mies kylläkin. Itselleni oli vain tärkeintä että kämpästä löytyy saunan lisäksi iso vaatehuone :D :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toi on ostarin vieressä (rauhallinen), naapuritalo on uimahalli, 100 m päässä on alueen suurin leikkikenttä ja siitä alkaa puisto-/metsäreitit. Julkisilla 25 min keskustaan, 1/2 kerros omalla pihalla ja neliö. Ugh. :]
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:Toi on ostarin vieressä (rauhallinen), naapuritalo on uimahalli, 100 m päässä on alueen suurin leikkikenttä ja siitä alkaa puisto-/metsäreitit. Julkisilla 25 min keskustaan, 1/2 kerros omalla pihalla ja neliö. Ugh. :]
Sitten vaan pankkiin ja kaupat valmiiksi :) Joskus joku kämppä vaan iskee sen verran pahasti että se on pakko saada. Tietenkään en kävis katsomassa semmosia joihin ei ole varaa, tulis vaan itku.

Vaikka olen ihan lovena tähän nykyiseen niin ajoittain haaveilen jonkun tehdasrötikön ostamisesta jonka kunnostaisin loftiksi, nams. Josko sitten kun lotossa :]
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pitäisi ehkä mennä suihkuun, olo tuntuu hiukan ryönäiseltä. Mutta juonpa ensin kahvit ja katson että totunko ryönäisyyteen ja odotan iltaan ja suihkuttelen sitten.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin