Perjantain pikkunätit jutut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja martza »

Dave kirjoitti:
martza kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Mun isä viljelee tätä kielikuvaa myös. En ole koskaan tajunnut sitä.
Olenkohan samaa ikäluokkaa kuin isäsi?
.
Sä oot nuorempi. Mun isä on vm -46.
Olen siis nuori!
Nuoren halut ja himot on ainakin, jos ei muuta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja aasi »

Viikko lorinaa takana. On tää aika uskomatonta. Huoltomies kertoi että tuollaisen pienen kattokaistaleen kautta valuu koko ison "hallin" kattovedet, ja nyt siinä pienessä kattokaistaleessa on reikä, ja osaa vedestä tulee nätisti katon läpi.
AngryBird

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Facebookissa seikkailee aika monta Esaa juuri nyt... :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

:?:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja exsu »

Keittelen töissä makaroonia. Melkoista glamouria tää johtajuus!
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

AH! Sain kuin sain yhdn projektin hoidettua.. kovaa vääntöä koko päivä :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sola kirjoitti:Kevät :h:
Ja kohta on taas syksy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onko tuo nyt joku ihme? Kyllä täälläkin ahkerimmat paskanjauhajat kirjoittelevat järjettömiä määriä viestejä. Niillä vaan on tapana tehdä KSE:t vähintään pari kertaa vuodessa, että viestimäärä nollaantuu...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^10 kiloa ois päivässä ~30 viestiä. Kyllä tuohon vuositasolla slamkin saa rehkiä. Viikkotasollahan tuo ei iso luku ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Heleppoa kuin heinänteko. Eihän yhden viestin tarvitse varsinaisesti sisältää muuta kuin lolleja tai repskopseja tai retardihymiöitä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja aasi »

:retard:

Hitto, eikö ollutkaan retardi-hymiötä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:
martza kirjoitti:
Olenkohan samaa ikäluokkaa kuin isäsi?
.
Sä oot nuorempi. Kun isä on vm -46.
Sun isä on nuorempi kuin mun isä vaikka sä oot tollanen vanha käpy :shock:

:P
Ja mun faija on paaaaljon vanhempi vaikka oon vielä ihan nuori varsa.

No mutta, työ kunnialla hoidettu ja seuraavaksi siirto viihteelle. Late check out hoidettu joten rai rai!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Niinno, onhan mulla ja mun 16 vuotta vanhemmalla siskollakin sama isä.
Dumis

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lunta sataa, voikun sitä onkin kaivannut. Sunnuntaillekin sit töitä, noh saipahan hyvän syyn olla huomenna dokailematta :twisted:
Pari klementiiniä ja bansku, sit jaksaa vääntää taas.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun isä on vm -46.
Nyt meni lapsenusko. Joko minä olen oikeasti wanha tai Dave huomattavasti nuorempi kuin luulin, jos meillä kerran on samanikäiset isät :o
Munkin isä on vm -46!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta kamat matkakassiin, lumitöitä, takavalon polttimon vaihto ja 3,5h pikataivalta. Aamulla oltava 0830 kuusen juurella valmiina panemaan se nurin ja pari muutakin ja 1100 oltava taas talon pihassa matkalla seuraavalle työmaalle. Ensimmäiselle työmaalle lumikenkäilyt vie yhteensä 1h, onneksi toiselle pääsee jo traktorin hytissä.

Matkamusiikkia ei tälle yölle tarvinne, päässä soi jo valmiiksi päässäsointiketjussa mainitsemani Kummelin kappale "Pannaas mennen Pattayalle, lähtee mukaan Jallu sekä Kalle ..." :hevikaraoke:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ei juma. Unohduin katselemaan ja kuuntelemaan youtubesta vanhoja euroviisubiisejä. Nyt vähän naurattaa :D

Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Sola kirjoitti:Kevät :h:
Ja kohta on taas syksy.
Ja sen jälkeen on taas talvi :h:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja exsu »

AngryBird kirjoitti:Ei juma. Unohduin katselemaan ja kuuntelemaan youtubesta vanhoja euroviisubiisejä. Nyt vähän naurattaa :D
Mä oon käynyt jonkun jampan kotona noista, en muista kyllä kenen. Sillä oli nuo saappaat vitriinissä eteisessä. Ihan komee kartano jossain Keski-Ruotsin landella.
Manaaja

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti:No lue se koko viesti. Siinä lukee että viime vuonna tein ekan kerran ikänä ja oli makiaa.
Olisipa hauska tietää millaisia ilmansaasteiden tuomia myrkkyjä noista lihoista löytyy.
Varmaan aika pitkälti samoja mitä sä hengität keuhkoihis 24/7. Johonkin passiivisena roikkuvaan lihaan tarttuu epäpuhtauksia joku 1000 kertaa vähemmän kuin keuhkoihin jotka oikeasti imee sitä ilmaa itseensä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja annepa »

Koira on kipiä!!! Tai sitten nyt on löytynyt eka ruoka-aine mitä se ei hotkase nanosekunnissa. Pakastin kesällä mansikoita kolmessa muodossa; kokonaisina, paloina ja muussina. Tuoreita mansikoita Tuike kyllä söi, mutta ei tuota pakastettua muussia!!! Jonka siis olen sulattanut. Meille se kyllä maistuu esim mansikkamargaritassa NOMNOMNOM mutta koiralle ei. Tuike kuitenkin tykkää esim mansikkirahkasta, tämä mansikkamössö pelkiltään vain ei uppoa. MIKÄ SILLÄ ON???++++
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti:No lue se koko viesti. Siinä lukee että viime vuonna tein ekan kerran ikänä ja oli makiaa.
Olisipa hauska tietää millaisia ilmansaasteiden tuomia myrkkyjä noista lihoista löytyy.
Varmaan aika pitkälti samoja mitä sä hengität keuhkoihis 24/7. Johonkin passiivisena roikkuvaan lihaan tarttuu epäpuhtauksia joku 1000 kertaa vähemmän kuin keuhkoihin jotka oikeasti imee sitä ilmaa itseensä.
Kylläpä meillä on samat ajatukset.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^10 kiloa ois päivässä ~30 viestiä. Kyllä tuohon vuositasolla slamkin saa rehkiä. Viikkotasollahan tuo ei iso luku ole.
Davella on kirjoitustahtina täällä 28 viestiä päivässä statsien perusteella. Se tekee 10220 viestiä vuodessa. Ja Dave vielä jaksaa kirjoittaa yleensä reilusti pidemmin kuin pelkkiä slam-onelinereita.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Davella on kirjoitustahtina täällä 28 viestiä päivässä statsien perusteella. Se tekee 10220 viestiä vuodessa. Ja Dave vielä jaksaa kirjoittaa yleensä reilusti pidemmin kuin pelkkiä slam-onelinereita.
Suurin osa työajalla, huikee äijä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Perjantain pikkunätit jutut

Viesti Kirjoittaja Dave »

Suvinen kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun isä on vm -46.
Nyt meni lapsenusko. Joko minä olen oikeasti wanha tai Dave huomattavasti nuorempi kuin luulin, jos meillä kerran on samanikäiset isät :o
No sä oot vanha daah!

Mutta kuten sanoin iskä ja äippä oli 21 kun mä synnyin. Olivat kyllä seukanneet 12-vuotiaista.
Vastaa Viestiin