Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Naiset - Olen
8
32%
Naiset - En
6
24%
Miehet - Olen
8
32%
Miehet - En
3
12%
 
Ääniä yhteensä: 25

küllküll

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Tiskijukkana pildeä oli usein tarjolla, mutta en kokenut sitä kovinkaan häiritsevänä. Bartenderin hommiin kuuluu pieni flirtti, mutta joskus pokat eivät ymmärtäneet missä raja kulkee. Kiusallisimpiin tilainteisiin kuuluu

> vilkkaassa yökerhossa semi-kantis bööna notkui koko illan tiskillä, antoi silmää ja kaula-aukkoa. Minä tietysti pientä diskreettiä flirttiä takaisin. Pilkun aikaan silminnähden jurrinen daami nojaa baaritiskiin ja ulvaisee niin että koko baari kuulee "*********, mä haluun NAIDHA SUA!" Eikä siinä mitään, mutta ex-vaimo seisoo heti hänen takanaan. Hetki meni selitellessä. Onneksi tilanteen tasalla ollut poke bäkkäsi ja kertoi, etten ollut ollut tilanteessa mitenkään aloitteellinen osapuoli.

> tanssiravintolassa vilkkaana naistentanssi-iltana oltiin alimiehityksellä duunissa, yksi sairaana ja tupa täynnä. Jossain välissä lasit loppuivat ja oli pakko ryysätä blokkaamaan. Käsissä oli kolme miehenkorkuista stobetornia, yrität päästä jotenkin väkijoukon läpi tiskille. Eiköhän joku perkele ala kähmiä persettä reippailla otteilla. Kun vihdoin pääsen kääntymään niin - tyypillistä minun tuuriani - asialla on Tuksun ja Mervi Tapolan kaksoisolennot 1.5% kännissä. Asiakkaalle ei saa sanoa pahasti, sanoin siis hyvästi. Ensimmäisen tupakkatauon tullen kävin vessassa pesemässä perseeni.
Dave

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:Tiskijukkana pildeä oli usein tarjolla, mutta en kokenut sitä kovinkaan häiritsevänä.
Daah?
küllküll

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dave kirjoitti:Daah?
No biittimiksaaminen on joskus vähän normaalia haastavampaa, jos joku daami ottaa samalla munnariin...
Dave

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:
Dave kirjoitti:Daah?
No biittimiksaaminen on joskus vähän normaalia haastavampaa, jos joku daami ottaa samalla munnariin...
Ootko kokeillut?
küllküll

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dave kirjoitti:Ootko kokeillut?
No kaiken rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että tämä tapahtui samassa firmassa työskentelevällä kollegalle.
Dave

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:
Dave kirjoitti:Ootko kokeillut?
No kaiken rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että tämä tapahtui samassa firmassa työskentelevällä kollegalle.
:(

tää on niin tätä. Ensin ollaan kauheita panomiehiä ja sitten se olikin kaveri. Taidatte olla Manalan kanssa veljeksiä!
RP

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mä voin helpottaa sun oloa ja kertoa että olen ollut pikkupuljun dj-kopissa hiplaamassa samana iltana tapaamani dj munaskuja, discoiltana. Koska mä saan pelimies tittelin?!1
Dave

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:^Mä voin helpottaa sun oloa ja kertoa että olen ollut pikkupuljun dj-kopissa hiplaamassa samana iltana tapaamani dj munaskuja, discoiltana. Koska mä saan pelimies tittelin?!1
Naiset ei voi saada sitä, tuplastandardit, junous.
RP

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:^Mä voin helpottaa sun oloa ja kertoa että olen ollut pikkupuljun dj-kopissa hiplaamassa samana iltana tapaamani dj munaskuja, discoiltana. Koska mä saan pelimies tittelin?!1
Naiset ei voi saada sitä, tuplastandardit, junous.
TS noudattajat on boring! Ja lahnojakin, veikkaan ma.
küllküll

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dave kirjoitti:tää on niin tätä. Ensin ollaan kauheita panomiehiä ja sitten se olikin kaveri
En minä kirjoittanut että "minun oli vaikea biittimiksata", dorka. Syytön kai mie siihen olen, että sä luet tekstistä jotain sellaista jota siellä ei ole :)

Jokainen ravintola- ja deejiihommia tehnyt kyllä tietää, että toosaa saa vaikkei olisi kummoinenkaan alfa-stud. Kuten yours truly.
Viimeksi muokannut küllküll, 10.02.2011 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:
Dave kirjoitti:tää on niin tätä. Ensin ollaan kauheita panomiehiä ja sitten se olikin kaveri
En minä kirjoittanut että "minun oli vaikea biittimiksata", dorka. Syytön kai mie siihen olen, että sä luet tekstistä jotain sellaista jota siellä ei ole :)
Kyllä mäkin kerran olisin saanut :twisted:
Boner

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti: Kyllä mäkin kerran olisin saanut :twisted:
Ottaa dj:ltä suihin?
Dave

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:
Dave kirjoitti: Kyllä mäkin kerran olisin saanut :twisted:
Ottaa dj:ltä suihin?
:D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kun en ole. Olisinkin, imartelisi. Tosin eihän mulla oikeeta työuraa paljoa ole. Ainoa seksuaalisesti vihjaileva hyväksikäyttöyritys oli, kun opetin Varkauden Aikuiskoulutuskeskuksessa. Sellanen tosi hottis vähän yli 20 vee misu, jonka tiesin vaimoksi ja äidiksi, puhutteli tunnin jälkeen minua tähän tyyliin:

"Sinä kun Jukka olet niiiin hyvä näissä, niin näyttäisitkö miten teen valokuvistani joulukorttikokoisia, se olisi niiin ihanaa". Fyysisenä elekielenä nojautumista pöytäni yli pystytisut töröllä ja pientä timmin pepun värinääkin oli havaittavissa.

Käsitin, että se pitää minua ihan pöljänä, kun luulee tuon toimivan. Havainnollistaakseni nauroin esitykselleen.. ja sitten duunasin sille ne kuvat.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

exPertti kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kun en ole. Olisinkin, imartelisi.
Määritelmän mukainen seksuaalinen ahdistelu ei kyllä imartelisi edes sinua.
Sä et nyt tajuu minun maailmaani.
Minua imartelisi jos kuka vaan nainen, millainen suohirviö hyvänsä, ilmaisisi haluavansa minua seksuaalisesti ja antavansa minulle ilman rahallista korvausta. En välttämättä antaisi sille lutkalle Kyrpää, jos kovin ällö olisi, mutta ehdotus sinänsä Tyydyttäisi ja antaisi Todistetta että periaatteessa olen Ihminen ja voisin Saada..

Mutta joo, totta, en laskisi "ahdisteluksi".
Manaaja

Re: Oletko kokenut seksuaalista häirintää työurallasi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Sä et nyt tajuu minun maailmaani.
Minua imartelisi jos kuka vaan nainen, millainen suohirviö hyvänsä, ilmaisisi haluavansa minua seksuaalisesti ja antavansa minulle ilman rahallista korvausta. En välttämättä antaisi sille lutkalle Kyrpää, jos kovin ällö olisi, mutta ehdotus sinänsä Tyydyttäisi ja antaisi Todistetta että periaatteessa olen Ihminen ja voisin Saada..
Johan sua on yritetty saada puoliväkisin ja vaikka miten suorilla ehdotteluilla panemaan vaikka millaisien elämäsi rakkauksien ja muiden pimppikakkujen tekijöiden puolesta, mutta sä olet mokannut joka ikinen kerta.

Sä et siis tajua itse sun maailmaasi.
Vastaa Viestiin