Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Rumia kuin mitkä ja miksi lyhyt varsi kumisaappaissa? Ei kovin käytännöllistä mielestäni. Kumisaappaissa pitää olla pitkä varsi, että voi sitten rypeä kunnolla.

Alla olevat voisin kelpuuttaa jalkaani mennessäni navettahommiin.


Kuva
mindwork
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 03.07.2007 9:05
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja mindwork »

Kreitsu kirjoitti:Rumia kuin mitkä ja miksi lyhyt varsi kumisaappaissa? Ei kovin käytännöllistä mielestäni. Kumisaappaissa pitää olla pitkä varsi, että voi sitten rypeä kunnolla.

Alla olevat voisin kelpuuttaa jalkaani mennessäni navettahommiin.


Kuva
Aika rajut :lol:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Onks sulla joku saapasfetissi? Tai ehkä kumi? Viestihistorian mukaan olet kirjoittanut kuusi viestiä: yhdessä kehut kyrpäsi kokoa, yhdessä kerrot hiihteleväsi punaisissa kontioissa ja loput liittyy erilaisiin kumisaapasketjuihin. What?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Oranssit Hunterit:
Kuva

tai tyylillä Jimmy Choo Hunterit:
Kuva

:]
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Vesper kirjoitti:^ Onks sulla joku saapasfetissi? Tai ehkä kumi? Viestihistorian mukaan olet kirjoittanut kuusi viestiä: yhdessä kehut kyrpäsi kokoa, yhdessä kerrot hiihteleväsi punaisissa kontioissa ja loput liittyy erilaisiin kumisaapasketjuihin. What?
:rofl:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vesper kirjoitti:^ Onks sulla joku saapasfetissi? Tai ehkä kumi? Viestihistorian mukaan olet kirjoittanut kuusi viestiä: yhdessä kehut kyrpäsi kokoa, yhdessä kerrot hiihteleväsi punaisissa kontioissa ja loput liittyy erilaisiin kumisaapasketjuihin. What?
Mitä sitten, jos sillä onkin? Onhan täällä muitakin fetissejä edustettuna mm. pystytisut jne.

Ei kannata diagnosoida kuuden viestin perusteella! :P

Mulla on niin iso pillu, että kun istun maapallon päälle, se saa orgasmin!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti:Mitä sitten, jos sillä onkin? Onhan täällä muitakin fetissejä edustettuna mm. pystytisut jne.

Ei kannata diagnosoida kuuden viestin perusteella! :P
Kielsinkö olemasta? Ja aika vaikea diagnosoida esim. 20 viestin perusteella, jos kirjoitettuja on vain 6.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
mindwork
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 03.07.2007 9:05
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja mindwork »

AngryBird kirjoitti:Oranssit Hunterit:
Kuva

Noi oranssit on TOSI villit. Varmaan huomataan, jos kävelet noi jalssa vastaan.

tai tyylillä Jimmy Choo Hunterit:
Kuva

:]
:shock:
mindwork
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 03.07.2007 9:05
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja mindwork »

Kreitsu kirjoitti:Rumia kuin mitkä ja miksi lyhyt varsi kumisaappaissa? Ei kovin käytännöllistä mielestäni. Kumisaappaissa pitää olla pitkä varsi, että voi sitten rypeä kunnolla.

Alla olevat voisin kelpuuttaa jalkaani mennessäni navettahommiin.


Kuva
Onneksi ei tarvitse mennä navettaan. Mutta pitkävartisista saappaista parhaat ovat punaiset kontiot. Omistan melkein uudet. :oops:
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuva
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kumisaappaat ovat hienot kengät! Pidän niitä noin 200 päivää vuodesta. Nykyisellään minulla on punaiset HAI saappaat koska kaupassa oli vain punaisia ja sinisiä ja en tykännyt sinisistä. Pidempivartiset ostaisin mielellään, mutta toistaiseksi hai-saappaat ovat kestäneet parhaiten kovaa kulutusta.

Tuommoisia huntereita en oo vielä nähnytkään! jos nuo kestää ratkeamatta niin olis ihan mun tyyliset ja varren pituuskin hieno!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
mindwork
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 03.07.2007 9:05
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja mindwork »

Georgina kirjoitti:Kumisaappaat ovat hienot kengät! Pidän niitä noin 200 päivää vuodesta. Nykyisellään minulla on punaiset HAI saappaat koska kaupassa oli vain punaisia ja sinisiä ja en tykännyt sinisistä. Pidempivartiset ostaisin mielellään, mutta toistaiseksi hai-saappaat ovat kestäneet parhaiten kovaa kulutusta.

Tuommoisia huntereita en oo vielä nähnytkään! jos nuo kestää ratkeamatta niin olis ihan mun tyyliset ja varren pituuskin hieno!
Huvila ja Huussi ohjelmassa vaalea naisjuontaja häärii joka paikassa oranssesissa Hai-saappaissa. Siis todellakin joka paikassa, sisällä, aurinkoisella ilmalla kuivalla kadulla jne. varmaan nukkuukin ne jalassa. :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Georgina kirjoitti:Kumisaappaat ovat hienot kengät! Pidän niitä noin 200 päivää vuodesta. Nykyisellään minulla on punaiset HAI saappaat koska kaupassa oli vain punaisia ja sinisiä ja en tykännyt sinisistä. Pidempivartiset ostaisin mielellään, mutta toistaiseksi hai-saappaat ovat kestäneet parhaiten kovaa kulutusta.

Tuommoisia huntereita en oo vielä nähnytkään! jos nuo kestää ratkeamatta niin olis ihan mun tyyliset ja varren pituuskin hieno!
Nomut! Tämä on juur sellainen vastaus, jota hieman odotinkin tulevan!

Hyvä työheppa Georgina!!! Nyt mun täytyy myöntää, etten edes tiedä oletko minun tukijani? Et sinä ainakaan vihulainen ole! Ole siis ihan norminainen!!

Minusta punaiset Hait kauniilla naisella ovat hyvin sexyt. Toki nyt kesällä sanoisin että kauniit pehmeät jalat naturel ovat kaikkein sexyimmät.

Ai että miksi en ole nukkumassa? No ihan siksi kun sattumalta piti etsiä papereita ja nyt ne löysin niin nyt SA menee nukkumaan. SA:n täytyy myös ladata akkuja, koska se saattaa väsyä kovastikin touhottamisesta päivällä.

Stadinarska käyttää huomenna sekä urheilujalkineita, että paljaita jalkoja että crockseja. Illalla saattaapi olla nahkakengät. Stadinarska on terve kuin pukki ja hyvin suurella todennäköisyydellä on elossa koko huomisen päivän ellei se yksi tahvo täällä taas ugglaile.

Kesäinen kesakoitunut STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
mindwork
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 03.07.2007 9:05
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja mindwork »

Kreitsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Onks sulla joku saapasfetissi? Tai ehkä kumi? Viestihistorian mukaan olet kirjoittanut kuusi viestiä: yhdessä kehut kyrpäsi kokoa, yhdessä kerrot hiihteleväsi punaisissa kontioissa ja loput liittyy erilaisiin kumisaapasketjuihin. What?
Mitä sitten, jos sillä onkin? Onhan täällä muitakin fetissejä edustettuna mm. pystytisut jne.

Ei kannata diagnosoida kuuden viestin perusteella! :P

Mulla on niin iso pillu, että kun istun maapallon päälle, se saa orgasmin!
Fetissi on seksuulisen kiinnostuksen kohde. En ole nähnyt näissä jutuissa mitään fetismiin viitaavaa.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja scarface »

Limenvihreet Hait on ihan ässät :D Mut Huntereissa ehkä enemmän ulkonäköö mun makuuni; tummansiniset rokkais noista!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkäväriset HAI-saappaat miellyttävät eniten? Kuvat!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

scarface kirjoitti:Limenvihreet Hait on ihan ässät :D Mut Huntereissa ehkä enemmän ulkonäköö mun makuuni; tummansiniset rokkais noista!
Joo, mäkin tykkään limenvihreistä haista!
Mut ne voi olla vain naisilla. Toivottavasti! Vai oletko toista mieltä? Eiks limehait oo aika naiselliset??

Onkos se tää väri! Eiks mulla ole hieno väri varastossa!! Olenhan päävärimestari


Terveisin

Stadin hieman ehkä limettynyt OliiviArska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin