De la lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ai niin.
KArjalanpiirakkaa saatu tänää kahdelta eri sinkkunaiselta.
Ensimmäiseltä 50kpl ja toiselta 80kpl. Omatekemiänsä. Kummatkin oikein maittavia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Boner

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Pulkannaru kirjoitti: 50kpl ja toiselta 80kpl.
¨
Numerot tais olla samoja kun iästä puhutaan?
Bruce Willisika

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Muutamakööt sivua vielä tavattavaa, sitten katson leffan. Olen veivannut kaksi edellistä iltaa yöhön asti samaa jöötiä, alkaa pian riittämään.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Miten mulla on tänään mennyt kaikki ohitse?
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Boner kirjoitti:Numerot tais olla samoja kun iästä puhutaan?
Ei.
Ensimmäistä kpl-määrää ei tarvitse jakaa ihan kahdella ja toinen tarvitsee ja sitten vähentää pari tai kolme tai neljä.
Noista jompikumpi kertoi haluavansa mielellään kuunnella omien lasten jalkojen töminää omassa kodissaan, mutta "ne lapset ja niiden isä vielä puuttuu... ottasitko lisää kahvia?"
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin autolla hohtokeilaamassa, heitin pojat baariin ja tulin kotiin syömään jauhelihakeittoa ja juomaan alkoholitonta olutta. Tätäkö on olla vanha? Nyt huipparit boxilta ja nukkumaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exsu kirjoitti:Kävin autolla hohtokeilaamassa
Eli jossain oli ensin 5 ihmisen yliajo, sen jälkeen tasoitus? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pukkaa pahoja fläsäreitä, aiheuttaa yllättävänkin rankkaa morkkistelua. Vaikka ei oikeastaan ole edes mitään tarvetta sille. Ärsyä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Ite taidan olla ihan kiltisti tän viikonlopun.
Famous last... jne.

Kuva
No ei nyt sentään, tuo olis vaatinut aika paljon alkoholia :D
Mä otin ihan maltilliset 7 tölkkiä ja 1 stoben ja olin kiltisti 12:ta aikoihin kotona.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mut jos joskus, ni sit kuvia ok? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kyllä musta on ihan tarpeeksi munasillaan-kuvia olemassa, ei niitä tarttee yhtään enempää!
RP

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Pukkaa pahoja fläsäreitä
Oliks jottain sutinaa?
Dave

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:Pukkaa pahoja fläsäreitä, aiheuttaa yllättävänkin rankkaa morkkistelua. Vaikka ei oikeastaan ole edes mitään tarvetta sille. Ärsyä.
Yleensähän se on tosiaan niin, että filmi katkeaa oikeassa kohtaa, että ne mitä ei muista, ei ole tarkoitettukaan muistettavaksi. :twisted:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pukkaa pahoja fläsäreitä
Oliks jottain sutinaa?
Todellakin oli.

edit: äh, ei kuulu ehkä tänne.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Boner

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kauanko ootte venailleet huutonetissä mykän huutajan replyä, ennen kuin ootte antaneet paskapalautteet ja laittaneet tavaran uudelleen myyntiin?
RP

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:Kauanko ootte venailleet huutonetissä mykän huutajan replyä, ennen kuin ootte antaneet paskapalautteet ja laittaneet tavaran uudelleen myyntiin?
Seisemän päivää koska käytössä vakioviesti, sen jälkeen laitan vielä mailia ja odotan päivän kaksi ja uudelleen myyntiin. Huutonetin oma suositus on tuo seitsemän päivää.
Boner

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

^ok.

Menipä hassuun ketjuun. Olin näet ihan varma että tuuppasin kyssärin kysmys-ketjuun :doh:

Vai että 7päivää. Jo on perseestä moinen suositus.
RP

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kokemukseni mukaan; jos pitää perään huudella 99% ei lunasta. 1% on sitten uusia käyttäjiä jotka ei tiedä tuota vakioviesti sydeemiä vaikka ilmoituksessa maininta ja sitten niitä joille käy jotain odottamatonta. Siksi laitan kyselyn perään. Joustoa kandee olla, itse oli useampi huuto sulkeutunut synnärillä ollessa, hiukan odottamatonta :D
Boner

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

No tolla näyttää kyllä olevan palautteet kunnossa, joten ei siinä mitään.

Itse vaan pyrin hoitamaan aina kaikki asiat heti eikä huomenna, joten vituttaa tuollainen vatkuttelu :P

Tekis mieli jo vuorokauden jälkeen sanoa sille että pidä tunkkis, myyn uudelleen.
RP

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Joo, itse maksan aina huutoni siltä istumalta, mutta meitä on moneksi. Ollaan matkoilla, odotetaan muita huutoja sulkeutuvaksi jne. jne. Lukeeko sulla ilmoituksessa kuinka kauan odotat maksua tai yhteydenottoa? Se kandee aina laittaa siihen.
CeDell Davis

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Muistakaa myös negatiivinen palaute! Sitä pitää antaa jos homma mättää. Parantaa meidän rehellisten kaupantekijöiden oloa kun voi palautteesta lukea missä mennään. Ostaisko joku muuten turhaan kirppikseltä ostetut pojan hiihtomonot. Muistin siteen väärin, kjeh.
Boner

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Eipä lue ei..

En minä kyllä ala varailemaan mitään tavaraa kellekään jos jossain matkoilla on. Pari päivää riittää odotusta, sit sanon että suksi kuuseen.
RP

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä sain elämäni ensimmäisen kostoneutraalin tuossa mennä päivänä, tosin on näköjään vaihtanut positiiviseksi. Annoin negaa lunastamattomasta huudosta 12 päivän jälkeen, ei tykännyt. Olin kuulemma hätäinen enkä huudellut perään. Huutelin kyllä emaililla, vissiin ei ollut mennyt perille. Saitko sä kostona takaisin Vaola?

Saldo tällä hetkellä: 1509 pos. 1 neutr. (oma mokani myyjänä) ja 2 negaa (lunastamattomasta samalta myyjältä, oli hätähousu tais oikeasti odottaa kaks päivää ja mailiinsakin vastailin, mutta ei irronnut kaupantekoon enää, työmatkalla muistaakseni silloin, odottamattomasti).
Vastaa Viestiin