Sunnuntain seuratut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Miami Vice alkaa kohta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Melkein nukahdin pojan viereen, kunnes mies tuli häätämään tytön nukuttamiseen ja piristyin. Minkäs teen. minä juon nyt viskiä. kaikki muut tuntuvat nukkuvan.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Meinasin katsoa The Italian jobin, mutta taidankin vaitaa Miami Vice.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bruce Willisika

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Katsoin Nelosen leffan (koska siinä oli Jennifer Connelly) ja otin muutamat Baileysit. Ko. kerma alkaa ollaa finaalissa, pitää ostaa lisää. Nyt vielä hetkinen lukuhommia, siistii.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Katson awaraa luontoa. Jännä toi ryhävalas. Ensin kiislat ja lokit pyörittävät kalat suureksi parveksi, sitten tulee ryhis ja nielaisee koko pallon kerralla. Hitler oli pikkulahtari tollaisenn verrattuna. Sitä paitsi, Hitler oli kasvissyöjä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Taidan tehdä aamulenkin ennen tylsiin juttuihin tarttumista. Niillä tarkoitan kouluhommia, ettei jää epäselväksi. Tylsän näköinen ilmakin :(
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ulkona -15 ja aurinko paistaa. Kalaverkkoja kokemaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

tpk!

:swirl:
AngryBird

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Oon ihan :]
Ystävän tyttövauva syntyi tänä aamuna :h:
Dumis

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tpk ja simmut ristissä, nyt tarttee 100 litraa kaffia.
Niin ja eilinen... kuka voitti? :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: Niin ja eilinen... kuka voitti? :]
:cheer:

Mua nauratti noi Jokerit-profiilikuvat FB:ssä - ei siis niissä mitään pahaa ollut, mutta yksi näistä osui silmään siinä määrin, että kun HIFK:n voiton jälkeen vaihtoi suvereenisti toisen joukkueen logoon.. ei edes kuulunut asianomaista viatonta viheltelyä petturuudesta :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Niin ja eilinen... kuka voitti? :]
:cheer:
Oli pakko ottaa 2. erätauolla fanipaita-kuva, kun matsin jälkeen tietty häviäjää ei olis kiinnostanut :D Oli kyllä kiva seurata kotistudiossa matsia, aikmoista meteliä musta ja Henkasta kuulemma lähti 8)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:Oon ihan :]
Ystävän tyttövauva syntyi tänä aamuna :h:
Ihan tohon mun naapuriin :h:

Selkä jumissa kun meni kellon ympäri sängyssä. Edessä kurinplautus, jotta kehtaa bikinilöidä kesällä. Eli puuroa nassuun ja salille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vähän repesin kun kännykkä alkoi soimaan IFK:n maalilaulua, en muistanutkaan että olin vaihtanut eilen soittarin 8)
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Muuttokuumetta pukkaa, mistähän sitä seuraavaksi itsensä ja kollin löytää?

Siivosin jo valmiiksi levyhyllyä ja pistin pinon Kamera-lehtiä kierrätykseen. Seuraavaksi pitää perata kirjahylly ja valikoida divariin menevät teokset.

Muuten maalaan/piirrän viimeistä sivua uniaiheisesta sarjakuvasta, joka joutuu kritiikin kohteeksi torstaina, jolloin kurssi loppuu. Matti Hagelberg on ankara, mutta hyvä opettaja, joka oikeasti antaa aikaa ja teräviä huomioita jokaiselle osallistujalle. Suosittelen lämpimästi Taideteollisen kurssia Sarjakuvailmaisu 1.
Ei, juu, vaarinhousut!
Bruce Willisika

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ryhdistäydyin alkamalla sovittamaan unirytmiä takaisin arkiseen asentoon, eli menin nukkumaan jo neljältä ja heräsin puoli tuntia sitten. Parikymmentä sivua vielä Avioliitto- ja jäämisoikeutta kahlaamatta, sitten kai pitäisi jollain ilveellä kerrata koko reilun parin sadan sivun mälli erilaisia oikeuksia. Melko siistiä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaimo soitti ja ilmoitti saaneensa oksutaudin. Homon teki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Verkot koettu. Hauki, kuha ja lahna. Kuha pääsi heti fileiksi ja pannulle, hyvää oli.
1400 alkaa kokous jossa pitää olla ja joskus 1700 aikaan auton keula kohti kotia. Pitänee panna sitten heti tulet takaan, hellaan ja kiukaaseen, jotta nuq mennessä on aikanin +20 lämpöä. Nyt kotona lie +16.

Vaihdoin sähköntoimittajaa tammikuun lopussa. Viime jussista tammikuun loppuun 9700kWh, ei huonosti n 250neliön tönölle (vai mitä niitä neliöitä nyt olikaan).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vaimo soitti ja ilmoitti saaneensa oksutaudin. Homon teki.
Jorma-Gunnar saa sit kyytiä töissä, tsaijajai!

Puolalaiset jäädyttää mun kotiinlähtöä, laiva lepää vielä laiturissa, prkl.
Onneksi Poolin matsi alkaa vasta kuudelta, niin ei hätää sen suhteen.
Nyt palapaistia muusilla ja jaffalla 8)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuli ihan eeppiset mättöhimot Bluntlyn galleriakuvasta. Pitäiskö hakea kepappi enshätään...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bruce Willisika

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tenttialue kertaalleen päntätty. En sen laajuuden takia näe järkeä aloittaa toista kierrosta, joten voisin vaikka yrittää ehtiä vielä tänään salille.
CeDell Davis

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

@ Seinäjoki. Terveisiä lakeuksilta. Taidan mennä hotellin baariin nauttimaan jotain syötävää, virvokkeita ja lukemaan lehtiä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaola kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuli ihan eeppiset mättöhimot Bluntlyn galleriakuvasta. Pitäiskö hakea kepappi enshätään...
Älä hae. Vaimos oksutauti on kohta sullakin ja sit ei tee mieli kepappia ainakaan kahteen vuoteen!
Vielä pelkkä menolippu. Hain muuten kanasetin lohkoilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja Sola »

Semmonen viikonloppu sitten niin. Baarissa yks entinen heila nyyhki mun perään ja nykynen öö.. hoito/panokaveriwhatever sai ihme kohtauksen ja on muka ihastunut minuun. Pistin molemmat sekoilut tyyppien kännin piikkiin. Miehet on outoja.

Nukuin sitten viimeyön ikkuna auki ja nyt kärsin kurkkukivusta ja nenäkin on tukossa. Kerpele. Tähän ei nyt mitään sairasteluja kaivata! Niskahartia-osasto on myös jumissa ja mun hieroja on itse kipeenä. En uskaltais lähtee vieraisiin kun sit jos se onkin ihan paska niin menee rahat hukkaan. Pöh.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntain seuratut

Viesti Kirjoittaja saira »

Gary Moore on kuollut!! :-(
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin