Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka tykkää tai edes hyväksyy Arskan elon?

MINÄ tykkään tai edes hyväksyn tokikin Arskan!
5
63%
Minä rakastan Stadinarskaa!
3
38%
 
Ääniä yhteensä: 8

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Eli jos kerta ketjussa on tämä henkilö sellainen, joka vituttaa kymmentä henkilöä niin on tällä henkilöllä täten oikeus kysyä kuka hänestä tykkää tai sallii kernaasti hänen tyylinsä ja juttunsa!!

TUKIJOITA ja kitinätovereita toivotaan :)

Siis näin sivumennen sanottuna olen sitä mieltä, että se henkilö on ihan kiva ja mukava ja empaattinenkin ja ansaitsee halituksen ja tukemisen loanheiton sijaan! Tässä ketjussa saa hänelle antaa sydämen, jonka voi kopioida tästä! :h: Se murhettunut henkilö ilostuisi tietenkin tuennasta maailman kylmyyden keskellä!

Kuva

Terveisin Murhettunut HENKILÖ
värillinen henkilö

Sisältää kyselyn!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hassua, äsken televisiosta tuli juuri kuinka suvaitsemattomia nimenomaa nuoret ovat. mehän emme ole varsinaisesti nuoria enkä minä ole koskaan ajatellut itseäni erikoisena. olen ajatellut, että muut, jotka sekoittavat elämäänsä erilaisilla tavoilla, ovat erilaisia...

Mutta sitten minä olenkin erilainen kun osaan olla kunnolla elämässä ja olen tunteellinen. nimenomaa tunteellisuutta ja toisen huomioon ottamista olen aina pitänyt tärkeänä. Ei niinkään täällä. Juuri ihanat tunteelliset ja ajattelevat uskon olevan "tukijoitani" täällä...!"!


Toivoo SA ja toivottaa kaikille huomenia!! :)
AngryBird

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Huomiohuora.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovere

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Stadinarska kirjoitti:Kuva
Sä varmaan viihtyisit tuolla.
http://www.habbo.fi/home/.bansku.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Boner

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Boner »

insert.goatse.here.
Manaaja

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei huomiohuorissa vielä mitään, mutta jos on vakavasti narsistinen huomiohuora ja ikäkin jo jossain neljänkympin paikkeilla, niin voi pojat.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onko trollia ihan pakko ruokkia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:Ei huomiohuorissa vielä mitään, mutta jos on vakavasti narsistinen huomiohuora ja ikäkin jo jossain neljänkympin paikkeilla, niin voi pojat.
No vittu kiitti nyt vaan tästäkin sit!!!!1
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AngryBird kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei huomiohuorissa vielä mitään, mutta jos on vakavasti narsistinen huomiohuora ja ikäkin jo jossain neljänkympin paikkeilla, niin voi pojat.
No vittu kiitti nyt vaan tästäkin sit!!!!1
Ja vielä sääliä kaipaat? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
AngryBird

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Elppis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei huomiohuorissa vielä mitään, mutta jos on vakavasti narsistinen huomiohuora ja ikäkin jo jossain neljänkympin paikkeilla, niin voi pojat.
No vittu kiitti nyt vaan tästäkin sit!!!!1
Ja vielä sääliä kaipaat? :D
Nyyyyyyyyyyyyyh!!!1 :cry:
Dumis

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
No vittu kiitti nyt vaan tästäkin sit!!!!1
Ja vielä sääliä kaipaat? :D
Nyyyyyyyyyyyyyh!!!1 :cry:
Nyt perustat faniryhmän, blogin ja sata ketjua joissa kysyt ja pyydät kaikkia kavereiksi (paitsi Manaajaa).
Värikästä kuvaa ja tekstiä niin suosio on taattu.
AngryBird

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ja vielä sääliä kaipaat? :D
Nyyyyyyyyyyyyyh!!!1 :cry:
Nyt perustat faniryhmän, blogin ja sata ketjua joissa kysyt ja pyydät kaikkia kavereiksi (paitsi Manaajaa).
Värikästä kuvaa ja tekstiä niin suosio on taattu.
Mä haluuuun vaihdettavan fontin!! Ja ainakin kolme eri pinkkiä! Ja kukkia ja perhosia ja glitteriä hymiöihin!
Manaaja

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Edit: Tää oli vissiin tajuamattani vähän huono läppä.
Viimeksi muokannut Manaaja, 07.02.2011 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

titityy!
Viimeksi muokannut Dumis, 07.02.2011 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

No täällä on tukija. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Boner

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Boner »

römpötipötipöm
Viimeksi muokannut Boner, 07.02.2011 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Puuh.
Viimeksi muokannut Manaaja, 07.02.2011 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:Edit: Tää oli vissiin tajuamattani vähän huono läppä.
Nyt mäkin hokasin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nojuu, mitähän nyt sanoisin! Kiitos joka tapauksessa :D

Ensinnäkin näin kauniisti voisin sanoa, ettei Angrybird tai ainakaan Manaaja ole niin sanotusta huomiohuorasta kaukana. Ottakaa huumorilla, mun tekee pahaa kirjoittaa tällaista paskaa huomiohuorista mutta kun en aloittanut. En tarkoita pahaa! :)

En minä tätä olisi laittanut ellei käsittämättömästi olisi noin moni "vittuuntunut" minusta. En ihan niinkuin tajua, come on!!! :lol:

JA tätä seuraavaa asiaa en ainakaan tajua:
Moni ostaa kauniita VÄRIKKÄITÄ vaatteita ja ihastelee digikameroiden VÄREJÄ ja ihailee kaikenlaisia "isoja kuoseja" ja toisaalta juttelee isolla äänellä OIKEASTI ärsyttävästi. On kännissä aivan kaalinpäitä ja vahingollisia itselleen ja yhteiskunnalle. :o

Siiten kaunista estetiikkaa ja hauskaa huumorijuttua selvänä, mitä Stadinarska (TM) edustaa, ei millään jotkut sulata! :shock:

Manaajasta tiedän, että hän haluaa olla esillä ja monet muut! Ja Manaajaa ja kumppaneita ei harmita MIKÄÄN muu kuin että minä saan kuitenkin keskustelua aikaan. Heh. Kilpailijat pois vaan! Ymmärtänette, arvon Kitisijät tämän (tokikin ymmärrätte, anteeksi) :P

MINUN HEIKKOUTENI on liian pitkät joskus tylsät postaukset ja sitten ehkä puhun liikaa itsestäni... :o

VOISIN kokeilla puhua enemmän mielipiteitä useimpiin ketjuihin oikeastaan!!

KIITOS kaikille hauskoistakin mielipiteistä. KAIKKIA kuvia en kyllä tajunnut, mutta katson vielä kotona. :)

Vesperin mielipiden on kummallinen, oikein tylsä. Nyt hiukan hiukan ryhtiä ajatteluun ja kapeakatsoisuus ja perässähiihtäjyys pois!

Toivoo lämpöisin terveisin (ja tarkoitan tätä! EN HALUA kenellekään pahaa, en myöskään itselleni)

Halaus kaikille, tottakai myös samikselleni Saminarskulle! On kuin itseäni halisi! PRUUT VUUH! :h:

STADIN POIKA vastasi ja kiitti ja on ihan iloinen! Ja noin moni tykkää ja vielä PERUSTUKIJAT tulisivat töistä kotiin ja vastaavat kuten Tampereen tytöT esimerkiksi... Kiva! Saan elää! JA LUEN VIELÄ PAREMMIN IHAN KAIKKI!!!
:)

Edit: KAKSI RAKASTAA!!! Ihanaa! Niin minäkin teitä!! :h: :h:

I l o i n e n A R S ka S t a d i n a r s k a
Viimeksi muokannut Stadinarska, 07.02.2011 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti: Nyyyyyyyyyyyyyh!!!1 :cry:
Nyt perustat faniryhmän, blogin ja sata ketjua joissa kysyt ja pyydät kaikkia kavereiksi (paitsi Manaajaa).
Värikästä kuvaa ja tekstiä niin suosio on taattu.
Mä haluuuun vaihdettavan fontin!! Ja ainakin kolme eri pinkkiä! Ja kukkia ja perhosia ja glitteriä hymiöihin!
Riippuu nyt ihan siitä jos sallin tällaisen. Laitetaan harkintaan. Olet kyllä ollut jossain määrin häijyläinen niin chanssit ovat heikenneet. Olepas kiltisti jatkossa, jookosta! Niin asiat sujuu leikiten. :)

SA

3 rakastaa!!Ihanaa. Kiitos. Ja kolme isoa ja märkää suukkoa! :h: :h: :h:

HIP HIP HURRAA!! Ett två tre fyra fem sex sju---alla troller hoppar nu!!! :P :lol: :D :P :shock: :o :D
.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovere

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Cavallo kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kuva
Sä varmaan viihtyisit tuolla.
http://www.habbo.fi/home/.bansku.
Miksi mä tuolla viihtyisin... Habbo-hotellissa yksin? :shock:

Olen iloisempi nyt kun olen saanut kivaa tukea. :P

Nyt kuitenkin Stadinarskan samis, joka käytännössä on siis osa minua ja vikisee jotain minussa, on tehnyt hävyttömästi minun ketjuni kopion, ja ilkeilee kivalle viattomalle Arskalle, eikä taatusti aio maksaa tekijänoikeuksia. HÄPYTÖNTÄ TOUHUA ja kyllä taidan osoittaa Tuonelaa tuosta! Tukijani, elävät VIRUSOHJELMANI, laittakaa nämä ruotuun VAULTIIN tai EDES NORATKAA ne!! :evil: :P (voi vitsi, nauran itselleni ihan täyttä kurkkua!! Eikö ollut hauska! Myöntäkää nyt!

Aivan hirveä laiton manaajaketju. ILIMAHÄLLYYTYS!!

ALKUPERÄINEN OIKEA, KESTÄVÄ JA TAKUUVARMA STADINARSKA 8)
Valitse hyvä ihminen teräs muovin sijaan! :o
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei. Olin äsken VIERAISSA, eli Manaajan ryöstöketjussa ja tunnustan sen! Tai melkein vieraissa, koska Manaaja on osaksi minua, ja koettaa kovasti olla kaltaiseni ja Stadinarskan maineen yrittää hän ylittää pääasiallisena keinonaan hävittää koko Stadinarska ja SA:n elämälle tärkeät värit ja kuosit.

Tiedämme kaikki, miltä tuntuu olla pelkkä kopio. Mutta että Manaaja teki Soinit, eli tässä vertailu Manaajan ja mun teksteistä.

VAADIN tekijänoikeuksia 10000 euroa, sitten henkisistä kärsimyksistä 40000 euroa, ansionmenetyksistä 30000 euroa, ahdistuksesta ryöstön yhteydessä erikseen 100 000 kertakorvaus. Ja muuten vain miljoonan.

Tässä raskauttavat todisteet:


(Tosiasiassa nauroin eilen illalla yhtäjaksoisesti manalan jutulle 3 tuntia ja yölläkin ja aamulla, mutta jättäkää tämä rangaistuksesta huomioimatta!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

STADINARSKAN AITO JA ALKUPERÄINEN:

Eli jos kerta ketjussa on tämä henkilö sellainen, joka vituttaa kymmentä henkilöä niin on tällä henkilöllä täten oikeus kysyä kuka hänestä tykkää tai sallii kernaasti hänen tyylinsä ja juttunsa!!

TUKIJOITA ja kitinätovereita toivotaan :)

Siis näin sivumennen sanottuna olen sitä mieltä, että se henkilö on ihan kiva ja mukava ja empaattinenkin ja ansaitsee halituksen ja tukemisen loanheiton sijaan! Tässä ketjussa saa hänelle antaa sydämen, jonka voi kopioida tästä! :h: Se murhettunut henkilö ilostuisi tietenkin tuennasta maailman kylmyyden keskellä!

Kuva

Terveisin Murhettunut HENKILÖ
värillinen henkilö

Sisältää kyselyn!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


MANALAN MUUNNOS JA RYÖSTÖKOPIO:

Eli jos on sellanen joka vittu ärsyttää ja on vittu teletappimaassa laalaa ja kaikki on minäminä ja sitten on aurinko ja sinäsinästä puhutaan vähän vähemmän koska olen minä ja ihana ja kaikki on superisti minua, niin maailma on onnellinen ystävällisestä henkilöstä. Joka on siis loogisesti ajateltuna minä, niin täten on oikeus kysyä että ketä ärsyttää tai edes tympäännyttää nämä jutut??!!

Jos ärsyttää kamalasti ja ei ole enää kivaa niin ansaitsisiko empatian ja ihanuuden halailun sijaan isoa kirvestä tai jonseredia kaulavaltimoon? Purskahteleeko veri nätisti kaaressa sydämensykkeen tahdissa ja sitten pidetään hautajaisia? Onko mässäilyä ja irstailua sitten tiedossa ja rauha maassa? Onko paremmin kaikilla mieli sitten?

Kuva

Terveisin Urpaani LEKENDA
Naama-apina

Sisältää yllätysmunan joka saattaa juuttua yli 20-vuotiaan kurkkuun


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


KUMPI NÄISTÄ ON PAREMPI?
JA ÄLKÄÄ VASTATKO VÄÄRIN; KOSKA SILLOIN SA SAATTAA TAAS...


Kuva[/img]

LAITTAKAA KANNATTAJANI VIELÄ PALLOTUKSIA, kiitos!

Mieluimmin Stadinarska on ...

I l o i n e n p o i ka S t a d i n a r s k a
.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Henkilö, joka vituttaa kuulemma 10:tä, kaipaa tukitovereita!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ahaa! Yksi uusi ääni tullut! "Onneksi" ei rakastava, oikeastaan, sillä kolme Stadinarskaa rakastavaa on oikeastaan minulle jo paineita tuova hehheh. Ei kai vaan rakastava ole mies, GULP!

KUTKA 3 rakastaa minua? Olisi kiva tietää!

Joka tapauksessa ihan lämmin tietää, että ystäviä täällä on. Vaikka viime aikoina olenkin saattanut hermostuttaa toistamalla hiukan samoja juttuja kuten kenkäkeskustelut. Tämäkin ketju syntyi vain siitä, että tuli HB-ketju, kuka vituttaa ja sitten Manala halusi kopioida juttuni omilla väreillään jne. Kierteessähän tässä eletään!

Exsulta tuossa kysyin päivällä asiaa ja nyt aion neutralisoida "Arskalaisuuden" vähentämällä toistoa ja toimimalla myös tukijoita suurentavalla tavalla! You see!! Kaikki ovat tyytyväisiä, on suuri Arskan motto!
:)

Stadin A illalla työhyvinvointia kuunnellen
Vastaa Viestiin