Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Maanantai, tuo viikonpäivistä kurjin. Olo edelleen viikonlopun jäljiltä epästabiili, onko tämä nyt sitä vanhuutta? Leukaa rintaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Maanantai, tuo viikonpäivistä kurjin. Olo edelleen viikonlopun jäljiltä epästabiili, onko tämä nyt sitä vanhuutta? Leukaa rintaan...
Niin, kaikki haluavat varmaan tietää, kuinka helppoa sulle nykyään on laittaa leuka rintaan?

Ei sulle allekirjoitusta koska hermostut siitä. Puisku poskelle sen sijaan SA_lta.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Ärh.

Vanhaksi tulee, kun kolmen treenipäivän jälkeen jalat tuntuvat kohmeloisilta.

Lepoa siis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tämä olisi pitänyt ristiä Gary Moore -maanantaiksi. Over the hills and far away vaan kaikille.
Paras päivä ikinä.
Bruce Willisika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Vanhaksi tulee, kun muutaman päivän lukemisen jälkeen pää tulee täyteen. Onneksi pääsen ihan kohta tyhjentämään sen tenttipaperille. Olisi pukannut aineopekeikkaa tälle päivälle oikein urakalla, joten vaihtoehtoiskustannnukset pompsahtivat tappiin. Tentin on paree mennä hyvin...
küllküll

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Perhe alkaa olla tervehtymään päin, luojan kiitos. Ollaan yskiä louskutettu kuin hyljetarha... no, tietääpä ensi kerralla miltä laryngiitti kuulostaa eikä suotta kiikuta kakrua yksityiselle kun lekuri ei tälle vaivalle voi mitään tehdä.
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei nukkumisesta tullut oikein mitään, saatana.
Nyt taas kahvia joku 100 litraa ja toivottavasti tänä yönä paremmin selkä kestää koisimista.
AngryBird

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tälle viikolle on sievästi kasautunut noin kolmen viikon hommat :shock:
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

7 työpäivää takana.. viisi vielä. kyllä tää tästä :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä en ala tänään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä on alkanut hyvin !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Jaha, taas duunihaastattelua pukkaa, tänään lontooksi. Menen haastatteluun paikasta, jonka työnkuva on täysipäiväistä pelien testaamista. Ja putkahan on eräs suomalainen pelitalo, jonka kuuluisan hahmon eräs palstalainenkin on ominut avtariinsa :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Alko vähän paskasti tosiaan mutta parempaan suuntaan menee. Puuroa vadelmilla ja mustaherukoilla ja sitten viemään muksulle luikkarit kouluun ja sitten opiskelua. Yks kammoamani kirja osoittautuikin mielenkiintoiseksi, välillä näinkin päin :)

Hämikselle lycka till työhaastikseen!
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Haemaeraemies kirjoitti:Jaha, taas duunihaastattelua pukkaa, tänään lontooksi. Menen haastatteluun paikasta, jonka työnkuva on täysipäiväistä pelien testaamista. Ja putkahan on eräs suomalainen pelitalo, jonka kuuluisan hahmon eräs palstalainenkin on ominut avtariinsa :P
Onko Aarne töissä samassa firmassa?

Ei tässä listassa on tommosta jobia?

http://www.rovio.com/index.php?page=jobs
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dave kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:J..työnkuva on täysipäiväistä pelien testaamista
Onko Aarne töissä samassa firmassa?

Ei tässä listassa on tommosta jobia?

http://www.rovio.com/index.php?page=jobs
Ei oo Aarne samassa ja eipä oo tossa listalla tuollaista, koska he palasivat asiaan kun laitoin viime vuoden puolella hakemuksen sinne. En siis saanut alkuperäistä hommaa, mutta nyt kun toinen testaajan paikka aukesi, niin soittelivat perään kun hakemukseni oli nostettu esiin ensimmäisten joukossa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dave

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Haemaeraemies kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:J..työnkuva on täysipäiväistä pelien testaamista
Onko Aarne töissä samassa firmassa?

Ei tässä listassa on tommosta jobia?

http://www.rovio.com/index.php?page=jobs
Ei oo Aarne samassa ja eipä oo tossa listalla tuollaista, koska he palasivat asiaan kun laitoin viime vuoden puolella hakemuksen sinne. En siis saanut alkuperäistä hommaa, mutta nyt kun toinen testaajan paikka aukesi, niin soittelivat perään kun hakemukseni oli nostettu esiin ensimmäisten joukossa.
:sir:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Uusi pomon pomo ottaa mallia TJ:stä, tosin laimeammalla otteella. TJ kuulema soitteli kaikki vp:t läpi ja kysyi jokaiselta että mitäs se sinä teet tässä firmassa. Pomon pomo lähetti eskelin (saatana) johon kaikkien pitää täyttää suunnitellut tekemisensä. Ihan kiva muuten mut en oo suunnitellu tekemisiäni. No hyvä puoli tässä on se että kun olen alityöllistetty, niin ehkä mun työkuorma nyt tulee sopivammaksi (alityöllistyminen tylsyttää) ja toinen hyvä puoli on se että ehkä näin pääsen taas hoiteleen projekteja kun mainostan siinä lomakkeessa projektinhoitohalujani.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Viikonlopun jälkeen olen tehnyt tontilla lumitöitä 20 tuntia ja homma on noin puolivälissä.

Eiköhän se perkele lupaa huomiselle 10 cm lisää lunta!

SAATANA!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

AngryBird kirjoitti:Tälle viikolle on sievästi kasautunut noin kolmen viikon hommat :shock:
Samat fiilikset. LIsäksi yksi tärkeä kortti + kuitti hukassa, hieno maanantai.

Onnea Hämikselle työhaastikseen! Itse olen aamun printtaillut hakemuksia sähköpostista, meille haluaa töihin melko moni. No, onpahan mistä valita, ei tarvitse tyytyä paniikkivaihtoehtoon.
AngryBird

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Meille on viime viikon aikana tullut neljä kesätyöhakemusta vaikka kesätyöpaikasta ei ole ilmoiteltu eikä sellaista ole edes tarjolla.
Dave

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:Uusi pomon pomo ottaa mallia TJ:stä, tosin laimeammalla otteella. TJ kuulema soitteli kaikki vp:t läpi ja kysyi jokaiselta että mitäs se sinä teet tässä firmassa.
Oliko tossa sun mielestä jotain väärää?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kiitos kaikille tsemppauksesta, eiköhän toi hyvin mene vaikka lontooksi onkin. Mulla on nyt ollu kova putki tässä päällä, ja pössis on ns. hyvä,

Viime perjantaina kävin erään shit music only- sloganin alla kulkevaan radioon IT-vastaavaksi, ja siellä tuli ehkä häröin duunihaastiskyssäri aikoihin: " kerro elämäntarinastasi olennaiset asiat 10 minuuttiin"

Aluksi oli että jaah.. No vedin henkeä ja aloin papattamaan, sitten seuraavan kerran hiljenin miettimään ja hengittämään, niin se haastattelija oli että " sulla on vielä vajaa minuutti aikaa" .. Päätin vapauttaa tilanteen huumorilla ja sanoin että: " Näin loppukaneettia tahdon huomauttaa että kaiken edellämainitun lisäksi olen tietenkin hiton hyvä jätkä"

Katotaan miten tossa käy, niillä on joku ihmeen monivaiheinen rekruprosessi. Jos ei osu niin uutta tulille.
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 07.02.2011 9:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dave kirjoitti:
annepa kirjoitti:Uusi pomon pomo ottaa mallia TJ:stä, tosin laimeammalla otteella. TJ kuulema soitteli kaikki vp:t läpi ja kysyi jokaiselta että mitäs se sinä teet tässä firmassa.
Oliko tossa sun mielestä jotain väärää?
Ei? Mistä niin päättelit?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:
Dave kirjoitti:
annepa kirjoitti:Uusi pomon pomo ottaa mallia TJ:stä, tosin laimeammalla otteella. TJ kuulema soitteli kaikki vp:t läpi ja kysyi jokaiselta että mitäs se sinä teet tässä firmassa.
Oliko tossa sun mielestä jotain väärää?
Ei? Mistä niin päättelit?
Ehkä mä oletusarvona otan kaikki sun työkommentit valituksena :twisted:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dave kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Oliko tossa sun mielestä jotain väärää?
Ei? Mistä niin päättelit?
Ehkä mä oletusarvona otan kaikki sun työkommentit valituksena :twisted:
En ihmettele. Minusta TJ:n toiminta on hyvä juttu ja onhan se hyvä, että tämänkin palikan pomo opettelee että mitä täällä tehään ja millä kuormalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin