Niksi-kitinä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dave

Niksi-kitinä

Viesti Kirjoittaja Dave »

Käytin lahkeiden lyhentämiseen sotilasompelukonetta eli nitojaa. Kätsyä ja nopeaa!
AngryBird

Re: Niksi-kitinä

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:Käytin lahkeiden lyhentämiseen sotilasompelukonetta eli nitojaa. Kätsyä ja nopeaa!
2-puolinen teippi on kans kiva. Niitit näkyy :mrgreen:
Dave

Re: Niksi-kitinä

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:Käytin lahkeiden lyhentämiseen sotilasompelukonetta eli nitojaa. Kätsyä ja nopeaa!
2-puolinen teippi on kans kiva. Niitit näkyy :mrgreen:
Joo. Alunperin mä olin lyhentänyt nämä ihan silla jollain nauhalla, jota silitetään. Mutta kun toi toinen oli auennut pesussa.

Olen tehnyt waimon kanssa diilin. Minä buukkaan etelän lennolle meille koneeseen hyvät paikat netistä ja hän lupasi ommella lahkeet. Vaati kyllä kaikkea vetoamista naisten hommiin ja siihen että minä käyn aina vaihdattamassa talvirenkaat.

Ensin yritin ostaa ko. palvelun tytöltä 10:llä egellä, mutta ei tullut kauppoja.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Niksi-kitinä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos sukan pohjaan tulee reikä, sen voi kääntää toisinpäin ja taas on ehjää sukkaa tarjolla. Päällä oleva reikä ei haitanne kuin anaalipertejä.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Niksi-kitinä

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:Jos sukan pohjaan tulee reikä, sen voi kääntää toisinpäin ja taas on ehjää sukkaa tarjolla. Päällä oleva reikä ei haitanne kuin anaalipertejä.
Joo. Tätä olen käyttänyt menestyksellä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Niksi-kitinä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Joo. Tätä olen käyttänyt menestyksellä.
Sitten kun pohjaan tulee uusi reikä, voi yrittää kääntää sukkaa sivuttain, mutta se on sauman takia hieman epämiellyttävän tuntuista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Niksi-kitinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:Jos sukan pohjaan tulee reikä, sen voi kääntää toisinpäin ja taas on ehjää sukkaa tarjolla. Päällä oleva reikä ei haitanne kuin anaalipertejä.
Ja niitä, jotka käyttävät sandaaleja työpisteellä lorviessaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Niksi-kitinä

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Mä käytän päällekkäin kaksia ajan myötä ohenneita ja rei'ittyneitä sukkia. Jos on aaviste, että jossain vaiheessa päivää pitää paljastaa sukkansa julkisesti, pitää vaan katsoa, että reiät on eri kohdissa. Hyvältä näyttää!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niksi-kitinä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vedä käteen ja käytä spermaa kahvikermana. Sitä voi käyttää myös liimana.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Niksi-kitinä

Viesti Kirjoittaja Gat »

-Puutarhanhoidossa ennen istutusmullan levittämistä kitkemisen voi korvata polttamalla alue bensiinillä

-Puuntuottajan kannattaa polttaa eikä kierrättää jätepaperinsa

-Harvoin kalsareita vaihtaessa hajuhaittoja voi vähentää kietomalla runkin jälkeen peniksensä vessapaperiin jälkivuotoa sieppaamaan

-Jääkaapissa mätänevät homeiset lihapiirakat voi kantaa ulos ja toivoa, että kelpaavat luonnoneläimille

-Suklaalevyä ei pidä unohtaa lattialle, muuten hiiret syövät sen

-Jos tumppaa röökinsä oluttölkkiin ja siellä onkin vielä kaljaa, mausta huolimatta sen voi vielä juoda. Onpahan nikotiinikin mukana

-Krapulaa voi lieventää ottamalla särkylääkettä ja hiilitabletteja jo ennen nukkumaanmenoa/sammumista

-Jos krapula-aamuna pöntöllä ripuloidessa myös oksettaa eikä pöntöltä ulotu kurottumaan lavuaariin, kätevintä on olla oksua varten pieniä tupperware-astioita

(Edit: minulla on Tupperware-astioita, koska yksi lyhyesti Tampereella treffaamani misu, monesti kimppakivaillut teekkari ja seksipuhelimesssa töissä, oli myös Marttakerholainen ja Tupperware-keräilijä. Sain häneltä en pillua vaan Tupperwarea.)
Vastaa Viestiin