Henkilö, joka huoraa kuulemma 100:lle, kaipaa hanukkamunaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka vihaa tai edes ärsyyntyy huomiohuorasta?

MINÄ ärsyynnyn tai edes tympäännyn huomiohuorasta
5
71%
Minä vihaan huomiohuoraa!
2
29%
 
Ääniä yhteensä: 7

Manaaja

Henkilö, joka huoraa kuulemma 100:lle, kaipaa hanukkamunaa!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eli jos on sellanen joka vittu ärsyttää ja on vittu teletappimaassa laalaa ja kaikki on minäminä ja sitten on aurinko ja sinäsinästä puhutaan vähän vähemmän koska olen minä ja ihana ja kaikki on superisti minua, niin maailma on onnellinen ystävällisestä henkilöstä. Joka on siis loogisesti ajateltuna minä, niin täten on oikeus kysyä että ketä ärsyttää tai edes tympäännyttää nämä jutut??!!

Jos ärsyttää kamalasti ja ei ole enää kivaa niin ansaitsisiko empatian ja ihanuuden halailun sijaan isoa kirvestä tai jonseredia kaulavaltimoon? Purskahteleeko veri nätisti kaaressa sydämensykkeen tahdissa ja sitten pidetään hautajaisia? Onko mässäilyä ja irstailua sitten tiedossa ja rauha maassa? Onko paremmin kaikilla mieli sitten?

Kuva

Terveisin Urpaani LEKENDA
Naama-apina

Sisältää yllätysmunan joka saattaa juuttua yli 20-vuotiaan kurkkuun
Manaaja

Re: Henkilö, joka huoraa kuulemma 100:lle, kaipaa hanukkamunaa!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oho, purskahti spontaanisti tällanen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Henkilö, joka huoraa kuulemma 100:lle, kaipaa hanukkamunaa!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei. Olen nyt VIERAISSA, ja tunnustan sen! Tai melkein vieraissa, koska Manaaja on osaksi minua, ja koettaa kovasti olle kaltaiseni.

Tiedämme kaikki, miltä tuntuu olla pelkkä kopio. Mutta että Manaaja teki Soinit, eli tässä vertailu Manaajan ja mun teksteistä.

VAADIN tekijänoikeuksia 10000 euroa, sitten henkisistä kärsimyksistä 40000 euroa, ansionmenetyksistä 30000 euroa, ahdistuksesta ryöstön yhteydessä erikseen 100 000 kertakorvaus.

Tässä todisteet:


(Tosiasiassa nauroin eilen illalla yhtäjaksoisesti manalan jutulle 3 tuntia ja yölläkin ja aamulla, mutta jättäkää tämä rangaistuksesta huomioimatta!)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

STADINARSKAN AITO JA ALKUPERÄINEN:

Eli jos kerta ketjussa on tämä henkilö sellainen, joka vituttaa kymmentä henkilöä niin on tällä henkilöllä täten oikeus kysyä kuka hänestä tykkää tai sallii kernaasti hänen tyylinsä ja juttunsa!!

TUKIJOITA ja kitinätovereita toivotaan :)

Siis näin sivumennen sanottuna olen sitä mieltä, että se henkilö on ihan kiva ja mukava ja empaattinenkin ja ansaitsee halituksen ja tukemisen loanheiton sijaan! Tässä ketjussa saa hänelle antaa sydämen, jonka voi kopioida tästä! :h: Se murhettunut henkilö ilostuisi tietenkin tuennasta maailman kylmyyden keskellä!

Kuva

Terveisin Murhettunut HENKILÖ
värillinen henkilö

Sisältää kyselyn!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MANALAN MUUNNOS JA RYÖSTÖKOPIO:
Manaaja kirjoitti:Eli jos on sellanen joka vittu ärsyttää ja on vittu teletappimaassa laalaa ja kaikki on minäminä ja sitten on aurinko ja sinäsinästä puhutaan vähän vähemmän koska olen minä ja ihana ja kaikki on superisti minua, niin maailma on onnellinen ystävällisestä henkilöstä. Joka on siis loogisesti ajateltuna minä, niin täten on oikeus kysyä että ketä ärsyttää tai edes tympäännyttää nämä jutut??!!

Jos ärsyttää kamalasti ja ei ole enää kivaa niin ansaitsisiko empatian ja ihanuuden halailun sijaan isoa kirvestä tai jonseredia kaulavaltimoon? Purskahteleeko veri nätisti kaaressa sydämensykkeen tahdissa ja sitten pidetään hautajaisia? Onko mässäilyä ja irstailua sitten tiedossa ja rauha maassa? Onko paremmin kaikilla mieli sitten?

Kuva

Terveisin Urpaani LEKENDA
Naama-apina

Sisältää yllätysmunan joka saattaa juuttua yli 20-vuotiaan kurkkuun
-------------------------------------------------------------------------------------


KUMPI NÄISTÄ ON PAREMPI?

JA ÄLKÄÄ VASTATKO VÄÄRIN; KOSKA SILLOIN SA SAATTAA TAAS...


Kuva[/img]

Mieluimmin Stadinarska on ...

I l o i n e n p o i ka S t a d i n a r s k a
Vastaa Viestiin