Tiistain tärähtänyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paras päivä ikinä.
AngryBird

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tämä oli ensin!
Uusi yritys nukkumaanmenossa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vieraat meni just nuq.
Jos määki.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Meni ilta vähän puolitehoilla, sain hieman luettua, mutta muuten meni musiikin kuunteluksi ja netin rämppäämiseksi. Katsoin kuitenkin kakkoisen leffan Color me Kubrick, mikä oli loistava päätös. Jos joku ei nähnyt, niin tositapahtumiin perustuva pätkä kertoi brittityypistä, joka esitti olevansa Stanley Kubrick, ja teki sen vielä niin helvetin huonosti, että sai huijattua tyypeiltä rahaa&viinaa pitkään. Homma toimi aidoista Kubrikeista vedettyjä musiikkeja myöten. Toimi. Suosittelen.

Sain loistavan tekosyyn katsoa vielä Californicationin uusimman jakson, kun muistin, että täytyy vielä venytellä jalat, hiphei. Huomenna on taas helpompi opiskellakin, kun on pakko, hiphei.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jännittää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Joisko ensin aamukahvit vai meniskö lumitöihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä alkoiu hyvin. Taas.
Illalla taitaa olla tiedossa liki 2h lumityöt. Eipä tarvitse lähteä lenkille eikä salille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
küllküll

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kolme öistä päivystyspuhelua ja kaksi lasta piti huolen siitä, ettei nuKuksimista ehtinyt juuri harrastaa. Lopulta ainoa konsti unensaantiin oli reilu hörppy kodeiini-yskänlääkettä.

Nyt huomaan istuvani työhuoneessa eikä työmatkasta ole kovinkaan montaa muistikuvaa :roll:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja exsu »

Päätin nukkua aamulla pitkään, mutta koska heräsin ilman kelloa jo 6.20, muutin suunnitelmaa ja lähdin aamupumppiin. Nyt on supertehokas olo!
AngryBird

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kyllä mä nyt jätän suosiolla käännöstyöt illaksi ja lähden suorittamaan lumijumppaa pihalle. Todennäköisesti saman joutuu tekemään vielä iltapäivällä uusiksi.
Boner

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Boner »

Etäpäivä peiton alla tyhjässä kämpässä on paras etäpäivä. Nälkä vaan vaivaa, eikä kukaan kanna aamiaista vuoteeseen. Stana.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

küllküll kirjoitti:... Lopulta ainoa konsti unensaantiin oli reilu hörppy kodeiini-yskänlääkettä.

Nyt huomaan istuvani työhuoneessa eikä työmatkasta ole kovinkaan montaa muistikuvaa :roll:
ESL-lamppua autotallin peräkomeroon ja pientä botanistista harrastusta kuvaan mukaan, niin ei tarvi väärinkäyttää kolmiolääkkeitä ;)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Haemaeraemies kirjoitti:ESL-lamppua autotallin peräkomeroon ja pientä botanistista harrastusta kuvaan mukaan, niin ei tarvi väärinkäyttää kolmiolääkkeitä ;)
Kasvattaja ei voi kasvattaa :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Päätin nukkua aamulla pitkään, mutta koska heräsin ilman kelloa jo 6.20, muutin suunnitelmaa ja lähdin aamupumppiin. Nyt on supertehokas olo!
Kiva juttu! Haluan vain näin tiistaiaamusella kysyä AURINGOLTA, olethan toki kaverini! Olen viimeaikoina ollut hiukan näillä "ketjupäillä", ja kun olet uusi, olet ehkä saattanut "pelästyä". Minä olen oikeasti kuitenkin ihan tavallinen mukava ihminen joka arvostaa kivuutta ja terveitä asioita, kuten Tampereen tyttö, Aurinko! Pusu sinnepäin! :h: . Tunnetko Sairan, Tampereen Helmen. Hän on ihana tyttö! Vaikka vertaamaan en "rupea" Ovatko kaikki Tamperelaiset naiset ihania?

Olen vain huolissani, onko aktiivisuuteni ketjuissa jotenkin hermostuttanut pääsuosikeitani! Se ei ole tarkoitus! :)

Ystävyyden halauksin...
SA
Dave

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Dave »

Voi vittujen kevät.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Eiköhönä tämä työrupeama ala kohta kääntyä voiton puolelle... vaikka tosissani harkitse toisenkin viikonlopun käyttämistä työntekoon, kait sitä jaksaa tehdä töitä putkeen vähän päälle kaksi viikkoa?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hei arska!

Vastaukseksi kysymyksiisi, en ole säikähtänyt, vähän ehkä kyllästynyt. Miten tämän palstan miehet yksi kerrallaan lähtevät tuohon rinnanrummutuskilpailuun Manalan kanssa? Voidaan me silti olla ystäviä.

Tampereen naiset ovat pääosin ihania. Poikkeuksena vain ne, jotka eivät ole.
Dumis

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lumi yllätti Vuosaaren. Oon kaivanut lukkeja koko aamun hangesta, hyvin kilpailutettu aurauspalvelumme toimii maksimikapasiteetillaan ja silti on melkein kaaos.
Boner

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Boner »

Oispa ihanaa kun tulis vielä vähän lisää lunta. Semmone puolmetriä vaikka, niin ei tarttis katella enää uloskaan!

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Hei arska!

Vastaukseksi kysymyksiisi, en ole säikähtänyt, vähän ehkä kyllästynyt. Miten tämän palstan miehet yksi kerrallaan lähtevät tuohon rinnanrummutuskilpailuun Manalan kanssa? Voidaan me silti olla ystäviä.

Tampereen naiset ovat pääosin ihania. Poikkeuksena vain ne, jotka eivät ole.
No hyvä! osasin arvata, että saatat joskus kyllästyä! Exsu Aurinko, pitää löytää kultainen keskitie.

Huomaa kuitenkin tärkeä asia, että minä olen itseasiassa se pääjuuri, jota Manala koettaa kammeta alas ja ainakin minun puoleltani tuo "rumputuli" on täyttä huumoria. Toki manala on
oikeasti ärsyttävä, mutta siis manala ärsyyntyy minusta... ja minun täytyy puolustautua. Mutta en koskaan sorru likaisuuteen tai väkivaltaisiin tympeyksiin. Siksi uskon, että juttuni olisivat hauskoja....ainakin pääosin. Mutta nyt on ollut hiukan toistoa, heh.

Olin niin oikeassa suhteesi ja koetan löytää ratkaisun, ettet tympääntyisi. Kiva kuitenkin kuulla, ettet ole liikaa pahoillasi. Sinun ajatuksesi on tärkeitä. Pidän tyylistäsi ja luonnollisesta olemuksestasi, joka kuvastuu jutuistasi. Tämä Tukijaasia nimensä huumorin kääntöpuolella on hyvinkin tosiasiaa, sillä sympatiseeraan kavereikseni juuri fiksuja ja mukavia ihmisiä, jotka ovat tunteellisia ja kirjoittavat enemmän kuin kaksi kirosanaa!!

Sairalle sanon samaa, jos näkee. Jatketaan me ihan kivalla arkilinjalla ja jätetään liian lapsellisuudet sivuun!

Suukko ja hali ystävyyden merkiksi ja voisit tai voisitte kaikki Tukijani sanoa heti, mikä ei ole enää kivaa sillätavalla. Luotan makuunne!!!!!!!
:h:

Toivoo

Stadinarska yhteistyöterveisin!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 08.02.2011 11:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Päätin nukkua aamulla pitkään, mutta koska heräsin ilman kelloa jo 6.20, muutin suunnitelmaa ja lähdin aamupumppiin. Nyt on supertehokas olo!
En ole kateellinen ihminen, mutta... Aamuliikunta on Allahin makeimpia keksintöjä. Voi sitä virran määrää ja laatua, minkä loppu päiväksi saa. Useimmiten tekisi mieli uudestaan illalla liikkumaan. Mutta kohdallani aamuliikunta on melkein tekemätön paikka, koska pää eikä roppa ole aamuisin mukana. Tässä sitä ollaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lorina jatkuu taas! Eilen jo ehti tottua tyypilliseen hiljaiseen äänimaailmaan, missä kuuluu vain näppäimistönnaputus ja satunnaiset ärräpäät, mutta nyt taas lorisee "kivasti".
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna viideksi päiväksi sinne paskaan maahan. Riittääkö Bremenissä tekemistä koko ajaksi vai pitääkö siirtyä muille laitumille...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
CeDell Davis

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Boner kirjoitti:Oispa ihanaa kun tulis vielä vähän lisää lunta. Semmone puolmetriä vaikka, niin ei tarttis katella enää uloskaan!
Tuoltahan sitä kivasti taas leijailee.
AngryBird

Re: Tiistain tärähtänyt

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

CeDell Davis kirjoitti:
Boner kirjoitti:Oispa ihanaa kun tulis vielä vähän lisää lunta. Semmone puolmetriä vaikka, niin ei tarttis katella enää uloskaan!
Tuoltahan sitä kivasti taas leijailee.
Niin tekee. Puolitoista tuntia juuri jumppasin lumien kanssa pihalla. Saatana.
Vastaa Viestiin