Keskiviikon kovat (jutut)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
küllküll

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Oman mielenrauhan takia lakkasin laskemisen päivähoitomaksuihin. Molemmista on paree tulla Nobelisteja JA kovapalkkaisia ammattilaisurheilijoita. Isi pitää kirjaa kaikista kuluista ja lasku esitetään samana päivänä kun skidi signataan NHL:ään / Ferrarille ;)
Dave

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:^ Oman mielenrauhan takia lakkasin laskemisen päivähoitomaksuihin. Molemmista on paree tulla Nobelisteja JA kovapalkkaisia ammattilaisurheilijoita. Isi pitää kirjaa kaikista kuluista ja lasku esitetään samana päivänä kun skidi signataan NHL:ään / Ferrarille ;)
Ilmankos lueskeletkin niitä tiikerivanhemmuusopuksia!

Eikös Tiikerin pitänyt joka ilta ennen nukkumaan menoa putata 100 kertaa peräkkäin virheettömästi? Jos 100. putti meni ohi, niin aloitettiin alusta. Tosta vois aloittaa.
RP

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:^ en tiedä, sano sinä. Oletko laskenut, paljonko nuo kersat maksavat kuussa? (Dumiksen Skoda maksaa 600 euroa, kai aito pikkuihminen on sentään halvempi? Mutta enemmän kuin RP:n dvd:t, muistaakseni 120 e / kk?)
Semmoset taaperot kustantenee just tuon max. 120€ kuussa jos puhutaan ihan vaan ruoasta, vaipoista ja muusta tarpeellisesta. Mutta jos siihen lisää hoitokulut ja ne-ei-niin-tarpeelliset jutut niin päästänee varmaan lähelle dumiksen skodaa. Itse ainakin tuhlaan rahaa tytsään ihan liikaa eli ostan sitä tarpeetonta kamaa.

Ps. tänä vuonna leffoihin on mennyt 300€/kk. Taidan aloittaa lakon nyt. Kestosta ei tietoa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

annepa kirjoitti:^Ihan lämpimikseenkö se lekuri puhu kasvista?
Tuskin puhui lämpimikseen. Kyseessä tuskin on mikään vaarallinen, mutta meikäläisen tapauksessa tietysti hemmetin kivulias poistettava.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja RP »

Bluntly kirjoitti:
annepa kirjoitti:^Ihan lämpimikseenkö se lekuri puhu kasvista?
Tuskin puhui lämpimikseen. Kyseessä tuskin on mikään vaarallinen, mutta meikäläisen tapauksessa tietysti hemmetin kivulias poistettava.
Missä tää sijaitsee? Jos saa kysyä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti: Ootko jo noussut takaisin satulaan?
En tietenkään, tää on toimitettava matkan päästä.
Oral pleasure?
Njääh, oot ihan väärillä jäljillä. Tuomitsistte kuitenkin ja mä haluan nyt vielä edes hetken leijua kuplassani.

Eilenen kahvakuulailu alkaa tuntua jäsenissä. Hyvä tekosyy vähän loikoilla sohvalla?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Melkein sain viikonloppuna sydärin kun yks nainen alkoi väittää että mun ainoa punainen paita (vaaleanpunainen) olis pinkki. Miehisyys oli lähellä mennä. Sitten korjasin itteni ja totesin ettei asia ole niin. Miehisyys pelastettu.
Dave

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti: En tietenkään, tää on toimitettava matkan päästä.
Oral pleasure?
Njääh, oot ihan väärillä jäljillä. Tuomitsistte kuitenkin ja mä haluan nyt vielä edes hetken leijua kuplassani.
Aa. Se on naimisissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Aa. Se on naimisissa.
Näinhän tää on selkeesti palstalla jo ymmärretty...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha ei olisi pitänyt mennä eilen töihin, tänään nukuin ensin 12 tuntia ja sittenkin olo on kuin kuolleella, hirvittävä ärsytysyskä niin että rintakehää koskee, kurkku on kipeä ja kaikkia niveliä ja päätä särkee..
Kuulemma Moskovassa 300k on kaatunut sänkyyn, ilo se on pienikin ilo..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Niba »

HIV-testit pakollisiksi pakolaisille?
HIV-positiivisuus saatava käännytysperusteeksi?
Senkin takia että HIV-lääkitys tulee vain meidän terveiden ja sairaiden suomalaisten maksettavaksi.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:Aa. Se on naimisissa.
Näinhän tää on selkeesti palstalla jo ymmärretty...
Älä vaan sano että tää on se sama jonka touhuilujen kielimisestä rouvalle jo kerran kyselit täällä mielipiteitä...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:Aa. Se on naimisissa.
Näinhän tää on selkeesti palstalla jo ymmärretty...
Älä vaan sano että tää on se sama jonka touhuilujen kielimisestä rouvalle jo kerran kyselit täällä mielipiteitä...
Se ei ollut naimisissa. Ja taisi mun edellinen heitto mennä ohi...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja küllküll »

RP kirjoitti:Itse ainakin tuhlaan rahaa tytsään ihan liikaa eli ostan sitä tarpeetonta kamaa.
Mun täytyy kanssa rajoittaa tuota lelujen ostamista. Mutta oma lapsuus oli "köyhä", leluja toki oli mutta ei mitään fiiniä. Nyt on kiva ostella rojuja poitsuille - tosin ainakin nuorempi ilahtuu enemmän pakkauksista kuin sisällöstä...
AngryBird

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

küllküll kirjoitti: Mun täytyy kanssa rajoittaa tuota lelujen ostamista. Mutta oma lapsuus oli "köyhä", leluja toki oli mutta ei mitään fiiniä.
Silloin ei ollut mitään fiiniä oikein olemassakaan :D

Lelujen hankinta vähenee viimeistään silloin kun huomaa, etteivät ne enää mahdu mihinkään eikä suurimmalla osalla leikitä juuri ikinä.

Meillä on menty siihen, että osa leluista on "lepovuorossa" varastossa. Ovat sitten taas vähän kuin uusia kun ne vuorollaan otetaan taas esiin.
Ja nykyään tuo lapsi joutuu tekemään vaihtokauppaa; jos palavasti haluaa jonkun uuden lelun, pitää vanhemmista leluista valikoida joku joka sitten viedään kokonaan pois (=kirppikselle tai tuttujen pienemmille lapsille).

Olis tän voinut tonne mamma/pappaketjuunkin laittaa mutta tuli nyt tähän. Anteex. :)
Vastaa Viestiin