Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Boner kirjoitti:Ja katso se ilman akkaas. Ei se kuitenkaan siitä mitään tajua.
Hei! Älä aliarvioi akkoja! Hyvä elokuva.

Tietty Daven akka voi olla eri mieltä.
Dave

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Dave »

No kait se täytyy uskoa. Tarinan yhden rivin synopsis: "miehet hakkaavat toisiaan salaisessa kerhossa" vaan kuulostaa niin kököltä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vika työpäivä ennen äitiyslomaa! (Vikavikavika! Haa, en tuu tänne enää ikinä!) :cheer:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Onko sulla ollut koskaan koiraa?
On itselläni ja perheellä on ollut, mutta tuollaista ongelmaa ei ole koskaan esiintynyt, vaikka ko. kynnen leikkaaminen on siis hieman vaivalloista. Esimerkiksi Nykyisellä colliella kynsi on niin ylhäällä, ettei siitä ole haittaa.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 11.02.2011 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mokailin eilen jo tämänkin päivän edestä... menin A-junalla Huopalahteen, jossa mun pitää vaihtaa M-junaan päästäkseni kotiin. Siellä oli yllättäen junaliikenne sekaisin ja väsyneenä nousin vahingossa A-junaan ja päädyin takaisin alkupisteeseen. Kun viimein pääsin Huopalahteen, oli junaliikenne vielä enemmän sekaisin ja odottelinkin sitten M-junaa puoli tuntia. Oli hyvin lähellä, etten jäänyt hankeen vollottamaan ja odottamaan, että joku tulee ja pelastaa mut :cry:

Nimimerkillä "Fillarikautta odotteleva"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

swirl kirjoitti:Mokailin eilen jo tämänkin päivän edestä... menin A-junalla Huopalahteen, jossa mun pitää vaihtaa M-junaan päästäkseni kotiin. Siellä oli yllättäen junaliikenne sekaisin ja väsyneenä nousin vahingossa A-junaan ja päädyin takaisin alkupisteeseen. Kun viimein pääsin Huopalahteen, oli junaliikenne vielä enemmän sekaisin ja odottelinkin sitten M-junaa puoli tuntia. Oli hyvin lähellä, etten jäänyt hankeen vollottamaan ja odottamaan, että joku tulee ja pelastaa mut :cry:
Tuo käy jo draamakuningattaresta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Nääh, mä oon edelleen kipeä, mutta tulin jo eilen duuniin, koska mulla on vakava korvaamattomuussyndrooma. Takana oli kymmenen tunnin työpäivä ja olin ihan järjettömän väsynyt ja huonovointinen. Ei mitään draamaqueeneilyä siis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jaaha, että uudet yt:t. No sviddu, johan ne edelliset loppuki kaks kk sitte. Onneksi siellä työkuormassa ON nyt tilaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
küllküll

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dave kirjoitti:Onko toi Flight club oikeasti hyvä leffa?
On. Kaikin puoli nappisuoritus ja klassikko jo syntyessään, musiikkia myöten. Katson tuon pari kertaa vuodessa, jos en muuten niin kuullakseni Tyler Durdenin kertaavan "teet työtä josta et pidä - vain ostaaksesi tavaroita joita et tarvitse". Voisiko länsimaista elämäntapaa tuon paremmin kiteyttää?

Jokin FC:n ultra-nihilistisessä maailmankuvassa vaan onnistuu koskettamaan meikäläistä poikkeuksellisen syvältä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti:Aurakuski oli vetänyt kehällä myllypuron risteyksen pitkäksi ja aura-autosta ei ollut kuin perä enää tiellä --> 30 minsaaa lisää työmatkaa.

Voi kun saisi käydä landella töissä :pliis:
Ois pitäny jäähä kotia mutta ko oli pakko tulla kuunteleen Tapanin turinoita. 6 kilsaa, 40 min.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

swirl kirjoitti:^Nääh, mä oon edelleen kipeä, mutta tulin jo eilen duuniin, koska mulla on vakava korvaamattomuussyndrooma. Takana oli kymmenen tunnin työpäivä ja olin ihan järjettömän väsynyt ja huonovointinen. Ei mitään draamaqueeneilyä siis.
Yksinkertainen neuvo: sairaana ollaan kotona.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

küllküll kirjoitti:Katson tuon pari kertaa vuodessa, jos en muuten niin kuullakseni Tyler Durdenin kertaavan "teet työtä josta et pidä - vain ostaaksesi tavaroita joita et tarvitse". Voisiko länsimaista elämäntapaa tuon paremmin kiteyttää?

Jokin FC:n ultra-nihilistisessä maailmankuvassa vaan onnistuu koskettamaan meikäläistä poikkeuksellisen syvältä.
Kyllä. Jännää oli ett mulla oli vuosia väliä ensimäisen ja toisen katsomiskerran välissä, ja jotenkin ekalla kertaa oli mennyt ohitse kuinka tajuttoman mahtava teos se on.

Olen sittemmin ottanut virhettä takaisin katsomalla sen säännöllisesti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti:
swirl kirjoitti: mulla on vakava korvaamattomuussyndrooma.
sairaana ollaan kotona.
Korvaamattomuussyndrooma voittaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:
swirl kirjoitti:^Nääh, mä oon edelleen kipeä, mutta tulin jo eilen duuniin, koska mulla on vakava korvaamattomuussyndrooma. Takana oli kymmenen tunnin työpäivä ja olin ihan järjettömän väsynyt ja huonovointinen. Ei mitään draamaqueeneilyä siis.
Yksinkertainen neuvo: sairaana ollaan kotona.
Kyllä, super-itsekästä tulla tartuttamaan muut, vaikka olisikin se pakollinen pyörä rattaassa.

Mutta toivottavasti voit jo paremmin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ja on siinä sekin, että kun ei parannu kunnolla, töissä käydään puolikuntoisena pitkän aikaa, kun taas yksi kunnon parantautuminen kotona palauttaisi työtehon kokonaan. Loppujen lopuksi sairaana töihin tuleva kuluttaa organisaation resursseja enemmän kuin kotiin jäävä ottaen huomioon pitkäkestoisen puolikuntoisuuden ja muiden tartuttamisen.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Dave »

JOs kaikki, joilla olisi vähän nuhaa, jäisivät kotiin, niin maailma pysähtyisi.

Aivan sama taudin levieämisen kannalta, onko kotona vai ei. Ne flunssat leviää kuitenkin.

Parantumisen kannalta on sama näpyttääkö puuceeta toimistossa vai katsooko ostoskanavaa kotona.

Eri asia jos on niin sairas, että ei pysty.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja swirl »

Haemaeraemies kirjoitti:Kyllä, super-itsekästä tulla tartuttamaan muut, vaikka olisikin se pakollinen pyörä rattaassa.

Mutta toivottavasti voit jo paremmin.
Tiedän kyllä. Mulla vaan tulee kotona sairastaessa kamala ahdistus kasaantuvista hommista ja seinät alkaa hyvin nopeasti kaatumaan päälle. Onneksi hommat eivät kuitenkaan enää kasaannu samaan malliin kuin ennen, koska mulla on nykyisin ihan ensiluokkainen työpari :]

Ja nyt voin jo paremmin, kiitos!

ja sipsukalle mukavaa viimeistä päivää ja mammaloman alkua :h:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ymmärrän, jos yrittäjä murehtii kasaantuvia tehtäviä sairastaessaan. Tavallinen firma, jolle työntekijä on kuluerä, ei voi olla sellaisen palvonnan kohde, että sen alttarille on uhrattava terveytensä. Työnantajaa ei -tekijän hyvinvointi kiinnosta, joten marttyyrimentaliteetti huit helvettiin.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vaola kirjoitti:Korjatkaa jos oon väärässä, mutta eikös nuo taudit tartu myös ennenkuin puhkeavat. Eli jos sellaisen saa vaikka lapsen tarhasta, niin ehtii ihan hyvin jakelemaan sitä kaikille, ennenkuin itse kaatuu sängyn pohjalle.
Jesh.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:No kait se täytyy uskoa. Tarinan yhden rivin synopsis: "miehet hakkaavat toisiaan salaisessa kerhossa" vaan kuulostaa niin kököltä.
Kyllä minäkin pidän tuota ihan merkittävänä leffana. Onnistuneen katsomiskokemuksen varmistamiseksi älä missään nimessä hankikaan yhtään enempää tietoa tarinasta ennen katsomista!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja swirl »

Riemumieli kirjoitti:Työnantajaa ei -tekijän hyvinvointi kiinnosta, joten marttyyrimentaliteetti huit helvettiin.
Mä kyllä väitän, että mun työnantajaani kiinnostaa työntekijöiden hyvinvointi. Meillä on todella hyvät terveyspalvelut, jopa psykologille voi varata ajan ilman lähetettä. Nyt meillä työstetään varhaisen välittämisen mallia. Tiedän myös, että meillä on ohjattu muutama tyyppi päihteiden käytön vuoksi hoitoon sen sijaan, että olisi potkittu pihalle. Meillä tehdään paljon hommia työhyvinvoinnin eteen ja ainakin minä työntekijänä arvostan sitä kovasti ja se saa mut tuntemaan lojaaliutta työnantajaa kohtaan.

Nyt on hyvä fiilis! Saatiin miehen kanssa sovittua laatuaikaviikonloppu ensi kuun alkuun. Tässä on niin paljon äksöniä koko ajan, että joulun jälkeen ei olle moista ihmettä koettukaan.
RP

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Korjatkaa jos oon väärässä, mutta eikös nuo taudit tartu myös ennenkuin puhkeavat. Eli jos sellaisen saa vaikka lapsen tarhasta, niin ehtii ihan hyvin jakelemaan sitä kaikille, ennenkuin itse kaatuu sängyn pohjalle.
Jesh.
Tää aiheuttaa just sitä hällä väli asennetta. Kun se kuitenkin itää ja tarttuu niin mitä sitä enää huolehtimaan.

Töissä aikoinaan vaadin että jokaisella olisi oma puhelin, näin hillitsisi pöpöjen leviämistä ympäriinsä varsinkin flunssa kausina. No ei sillä kuulemma merkitystä kun tarttuuhan ne muutenkin.

No en totellut vaan määräsin omalle tiimille omat puhelimet, eivät enää saaneet valkata kasasta omiaan. Huomasin selvän vähennyksen sairastumisissa.

Sain siitäkin pomolta mäkätystä, mutta totesin jotta mut on kai palkattu tekemään tulosta joten shut up.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Gat »

Yrittelen vähentää ryyppäämistä, koska olen huomannut ettei sisuskumi enää kestä. Aamut ovat karpelaisia. Onnistuinkin olemaan kolme vuorokautta ilman alkohoolia. Eilen kuitenkin kävin hammaslääkärillä, koska katkenneen kulmahampaani tilalle rakennettiin uusi.

Tästä järkyttyneenä ostin sellaisen 24-päkin pikkutölkkejä Karhua, ja yllättäen aamulla oli jäljellä vain neljä.

Halusin kuitenkin eilen suorittaa kokeilun krapulaoireideni (päänsärkyä, oksentelua) lieventämiseksi: Ennen nukkumaanmenoa söin kymmenen pientä Ketorinia. Annettuani niiden imeytyä vedin tunnin päästä suurimman osan hiilitablettipurkista estämään kakan aamulöysyyttä ja oksentelua.

Ja katso: aamulla olo oli mitä valoisin! Tai no, sairas olo kuten aina, mutta päätä ei särje eikä oksettanutkaan tai jos vähän, niin eihän siitä hiilimassasta mitään ulos tule. Kakkakin kiinteää!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja exsu »

Helkutti kun on hermo kireellä. Koko ajan mennään sellaisessa räjähtämispisteessä. Taidan lohduttaa itseäni hieman intialaisen ravintolan buffetilla, ähky ja närästys varmasit piristävät oloa.
Boner

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Boner »

Gat kirjoitti: Tästä järkyttyneenä ostin sellaisen 24-päkin pikkutölkkejä Karhua, ja yllättäen aamulla oli jäljellä vain neljä.

Ennen nukkumaanmenoa söin kymmenen pientä Ketorinia.

Sinä se osaat nauttia elämästäsi kyllä täysillä. Ihan kateeksi käy.
Vastaa Viestiin