Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kolmisen tuntia duunia vielä tällä viikolla, sitten valmistautumaan huomiseen. Onks pakko taas mennä apinana? Ei ehkä tahtois :D

Paikat on taas pipit kun kävi keskiviikkona salilla, pakko se on tänään mennä palautteleen.
RP

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaola kirjoitti: Mutta niitä pöpöjä voi napsia esim. lähikaupan ostoskärryjen työntäkahvasta, hedelmien punnituspisteen näppäimistä, luottokortin lukijasta jne. jne. jne. Niin siinä mielessä sanonta "voi tulla melkein mistä vaan" on ihan osuva.
Näin flunssakausina, epidemiakaudesta puhumattakaan, tauti on mahdollista saada mistä vaan. Hälläväli asenne tulee siitä että ihmiset menee sairaina töihin, koska "sen taudin voi saada vaikka hedelmälootasta".

Sillä nyt vaan on suuri merkitys jos ihmiset sairastaisivat tautinsa kotona vaikka se itämisvaiheessakin tarttuu. Yskivä ja aivasteleva ihminen levittää kuitenkin pöpöä enemmän kuin yskimätön ja aivastelematon ihminen.
küllküll

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Boner kirjoitti:
Gat kirjoitti: Tästä järkyttyneenä ostin sellaisen 24-päkin pikkutölkkejä Karhua, ja yllättäen aamulla oli jäljellä vain neljä.
Ennen nukkumaanmenoa söin kymmenen pientä Ketorinia.

Sinä se osaat nauttia elämästäsi kyllä täysillä. Ihan kateeksi käy.
Tuleepa taas enovainaa mieleen. Se alkoholisoitunut aikamiespoika, joka ei oikein kotinurkistaan koskaan kirkonkylän viinakauppaa pisemmälle päässyt. Etevä oli kyllä piilottelemaan kaljoja mummovainaalta.

Mummon kuoltua jäi asumaan mökkiä yksinään, tissutteli päivät pitkät. Eräänä kauniina päivänä löytyi tuvan lattialta kuolleena. Kesähelle oli pehmittänyt kropan aika nesteiseksi, oli jäänyt lattiaan kuulemma pysyvä jälki. Se olikin ainoa jälki minkä se mies jälkeensä tähän maailmaan jätti. Tyhjien pullojen lisäksi.

Tätä ei ollut suunnattu G-miehelle moitteeksi tai vastaavaksi, kunhan vaan muistelen. Reality-checkiä pakko kyllä pistää sen verran, että kylläpä meikäläinen todennäköisesti juopottelisi päivittäin, jos olisin eron jälkeen poikamieheksi jäänyt...
Viimeksi muokannut küllküll, 11.02.2011 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Boner kirjoitti:Ja katso se ilman akkaas. Ei se kuitenkaan siitä mitään tajua.

Taidetaan sit olla AB:n kanssa ukkoja, kun kerran tykättiin? :wink:

No jaa, kai tää oli taas vaan joku sopiva stereotypia -provo että naiset katsoo kuitenkin vaan romanttisia komedioita.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Gat »

Killkill: Sekä enosi että minä tarvitsisimme VAIMON!

Miksi, oi miksi ne ei tule meitä täältä kotoa hakemaan? Se on väärin! Jos minulla olisi emäntä, se arvaan pakottaisi minut suihkuun, pesemään vaatteeni, vähentämään dokaamista ja röökaamista, siivoaisi täällä ja laittaisi minutkin siivoamaan.

Minulle se olisi vaivan arvoista, jos tuo olisi pantavan näköinen, antaisi pillua ja ehkä jopa synnyttäisi lapseni.

Tänään annan noiden aamuun jääneiden neljän Karhun hiipua, ennen kuin viiteen mennessä ajan kyläkauppaan lisää hakemaan. Sinne on vain 150 metriä, mutta maalla siis ei kävellä, vain kaupunkien viherpiipertäjät kävelee kun niillä ei ole kaupunkimaastureita.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti:Killkill: Sekä enosi että minä tarvitsisimme VAIMON!

Miksi, oi miksi ne ei tule meitä täältä kotoa hakemaan?
Jätkä on kyllä uskomaton tissiposki, ei sinua voi enää edes sääliä. Jos ei voi sääliä niin pitää koittaa neuvoa:

Ota massit ulos tililtä, lennot jonneki kauas ja menet röpöttelemään jonnekin missä et ole käynyt. Ei mee kauaa niin keinolla tai toisella on naikkonen kainalossa ja asiat alkaa näyttää paremmalta.

Tai jos ei näytä, niin voit vetää ittes hengiltä ainakin vähä mukavemmassa ympäristössä mitä ankea talvinen suomi.

Jos mä olisin sä, ja samassa tilanteessa,eli rahoissani mutta elämän ilo hukassa, niin ihan taatusti heittäisin tikalla maapalloa ja menisin katsomaan että onko kaikki oikeasti paskaa, vai onko se vaan tää mitä oon kattonu liian kauan.

Mutta ethän sä ketään kuuntele vaan ryyppäät ittes hengiltä siel jossain perähikiällä masentuneena.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Gat »

:roll: Hämärä: Äitini ei hyväksyisi. Mun pitää odottaa kunnes se kuolee. Ellen itse kuole ensin, mikä tällä menolla on todennäköisintä.
küllküll

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Gat kirjoitti:Killkill: Sekä enosi että minä tarvitsisimme VAIMON!.
Sinusta en tiedä, mutta eno olisi hyötynyt enemmän kunnon selkäsaunasta tai jonkun kolmannen osapuolen interventiosta. Tai siitä, että mummo olisi potkinut sen armeijan jälkeen pihalle > miehen olisi ollut pakko opetella tulemaan toimeen omillaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gat kirjoitti::roll: Hämärä: Äitini ei hyväksyisi. Mun pitää odottaa kunnes se kuolee. Ellen itse kuole ensin, mikä tällä menolla on todennäköisintä.
Et siis vielä tuohon ikään mennessä uskalla tehdä itsenäisiä ratkaisuja, vaan teet aina kuten äiti käskee? Olisko aika katkasta napanuora?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti::roll: Hämärä: Äitini ei hyväksyisi. Mun pitää odottaa kunnes se kuolee. Ellen itse kuole ensin, mikä tällä menolla on todennäköisintä.
Hahahhahaha :D Sano että vitsailet? Sano että heität härskiä hetulaa samalla kun Äitee nauraa siinä vieressä?

Muuten se on vaan liian surullista.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ja seuraavaksi esitämme osan MCMXIV kotimaisesta laatudraamasta "Syrjäytynyt Karhu-erakko Vastaan Nussiva Maailma".
Med svensk text, ei katsottavissa Ylen Areenassa


:popcornia:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No sallisiko äiti viikon tutustumiskäynnit eri puolille palloa noin kerran kuussa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Lilo »

küllküll kirjoitti:Ja seuraavaksi esitämme osan MCMXIV kotimaisesta laatudraamasta "Syrjäytynyt Karhu-erakko Vastaan Nussiva Maailma".
Med svensk text, ei katsottavissa Ylen Areenassa


:popcornia:
:D
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dave

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:Ja seuraavaksi esitämme osan MCMXIV kotimaisesta laatudraamasta "Syrjäytynyt Karhu-erakko Vastaan Nussiva Maailma".
Med svensk text, ei katsottavissa Ylen Areenassa


:popcornia:
Ohjelma sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka voivat olla haitallisia alle 15-vuotiaille.
küllküll

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ :jee:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja swirl »

küllküll kirjoitti:Ja seuraavaksi esitämme osan MCMXIV kotimaisesta laatudraamasta "Syrjäytynyt Karhu-erakko Vastaan Nussiva Maailma".
Med svensk text, ei katsottavissa Ylen Areenassa


:popcornia:
Tämähän voisi olla tosi-tv: "Miljonääri-Karhu-erakolle morsian".
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Gat »

Haemaeraemies kirjoitti:
Gat kirjoitti::roll: Hämärä: Äitini ei hyväksyisi. Mun pitää odottaa kunnes se kuolee. Ellen itse kuole ensin, mikä tällä menolla on todennäköisintä.
Hahahhahaha :D Sano että vitsailet? Sano että heität härskiä hetulaa samalla kun Äitee nauraa siinä vieressä?

Muuten se on vaan liian surullista.
Isi ja Äitee on nyt Varkaudessa, minä yksikseni orpona täällä.

Mutta periaattessa ei tuo ollut provo. Olen saavuttanut jotain Äitini luottamusta juuri niin, etten olekaan käyttänyt "veljensä rahaa" kerskakulutukseen, vaan nuukaillut. Mikä toki on köyhänä eläneenä omakin tyylini. Sitä äiti ei tajuu kuinka järettömästi laitan rahaa kaljaan ja tupakkiin. Ei ota siitä pulttia, kuten isän satunnaisjuopottelusta aina.

Sen verran enoani eli isoveljeään ihaillut Äitini on muuttumassa, että käsittää jo, ettei veljensä sittenkään ollut Talon ylläpitäjä, vaan paremminkin rappeuttaja ja melkein tuhoaja. ja Äiti myöntää ettei talo koskaan ole ollut niin suuressa vaarassa kuin siinä Oikeusjutussa (jonka btw ne hävinneet vetävät vielä Korkeimpaankin! Kestää 2-2,5 vuotta!!) ja Äitini toteaa myös, että minä olen ollut ainoa este Talon tuhoutumiselle ja olen tapellut sankarillisesti.

Mutta toki minä olen tässä sivuseikka äidille. Tärkein on kuollut veljeinsä, sitten Talo.
Viimeksi muokannut Gat, 11.02.2011 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
küllküll

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja küllküll »

swirl kirjoitti:Tämähän voisi olla tosi-tv: "Miljonääri-Karhu-erakolle pikselimorsian".
Korjasin vähän :P
Anteeksi, en voinut vastustaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti: Mutta toki minä olen tässä sivuseikka äidille. Tärkein on kuollut veljeinsä, sitten Talo.
Wow, pakko sanoa että nyt oikeasti kyllä säälin sinua. Mie tulen olosuhteissa missä rahaa tai materiaa ei koskaan ole ollut, joskus jopa niin heikosti että ruokaa on joutunut äitini kehittelemään omintakeisesti.

Mutta silti, materia ei merkkaa äitilleni tasan mitään, jos minun, siskoni tai muun hänenn läheisen hyvinvointi tai onnellisuus on linjalla. Varmasti polttaisi kotitalonsa ja kaikki maailman rahat, jos se toisi onnellisuuden hänen tärkeilleen.

Ja olen kyllä onnellinen, että äiti on köyhä ja rakastava, kuin rikas ja välinpitämätön. Omassa kaveripiirissä on tapauksia joissa vanhemmat on ostanut kuun taivaalta korvatakseen sen kokoaikaisen poissaolon aiheuttaman morkkiksen. Vielä kauheampaa on tosin että muutamat tapaukset eivät koskaan ole mitenkään koittaneet edes hyvittää mitään, vaan suoraan antaneet ymmärtää että oma ura on tärkeämpi kuin oma lapsi. Ja lapsi saisi itseasiassa olla pahoillaan kun meni syntymään siihen eikaan että äitin/isän uraputki siitä kärsi.

Tasan ei mene nallekarkit.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Boner

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Boner »

Gat kirjoitti:
Mutta toki minä olen tässä sivuseikka äidille. Tärkein on kuollut veljeinsä, sitten Talo.
No huh. Tajuat itsekin totuuden ja silti roikut leikissä mukana yhtenä leikin leluna. Miksi ihmeessä?
Dumis

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vähän mietin että nyt tekee mieli jo vähän riipasta. Sit muistin ettenhän mä viime viikonloppuna riipassut, ei mikään ihmekään että pikkuhiljaa on jo vähän hummausfiiwis.
Toisaalta taas ei tekis ihan apinoita mieli, ehkä parempi vaan ottaa rauhaksiin. Mutta jemmapullon otan tietty häihin mukaan, perinteet velvoittaa!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja swirl »

küllküll kirjoitti:
swirl kirjoitti:Tämähän voisi olla tosi-tv: "Miljonääri-Karhu-erakolle pikselimorsian".
Korjasin vähän :P
Anteeksi, en voinut vastustaa.
No ei ku oikea morsian tietenkin! Sellainen äidillinen, joka pitäisi Gatista huolta ja pakottaisi suihkuun ja laittaisi kunnon ruokaa. Ja älykäs, eläinrakas ja pystytisuinen tietenkin.
RP

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja RP »

Youtuben helmiä kommenttiosastolta:

XXXX: so true, metal heads are just unsocial losers..this music doesn't even take skill. Justin (Bieber) is 100x more talented than dime (Darrel Abbott) ever was.

Nämä on niitä kun en tiedä nauraisinko, itkisinkö vaiko jopa pärähtäisin.
küllküll

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja küllküll »

swirl kirjoitti:Sellainen äidillinen, joka pitäisi Gatista huolta ja pakottaisi suihkuun ja laittaisi kunnon ruokaa. Ja älykäs, eläinrakas ja pystytisuinen tietenkin.
Sulla on mielessä ilmeisesti jonkinlainen radikaalifeministisen kettutytön, gruusialaisen Met-Art teininakumallin ja isoäidin yhdistelmä? Mikähän geenilabbis tuollaisen osaisi kokata? :D
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantain per..., öö, pyllyilyt

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

RP kirjoitti:Youtuben helmiä kommenttiosastolta:

XXXX: so true, metal heads are just unsocial losers..this music doesn't even take skill. Justin (Bieber) is 100x more talented than dime (Darrel Abbott) ever was.
jumalauta, melkein joutuu itekin ottaan kierroksia,vaikken metallipää olekkaan.

Henk.koht samantasoiset sytöt lähtee aina kun kuulee toteamuksen:

" Ei konemusiikki mitään taitoa vaadi, sehän syntyy nappia painamalla"

Hitto sitä nappia on etitty yli genrerajojen jo vuosia, eikä vaan tunnu löytyvän kun vieläkin biisit joudutaan tekemään ihan itse sillä koneella.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin