Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKK!
Siis jåå tää sen takia, että niinku ÄÄÄÄÄÄSSSSSBUUUK määrittää mun elämän ja statukseni siellä kertoo absoluuttisen totuuden kaikesta kertomisen arvoisesta.
Not. :loser:
Paras päivä ikinä.
Bruce Willisika

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Nyt on kyllä niin, etten jaksa enää mitään kouluhommia, vaan laitan leffan pyörimään ja otan muutaman napsun viinaa. Mulla on kans kaapit täynnä lestejä, jotka eivät tunnu hupenevan säälliseen tahtiin, jos ollenkaan. Jekkua, rommeja, Malibua ja Gallianoa eli juomia, joita nyt ei sellaisenaan oikein viitsi kiskoa enkä keksi äkkiseltään mitään hyvää sekoitustakaan, joka sopisi sivistyneeseen maisteluun. Liäksi löytyisi greipinmakuista (!) Absolutia, jolla vedin muinoin laivalla oksuöverit eikä se senkään vuoksi meinaa maistua. Ehkä mä kiskaisen vähän Fernetiä ja Jallua. Vittu.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Punkkua ja salaattia, elämän suuria iloja.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Röyh.
Bruce Willisika

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Huh, viimeinkin. Oli jo niin monta päivää satamatta lunta, että olin jo ihan paskat housussa niinq et mitä svidduu. Kiva kiva, onneksi mulla ei sentään ole autoa.
Dumis

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta. Emmä mitään jaksanut eilen silitellä, noh silitellään sitten kohta kun on aamupala- ja suihku vetästy.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Melkosia unia plakkarissa, huh. Nyt puuroa, viikkosarjoja, treeniä ja synttärilahjan metsästystä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Siivouspäivä. Matot, peitot ja tyynyt ovat jo ulkoilemassa :]
Dumis

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mur, vähän aikaa sit pääsin kehumaan että luukku on ollut ihan siivosti tän vuoden puolella, niin nyt tää on ihan kaatis. Pitänee puuttua asiaan.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ihana lauantai :h: Kohta crossaamaan ja myöhemmin päivällä kiipeleimään. Pitää tehdä katumusharjoituksia ennen illlallista, tuli suunniteltua niin hieno mexico-ilta avopuolisolle :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Josko sitä koittaisi saada jotain aikaiseksi ettei mene viikonloppu taas ihan laiskotteluksi.

Mistähän aloittaisi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Kottarainen kirjoitti:On tämä nyt kumma, mies valitti tuossa juuri kun ei ole omaa aikaa, ja nyt se meni viettämään sitä omaa aikaa töihin.
Eikö lapselliset mene aina töihin lepäämään perhe-elämästä? :lol:

Näin mulle on kerrottu, mutta mähän uskon blondina ihan mitä vaan. :wink:

AURINKO! Suunnitelmissa potentiaalisen uuden kodin katsastaminen. Otan äidin mukaan, sillä äidit tietävät aina kaiken.

Eilen vedetty pitsaa, tänään syön tiskiltä ostetun täytetyn feta-oliivi-räiskäleen louaamiaiseksi ja päivälliseksi varmaankin kasvisohrattoa kananrinnan kera.

Mulla on koko ajan kamala nälkä ja tekee mieli lihaa :-P~~
Ei, juu, vaarinhousut!
CeDell Davis

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mittari näytti -11 ja aurinko lämmitti kasvoja. Nyt voisi melkein lainata Urpiaista; oi aikoija, mutta en nyt osaa liittää niitä tapoja tähän, joten nautitaan ajoista, poks zäp.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna pääsee kotimaahan ja hiihtämään. Ja näkee tyttärensä :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

DitaVonShagwell kirjoitti:Pitää tehdä katumusharjoituksia ennen illlallista, tuli suunniteltua niin hieno mexico-ilta avopuolisolle
Miksköhän mulla tulee tosta mieleen sut kattoon ripustettuna ja pinjataksi sidottuna ?


Tunti siivousta ja pään ajelu + koko miähen kuuraus. Sitten sikarit povariin ja hakemaan autollinen miehiä kyytiin -> juhlapaikalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi herra, olen kysynyt jo aikaisemminkin mutta no vastausta! Kuinka paljon teillä kustansi ne sälekaihtimet kämppään? Meillä olis 16 ikkunaa ja funtsin josko tilais sen esittelijän? Puhutaan varmaan useammasta tonnista?
CeDell Davis

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Ylermi herra, olen kysynyt jo aikaisemminkin mutta no vastausta! Kuinka paljon teillä kustansi ne sälekaihtimet kämppään? Meillä olis 16 ikkunaa ja funtsin josko tilais sen esittelijän? Puhutaan varmaan useammasta tonnista?
Zättikää YV:llä tai sitten vain tilaat jampat paikalle useammasta firmasta tekemään niitä laskelmia. Tampereen poliisit mitään tiedä...
RP

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti: Zättikää YV:llä tai sitten vain tilaat jampat paikalle useammasta firmasta tekemään niitä laskelmia. Tampereen poliisit mitään tiedä...
Mä en usko että Ylermi on henkisesti (vielä) valmis vastaanottamaan Pupun YV:tä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Muutenkin ihme tiukkapipoilua!

Kävin crossaamassa ja sitten vielä säälin syrran koiria, joten heitin niiden kanssa kevyen nelivitosen. Oli huonot kengät eikä pipoa, muuten olis voinut olla loppuillan pihalla. Oon haistavinani kevään jo näin helmikuussa...

Mulla olis kauheasti jaettavaa, mutta täällä ei enää pysty ja jotenkin en viitsis soitella kavereillekaan. Ahdistaa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mun YV-lootani on aina avoin! Tosin, olen kyllä niin tiukkapipo ja tuomitseva, että mahtaisko sitä uskaltaa ;)
Dave

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti: Mulla olis kauheasti jaettavaa, mutta täällä ei enää pysty ja jotenkin en viitsis soitella kavereillekaan. Ahdistaa!!
Pane vaan. Ei me tuomita.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Niba »

ei tässä mitään kriisiä ole viikon tauti hiukan hidastaa, shanghain siivekkeitä ripsautin uuniin, ohanan rasvaista, sauna lämpenee..
kuuden päiväilman viinan siemaisua, paha tapa pitää pyrkiä eroon kaiken aikaa, (Old) Pultaneytä ei tunnu näkyvän whiskyraamatusta joo... Isabella fortuna WK499 löytyi 91,5p 18 000pulloa maailmassa, joista yksi minulla..
Katsellaan..
Se että viinaa vaan kertyy kaappiin ei minusta ole paha juttu, viinahan ei menetä arvoaan se vain kasvaa..
Pakastimesta pitää juoda onsin Talvisota pois ennen kuin Marskin ryyppy mahtuu..
Viimeksi muokannut Niba, 12.02.2011 17:39. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Pane vaan. Ei me tuomita.
Ehe ehe.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Yksi (1) kesätyöpaikkahakemus jätetty. Noinkin isoksi lafkaksi hakusivunsa olivat kovin amatöörimäiset. Kusi kahdessa eri kohdassa neljän sivun hakurumban aikana, olisin itsekin pystynyt parempaan koodaustyöhön. Päätin kuitenkin vaieta asiasta, jotten vahingossakaan päädy kesäksi todistelemaan väitteitäni.

Tänään oli tarkoitus lähteä illalla [r/p]impsalle, mutta taidan jättää väliin. Jos saan ensi viikon tiukan koulusetin hoidettua kunnialla himaan, olen selkeästi voiton puolella alkukevään osalta. Ensi viikonloppuna ehtii paremmin...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantain Ääsbuk-kriisi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei. Rauhoittukaa. Jos muualla maailmassa kuohuu niin yksi on rauhan asialla ainakin. Allekirjoitus!
Tällä hetkellä olen kaukana poissa normaalista olohuoneestani ja en kirjoita enempää.

Terveiset kaikille ja rauhaa rajalle. Onko Manalakin rauhoittunut?

R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
Vastaa Viestiin