Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Inhoan Ugg-merkkisiä karvalompsukoita. Vielä enemmän inhoan niiden linttaan astuttuja halpakopioita.

Minkä kenkämuodin sinä toivottaisit hevonjorpakkoon?
Ei, juu, vaarinhousut!
AngryBird

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kaikki tämmöset voisi hävittää maan päältä:
Kuva

Ja tämmöset korot:
Kuva
Boner

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RahkaPussukka kirjoitti:Inhoan Ugg-merkkisiä karvalompsukoita. Vielä enemmän inhoan niiden linttaan astuttuja halpakopioita.?
Noi on kyllä helvetin rumat, pakko myöntää.

Miehisestä näkökulmasta lisätään listaan skeittikengät. Ne sopivat kyllä 15 vuotiaille teineille, mutta eivät aikuisille miehille.
Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RahkaPussukka kirjoitti:Minkä kenkämuodin sinä toivottaisit hevonjorpakkoon?
Haha, just eilen tuumin hakevani kaupasta mustat Uggit, ne on mainiot matkakengät välillä koti-duuni.

Muodista saa poistua kaikki maijapoppaset, yli 2 cm platformit ja tolppakorot. Ja ehkä ylipolvensaappaatkin.

Ja kaikki tällaset:
Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Eikö tää oo ilmiselvä?

Kuva
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Tsaari

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

^ei kai nämä mitään kenkämuotia edusta. Eikös noi ole koti- tai mökkijalkineet. Ja sehän ei kuulu muodin piiriin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tällaiset erikoiskorot, hyi helvata.

Kuva

Nuo vihaisen tipun ryppyiset ballerinat ja jämäkorkoiset kanootit vois kanssa ampua avaruuteen.
AngryBird

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Lilo kirjoitti: Kuva
Noi on vallan kätevät pihahommissa ja ulko-oven ja postilaatikon välisellä matkalla.
Mutta joo, ei ikinä julkisella paikalla!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

RahkaPussukka kirjoitti:Inhoan Ugg-merkkisiä karvalompsukoita. Vielä enemmän inhoan niiden linttaan astuttuja halpakopioita.
Noita kauhistuksia näkee täällä yhdistelmällä mini- tai polvihame ja peittävät (60 denier) sukkikset :laatta:
Manaaja

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:Tällaiset erikoiskorot, hyi helvata.

Kuva
Oispa muuten pirun kauniit kengät ilman tuota päälle liimattua sydämen näköistä muovikuorta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaikki horokengät, mä en diggaile. Tyylikkäät korkeat pitkät saappaat on toki eri asia - se horo-käsitekin on kai jokaisen mielestä eri.

Noi rypytetyt nahkaballerinat on kans kauheat :D Littanaan astutut ugg-kopiot ärsyttää, miksi käyttää 20-30€ kenkiin, jotka ei pidä vettä ja vetää itsensä vinoon heti - on urpon näköisetkin. Muodinmukaista?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Boner kirjoitti:Miehisestä näkökulmasta lisätään listaan skeittikengät. Ne sopivat kyllä 15 vuotiaille teineille, mutta eivät aikuisille miehille.
Muutaman kerran toivonut tänä talvena, että olisi ollut tuommoiset. Pitävät paremmin jäällä kuin mäiskärit.

Ehkä joku kerta muistan ostaa piikit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Tsaari kirjoitti:^ei kai nämä mitään kenkämuotia edusta. Eikös noi ole koti- tai mökkijalkineet. Ja sehän ei kuulu muodin piiriin.
Crocsit ja niiden halpakopiot ovat Itä-Helsingin kansallisjalkineet. Käyvät joka säähän ja joka paikkaan. NOT!!!
Ei, juu, vaarinhousut!
AngryBird

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:maijapoppaset
?
Dumis

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RahkaPussukka kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:^ei kai nämä mitään kenkämuotia edusta. Eikös noi ole koti- tai mökkijalkineet. Ja sehän ei kuulu muodin piiriin.
Crocsit ja niiden halpakopiot ovat Itä-Helsingin kansallisjalkineet. Käyvät joka säähän ja joka paikkaan. NOT!!!
Mökillä Crocsin halpakopiot on ihan kätsyt, vaikken niitä sinne ite ostanutkaan. Itä-Helsingissä en ole Crocseihin tai kopioihin törmännyt :wink:
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Vesper kirjoitti:Muodista saa poistua...yli 2 cm platformit.
Mää rakastan kiilakorkoplatformeja: mulla on ainakin 3 sandaalit, joilla saan pituutta lisää 10 cm.

Inhoan myös goottikenkiä (inhoan goottimuotiakin) ja just noita kasariniittiremmisaapikkaita, joiden kuvan postasit. Mä pidin tollasia 80-luvulla teininä, en halua niitä enää pitää/nähdä.

Inhoan myös kaikkea keinonahkaista/-mokkaista, sillä en ole vegaani, enkä usko nahan korvikkeisiin.

Ja komppaan Elppistä vosukengistä. Aina kun näen tälläiset muka-seksikkäät-klobokkaat, tulee mieleen Johanna Tukiainen, argh!
Ei, juu, vaarinhousut!
Dumis

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti: Miehisestä näkökulmasta lisätään listaan skeittikengät. Ne sopivat kyllä 15 vuotiaille teineille, mutta eivät aikuisille miehille.
Nää, ei pidä olla niin tiukka, ne on mukavia kenkiä. Ainoastaan Eccot ovat olleet mukavampia kävellä. Ymmärrän kyllä että skedemonoista tulee joillekin mielikuvat lökäpöksyjen kantajista, mut ei vaan mulle :D

Oonkin tosi epämuodikas.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Dumis kirjoitti:Itä-Helsingissä en ole Crocseihin tai kopioihin törmännyt :wink:
Oot sokea???!!!! Jumaklavita, viime kesänäkin käveli Itiksessä joka toinen muija ja ukko vastaan mitä räikeimmissä crocs-versioissa :lol: Ei niitä voinut olla huomaamatta, kun pistivät silmään erittäin kipeästi!

Musta crocsit ovat söpöt lapsilla. Kaverin 6vee on niin söpö turkooseissa klobokkaissaan :h:
Ei, juu, vaarinhousut!
Dumis

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RahkaPussukka kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Itä-Helsingissä en ole Crocseihin tai kopioihin törmännyt :wink:
Oot sokea???!!!! Jumaklavita, viime kesänäkin käveli Itiksessä joka toinen muija ja ukko vastaan mitä räikeimmissä crocs-versioissa
Hyvinkin mahdollista että olen sokea, mua ei paljoa vaatteet tai jalkineet kiinnosta :D
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Dumis kirjoitti:
Boner kirjoitti: Miehisestä näkökulmasta lisätään listaan skeittikengät. Ne sopivat kyllä 15 vuotiaille teineille, mutta eivät aikuisille miehille.
Oonkin tosi epämuodikas.
Ikiteininä mä en luovu ikinä revityistä farkuista, maiharista ja tennareista(Converse/Simple/Ethics)/retro-Adidaksista/Niken varsilenkkareista. Tai bändi-T-paidoista. Tai lyhyestä pystyyn vahatusta pörrötukasta.

Kettu, mä en aio vanheta arvokkaasti, kele!!!!!

Polttakaa jakkupuvut, ihonväriset sukkahousut ja "naiskengät"!!!
Ei, juu, vaarinhousut!
AngryBird

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

RahkaPussukka kirjoitti: Polttakaa jakkupuvut, ihonväriset sukkahousut ja "naiskengät"!!!
Mihin mä sitten pukeudun? :shock:
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

AngryBird kirjoitti:
RahkaPussukka kirjoitti: Polttakaa jakkupuvut, ihonväriset sukkahousut ja "naiskengät"!!!
Mihin mä sitten pukeudun? :shock:
:lol:
Ei, juu, vaarinhousut!
Dumis

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RahkaPussukka kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Boner kirjoitti: Miehisestä näkökulmasta lisätään listaan skeittikengät. Ne sopivat kyllä 15 vuotiaille teineille, mutta eivät aikuisille miehille.
Oonkin tosi epämuodikas.
Ikiteininä mä en luovu ikinä revityistä farkuista, maiharista ja tennareista(Converse/Simple/Ethics)/retro-Adidaksista/Niken varsilenkkareista. Tai bändi-T-paidoista. Tai lyhyestä pystyyn vahatusta pörrötukasta.
Revityt farkut, nolompaa ei ehkä ole :D
Bändipaitoja käytän niin kauan kuin jaksan, 4-kymppisenä tuskin enää.
Tennaritkin varmaan jää ihan just pois, on mulla muitakin kenkiä mutta aikaisemmin harvemmin niitä on tullut käyteltyä.
AngryBird

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

REVITYT farkut?

Piha- ja maalaushommissa tulee käytettyä ehkä puhki kuluneita farkkuja, mutta että revittyjä??? Ei tullut käytettyä edes teininä :D

Kymmenisen vuotta sitten saatoin viileesti laittaa puolen kuun palkan yksiin farkkuihin, että ei heti käväissyt mielessä repiä niitä :lol:
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

AngryBird kirjoitti:REVITYT farkut?
Heh, mun mutsi oli ihan että "Whaaat? Ei kai taas?", kun se näki, että kuljin reikäisissä farkuissa. Sanoin hänelle, että nää reiät sai kaupan päälle. Samanlaisista housista mamma nulputti mulle jo kultaisella 80-luvulla, eikä ole polvi parantunut...

Joo, niitä saa kyllä ihan ostaa valmiina tuolta kaupasta, kun ei mulla ole enää aikaa/halua viettää sellaista elämää kuin teiniXinä, jolloin farkut menivät oikeasti rikki tai sitten ne leikeltiin reikäisiksi.
Ei, juu, vaarinhousut!
Vastaa Viestiin