Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Kuva
Noi on vallan kätevät pihahommissa ja ulko-oven ja postilaatikon välisellä matkalla.
Mutta joo, ei ikinä julkisella paikalla!
Hei! Hiukan rajaa. Sokeuduin tästä. EI ollut muuten yhtään kivaa menettää näkönsä. Nyt bannia väripelleille!!
Ja ovat ilmanmuuta noratut!!

Aiheeseen, jota on käsitelty viime aikoina meikäläisenkin tiimoilta enemmän kuin edes ITSE jaksaisin, joka on jo ihme asia...niin topicina sanoisin että hassut huopakengät, jonka kantapäät muusautuvat käyttäjänsä alla. Ja hassuinta on, että muu asustus naisella voi olla täysin tiptop. Mutta ne hassut nollaa seksikkyyden.
Toinen asia, joka minun silmissäni vie seksikkyyden nollaan ovat nauhalliset yksinkertaiset tennistossut, vanhanmalliset. Sensijaan kauniit urheikukengät lisää seksikkyyttä ja kauneutta.

SA
Harmaus kunniaan!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AngryBird kirjoitti:REVITYT farkut?

Piha- ja maalaushommissa tulee käytettyä ehkä puhki kuluneita farkkuja, mutta että revittyjä??? Ei tullut käytettyä edes teininä :D

Kymmenisen vuotta sitten saatoin viileesti laittaa puolen kuun palkan yksiin farkkuihin, että ei heti käväissyt mielessä repiä niitä :lol:
Teininä oli tosiaan muotia, että farkuissa oli reikä. Sitä oikein odotti, että ne ratkesi jostain kohtaa. Minäkään en itse niitä repinyt, koska en kuitenkaan olisi saanut uusia ehjiä tilalle.

Muistan, että reikä oli hyvä olla perseessä ja alle laitettiin pyöräilyhousut :D

Ja nyt niitä valmiiksi revittyjä myydään kaupoissa. Itse en kehtaisi kulkea rikkinäisissä farkuissa tai muissakaan risoissa vaatteissa julkisesti saati että maksaisin valmiiksi risoista vaatteista.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Kreitsu kirjoitti:Itse en kehtaisi kulkea rikkinäisissä farkuissa tai muissakaan risoissa vaatteissa julkisesti saati että maksaisin valmiiksi risoista vaatteista.
Mä käytän niitä töissäkin :shock:
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oliskohan mun perseestä revenneet farkut muotia?
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Suvinen kirjoitti:No ootte te muinaisjäänteitä. Eiköhän reikäset farkut oo olleet pinnalla taas jo aika kauan, itsekin omistan parit. Seurana tietysti kunnon varsilenkkarit!!!
My kind of grl :cheer:
Ei, juu, vaarinhousut!
AngryBird

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suvinen kirjoitti:No ootte te muinaisjäänteitä. Eiköhän reikäset farkut oo olleet pinnalla taas jo aika kauan, itsekin omistan parit. Seurana tietysti kunnon varsilenkkarit!!!
No onhan niitä näkynyt mutta ei ole käynyt edes mielessä käyttää sellaisia.
Paljon on muutakin "muotia" jota ei edes pientä korvausta vastaan vetäisi päälle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aasi kirjoitti:Oliskohan mun perseestä revenneet farkut muotia?
Pari kertaa pieraisee niin huonommissa farkuissa on reikä perseessä. Kai se on sitä "muotia".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AngryBird kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:No ootte te muinaisjäänteitä. Eiköhän reikäset farkut oo olleet pinnalla taas jo aika kauan, itsekin omistan parit. Seurana tietysti kunnon varsilenkkarit!!!
No onhan niitä näkynyt mutta ei ole käynyt edes mielessä käyttää sellaisia.
Paljon on muutakin "muotia" jota ei edes pientä korvausta vastaan vetäisi päälle.
Amen.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

AngryBird kirjoitti:Paljon on muutakin "muotia" jota ei edes pientä korvausta vastaan vetäisi päälle.
Mulle se "muoti", mitä en laita päälle, ovat nuo leveät patellavyöt vyötäröllä. Lähinnä siksi, että olen tasapaksu. Saavat mut näyttämään paksummalta. Käytin kyllä sellaistakin 80-luvulla ja se on vielä tallella kaapissa.
Ei, juu, vaarinhousut!
AngryBird

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^
-Läpikuultavat leggingsit + juuri ja juuri perseen peittävä neulepusero (lienee myynnissä mekkona jossain putiikissa)
-Hädin tuskin vyötärölle ulottuva talvitakki
-Kaikki pussimalliset puserot, topit ja tunikat
jne
:)
Boner

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Suvinen kirjoitti:No ootte te muinaisjäänteitä. Eiköhän reikäset farkut oo olleet pinnalla taas jo aika kauan, itsekin omistan parit. Seurana tietysti kunnon varsilenkkarit!!!
Aitolehti approves!

http://www.iltalehti.fi/muoti/2011020713144279_st.shtml
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suvinen kirjoitti:
AngryBird kirjoitti: Paljon on muutakin "muotia" jota ei edes pientä korvausta vastaan vetäisi päälle.
No joo, mutta kun oli kauhean hämmästyneitä kommentteja että mitä ihmettä, revityt farkut, nevöhööd ja nevösiin. Niinkun jossain tynnyrissä elelis. Ei noissa mun mielestä ainakaan ole mitään kummallista tai hullun näköistä. Ja ei, reikä farkkujen perseessä EI ole muodikasta.
Missä sä tollasia kommentteja näit? Omassa päässäs? ;)
AngryBird

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suvinen kirjoitti:mitä ihmettä, revityt farkut, nevöhööd ja nevösiin
Nöy. Se oli puhdasta järkytystä siitä, että joku reippaasti täysi-ikäinen ns. kunnon ihminen kertoo julkisesti käyttävänsä sellaisia. Ei nevöhööd/nevösiin :P
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

RahkaPussukka kirjoitti: Mulle se "muoti", mitä en laita päälle, ovat nuo leveät patellavyöt vyötäröllä.
Mä taas tykkään paksuista vöistä :)
Boner

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kreitsu kirjoitti:täällä
Minä pidin kovasta siitä VBecksin luomasta minarimuodista. Tosin se aiheutti monta hankalaa tilannetta, kun rouvan kanssa ilta kaupungilla vietettiin.. :oops:
AngryBird

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suvinen kirjoitti:^Eli just pahinta täteilyä :P

On se nykynuoriso kamalaa. Ja kyllä nyt ison kolmosen mentyä rikki pitäs vähintään alkaa pukeutua kunnolla.
Mähän olen täti. Ja jos tiettyjen muotiasioiden dissaus on täteilyä, olen harrastanut sitä neljännesvuosisadan :P
Ja olen pukeutunut kunnolla kaiken ikäni lukuunottamatta ikävuosia 15-16, jolloin liihottelin täysmustissa kuolemanenkelin näköisenä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Möhkälemäiset kiilakorot kuten:
Kuva

ja
Kuva

Korkotennarit:
Kuva

Lähes kaikki karvaiset kengät:
Kuva

Kammottavan huonoa tekonahkaa olevat kengät (kaikki mallit):
Kuva

Hapsut:
Kuva

Terveyskenkien ja korollisten sandaalien omituiset välimallit kuten:
Kuva

Puukengät jossain muussa kuin puutarha tms. tohvelikäytössä (esim. Swedish Hasbeensin suunnilleen kaikki mallit)


Sen sijaan monet ketjussa mainituista tuotteista, kuten platot, pussimaiset paidat, ylipolvensaappaat, "naiskengät", revityt farkut jne. mahtuvat kyllä vaatekaappiin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:
Vesper kirjoitti:maijapoppaset
?
Esim. nämä:
Kuva

Kuva

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vesper kirjoitti:maijapoppaset
Nämähän on hienot! Mä ainakin yhdistän noi pienet sivunapit Maija Poppaseen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä inhoan terävä- ja kapeakärkisiä kenkiä. Hyi. Ja halvan näköisiä tekonahkapississaappaita, tähän tyyliin:

Kuva

Yäääk:

Kuva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oliko se puhe revityistä farkuista myös tässä ketjussa? Meillä on soppari, että kesällä saavat olla käytössä(ja ens viikolla kesäisissä lomamaisemissa, muksu kysyi oikein erityislupaa), sekä lapsella että äidillä. Työhön ja kouluun eivät meillä kelpuutu.
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti: Kuva
Pidän tuosta koron mallista mutta muuten ei iske. Tässä ketjussa onkin jo tullut kaikki hirvitykset, ei tarvi jatkaa. Tosin kyllä tässä ketjussa on tullut myös sellaisia joista tykkään, kuten nuo Suvisen klohnot, jos ne ois vaan nahkaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti: Kuva
Nolona on pakko myöntää että omasta kaapistani löytyy täysin samanlaiset poppailijat. Revittyjä farkkujakin muutama kappale.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Nolona on pakko myöntää että omasta kaapistani löytyy täysin samanlaiset poppailijat. Revittyjä farkkujakin muutama kappale.
Saat anteeksi, kunhan hoidat sen syväanalyysin mulle ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Minkä kenkämuodin toivot menevän ohitse?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mulla olis muuten aika suora konnektiön UGG:n lähteille Kiinaan. Laatutavaraa vitun halvalla ;) Ruvetaanko bisneksiin, vai aletaanko vaan muuten?
Vastaa Viestiin