MA

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

MA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

anantai on ja huhhuh eihän päivää ollutkaan täällä vaikka se oli jo ollut 8 tuntia. SA reparoi asian.

Olen noteerannut Manaajan (MA naaja, rekisteröimätön merkitön tavara) vastauksen ketjussa "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju" ja tulen siihen vastaamaan. Katsokaa tekin ja vastatkaa puolestani. Minulla on joskus aikamoinen kynnys vastata, mutta nyt johtuu vain siitä, että sulattelen.

Olen hieman väsynyt. Mutta harmaalle SA:lle se sopii.

SA
Harmaus ja mörkkiys kunniaan ainakin MA

EDIT: Mitä kummaa oikein luin äsken mitä oli tapahtunut. NYT harmaus totisesti sopii tähän päivään!

Todella surullista. Huhhuh. Crowbar??
Minulta henkilökohtaisesti surunviesti hänet tunteville.
En muista jutelleeni koskaan hänen kanssaan Kitinässäkään, mutta kuolema koskettaa aina ja pysäyttää.

Kaikesta huolimatta elämän pitää jatkua ja se, että lähetän kaikille HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ :h: ei poista kunnioitusta toisen kuolemaa kohtaan.

Poistun silti paikalta epäuskoisena ja allapäin. NYT täytyy meidän kaikkien miettiä enemmän elämää ja mitä kirjoitammekin ja kuinka toisemme huomioimme YLEENSÄ. Minä en puhu itsestäni. En ahdistu ollenkaan koska olen humoristi, vaikka minut on manattu viidenteen helvettiin miljoona kertaa Kitinässä ja jätetty yksin tarkoituksella, mutta joku muu voi masentua pahasti ja voida pahoin!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: MA

Viesti Kirjoittaja exsu »

Stadinarska kirjoitti: Poistun silti paikalta epäuskoisena ja allapäin. NYT täytyy meidän kaikkien miettiä enemmän elämää ja mitä kirjoitammekin ja kuinka toisemme huomioimme YLEENSÄ. Minä en puhu itsestäni. En ahdistu ollenkaan koska olen humoristi, vaikka minut on manattu viidenteen helvettiin miljoona kertaa Kitinässä ja jätetty yksin tarkoituksella, mutta joku muu voi masentua pahasti ja voida pahoin!
Tää ei Arska oo nyt se risti, jonne sulla on mahdollisuus ripustautua. Jos oikeasti toivot palstan yhteishengen paranemista, niin hoida marttyyririittisi jonkun toisen aiheen ympärillä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: MA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Poistun silti paikalta epäuskoisena ja allapäin. NYT täytyy meidän kaikkien miettiä enemmän elämää ja mitä kirjoitammekin ja kuinka toisemme huomioimme YLEENSÄ. Minä en puhu itsestäni. En ahdistu ollenkaan koska olen humoristi, vaikka minut on manattu viidenteen helvettiin miljoona kertaa Kitinässä ja jätetty yksin tarkoituksella, mutta joku muu voi masentua pahasti ja voida pahoin!
Tää ei Arska oo nyt se risti, jonne sulla on mahdollisuus ripustautua. Jos oikeasti toivot palstan yhteishengen paranemista, niin hoida marttyyririittisi jonkun toisen aiheen ympärillä.
Nyt Exsu hyvä, tulkitset täysin, masentavan väärin, sanomistani. Lue uudelleen ajatellen! : Nimenomaan sanon että en puhu itsestäni vaan ylipäänsä palstan yhteishengen parantamisesta.
EN TIETENKÄÄN, todellakaan, voisi olla niin epäfiksu, että itseni laittaisin tähän.

Korostin sitä että toisilla on enemmän kestävyyttä kestää pettymykset ja olisi oltava varovainen käytöksessään!!
(Korostuksena ja vain ESIMERKKINÄ yleisasiaan sanoin vain että minä tunnen itseni humoristina, mutta muut eivät voi tuntea minua!!)

Osaan kyllä hyvät tavat, ihan varmasti!

En voi tietää miksi tämä C poismeno on tapahtunut ja taustoja, mutta arvata voi kyllä elämän monimutkaisuuden.
AngryBird

Re: MA

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Stadinarska kirjoitti:Nimenomaan sanon että en puhu itsestäni vaan ylipäänsä palstan yhteishengen parantamisesta.
BS. Puhut aina itsestäsi.
Vastaa Viestiin