Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
küllküll

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^^ ah. Kiitos.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tietääkö joku miten Crowbar kuoli?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Homeboy65 kirjoitti:Tietääkö joku miten Crowbar kuoli?
Varmasti. Kuuluuko se sulle?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Elppis kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tietääkö joku miten Crowbar kuoli?
Varmasti. Kuuluuko se sulle?
Mun on vähän vaikea nähdä, miksi ihmeessä täysin ymmärrettävän kiinnostuksensa ja uteliaisuutensa julkituominen lisätietopyyntöjen muodossa olisi jotenkin erityisen tahditonta tai paheksuttavaa, kun kerran uutinen alunperinkin katsottiin sellaiseksi, että se haluttiin Kitinässä kertoa. Aihe on toki vakava, koskettava ja järkyttävä ja edellyttää poikkeuksellista hienotunteisuutta, mutta muuten tässä tylytyksessä on sellaisella tavalla sisäpiiristelyn makua, että yleensä vastaavalla mekanismilla palstahuomiota hakevat muut tahot.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Boner

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

urpiainen kirjoitti: Mun on vähän vaikea nähdä, miksi ihmeessä täysin ymmärrettävän kiinnostuksensa ja uteliaisuutensa julkituominen lisätietopyyntöjen muodossa olisi jotenkin erityisen tahditonta tai paheksuttavaa, kun kerran uutinen alunperinkin katsottiin sellaiseksi, että se haluttiin Kitinässä kertoa. Aihe on toki vakava, koskettava ja järkyttävä ja edellyttää poikkeuksellista hienotunteisuutta, mutta muuten tässä tylytyksessä on sellaisella tavalla sisäpiiristelyn makua, että yleensä vastaavalla mekanismilla palstahuomiota hakevat muut tahot.
Hyvin sanottu siellä takarivissä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä en taas tajua sitä uteliaisuutta, mikä haluaa tietää kuolinsyyn. Miksi se pitäisi tietää?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Elppis kirjoitti:Mä en taas tajua sitä uteliaisuutta, mikä haluaa tietää kuolinsyyn. Miksi se pitäisi tietää?
Emmä tiiä, mulla yleensä kiinnostaa tietää miten tutut ja kaverit lähtee. Sen takia vaadin saada käsiini parhaan kaverin kaikki mahdolliset ruumiinavauspaperit, että voin muodostaa aivoihini selvän kuvan. Massiivinen sydänkohtaushan se, jotain todella isoja tukoksia pumpussa oli Jarkko-jäbällä.

Son mun utelias luonto..
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 14.02.2011 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:Mä en taas tajua sitä uteliaisuutta, mikä haluaa tietää kuolinsyyn. Miksi se pitäisi tietää?
Mä taas en missään nimessä halua tietää, liian järkyttävää muutenkin. Mielikuvitustaan ei valitettavasti pääse karkuun, sikäli ymmärrän miksi jotkut haluavat tietää.
Boner

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Elppis kirjoitti:Mä en taas tajua sitä uteliaisuutta, mikä haluaa tietää kuolinsyyn. Miksi se pitäisi tietää?
No varmaan sen takia, että kuolinilmoituksessa vihjailtiin suoraan, että kyseessä oli henkirikos.

Miksi tuollaiselta asialta pitäisi silmät sulkea?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kuolema on ihan luonnollinen asia, sitä ei tule tarpeettomasti mystifioida. Samaan tapaan syntymä ja synnyttäminen ovat luonnollisia juttuja, eivät kahdeksansia tai edes tsiljoona biljoonantia ihmeitä.

Ennen asiat sanottiin suoraan. Jos hra 47 kuoli kuppaan, niin lehdessä luki, että hra 47 kuoli kuppaan, eikä kenenkään tarvinnut udella lisää.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:Mä en taas tajua sitä uteliaisuutta, mikä haluaa tietää kuolinsyyn. Miksi se pitäisi tietää?
No olet toki oikeassa parahin Elba, ettei sen tieto ole tarpeellista, mutta arvelisin että ihminen on rakennettu niin, että tällainen elämään olennaisesti liittyvä asia eli kuolema ja syy kiinnostaa aina.

Hyvät tavat vain estävät liiallisen utelun ja tästä johtunee se, että asiat jäävät käsittelemättä.

Tässä tapauksessa esimerkiksi asiaa ei ole juuri edes kysytty ja syykin on ilmeinen. Kaikki tuntuvat omaavan oman käsityksen.

Ikävä asia kaikkineen. :(

Hassua, että juttelin eilen blogissani hieman Kitinäyhteisön yhteisöllisyydestä ja Manaajakin siihen vastasi. Katsokaa ja laittakaa mielipidettä.

Koetan itse lopettaa oman huumorini, jotta lukijakunta ei hermostuisi. Tänään ikäväkseni olen tainnut menettää yhden tukijan, Exsun. Harmittaa sekin.

Mutta en , en puhu nyt itsestäni! Voikaa TE hyvin.

Rauhanenkeli Arskalainen
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Boner kirjoitti:No varmaan sen takia, että kuolinilmoituksessa vihjailtiin suoraan, että kyseessä oli henkirikos.
Oisko linkkiä?
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Elppis kirjoitti:Miksi se pitäisi tietää?
Tämä kysymys ei oikein istu Kitinään.

Hain kai jotain sellaista, että Homeboylla ei kai ollut osaa eikä arpaa siihen, että koko asia Kitinäjutusteluun tuotiin. Mutta niin vain tuotiin. Ja silloin kai on ihan luonnollista kiinnostua ja tulla uteliaaksi. Enkä vieläkään näe siinä mitään paheksuttavaa. Jos tässä nyt välttämättä jotain haluaa paheksua niin voisi kokeilla tahoja, jotka käyttävät tällaista aihetta vihjailuihin ja tiedon rajaamiseen, eli pahimmanlaatuiseen e-vallantunnepönkittelyyn.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Boner

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Riemumieli kirjoitti:
Boner kirjoitti:No varmaan sen takia, että kuolinilmoituksessa vihjailtiin suoraan, että kyseessä oli henkirikos.
Oisko linkkiä?
Tarkoitin sitä yönmustan ilmoitusta ja sitä seuraavaa viestiä.
Boner

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

exPertti kirjoitti:
Boner kirjoitti:Tarkoitin sitä yönmustan ilmoitusta ja sitä seuraavaa viestiä.
Jotakin asioitten huolellisesti tekemisestä? Vittuilulta se kuulosti.
Bussikaistatouhu kuulosti vittuilulta, mutta daven uhkailun linkittäminen kuolemaan ja poliisin sai aikaan minulle sellaisen kuvan, että kuolema ei ole ollut "normaali" ja että syytä tutkitaan

Jos sen sijaan kyse oli vittulusta, on se kyllä ehdottomasti halpamaisin vittuilu kitinän historiassa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sori, ehkä mä oon vaan herkkis.. mut tarkotin enemmän että miksi se pitäisi julkistaa, jos haluaa tietää niin kysyy YV:nä.. nooh, se on vaan minä.

Suklaa ei maistu suklaalta kun on nenä tukossa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:Mutta en , en puhu nyt itsestäni! Voikaa TE hyvin.
Aha.
Stadinarska kirjoitti:Hassua, että juttelin eilen blogissani hieman Kitinäyhteisön yhteisöllisyydestä ja Manaajakin siihen vastasi. Katsokaa ja laittakaa mielipidettä.
Koetan itse lopettaa oman huumorini, jotta lukijakunta ei hermostuisi. Tänään ikäväkseni olen tainnut menettää yhden tukijan, Exsun. Harmittaa sekin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No on munkin uteliaisuudella rajansa, ei mun tartte tietää miten hän kuoli.
Jos nyt jotain linkkiä kuolemalla oli kitinän kanssa niin eiköhän se tule eteen.

Ei nyt lähde tämä päivä käyntiin, ei millään. Kohta töihin ihmettelemään mitenkäs siellä.
CeDell Davis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

exPertti kirjoitti:Vittuilulta se kuulosti.
Minusta se kuulosti surevan ihmisen purkautumiselta aivan väärään paikkaan. Tässä yhteisössä se sai vain väärät mittasuhteet. Tai siis yhteisön huomioonottaen, juuri ne sellaiset mittasuhteet kuin vain voi olettaa.

Jos vastaava purkaus olisi tapahtunut jossain oikean elämän mittasuhteissa, niin miten olisitte reagoineet?
Boner

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

exPertti kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Minusta se kuulosti surevan ihmisen purkautumiselta aivan väärään paikkaan.
Sama asia sanottuna vähän kauniimmin.
Jos se näin on, niin luulisi sitten jollakulla faktoja paremmin tietävän olevan sen verran munaa, että yyveilisi davelle, että no worries.
CeDell Davis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Boner kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Minusta se kuulosti surevan ihmisen purkautumiselta aivan väärään paikkaan.
Sama asia sanottuna vähän kauniimmin.
Jos se näin on, niin luulisi sitten jollakulla faktoja paremmin tietävän olevan sen verran munaa, että yyveilisi davelle, että no worries.
Isoja tunteita. Ei silloin ajatella kovin rationaalisesti. Parempi että purkautuu täällä, tai olis purkautunut ennen mustaksi menemistä, kuin jossain muualla. Yyvee Davelle, tai muu vastaava, vois olla hyvä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poliisiammattikorkeassa viikon kurssilla. Meinas mennä suorittamiseksi, kun ei heti netti pelittänyt. Nyt kelpaa :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Taidan pistää pyykit, astiat yms. kondikseen. Vespa, palaan illalla astialle, paremmalla ajalla ;)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työterveyslekuri haluaa vielä jutella vammoista, seuraava vapaa aika ensi viikon tiistaita. Onneksi ei ole mitään kiireellistä.

Kuinkahan monta peruutettua bussi- ja junavuoroa kotimatkalla osuu kohdalle. Onneksi ei tule kylmä odotellessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Vespa, palaan illalla astialle, paremmalla ajalla ;)
Yeah, mäkin yritän jäsennellä päätäni ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin